Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pffffff, ik weet het niet meer hoor. Na elke voeding is het hier brullen. Hij wil gewoon niet gaan slapen. Alleen als we gaan wandelen of met de auto weg gaan. Drinken bij mij lukt weer helemaal niet en na elke fles wil hij meer. Ik word zo radeloos van dat huilen. Ook de krampjes zijn weer erger en de medicijnen lijken helemaal niks te doen :( . Heeft er iemand tips?

Morgen naar de osteopaat en ik hoop dat er daarna weer wat verbetering is want ik word hier zo verschrikkelijk moe van. Vooral als hij 's nachts steeds huilt en nit genoeg eten lijkt te krijgen. Hij spuugt wel veel dus heb ik het idee dat hij zelfs teveel binnen krijgt. Ik laat hem trouwens erg vaak boeren, tip van de huisarts maar ook dat helpt niet.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    pff zit hier met tranen in de ogen omdat ik lees dat er kindjes van 11 tot 7 kunnen doorslapen... Finn zal dat de komende 2 tot 4 jaar niet kunnen :(

Sorry...

3. 40plusmama

Ach meiske toch. Knuffel van mij. Normaal sta je bij dat soort dingen niet eens stil eigenlijk maar jullie moeten wel :(

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje dees... Nee helaas geen tips...

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je dees... Meestal zit ik er niet mee, maar soms vind ik het best moeilijk!

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Sorry Debora..

Een hele dikke knuffel voor jou meis...

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees voor jou ook eeen ontzettend dikke knuffel..

Ik heb helaas ook geen tips..

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh wij hebben trouwens een hele boel aan de hand hier!
    Marc was gestopt met z'n bedrijf met m'n broer na een hele grote ruzie...
    Na z'n 2 weken vakantie krijgt ie op z'n werk te horen dat het contract van het uitzendburo afloopt en niet verlengt word, per 11 mei...
    Nu zaten we er toch aan te denken om weer richting zijn ouders (Zaltbommel) te verhuizen. Maar ja hoe ga je dat doen: 2 banen zoeken en meteen woonruimte voor 3 mensen en 2 poezen.
    Belt vandaag zijn oude baas, van toen we in den bosch woonde, op. Dat ze gehoord hadden dat Marc werk zoekt en dat ze hem graag terug willen. Hij kan volgende week maandag een contract komen tekenen, met beter salaris en alles!

Pfff Ik wil dolgraag verhuizen, en werk voor mij vinden zal ook wel lukken, maar woonruimte! Particulier is duur, huren staat een wachtlijst van minimaal 3 jaar en kopen... Ja dan zullen we eerst voor mij een baan moeten vinden, en dan nog... Geen idee of wij een hypotheek kunnen krijgen.
    Voorlopig bij mijn schoonouders intrekken is een idee, maar lastig met 2 katten. Zij hebben namelijk een hond die niet van katten houdt en andersom! Moeilijk!
    Maar van de andere kant: wie krijgt er nu een baan in z'n schoot geworpen tegenwoordig? Die kans krijgen we niet meer...

Zo lang verhaal volgens mij! haha

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden sorry heb een druk daggie vandaag! dus ff snel gelezen! ff ego berichtje :oops: mag ook wel eens toch :rolleyes:

Gwen der oogje is gelukkig al een stuk minder :) vond zo zielig :(

wij gaan zo naar schoonouders ff, anders vragen ze ook weer wanneer we komen!

En morgen ook druk en veel weg ,moet ik naar de fysio en daarna ga ik naar mijn moeder en dan komt der vriendin en gaan we even winkelen en blijf daar eten!dus ben er ook niet veel hier, en ik vindt jullie zooo gezellig en lief :p meen ik echt!

heb ff snel terug gelezen en ging ook veel over de afvallijst :rolleyes: nou ik doe ook mee hoor!

:) mag ik er ook bij? :(

ik ben lengte 1,71 voor de zwangerschap rond de 65 kilo en erna was 98 kilo , nu ben ik 85 kilo en wil naar minimaal dus als eerste streef naar de 70 kilo ;)

NOU meiden mis jullie dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en vooral voor diegene die het echt nodig hebben vandaag!!
    ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid wel fijn dat zijn oude baas hem een baan heeft aan geboden !! super nieuws zeg!!!!! :) ja en oplossingen zijn er altijd voor het wonen, hoop dat jullie snel daar wat kunnen vinden!!!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben nu echt weg! vindt zo moeilijk hihihihihihi :) :) :) ben als ik er eenmaal ben niet weg te slaan hier :rolleyes:

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dees, ik weet hoe het is, jouw verhaal kan ik wel geschreven hebben, is niet leuk zo,
    een dikke knuffel voor ons allebei

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je en hoezo sorry? ik vind het wel fijn dat jullie kindjes het zo goed doen hoor! :D

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha dat heb ik ook!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wil ook wel op de afval lijst: het lijkt niet veel, maar volgens mij zijn die laatste kilo's best lastig!

lengte: 1.71m gewicht voor de zwangerschap 54kg, tijdens de zwangerschap: 75kg. gewicht erna: 59kg. streefgewicht: 54kg

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, dikke knuffel voor jou! Tja, kan wel tig tips gaan opnoemen,maar die ken je inmiddels wel. Waarschijnlijk heb je ze al geprobeerd of zijn ze niet mogelijk.

Debora, die woonruimte krijgt vast een oplossing. Eventueel tijdelijk bij de schoonouders in en de katten even bij een vriendin/vriend tijdelijk onderbrengen? Een goede baan (lees:goed salaris) is tegenwoordig geen makkie om te vinden. En financiele zekerheid met zo'n kleintje geeft ook gemoedsrust.

Ik twijfel nu weer heel erg of het wel goed is dat we morgen naar de osteopaat gaan. Het gaat zo enorm goed met Tess de laatste week.... En ik heb gehoord dat het soms eerst verslechterd na een behandeling. Ik denk dat ik morgen alleen een advies wil en een prijsopgave. De daadwerkelijke behandeling kan dan altijd nog gedaan worden. Wat zou jullie advies zijn?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wij vinden jou ook lief!
    Fijn dat het oogje van Gwen weer aan de beterende hand is. Is het nu weer helemaal los dan?
    Veel plezier morgen, klinkt erg gezellig allemaal.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja voor alles is een oplossing! :) gelukkig hebben wij tot nu toe iedere keer geluk gehad en meestal als dit soort dingen in een sneltrein vaart gebeuren, komen de oplossingen ook snel!

goed idee om eerst advies te vragen bij de osteopaat. Kun je altijd nog voor een behandeling kiezen

19. 40plusmama

Advies vragen kan nooit kwaad Suus. Bij ons kost het trouwens 80 euro per sessie. Al doet hij morgen niks, je hebt wel kans dat je dan moet betalen.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    pff finn blijft maar spugen he! friso comfort helpt dus ook niet... kweet het ook niet meer!

Deel Deze Pagina