Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Morris slaapt trouwens in totaal ook redelijk wat uren per dag. Hij slaapt van 23.30 - 6.00 ongeveer. Daarna half uurtje voeden en weer verder tukken tot een uur of 10.00 (samen met mij, wat een luxe!) Meestal gaat hij dan om 11.30 wel weer naar bed en dan hoop ik dat hij 2 uur slaapt in de praktijk is het vaker 1 uur. Dan om een uur of 15.00 weer naar bed voor een uurtje. Daarna is het vaak wat problematischer en gaat hij meestal niet goed meer slapen... Wel wat hazenslaapjes op onze arm, in totaal ook wel 2 uur.
    Dus, ff optellen, een uur of 14-16 in totaal. Best netjes dus.

2. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goeimiddag!
    Het was heerlijk weer! Maar nu wil Silje niet slapen. Alleen tutten op mn arm. Kan ik niet eens eten! :rolleyes:
    Gaat helaas ook niet lukken om op berichten te reageren maar zag zoveel spam dat ik niet kan laten mee te doen. :)
    Nog een hele fijne na-lente-t-lijkt-wel-zomer-avond allemaal!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat een ongelooflijk lekkere bekkies allemaal :D :D

Ben echt verbrand vandaag :( :(

4. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Uk: Fuad slaapt na elke fles zo’n 3 uur en s’nachts nu 10 ur achter elkaar, zijn zus sliep ook bijna nooit overdag zo verschillend per kind.

Foto’s heb al weer heel wat schattige koppies voor bij zien komen op de foto’s

Dayenne: geweldige foto van jou en Naomi onder de douche

Nou dan moet ik het ook maar even proberen een foto te plaatsen .

5. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Vandaag waren er vrieden op bezoek hun zoontje is 3 week ouder, zo schattig 2 van die kleintjes, alleen jammer dat Fuad alleen maar sliep na de huildag van gisteren. (wel lekker rustig natuurlijk)

Zo lijkt hij wel heel blank he.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nouja, ik krijg helemaal geen mails meer :(. Raar hoor.

@Suske wat een stoere en toch ook lieve foto van Silje. Mooi hoor!

@Daffie oej verbrand. Niet prettig!

@Martientje thanks! Mooie foto van Fuad! Hij kijkt zo wijs!

Heerlijk weer vandaag he ;). We hebben helaas ons balkon op het noorden, dus heb niet buiten kunnen zitten in de zon. Wel lekker gewandeld. Heerlijk!

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Forum regels
    Het plaatsen van losse berichten in dit forum is niet toegestaan. Plaats je bericht in de maand van je bevalling.

Dit staat er constant bij als ik een bericht plaats. Hebben jullie dat ook?

8. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Midasje op zijn favo plekje bij het raam.

Lex in een gezellige bui!

Dayenne, superleuke foto! Heb ik ook maar dan van de jongens met mijn man. Erg mooi.

Dames, ik denk dat we met z'n allen officieel de schattigste baby's hebben van het hele forum.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zit hier helemaal weg te dweilen bij al die mooie foto's die hier vandaag zijn geplaatst!

Ik krijg trouwens helemaal geen notificatiemails meer??

We proberen vanaf vandaag Fianne te laten wennen aan het nieuwe ritme, ze is er erg onrustig van en ik denk ook mede door het warmere weer. Ze ging vanavond een uur eerder in het badje en een uur eerder de fles dan eerst maar ze is pas op haar normale tijd gaan slapen...dat zal nog wel een tijdje zo blijven ben ik bang. Ze heeft in dat uur zo ontzettend gehuild, heel naar! Ben er zelf ook een beetje naar van... uiteindelijk heeft manlief haar gelukkig rustig gekregen. Als ze echt overstuur is kan hij dat beter dan ik, voelt best rot ... Straks ga ik haar voor het eerst om 11 uur wakker maken en nog een fles geven ipv van om 4 uur in de nacht. Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan!!

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Dayenne: bij mij staat dat ook hoor, denk dat het gewoon standaard is, om nieuwe mensen ervoor te behoeden ofzo?

