Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi daffie, ik zou wel willen, maar ik snap het zelf ook niet! :)

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) aan jou heb ik ook niks Mireii :) :) :)

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahahahaha! dankje! :)

4. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Maka: heb ook heerlijk de Wij en alle andere boekjes die bij de babydoos zaten gelezen in de tuin.

Enna: wat gek dat Katie weer afvalt, ik doe voor de reflux johannesbrood pit meel door de voeding dit helpt goed.

Suske: wel even schrikken dat je bijna haar vingertjes had afgezaagd.

Maried: ik had het bericht nog niet gelezen, maar komt goed uit heb toch een druk weekend.

Heeft iemand de lijst voor de meeting opgeslagen?

Daffie: ik wil wel een leuke banner voor je maken.

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh geweldig Martientje....wat moet ik ervoor doen hihi? :) :)

De nieuwe Wij heb ik ook nog liggen, ga ik zo ook maar eens even doorlezen. Heb vanmiddag lekker bij een vriendin in de tuin gezeten en niets gedaan :D :D
    Ben jij nog overstag gegaan voor aanbiedingen bij de felicitas? Ik heb gisteren een weekje centerparcs geboekt in mei...heerlijk!

liefs Daffie

Mireii; graag gedaan :) :)

6. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Ja ik heb het Hoteldebotel pakket genomen, Jasmin vond het gelijk helemaal geweldig.

ik zal je even mijn mail adres sturen dan kun je me een paar leuke foto's sturen.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dat pakket heb ik ook genomen :D :D
    Ik ga even wat leuke foto's uitzoeken en dan mail ik ze door...

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

We hebben heerlijk van de zon genoten! Ferry heeft bijna de hele middag geslapen in de kinderwagen in de tuin. Had bij de Hennes van die vissershoedjes gekocht en het stond echt geweldig! :D
    Op naar meer van zulke dagen ;)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Susan, ik moest je stukje over het zagen wel 2x lezen aangezien je eerst de tuinkabouter noemde en je Silje hier ook vaak kabouter noemt.
    Maar toen je het over 2 vingertjes had en bloed toen wist ik zeker dat je Silje bedoelde :oops:
    Ai dat was idd wel heel erg schrikken en dan is het knippen in Boaz zijn vingertje toch iets minder erg. Alhoewel ik daar gister toch echt ander over dacht hoor! boehoe wat kun je dan mee huilen he.
    Gaat het nu wel weer met jullie 'tuin'kabouter.
    Vervelend dat Silje nu zo moeilijk kan drinken en je weer fulltime moet gaan kolven.

Boaz was vandaag ook een beetje van slag af, geen idee waardoor, even oei ik groei er op naslaan.
    Maar het drinken aan de borst was weer een gevecht en een flesje KV wilde hij niet, later ook niet hij trok er echt een gezicht bij van 'bah wat vies'.
    Oeps toen dacht ik... je zult het toch lekker moeten gaan vinden voor later.

Miireii, ja leuk zeg dat ik nu 1 sta met Boaz, maar ja zoals ik al zei de maand is nog jong ;)

Daffie, wilde me net aanbieden voor je banner, maar Martine heeft het al aangeboden.
    En ik heb ook geen idee hoe je je prive berichten moet backuppen.
    Ik denk de teksten anders even in een word bestand op je pc kopieren.
    Tenminste dat ga ik maar even doen en dat zal ik voor de zekerheid ook even met onze lijsten doen. Maar ik denk dat deze wel hier blijven staan.

Uk, ah toch geslaagd voor een leuk zonnehoedje.
    Ik had Boaz vanmiddag in het wippertje buiten gezet en het parasolletje van de kinderwagen er aan bevestigd, zat hij toch lekker in de schaduw.

Esther, ik heb vandaag geen choco aangeraakt.
    Maar met boodschappen doen koop ik wel weer een beker met lekker vers fruit, stom want daar zitten natuurlijk weer citrusvruchten in en daar dacht ik dus weer niet bij na. Maar niet te veel in 1x eten.
    We moeten zeker even voor de meeting weer aan de slag met z'n allen.
    Leuk he foto's als herinnering, hebben wij ook nog gemaakt op de babymeeting van de gym.
    En een gezellige lunch op het terras gedaan, heerlijk he dat weer.

Iggy, hoe gaat het nu met jullie?

Dinkie, eigenlijk hadden we gewoon iedereen een beetje op de lijst gezet om te kijken waar iedereen woont hoor.
    We zullen later wel op de lijst gaan aangeven wie uiteindelijk wel of niet mee gaat, hangt toch af van de locatie en wat we doen.
    Veel plezier met catan.

Nou ik duik lekker vroeg mijn bedje in, heb nog 90210 op de dvd staan hihi :oops:
    Tot morgen.

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mieke: Heb je al een leuke foto van Boaz uitgezocht voor de verkiezing van Sky Radio?
    Je kunt hem alvast opgeven en een foto uploaden hoor. Je kunt de foto altijd later nog veranderen. ;)
    Wat sneu dat je per ongeluk in Boaz' vingertje had geknipt. Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Ik vind het ook een klein beetje eng om het bij Dyon te doen. Ben ook bang om in zijn vingertjes te knippen... :(

@ Beebmeeting: Misschien heb ik het gemist, maar is er al een definitieve plek afgesproken? Nog steeds Den Bosch?

