Morgen meiden! Hier een iets mindere nacht gehad dan normaal.. Soraya kwam al om 4 uur, terwijl ze de laatste paar dagen wel 7 uur haalde. Maar goed. Misschien komt dat wel weer. @Iggy: Soraya krijgt 5 flessen van 150cc met 5 schepjes. Meestal slaapt ze dan ook wel door. Ik laat 4 uur tussen de voedingen en ik zorg ervoor dat ze de laatste voeding tussen 22 uur en 23 uur krijgt. @Nageltjes knippen: nouhou! nu durf ik helemaal niet meer! Maar je bent geen slechte moeder Mieke! Vind je het gek met die kleine vingertjes! Zou ik ook hebben hoor.. @Uk: inderdaad wenniepennie is al een tijdje niet meer geweest. Zat er laatst nog aan te denken.. En caro ook al even niet meer gezien.. Ik hoop dat alles goed is! Soraya wil me nu steeds napraten lijkt wel haha, ik zit ook de hele dag rare geluidjes te maken! (wat een baby wel niet met je doet he ) ik zeg tegen haar: ggrroe! dat vind ze prachtig! ze gaat heel hard lachen, en net kwam er zelfs een oe! uit hihihi! Ik ga dr zo maar even in badje doen, want volgens mij vind ze dat niet zo leuk als douchen, dus dan moeten we maar even wennen he haha! fijne dag allemaal!
Hoi, Nou, van een rustige kerel is Robin de laatste week veranderd in een onrustige, huilende beeb Ik ben begonnen met de puckababy, gestopt met zuivel en heb een veel strenger ritme voor hem, sinds eergisteren. Gister heeft hij de hele dag geslapen, (ik heb het bijgehouden: 4 uur wakker in totaal) dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Het CB geeft allerlei advies over buikrampen, maar dat is het niet.. dat herken ik toch wel ondertussen. Dit is een heel ander huiltje, veel meer paniek.. en hij valt tijdens het huilen als een baksteen in slaap. Dus ik denk dat hij overprikkeld wordt. Die puckababy vindt hij prettig! Wordt meteen een stukje rustiger als ik hem er in leg. En ik heb hem wakker gemaakt voor de nachtvoeding, omdat hij ruim 6,5 uur sliep.. ik ben dus nu al wat bijgekomen. Wel moeilijk hoor, stoppen met melkproducten .. gisteren een pizza gehad, en dat kon dus eigenlijk niet.. en pas na 4 weken weet je of het werkt.. als het na het weekend niet beter is toch weer contakt zoeken met de ha.
Bbelly: Wat zielig voor Robin dat hij zo moet huilen. Ik hoop dat hij wat meer rust vindt in jullie nieuwe ritme. Anders zou ik zeker de ha weer bellen hoor! Is toch niets, zo'n huilend kindje.
Het was ook met zo'n baby knippertje maar ik zat er niet goed voor, mannetje hield Boaz vast. Veel plezier met de Wii.
Iggy, let je wel op dat je niet te veel vergelijkt. De meeste baby's zijn al veel groter en zwaarder dan Levi en krijgen dus meer voeding!
Weet iemand waar ik snel zo'n zomerhoedje (vissershoedje) voor Ferry kan kopen? Ik ga vandaag bij mijn zus in de tuin zitten en wil niet dat hij enig zonnetje op zijn bolletje krijgt. Ik ga ook zonnebrandcreme halen. Welke is goed? Hij ligt natuurlijk gewoon in de kinderwagen, maar als hij gaat huilen haal ik hem er wel uit natuurlijk. Dus zekerheid voor alles. Ik heb een Hennes, een V&D en een Hema in de buurt. Zullen ze het daar hebben?
Oh Maatje, lees net dat je de Wii hebt Leuk is ie he? Wij hebben er ook veel plezier van, maar de laatste tijd (sinds Ferry is geboren) maar 1 keer op gespeeld. Zal binnenkort wel weer vaker worden! Een aanrader: Mariokart met die stuurtjes Erg leuk om samen te spelen!
