Mooie foto's van onze schattige feb-beebjes! Dayenne, niet fotogeniek ?! Enna, wat leuk die foto, lijkt net of Katie staat! Married, whahaaaa die gaapfoto Geweldig! Hangtieten, nee geen last van! Vind ze zo wel mooi eigenlijk (alleen soms wat ongelijk )! Aan t einde vd zwangerschap vond ik ze ook wat hangerig, dus dat zullen ze na de bv ook wel worden dan... Maar nu zijn ze mooier dan ooit! Badje, Vera gooit ook altijd haar armpjes de lucht in als ze net in bad ligt. Gisteren was ze idd ook opeens heel onrustig. Maar ze vindt t nog wel lekker. Onder de douche ook trouwens, dus ik wissel t maar af. Kuona, ik hou haar gewoon met t gezichtje buiten de straal. Het spettert wel wat nat, maar dat vindt ze helemaal niet erg. Maatje, wat vervelend en zwaaaaar irritant als je zo behandeld wordt. Miireii, jaiks! Hoezo stoppen met ademen..? Gewoon zonder aanleiding? Wat eng. Ik zou dat idd ook ff bij de huisarts navragen. Vera heeft zich wel een keer verslikt, en haalde toen adem met een enorme schreeuw, ik schrok me kapot! Scoobje, ach wat zielig dat je denkt dat Kaylee ongelukkig is... En heel vervelend voor jullie natuurlijk ook. Hopelijk gaan alle behandelingen toch snel wat opleveren. Sterkte! Dayenne, klinkt wel mooi die tattoo! Mijn streep is na de bevalling ook veel donkerder geworden, maar nu alweer een stuk lichter. Iloiza, fijn dat t al wat beter gaat en gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jeuj! Vera lijkt weer helemaal hersteld van haar sprongetje en de prikjes. Ze is weer zoals vanouds en 's avonds lijkt ze zelfs rustiger! Helaas komt ze wel wat vaker 's nachts rond half 5/5 uur, nu ik 's avonds niet meer constant aan het voeden ben. Maar het is goed te doen zo. Vandaag nog 2 kraambezoekjes gehad. Een erg mooi foto-album gekregen, haarspeldjes en een super cute jurkje van Tiffany's uit Aruba! Vera heeft nu maat 56. Die kleertjes passen meestal precies. Ik doe ook wel al 62 aan, maar die zijn vaak nog wat lang. Rompertjes wel vnl 62, want 50/56 vind ik nu bij de meeste echt te strak in de lengte worden.
Nog ff meedoen met spammen [attachment=1:x2weamg8]10042009_klein01.jpg[/attachment:x2weamg8] Ons kleine duimeleintje: [attachment=0:x2weamg8]10042009_klein02.jpg[/attachment:x2weamg8]
Dayenne, hier ook hang tietjes hoor en mega zwaar. Denk dat dat nog wel een deel van mijn kilootjes zijn die er nog af moet. Gelukkig geen last van striae. Angela, ben je tevreden over de maxicosedrager op de fiets? Ik wil er ook eentje. Mijn vriendje krijgt (gedeeltelijk) een nieuwe fiets voor zijn verjaardag van mij, kunnen we eindelijk samen fietsen. Hij wilde echt nooit aan een fiets, maar aangezien de kleintjes pas met 9 maanden in een zitje op de fiets mogen... en dat pas na de zomer is, lijkt me zo'n drager ook wel wat. En weer mooie foto's langs zien komen. Vind die van Married erg grappig, die 2 kleintjes die tegelijk gapen. Midasje die zo lekker al een vast plekje voor het raam heeft, zo leuk. En dan Lex die al een stevige bink aan het worden is. Fuad die vredig in zijn MC zit, schattig hoor. Iloiza, gefeliciteerd met je baan! Top meid, per wanneer mag je gaan beginnen? En grappig dat Dyon en Boaz zoveel van elkaar weg hebben... het zijn gewoon forum-broertjes Fijn dat het bij jullie weer beter gaat, gaat het daardoor ook weer beter met Dyon. Scoobje, we hadden via Sofie je bericht gekregen hoor. Wat ontzettend vervelend dat Kaylee zoveel huilt overdag. Ik hoop heel erg dat wat jullie er aan proberen zal helpen. Het is zowel voor jullie zwaar, maar ik denk ook voor Kaylee. Sterkte. Maatje, beterschap voor Zoey. En vervelend altijd die vervangende huisartsen, daar heb je gewoon nooit wat aan Miireii, dat is wel schrikken zeg. Zou het zeker even voorleggen bij het CB of je HA. Maka, wat een poppetje is Vera op die eerste foto zeg, wat een mooie meid, heeft ze dat van haar moeder, hihi. Boaz vind badje en douchen lekker hoor!! Je ziet hem echt genieten wanneer hij in badje gaat. Heb trouwens hele leuke hoedjes/petjes gekocht bij de H&M en ook maar zonnebrandcreme gehaald voor hem, heb ik dat maar vast in huis. Wij hebben een druk weekend. Vanmorgen dus naar de kapper geweest en wat boodschappen gedaan. Vriendlief paste op en weer wilde Boaz niet slapen hihi, het lijkt wel of hij het er om doet. Morgen verjaardag van mijn zus en zwager, ze maken er een paasbrunch van. Maandag is mijn vriendje jarig, dus hier dan weer visite. Vandaag hebben we dus de nieuwe fiets uitgezocht, echt wel een stoere fiets voor die lange boom van mij, hahaha. Volgende week zaterdag kunnen we hem ophalen. Nou meiden, fijne avond, ik duik nog even het zonnetje in zolang hij er nog is.
