sizzel; ilse heeft net maatje 56 aan, maar daarvan zit de helft nog te groot, soms echt zielig, dan verzuipt ze bijna
Ik heb trouwens een babyalbum gekocht van pooh. Echt een hele leuke.. niet zo'n mega uitgebreide, want dat hou je op een gegeven moment toch niet meer bij! Ben 'm nu aan het invullen! foto's erbij plakken enz! Leuk om te doen, terug te zien en alles terug te halen in je gedachte hoe dat het allemaal verlopen is!
hmm.. ligt ook wel aan de kleertjes, merk e.d.. maar vond 62 al meteen zo groot! haha.. maar ja.. Als ze het goed aankan maakt het niets uit! Zijn trouwens kleertjes van de Hema.. geen idee of die groot of klein uitvallen!
geen idee of hema groot of klein valt, 50 van hema kan ze niet aan, terwijl een truitje hema mt 50-56 is en te groot.
ik heb een babyboek van kikker, daar hoef je ook niet zoveel in te schrijven, is veel invullen en foto's. (ben heeeeeel slecht in iets bijhouden)
Ben ook benieuwd wat mijn schatje morgen weegt op het cb. 2 wk geleden woog ze 3360 gram, geen idee wat ze aankomen in een week. Vraag: Mijn buitendste hechtingen zijn er na 3 dagen al uitgehaald, wond staat iets open maar zie nu de binnenste hechtingen nog steeds zitten, hebben meer van jullie dit of zouden die al weg moeten zijn?
Volgens mij moeten ze 200 gr aankomen in de week... tenminste.. dat meen ik hoor! Nora was afgelopen week 440 gram aangekomen.. we hoefden deze week dus ook niet te komen om te wegen! Hechtingen kunnen volgens mij tot 6 weken blijven zitten! Die lossen vanzelf op!
Kijk dat gaat de goede kant op! Ik merk wel dat ik de laatste dagen, nu ik weer meer doe, echt veel meer honger heb.. eet ook meer.. dat zal wel niet ten goede komen aan het afvallen... toch jammer!
als je meer doet heb je ook wat meer nodig. en is je brood lekker? hier een poepbroek, toen borst en ellen. nu maar ff zelf eten
ik ben terug van de orthopeet en ze hebben meteen foto"s gemaakt, hier was niks speciaals op te zien. nu moet ik naar de fysio en ik krijg eeen korset en als het binnen 2 a 3 maand niet minder is dan moet ik weer terug. @suus van harte!
Hoop dat het korset dan helpt kikkert! Brood is lekker! ga zo nog een sneetje pakken! (nu niet omdat ik honger heb, mar omdat ik lekkere honger heb! haha)
hoi meiden, heb niet teurg gelezen hoor, Mischa is al sinds eerste voeding vanmorgen helemaal overstuur. Hij is echt ontroostbaar... Ik word er een beetje moedeloos van, denk dat het krampjes zijn maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen... hij heeft net bij de voeding slecht gedronken en bijna alles er weer uit gegooid... als hij nou over een uurtje weer honger heeft, moet ik hem dan voeden? En hoe herken ik honger terwijl hij de hele tijd heel erg hard huilt? Ik zit er echt n beetje doorheen; heb ook nog niets kunnen doen in huis omdat ik hem de hele tijd aan het troosten ben...
kikkert; vervelend. Hoop dat een korset helpt. Ik mag hier nou nooit eens rustig eten. Net de borst gehad en nu ik met mijn eten zit gaat ze huilen. Geloof dat dit het beste dieet ooit is.
geef je fv of bv? Bij bv zeggen ze gewoon aanleggen, desnoods elk uur, van fv weet ik dat niet, maar als je zelf het idee hebt dat het honger is probeer je het toch gewoon
Goedemiddag! Tessa heeft ook een soepoog. Ik doe er ook melk in. En dat werkt echt super! Is al stukken minder. Ook heeft ze vaak de hik. Voeding blijft dan wel gelukkig binnen. Maar in m'n buik had ze zeker een keer of 6 per dag de hik....