Meiden, dank jullie wel hoor, jullie zijn lief. Maar op dat moment voelde ik me zo slecht dat dat gebeurde, had Boaz wel plat willen knuffelen! en troosten want hij huilde ook zo hard. Maar idd hij weet het nu al niet meer, maar ik helaas nog wel. Bbelly, zouden het geen regeldagen kunnen zijn misschien. Wel vervelend dat Robin nu zo huilt, ik hoop dat het snel beter zal gaan. Miireii, jammer dat Soraya niet weer lekker doorgeslapen heeft. Maar ja het kan ook niet elke nacht feest zijn Ik heb ook het idee dat Boaz meer aan het brabbelen is, leuk hoor en we krijgen ook steeds vaker zo'n lieve big smile UK, misschien bij de zeeman of prenatal? Golfo, bij mij gaat ie ook de 14e er in Nou hier wel een feestje vannacht hoor! Boaz kreeg zijn laatste voeding (2 borsten) rond 21.00-21.15 weet het niet meer exact en kwam pas om 04.45. Hoorde hem wel al een uur eerder jengelen en ging toen naar beneden, maar ging eerst even naar de wc en nog iets anders doen en toen ik hem uit bedje wilde halen voor de voeding was het weer stil. Dat heeft hij toen toch nog een uur en een kwartier volgehouden. Daarna kwam hij weer om 09.30. Netjes hoor. Wij gaan zo naar de inloopochtend op het KDV, even kijken hoe het daar is. En van het mooie weer genieten natuurlijk.
Oh wat leuk. Er doen veel februari mama's mee zag ik al. Nou ben benieuwd, de maand is nog jong Ga ik op een van onze baby's stemmen, want je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen. Edit: heb op Vera gestemd, die had nog geen stemmen
Hoi meiden Mieke: volgens de huisarts is acne net zo iets als jeugd puistjes, dit duurt 4 weken vanafdat de puistjes kwamen. Maar droge plekjes zou ik anders toch eens laten zien klinkt als allergie, waar was je hem mee dan? Doketer heeft mij aangeraden om balneum hermal in bad te doen en mee te wassen, en voor eczeem gebruik ik nu de cardifloor zalf van VSM dit werkt heel goed. Anders toch eens bij de HA of CB laten zien. Ach zijn vingertje wat zielig is mij ook wel eens gebeurd bij Jasmin, ze wil nu niet meer dat ik het doe, papa moet het nu doen (oeps) Toen ze voor het eerst haar haartjes geknipt kreeg door mij schoonzusje (kapster) toen bewoog ze en knipte ze in haar oor bloeden dat het deed, mijn schoonzusje was er helemaal overstuur van, Jasmin had zelf volgens mij helemaal niet door wat er gebeurd die zat vrolijk te kijken. Maatje: leuk een WIJ. Miiriie: balen dat Soraya een slechte nacht had. Mieke: waar kan je zien dan dat Boaz mee doet aan de verkiezing. BBelly: zeker lastig om geen melkproducten meer te eten. (mijn 2 kids mogen dit ook niet) Uk: zonnebrand crème die van AH eigen merk voor kinderen is wel goed, zijn meeste kids bij mij op het werk niet allergisch voor, zwitzal niet doen, nivea is ook altijd wel goed. Een petje bij de H&M hebben ze hele stoere petjes.
martiene: aan de linkerkant van deze pagina staan links, waar je ook je profiel kan wijzigen. in die rij staat baby van de maand.. als je daarop klikt zie je wel een aantal februari beebjes!
