Oke dan moet ik jullie nog een grappig koppie laten zien [attachment=0:3ru04fmx]lekkerding.jpg[/attachment:3ru04fmx]
hihi dit is leuk...grappige foto's hoor meiden...[attachment=0:2lbhdlqp]1238074011NP1000554 verkleind.JPG[/attachment:2lbhdlqp]
hihi jaja, de mijne kan ook zitten hoor! 5 seconden later valt ze om, maar dat doet er niet toe! [attachment=0:dpxjckhh]Zelf zitten!.jpg[/attachment:dpxjckhh]
Hee meiden He verdikkie, was ik net zolang bezig geweest gister met de banner en foto's....Nouja, zometeen poging 2 dan maar. Kan die arme Jan ook niks aan doen. Naomi voelt zich gelukkig al wat beter. Gisteravond had ze 38,6, en heeft ze de hele nacht doorgeslapen . Gelukkig wilde ze vanochtend rond 8u weer drinken. Ze slaapt nog wel veel. Ach, lekker rustig he haha. En ze heeft nu 37.9, dus gelukkig al wat minder verhoging. Leuke foto's zie ik hier voorbij komen! Ga nu lekker friet met vis eten!!
Ojeetje moeten we weer opnieuw beginnen. Gelijk maar eens proberen om een foto te plaatsen. Met zijn petje tegen de zon. Hij heeft zo'n wit koppie, ben bang dat hij levend verbrand Het lijkt nu wel alsof hij flaporen heeft, haha. [attachment=0:gneyf3lh]morris.jpg[/attachment:gneyf3lh]
Jeeeeej gelukt Lekker ding he? Ze kan al je pink/vinger pakken en die dan in haar mondje stoppen. Super schattig.
Uk, Mik zijn dag wisselt een beetje wat betreft slapen...de ene dag beter dan de andere... Meestal doet hij slaapjes van 45-50 minuten. Meestal 1 tussen de voedingen door, maar soms valt hij ook nog een keer voor ongeveer dezelfde tijd in slaap. Hij doet zowieso 4 slaapjes van 45-50 minuten....soms 5 of 6 (dus wel onderbroken). Voor de babygroep moest ik een dag bijhouden en Mik kwam in totaal nog op 17 uur slaap per dag...dus heel netjes! Ben nu gestart met babymassage en het is super....hij slaapt dan ook lekkerder. [attachment=0:1unjkvwl]verkleind week 10.JPG[/attachment:1unjkvwl]Mag ik ook even spammen???? Mijn knappe kanjertje;
hebben jullie soms ook van die foto's waarop je je eigen beebje niet op herkent? Die werkelijk té bizar zijn voor woorden? Nou, die heb ik 1 hoor! haha Ze begon als een idioot te persen en dit is het resultaat.. Als ik even moe ben, kijk ik hiernaar en ben ik spontaan weer wakker van het lachen Dat lijkt toch werkelijk nergens op?! Niet op mijn meisje in ieder geval
Hahahaha Soof wat een lekker ding . Ja die foto's heb ik ook soms. Wat ik ook bizar vind, is dat Noami ontzettend smalletjes is in haar gezicht. Ze heeft totaal geen bolle toet. Maar op élke foto lijkt het alsof ze een bolle toet heeft. Heel raar! Ik zal zo ook es kijken of ik een rare foto heb van haar .
Ik zie geen foto sofie ... De rest van de foto's, wat een kanjers zijn onze beebjes he? Leintje: Ik zal ook eens bij gaan houden wat hij nu precies slaapt, maar ik denk dat ie op zo'n 12 uur komt totaal. Vandaag dus ook maar weer 1 slaapje gedaan en dat was vanmorgen. Hij heeft wel zijn ogen dicht gehouden tijdens het wandelen, maar zodra ik stil sta ging hij gelijk mekkeren. Hij slaapt dan niet. Die foto van Mik is echt té cute!
Nog eentje hoor...Kan het niet laten. Vind deze foto zó mooi![attachment=0:2mkinaei]Onder de douche 24-3-2009.jpg[/attachment:2mkinaei]
dat is idd een superfoto. Ik had ook foto's van morris en mij onder de douche maar de lens was aangeslagen, haha. Mik is ook een schatje, hele mooie foto! Echt om in te lijsten. @sofie Zo kijkt Morris soms ook, alsof hij een spook heeft gezien! Soraya, Myrthe en Ferry ook al zulke beauty's!