@ Suske: Wat schrikken dat je met de zaag Silje's vingers hebt geraakt. Niet leuk natuurlijk, maar toch wel een klein beetje grappig dat Silje er eerst 'over na moest denken' voor ze besloot er ook van te schrikken. ;)

@ Wii: Hier ook een Wii aanwezig in huis. Ik heb hem al een tijd niet meer gebruikt, behalve laatst nog een keer Mario Kart (hoe kan het ook anders) tegen mijn broertje.
    Hihi, ik mag wel flink oefenen, want wélk parcours we ook raceden, mijn broertje eindigde áltijd als 1e en ik áltijd als 12e. Bij een bepaald parcours bij een soort waterval reed ik per ongeluk de waterval af. :)

@ Eppie: Oei, dinsdag krijgt Yannique haar eerste prikjes?
    Ik kon er echt als een berg tegenop zien dat Dyon zijn prikjes moest hebben. Gelukkig heeft hij het heel goed gedaan en kon ik hem makkelijk troosten. :D
    Tip: Neem een koud washandje mee in een zakje. Dan kun je die meteen na het prikken op het huidje houden. Dat gaf Dyon wat rust, vooral bij het akelige prikje.

@ Daffie: Wat voor banner bedoel je? Zo'n ticker, zoals o.a. ik heb? Of zo'n versierd plaatje, zoals o.a. Miireii heeft?
    Ohw, ik lees net dat Martientje al een banner voor je gaat maken. Dat komt vast goed! :D

@ Uk: Leuk hè, die vissershoedjes? Ik heb er vandaag toevallig een voor Dyon gekocht. :D

:(
    Dyon lijkt toch een beetje 'last' te hebben van de prikjes? Hij lijkt niet helemaal fit, hij is heel moe maar kan zijn rust niet goed vinden... Hij is hangerig, huilerig, voelt warm, valt in slaap en schrikt dan weer wakker en zo maar door.
    Hadden de andere beebjes die de prikjes al hebben gehad dit ook?

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Kan nog net even hier reageren dan.

@Uk: wat lekker dat Ferry goed heeft geslapen in de tuin. Dat is me hier nog niet gelukt met Yannique!

@Mieke: heel knap van je dat je geen choco meegenomen hebt. Af en toe heb ik daar toch echt behoefte aan hoor. En te veel melkproducten is dus ook niet goed. Goed dat ik dat weet.

Ten opzichte van de meeting weet ik nog niet wat het makkelijkste is. Den Bosch is erg gezellig, maar misschien is centraal gelegen toch weer wat praktischer. Moeten gewoon even kijken waar we allemaal terecht kunnen. Al die moeders met die kinderwagens :D:!

X Esther

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou had net vlam in de pan was zo druk met levi dat ik de koekepan met hete olie was vergeten op het vuur

roy was zo helder om theedoek erover te gooien ik wilde de kraan erop zetten

13. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Jeetje Iggy, dat is schrikken!

Uk, leuk een zonnehoedje...ik heb een zonnepetje gekocht bij de prenatal...ook zo schattig!

Mieke, in welk deel woon je van Amstelveen?
    Misschien kom je straks wel bij mij op het CB...

Mik had vandaag zijn dag niet (een sprongetje misschien). Misschien heeft hij over de hele dag maar 3,5 uur geslapen...verder huilen/op de arm/in de wipper/in de box/in bed...

Hij had ook wat moeite met de ontlasting..ben dus weer helemaal terug bij de omneo (was aan het ombouwen naar hypoallergeen...maar geen succes dus...). Nu ligt hij in bed en is helemaal vertrokken. Zo moe!

's Nachts gaat het super en slaapt hij lekker door. Fijn voor hem en ook voor ons. Wel moet ik hem overdag a 3,5 uur voeden om aan voldoende voeding te komen. Anders red hij het niet.

Hij drinkt nu 4 x 165 ml en 1 x 200 ml. Als ik hem meer aanbied, neemt hij het niet. Dus nog niet toe aan meer.

Nou, morgen weer een nieuwe dag! Misschien een vrolijkere Mik.

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Leintje

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Weer véél te druk geweest om hier eens op mijn gemak te kunnen komen lezen :oops: .
    Wie weet gaat het ooit nog lukken...

Wij hebben gister een fietskar op marktplaats gekocht.
    Vandaag een héérlijk stuk gefietst in het zonnetje. Jikke bij mij achterop en anne in de maxi cosi in de fietskar achter de fiets van Robert.
    Echt ideaal!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Let op!!!

Hoi Dames,

Toen ik afgelopen nacht bezig was met de site, wilde ik de site wat sneller maken door, onder andere, wat overbodige tabellen uit de database te verwijderen. Per ongeluk heb ik niet alleen die tabellen maar de hele database verwijderd.

Dit betekent dat gebruikers, berichten, privé berichten, onderschriften, foto's, stemmen en overige informatie die opgeslagen stonden in de database, van de afgelopen dagen, definitief zijn verwijderd.

Gelukkig was er een backup van het live gaan met de nieuwe site en die hebben we terug kunnen plaatsen.

Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zal in het vervolg het juiste knopje gebruiken.

Jan (man van Lotte)

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dus weer onze banners, onderschriften, pb's enzo weg :(

17. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Nou zeg valt dus ook nog niets te reageren.

ga ik maar weer een nieuwe banner maken.

18. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Zit ook niet mee zo..... Ga ook mijn banner maar weer maken...

19. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    goeiemorgen,
    hm, das minder alle berichten weer weg.
    nouja, kunnen we weer alle foto's opnieuw spammen ;)

20. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Nou geloof dat alles er weer op staat.

Heb ook mijn foto album bijgewerkt, wel leuk zo met die mappen.

Deel Deze Pagina