Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Soraya, Enschede Dyon Beukers, Erica ... ... Stemmen kan vanaf 10 mei! @ Miireii: Hihi tegelijk!
Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Dyon Beukers, Erica Soraya Elasri, Enschede ... Stemmen kan vanaf 10 mei!
Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Dyon Beukers, Erica Soraya Elasri, Enschede Thije Klaassen, Provincie Utrecht Stemmen kan vanaf 10 mei!
Iggy, zit met kippenvel je verhaal te lezen. Meid wat zul je ontzettend bang zijn geweest...... Heel veel sterkte! Amor, leuk weer iets van je te horen. Maatje, gefeliciteerd met jenieuwe baan! hopelijk brengt dit wat meer rust! Esther, lekker dat Yannique zo lekker doorslaapt! Krijg je zelf ook wat rust. Enna, ik kan me voorstellen dat het af en toe zwaar is alleen! Gelukkig mag je man in de weekenden wel lekker naar huis, kun je een beetje bijtanken. Mieke, de olifant is nog steeds favoriet, over de rest vertelt hij ook helemaal niets Nageltjes knippen blijft een enge bezigheid vind ik, ik ben ook altijd bang om het veleltje mee te nemen. Maak je geen zorgen, dat gebeurt heel veel mensen en maakt je echt geen slechte moeder! Wii, hier ook weer bezif met de Fit! En de mario kart is idd ook erg leuk!
Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Dyon Beukers, Erica Soraya Elasri, Enschede Thije Klaassen, Provincie Utrecht Katie den Dunnen, Tilburg Stemmen kan vanaf 10 mei!
Wij februari mama's hebben toch maar mooie babytjes hoor Vandaag bij het cb geweest. Katie was 20 gram afgevallen! Maak me wel zorgen daarom, snap het niet zo goed. Ze dacht dat het misschien kwam door de reflux. Deze week even aankijken met de nieuwe voeding.
Ik heb ook dat mailtje van WIJ gekregen voor de baby van het jaar verkiezing. Ga Boaz ook opgeven, maar moet nog even een leuke foto uitzoeken. Dus zet mezelf wel vast op het lijstje! Martine, de HA en het CB hebben er al naar gekeken, heb op advies van het CB dan Vaseline Lanette creme gekocht, maar heb niet echt het idee dat het helpt. Zal eens die creme van VSM halen en proberen. Het is zo'n naar gezicht. Misschien dat het idd na 4 weken weer wegtrekt, heb alleen geen idee meer vanaf wanneer hij het heeft. Nou net weer een heel gevecht (beetje overdreven hoor) gehad met Boaz tijdens de voeding. Snap er niks van, normaal is ie zo gulzig en nu niet, wilde op een gegeven moment niet meer. Dus denk, nou dan doe ik even de luier verschonen en maak ik een flesje KV, maar die wilde hij al helemaal niet. Dus nu maar op bed gelegd in de hoop dat hij toch gaat slapen en niet over een half uur weer honger heeft. Married, fijn dat je gerustgesteld bent door jullie vetzakkie zijn gewicht Hij is weer lekker aangekomen zeg! nou toppie hoor, hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken. Anita, jullie hebben het maar druk met Martijn, vervelend hoor dat het nog steeds niet over is. Angela, tja die olifanten zijn ook zo indrukwekkend en groot natuurlijk Iloiza, oef dat zijn dus weer vermoeiende dagen, jammer dat Dyon zo van slag af is. Zal wel weer zijn ritme vinden straks. En ook al zo goed gegroeid, nou ze doen het allemaal goed hoor. Enna nu lees ik dat Katie wat is afgevallen. Hoop dat het bij deze keer blijft en ze straks gewoon lekker aankomt hoor. We hebben heel wat lijstjes hier bij te houden zeg. Wat doen we eigenlijk met de baby-meeting. Hebben we nog iets leuks van een locatie verzonnen of waar in NL we de meeting gaan houden. Sky Radio Baby van het Jaar Verkiezing - 2009 Deelnemende baby's: Mik, Aalsmeer Dyon Beukers, Erica Soraya Elasri, Enschede Thije Klaassen, Provincie Utrecht Katie den Dunnen, Tilburg Boaz Apollo, Amstelveen Stemmen kan vanaf 10 mei!