@Waxientje: nou ik hoop dat ze doorslaapt!! Zal wel leuk zijn toch?

@HJ: wat een heerlijke koppies zeg! en ik ben het met je eens! wij hebben ook officieel de schattigste baby;s van het forum!! :D

Silje en Fuad ook heerlijke koppies he...

Soraya ligt nu heerlijk te slapen.. Straks nog een flesje om 23 uur en dan hopen dat ze vannacht niet weer gaat poepen hahaha! :)

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hai meiden!

Wat een schattige foto's zijn er voorbij gekomen zeg! Wat een poepies allemaal.....

Ben vandaag voor het eerst naar babymassage geweest en Isa vond het geweldig! Ze heeft daarna bijna alleen maar geslapen.....
    Heb haar vandaag ook voor het eerst wakker moeten maken omdat we naar de massage gingen omdat madame van 23.00u tot 08.30u sliep ( dit is nog nooit voorgekomen hihi). Soms slaapt ze nl . door maar soms komt ze nog rond 04.00 u om een flesje....

Wens jullie allemaal fijne paasdagen en tot binnenkort!

Liefs van Kelly

12. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedenavond allemaal

mar martijn zijn ontlasting gaat het super.
    doe nu wel nutri door de fles, zodat hij minder spuugt.
    dokter zei vandaag dat het voor ons een keus is tussen of een kindje hebben emt erge diarree of een kindje met hevig spugen,
    dan kiezen we voor spugen, maar ja wil helemaal niet kiezen,
    woensdag ga ik met hem langs het cb en laat het dan even wege, als hij niet veel is gegroeid bel ik de kinderarts op.
    de huisarts wou hem geen medicijnen geven tegen eht spugen wat hij zei dat helpt tpch niet.
    hij advieseerd om een middenweg te kiezen door toch een klein beetje johannesbroodpitmeel door de fles te doen, zodat hij minder spuugt en ook wel weer dunnere ontlasting krijgt.

we zien het van de week nog even aan,
    ik ga zo op bed, terwijl ik dit typ vallen de ogen me haast dicht

een fijne avond en paasweekend allemaal.

anita

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Tir: mooie foto van Batuhan en zijn papa :D:.

@Daffie:en hoe is het met je, kreeftje :) ;)?
    Wat schattig hoe Myrthe in de paccodoek ligt.

@Uk: gebeurt mij ook zo vaak dat ik dingen vergeet in de supermarkt!
    Ja hoor, spammen lukt weer goed :)!
    Yannique slaapt meestal ook wel wat na iedere voeding hoor.

@Miireii: wat een mooie foto zo met dat spiegeltje!

@Dayenne: fijn dat de temp al weer gezakt is bij Naomi!
    Ow lekker friet en vis. Hhhhhmmmmmm!
    :D: grappig die foto met die pink en wat kan ze al lekker lachen.
    Mooie foto van jullie samen onder de douche!

@Kuona: grappig dat petje!

@Leintje: heb je een leuke verjaardag gehad?
    Dus de babymassage bevalt wel?
    Mooie foto met dat knuffeltje.

@martine: Wat kijkt Fuad lekker wijs zeg!

@Suske: Silje ook al zo'n stoer petje op!

@HJ: jij hebt ook mooie mannetjes zeg.

@Sofie: :D: :D: de pers foto van Lili Rose!

@Waxientje: hopelijk gaat Fianne lekker doorslapen vannacht.

@Kelly: fijn dat Isa de massage zo lekker vond. Ben benieuwd wanneer ik kan beginnen samen met Yannique.

@familieveenstra: snap dat je helemaal niet wil kiezen. Goed om te horen dat het met de ontlasting wel weer beter gaat.

Zo net lekker met Yannique onder de douche geweesten nu ligt ze lekker op haar bedje. Straks nog even wakker maken om te voeden en dan hopen dat ze vannacht weer zo goed doorslaapt.