ohohohoh wat een dagen achter de rug, dagen van heeeeel veel diarree poep en spugen. dinsdag naar dokter voor het spugen en de diarree, die wou martijn 2 weken langs nutrilon pepti voorschrijven, om de diarree te stoppen., hier zijn we dus mee begonnen, maar de diarree werd alleen maar erger, donderdag weer dokter gebeld, en die vond het vreemd dat de ontlasting alleen maar dunner werd (was nu inmiddels water) want door die voeding meost het juist dikker werd. dus nu dacht de huisarts aan lactulose intolerantie dus moesten we een voeding geven waar geen lactose in zit, dus kwamen we uit op nutramigen voeding. heb deze gehaald en hem 1 fles gegeven en daarna neit meer, ben zelf overgestapt naar de nutrilon A.R voeding. werd zo huilerig dat hij elke keer maar weer andere voeding voorgeschreven kreeg, en ik de voeding ook niet eens kan betalen, we redden eht maandelijks zo goed, daar kan die dure voeding echt neit nog bij. hem nu met de huisarts afgesproken dat we nu 2 weken de A.R gaan geven en dan kijken hoe het gaat, mocht de diarree blijven dan krijgen we alsnog de nutramigen voeding vergoed. en we meoten eht voor de verzekering echt testen. vins het zo zielig dat hij last van zijn darmen heeft. hoop dat het snel beter wordt, want ik wordt hier ookniet vrolijk van. ik zal er vandoor, de was, martijn even bij beppe brengen, boodschappen doen martijn ophalen en dan jildou ophalen bij opa en oma.. tot gauw weer anita
Hello! Hier een happy mama! Ik maakte me toch een beetje zorgen over mijn BV? Dat Thije slechter hapte, korter dronk etc? Of ie wel genoeg binnenkreeg? Hmm... ja dus! Ben vanochtend even wezen wegen en meneer weegt nu maar liefst 5475 gram! Oftewel 700 gram aangekomen in 2 weken tijd Gaat lekker dus! Geen zorgen meer en nu genieten van het zonnetje samen met mijn dikzakkie . @ Mieke, aii, dat is sneu zeg! Maar je bent een hartstikke goeie moeder, gekkie! Je doet het toch niet expres? Heb op Boaz gestemd hoor! Zal ook even op de andere feb-baby's stemmen natuurlijk! Ik ga voeden, krijg dan bezoek en ga dan weer lekker naar buiten . Tot later!
Hoi meiden! Ik vind het echt zo knap dat jullie het kletsen hier zo goed bij kunnen houden. In het begin lukte mij dat ook nog wel aardig, maar de afgelopen twee weken kwam ik er gewoon niet aan toe... We hebben twee hele drukke weken gehad met veel verjaardagen. Dyon lijkt er een beetje van in de war te zijn. Zijn ritme wat hij al goed had, leek helemaal verstoord. De afgelopen vier nachten komt hij weer 's nachts vaker voor een voeding. Hij sliep ruim twee weken elke nacht door tot een uur of 7/half 8. Eén keer zelfs tot half 9, maar gisternacht kwam hij al weer om 4 uur en om 7 uur vanmorgen. En dat nu al vier nachten. Ik ben weer helemaal bekaf... Hij ligt nu lekker te slapen, dus ik denk dat ik zelf ook maar even ga rusten en daarna lekker met Dyon van de zon genieten. Vanmorgen zijn we voor de tweede keer bij het CB geweest. Dyon heeft zijn eerste prikken gehad. Hij heeft bij beide heel kort gehuild. De eerste prik viel nog wel mee, maar de tweede was wat akeliger. Gelukkig is hij het nu al weer vergeten... Dyon is nu 55,5 cm lang en hij weegt 5330 gram! Weer goed gegroeid dus! Ik zag dat jullie het hadden over de baby-van-de-maand-verkiezing. Ik heb er net ook even gekeken en op de bekende koppies van de februaribeebjes gestemd! Leuk zeg, misschien geef ik Dyon wel op voor volgende maand (als ik daar wél aan toe kom ). Eerst maar eens rusten, voor hoe lang het duurt... Tot gauw meiden, ik hoop snel weer wat actiever met jullie mee te kunnen kletsen! Volgende week zal ik ook meer horen over mijn sollicitatie. Ik laat het jullie natuurlijk weten, ik vind het superspannend! @ Noralien: Ik mail je écht zsm de foto's van Dyon voor de banner. Je raadt het waarschijnlijk al... niet aan toe gekomen.
Hoi allemaal, Ik heb Mik ook opgegeven voor baby van het jaar bij Sky Radio... Zullen we een lijstje maken wie er zich heeft opgegeven daar, zodat we voor elkaar kunnen stemmen? Zal ik beginnen.... Mik, Aalsmeer ... ... ... Stemmen kan vanaf 10 mei! Liefs, Leintje
Fuad en Jasmin hebben gezellig samen gespeeld op het kleed, zag er erg schattig uit. Anita: wat balen dat de diaree steeds erger word. Maried: gelukkig groeied Thije nog goed van je bv.
Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Dyon Beukers, Erica ... ... Stemmen kan vanaf 10 mei!