Ahhh, arme Boaz en Mieke! Ik vijl de nageltjes maar. Maar dat is ook lastig hoor, met die kleine vingertjes. Volgens vijl ik de hele vinger mee. Bbelly, heeft Robin niet gewoon zijn 5 weken sprongetje? Vera begint de laatste dagen weer meer te spugen. Vreemd. Maar weer proberen over te gaan op 1 borst dan...? Gisteravond heb ik haar ruim een uur op mijn buik laten slapen! Ze was zo weer goed rustig en heb dus niet hoeven clusteren. Idd al een hele tijd niets meer van Scoobje gehoord... Hopelijk betekent dat, dat ze t heel druk heeft maar haar kleintje. Wat een heerlijk weer weer . Net de Wij zitten lezen in de tuin in t zonnetje. Vera in de schaduw in de wagen. Zoooo fijn dat t lente is!
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Mirella25: Den Bosch Zeeland: Deesje: 's Gravepolder Zuid-Holland: Axioma: Gouda Mobiel: Schiedam Dinkie: Barendrecht Gelderland: Dayenne: Arnhem Maatje: Duiven Utrecht: Marriedgirl: Utrecht Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Mause: De Meern Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Maka123: Bussum Noralien: Krommenie Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Golfola: Ommen Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen België: Hummelke Sophie: ************* Karina82: Kuona: Suske: Sonya one love:
Poeh! Ff naar binnen want het is toch wel wennen in de zon! Heb vluchtig bij gelezen, maar weet niet meer precies wat. Alleen iets over Mieke die in het vingertje van Boaz had geknipt? Meid, dat is nog nix! Ik had Silje pas in de draagdoek en was met een zaag de struiken in de tuin aan het snoeien. Opeens (ik concentreerde me teveel op de zaag en de struiken en niet op Silje) zag ik dat ik met de zaag langs twee vingertjes van onze tuinkabouter schampte! Was echt een zaag van een meter om bomen mee om te zagen dus schrok me rot. Silje moest er even over nadenken, maar besloot toen ook dat ze geschrokken was en begon flink te huilen. Ik ook bijna natuurlijk! Ben direct naar mn vrouw gerend en Silje was inmiddels gelukkig weer stil dus we konden de schade even rustig bekijken. Gelukkig bloede het maar een beetje en met goed wassen en wat alcohol is het netjes geheeld. Je ziet er bijna niets meer van. Als ik dat verhaal vertel (doe ik dus liever niet) aan mensen kijken ze met grote ogen aan en zie ik ze denken over het bellen van buro jeugdzorg! Wij zijn vanmorgen met Silje naar de HA geweest. Ze liet telkens tijdens het drinken de borts los en keek dan heeel moeilijk en begon dan heel hard te huilen om dan snel weer de tepel te pakken en te willen drinken om dan weer los te laten en te huilen en dat een tijd zo door. En ze begon steeds vaker melk terug te geven en te kokhalzen. Ook na het drinken werden de huilbuien steeds frequenter. Ze had dan een combinatie van zuur terug geven, buikkrampjes en honger. Gisteren was ik er helemaal moe van en heb een tijd zitten huilen en werd ook n beetje boos op mn vrouw omdat die telkens zei dat dat er nu eenmaal bij hoort. Ik was het daar nl niet mee eens. Gelukkig stemde ze daar ook wel mee in, maar ze vind het gewoon moeilijk om toe te geven dat ze zich ook zorgen maakte. De HA zei dat het naar kwam op een niet goed sluitend maagklepje en dat de oplossing vaak ligt in het meer rechtophouden tijdens het drinken. Omdat dat met BV moeilijk gaat adviseerde hij om dit weekend af te kolven en dat in een flesje te geven zodat ze rechter op kan zitten. Baal dr wel van want ik vind dat kolven fulltime (heb ik de eerste vier weken gedaan) toch wel heftig. Maargoed, ik heb een prima dubbele kolf dus ik ga het maar proberen. Als het dan niet over gaat/minder wordt krijgen we een recept voor maagzuurremmers. Had ik liever meteen gehad, maar dat raadde de HA af. Kan mij herinneren dat er hier nog een beebje was dat telkens de tepel losliet tijdens het drinken en dan weer hapte. Misschien dat die kleine ook een niet goed sluitend maagklepje heeft? Weet alleen niet meer welke uk dat was. Zijn trouwens gestopt met de cinababy. Kreeg de indruk dat Silje er slechter van ging poepen en las ergens dat de darmpjes van baby's er stil van kunnen komen te liggen. Weet niet of dat waar is maar ik neem maar geen risico's. Iemand hier daar ook iets over gehoord of gelezen? Owja! Las dat Maatje de Wii heeft. Hebben wij ook. Vind het super! Zijn ook erg veel leuke spellen voor kleintjes en idd de Mario cart met stuurtjes in erg leuk!