X Esther

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

HIer heeft er ééntje net gigantisch liggen krijsen in haar bedje. Ben er maar bij gaan zitten en heb een speentje in haar mond gedaan. Ze houdt hem nu redelijk in haar mond. Nu is ze even stil, dus hoop dat ze nu slaapt tot een uur of 23:00...

Daffie

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Kelly: dan slaapt ze dus 9,5 uur achter elkaar door?? Jeetje, mag dat wel zo lang? Met die vraag zit ik namelijk ook een beetje, hoe lang ze achter elkaar door mogen slapen zonder voeding die kleintjes. Want stel nou dat Fianne op een gegeven moment 9 uur achter elkaar door kan slapen mag dat dan? In het begin deed ze dat ook wel eens. Maar ik dacht dat er maar 8 uur tussen mocht zitten.

Ik hoop ook zo dat Fianne straks wakker te krijgen is en niet te moe om te drinken en dan daarna lekker 8 uur door gaat slapen! Jullie horen het morgen!

Normaal ging ik dus ook maar vroeg naar bed (om 9 uur / half 10) omdat ik na de voeding van 4 uur niet meer zo goed kon slapen. Ik zit nou zowaar nog tv te kijken! Volgens mij krijg ik zo meer tijd voor mezelf en een effectievere nachtrust. We gaan er in elk geval voor!

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Daffie: en slaapt ze nog?

@Waxientje: ik moet zeggen dat ik ook beter slaap nu Yannique langer doorslaapt. Ook ga ik tegenwoordig gewoon nog lekker even liggen als ze 's ochtends rond 8 uur gegete heeft!

X Esther

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ook ik moet ff spammen hoor. Hier foto's van tijdens de yoga van vorige week.

Heerlijk zo'n massage!

En aankleden na zo'n heerlijke massage is helemaal niet leuk!

X Esther

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Miireii ooh dus jij hebt dat ook. Ik was al bang dat ik iets fout deed.

@HJ inderdaad, wij hebben de schattigste baby's van het forum! Zonder twijfel :D.
    Prachtige foto's van je mannetjes!

@Waxientje ik krijg ook geen mails meer :(. Misschien zijn ze daar nog mee bezig?

@Kelly wat fijn dat de babymassage zo beviel! Ik wil dat ook graag gaan doen met Naomi. Maar vind het toch best prijzig hoor....Nog maar eventjes sparen dan :D.
    En jeetje wat slaapt Isa lang door zeg! Heerlijk hoor :D.

@Eppie jij ook al zo'n prachtige meid! Vooral die bovenste foto vind ik geweldig.

Nou, hier onweert het behoorlijk. Giga flitsen. Hoop niet dat het daardoor gaat afkoelen morgen. Vond het net zo lekker vandaag.

Fijne avond nog en hopelijk voor iedereen een fijne nacht!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden die geen mail meer krijgen, misschien even aanvinken dat je op de hoogte gehouden wil worden van nieuwe reacties. Ik heb het vanmorgen ook opnieuw moeten doen, wrs omdat de database eruit lag...

Eppie; ze slaapt gelukkig nog steeds ja... :D Wat een leuke foto's ook weer van Yannique

Waxientje; hoop dat je er idd meer rust doorkrijgt. Bij ons werkt het in ieder geval prima dit schema ;)

Dayenne; hier onweert het ook gigantisch, alhoewel het zijn vooral flitsen!! :(

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Eppie: dat kan natuurlijk ook, slaapt de kleine dan ook weer gewoon? Ik denk dat ik zelf wel van plan ben om dan met haar op te staan en haar ook mee naar beneden te nemen. In de hoop dat ze dan 's middags ook beter gaat slapen als ik graag wil dat ze een middagslaap gaat doen. Ze is erg wakker overdag! Dan kan ik evt in de middag ook een tukkie doen als dat gaat lukken. Ben bang dat ik wel een paar weken verder ben voor het helemaal op de rit is. Ik zit nu mijn tijd tot 11 uur wel echt uit te zitten hoor, ben best moe!

Lieve leuke foto's trouwens!

ONWEER? Hier niet hoor! (gelukkig)

Deel Deze Pagina