Suus..van harte met je verjaardag..! Maak er een mooie dag van.. Kikkert succes bij de orthopeet! Ik ben gelijk weer weg..zo komt er een vrouw van felicitas..en dan om half 12 heb ik babymassage..! Misschien dat ik tussendoor nog even kom spieken hoor..! Fijne dag allemaal..! Liefs.. MissN
happy birthday 2 u happy birthday 2 u happy birthday dear suuuuus happy birthday 2 u hopelijk geniet je een beetje van je dag
pfff... nora is zooo verkouden... ze snottert, rochelt.. en pappa en mamma slapen daar dus niet door terwijl mevr ligt te woelen enz.. best vermoeiend! Neusje is verder schoon, zit echt achter in de keel.. Hoop dat het snel beter is!
oja.. hihi.. even nog over de melk in het oogje.. ik heb dat dus geprobeerd! Tis al bijna weg! Het werkt dus echt! Gisteren echt zo'n soepoog, nu zo goed als niets meer! Super dus! en nu ga ik even ontbijten! tot zo!
Jollie, geen ervaring met dat vlekje. Als Luuk wakker is na de voeding en niet wil slapen neem ik hem of bij me, of laat hem huilen. Het hangt eigenlijk van zijn huiltje af Kikkert, succes meid en hopen op een scan. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen. Debora, ik heb ook van die boxpakjes. Praktische dingen en in het begin heel leuk maar ze zijn zo baby-achtig . Luuk heeft ze soms nog aan maar ze passen niet meer zo goed. Hij heeft nog wel 2 lelijke mja, die zijn nog te groot. Suus, onze osteopaat pakte ook meteen de nekwervels aan en zijn ruggetje en buikje. Op zich heeft het 2 dagen goed geholpen en nam het daarna af. Ik ben benieuwd na vandaag. Ik ga straks toch Cinebaby halen hoor. Die antroposofische dingen helpen geen zak tegen zijn krampjes. Het was vannacht weer zooooo erg, arm ventje. Hij is gelukkig wel na elke voeding gaan slapen. Ik hou nu zijn handje vast totdat hij weg begint te raken en dat lijkt hem te kalmeren. Ooh, hij begint wakker te worden, weg planning . Ik heb gegeten, wilde dan douchen en aankleden, kolven en dan voeden. Zoonlief heeft een andere planning dus . Vanmiddag rond 4 uur komen ze van Kind en Gezin wegen en wat uitleg geven over de vaccinaties die hij eind deze maand krijgt. Ik zie daar zo tegenop. Ik ben bang dat ik ga huilen als ze mijn mannetje prikken
goedemorgen hier zo Gwen ff badderen en aankleden! dan naar de fysio en dan naar me ma , vanmiddag wandelen naar de winkels met me ma en haar vriendin,en voorlopig schijnr hier heerlijk het zonnetje!1 fijne dag allemaal @Suus van harte Meid!!!!!!!
@ Dwaas... Ik vind het ook zo sneu als ze ligt te rochelen enz.. zou het zo van haar over willen nemen.. (en dat lijkt te werken, want ben ook zo verkouden als het maar zijn kan!) @ Dees: hoop dat osteopaat helpt! Tis zo zielig als ze krampjes hebben! Ik heb Nora gisteravond ook weer de cinababy gegeven. ik hoorde haar darmpjes en ze begon te huilen van de pijn.. gelukkig 15 min nadat ik de druppels gegeven had was het weg! Ben echt blij dat het helpt! Hoop dat het bij Luuk ook helpt! ennuh.. planningen in de war schoppen... dat doet er hier nog eentje!
Hij is toch weer in slaap gevallen. Plannen gaat niet meer met een baby helaas. Ze doen het net steeds anders dan jij wilt. Ach ja, ik maak er wel een planning omheen dan
Ooh, hij is toch wel wakker aan het worden. Ik ga een flesje warm maken, dan douchen en aankleden, kolven en daarna moet ik zo'n beetje weg.
Oh, voel me helemaal jarig nu! Ben benieuwd wat voor kado ik van mijn dochter krijg..... Dees, zielig he die krampjes. Dat wil je wel zo overnemen. En die planningen....aaarrrrrggggghhhhh. Ik plan ook elke dag (controle-freak), maar valt telkens in de soep. Daar moet ik echt nog leren mee om te gaan. En ik weet zeker dat ik ga huilen bij de inenting. Dat deed ik namelijk al bij de hielprik.... Sizzel, fijn dat de melkdruppel geholpen heeft. Hier begint Tess ook te rochelen, ben bang dat ze ook verkouden wordt. Iedereen, dikke knuffel als je er een gebruiken kunt. Ik in ieder geval wel, want ik voel een dipje opkomen.... Ik ga me douchen, aankleden en daarna naar de osteopaat. Tot later!
Luuk valt steeds weer in slaap. Hoe langer hij ligt hoe beter want anders kom ik in de knoei met de voeding na de osteopaat. Mama gaat nu snel douchen en hopen dat hij nog even slaapt. Suus, alvast een knuf terug meid. Niet dippen op je birthday hoor!
Suus, van harte! \/ Hoop dat je niet te moe bent om een leuke verjaardag te hebben met een wakkere Tess vannacht
Ben even bij m'n ouders, we zijn naar ons nieuwe huis gegaan vanochtend omdat de spackers er al om half 8 zouden zijn. Hadden we de wekker om half 6, niet fijn aangezien Lune al om 3 uur begon te spoken Vanmiddag maar even een dutje doen Fijne dag voor iedereen vandaag! xxxx