Mieke: Boaz heeft nu de meeste stemmen! gaat goed joh! Je hebt best kans dat je gaat winnen deze maand...
Hoi meiden, Wat een heerlijk weer is het toch :-D Ben al 2 dagen lekker veel buiten te vinden. Net zelfs even zitten dutten geloof ik .... Ben ook niet meer hier geweest gisteren en vandaag, net wel even bijgelezen maar ga zo aan het eten beginnen dus geen tijd om te reageren. Wel zie ik de lijst van Mieke over de meeting op 16 mei, ik sta erbij (volgens mij nog niet eerder gezien of doorgegeven) maar ik denk niet dat ik erbij ben. Had het nog even afgewacht totdat ik wist waar enz. maar wij zijn over het algemeen al vrij druk in de weekenden en dan werk ik ook alweer dus had nog niet besloten of ik wel of niet ging. Vergis ik me of is er na vorige week ook niet meer over gesproken. Nou meiden, ik probeer ook dit weekend wel bij te lezen maar krijgen visite en hebben weer een kolonisten van catan avondje (voor 't eerst na de geboorte van Sanne) dus zal wel niet veel hier te vinden zijn. En ga bovenal genieten van het weer, wat is dat toch heerlijk! Fijn weekend allemaal.
@Enna: vaak hoor je toch dat het beter gaat na dat kindjes bij de osteopaat zijn geweest zijn! Wat vervelend voor je dat je zo verdrietig bent ! Hoop voor je dat Rob snel definitief weer naar huis mag komen en dat jullie met zijn tweeën van Keetje mogen genieten. @Mieke: toch de chocolade maar afbouwen dan? Ik heb ook de voedingsbh van Anita en dan wel met beugel, anders gaat het nog meer hangen en nou lijkt het nog wat . Wat een beestenboel bij jullie in huis dan met slakjes, muizen en kikkers :! Ow ik zou ook meehuilen hoor. Daarom doe ik de nageltjes vijlen. Lekkere nacht gehad dus. Volgens mij hebben we nog niet echt een locatie voor de beebjes meeting. Zullen anders toch echt snel de knoop moeten doorhakken waar we het doen (plaats), zodat we dan ook een locatie daar in de buurt kunnen gaan spotten. @Iggy: ik vind het niks gek dat het je niet lukt om te slapen! @Miireii: Yannique lijkt soms met haar geluidjes te reageren als ik tegen haar aanhet praten ben. Echt erg schattig. @Bbelly: wat naar dat Robin meer huilt. @Anita: ik hoop dat die voeding echt gaat werken bij Martijn! @Married: je hebt genoeg eten joh . @Iloiza: wat vervelend dat Dyon wat van slag is. Ow de eerste prikkies gehad. Ik moet dinsdag . @Uk: Mario Kart, ook hier : en er wordt heel wat afgevloekt tijdens het spelen, maar ja, anders is het ook niet leuk he? @Suske: zagen en dan zo dicht bij je kabouter! Jeetje das wel pittig om fulltime te gaan kolven. Zo vandaag heeft de mama van Yannique, met Yannique en een vriendin lekker op het terras gezeten en gelunchd. Wat is het toch een lekker weertje. Denk dat ik zelfs een beetje verbrand ben. Gisterenavond al naar de na-yoga geweest. Het was erg leuk om alle beebjes te zien. De zoon van de lerares heeft foto's gemaakt en die krijgen we straks op een cdtje. Toch leuk als herinnering. We hebben ook gemasseerd en Yannique vond het heerlijk. Alleen het aankleden naderhand vond ze wat minder. Ging ze echt kei hard huilen en iedereen maar vragen van wie er zo hard aan het huilen was ! Vannacht heeft ze geslapen van 22:30 tot 6 uur. Echt heerlijk. X Esther
LET OP!!! Dames, hebben jullie dit gelezen? Dit weekend gaat het gebeuren. We gaan over naar de nieuwe site en de nieuwe servers. We zullen vrijdagavond tussen 22:00 uur en 23:00 uur de site sluiten en komen dan na het weekend weer terug. Ondertussen zal de website wel bereikbaar zijn en kun je alles bekijken, je kunt alleen geen berichten plaatsen. Denk aan de foto's in je fotoalbum en je belangrijke privé berichten, maak daar een backup van! Dus dan dit weekend maar naar hyves he Of gewoon lekker van het mooie weer genieten!
Zou iemand voor mij heeelllll alsjeblieft zo'n leuke banner willen maken met foto'tjes van Myrthe? Ik heb echt geen verstand van fotoprogramma's PLEASE! xxx Daffie