nou levi vind grote bad heerlijk helemaal als we hem op onze handen rond laten dobberen, douchen hebben we gedaan vind ie ook zalig, en babybadje en tummytub zijn ook geliefd... eigelijk vind ie alles leuk we hebben nu een babyzitje voor in het bad, daar sop ik hem dan weer helemaal op in!! en dat ding haal ik weg als ie ingesopt is en ga ik hem rond laten dobberen
we zijn 2 uur wezen lopen ik en levi.... pffff wat ben ik kapot nu nog even mijn drie honden uitlaten en dan eten koken, aardappelanders, biefstuk met gebakken champignons en ui, sla en sperciebonen, dus die moet ik nog ff doppen eerst even naar de lidle gewandeld en door het park weer naar huis... spullen uitgeladen en toen langs hertenkamp naar de plusmarkt hahaha
Hoi meiden, Ik heb echt PRACHTIGE beebjes voorbij zien komen! =D> =D> =D> Hier een heerlijke dag gehad! Ferry ging vanmorgen slapen dus toen ben ik gaan douchen. Na het douchen weer een lekker flesje en toen ben ik naar mijn zus gegaan. Ik maakte me wel erge zorgen, want hij had een heel raar hoestje. Bij mijn zus aangekomen is hij gaan slapen en hij we hebben hem om 15:30 uur wakker gemaakt. Mijn nichtje sliep ook al die tijd, we hadden alle tijd voor onszelf, maar we gingen op een gegeven moment vaak kijken, want dit komt bij beiden nooit voor. Ferry getempt, maar dat was gelukkig goed, verschoond en toen een flesje gegeven. Hij dronk de helft niet op.. Dat is heel vreemd, want ook dat komt nooit voor! Een paar minuten later bleek waarom: Hij moest poepen! Hij heeft dus voor het eerst weer uit zichzelf gepoept! =D> Echt heel erg blij was ik! En hij daarna ook Dus de rest van de fles erin. Daarna heeft hij heerlijk in de kinderwagen op zijn speentje gesabbeld en we komen er net vandaan. Hij heeft geen kick gegeven en het gaat goed met hem Af en toe wel dat rare hoestje nog, maar hij oogt niet ziek ofzo, dus het zal wel meevallen Trouwens, Ferry zit in of heeft een sprongetje gehad, want hij heeft ineens zijn handen helemaal ontdekt! Echt heerlijk om te zien. Eerst ging het ongecontroleerd, maar vandaag zag je het heel goed dat hij het echt bewust deed allemaal! Nu moeten we nog eten, zo maar even wat halen Scoobje: Ik hoop dat iemand iets voor jullie kan doen, want dit is niet leuk! Als je beebje oncomfortabel is, wordt je er zelf ook niet blijer van Heel veel sterkte en ik ga duimen dat Kaylee zich snel lekkerder voelt! Hangtieten: wil niemand ontmoedigen, maar toen ik stopte met bv werden ze helemaal leeg en hangen ze ook Ze zijn echt heel slap geworden! Heb wel het idee dat het nu weer wat minder begint te worden. Dus hopen dat dat doorzet Badderen: Ferry zet zich nu ook steeds af en bonkt dan met zijn koppie tegen de bovenkant. Hij wordt ook ineens veel wilder in bad... Iloiza: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk hoor, hoe dat allemaal is gegaan! En fijn dat het met jullie weer wat beter gaat Miireii: Ben je al bij de huisartsenpost geweest? Ik zou het zeker niet zo laten hoor. Laat er maar even iemand naar kijken! Mieke: Leuk he die zonnehoedjes Ferry heeft hem vandaag ook weer even op gehad Alvast gefeliciteerd met je zus en je mannetje! Kleertjes: Ferry past echt geen 56 meer! Ook de broekjes niet! Leuk hoor! Kuona: Als wij met Ferry douchen houden we hem niet tegen ons aan, maar gewoon op de arm. Zoals we een fles geven zeg maar. En dan met een hydrofiel op de arm, zodat ik zeker weet dat ie niet wegglibbert. Dan kun je ronddraaien zonder zijn hoofdje helemaal in de straal te houden. Voeten: Hier kleine voetjes! Echt heel schattig Dayenne: Ik wil ook nog een tattoo voor Ferry. Ik wil kersenbloesem van die takken en onder 1 tak Ferry's naam. Ik wil hem bovenaan mijn rug en dan de takken richting mijn schouders. Heb daar al een klein tattootje, maar die vind ik niet zo mooi meer (lees: niet groot genoeg) en dan verwerk ik hem zo.
Meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Ik ben echt heel blij dat ik weer een baan heb. Ik had van tevoren niet verwacht dat me dat zou lukken voor mijn verlof voorbij zou zijn. Ik begin in de week van 4 mei. @ Zwangerschapsstreep: Die had ik al voor ik positief testte. Ik had 'm al gezien, en hoopte al heel erg dat het een zwangerschapsstreep was, maar bleef daarover twijfelen tot ik daadwerkelijk positief testte. @ Martientje: Wat schattig, Fuad met die schoentjes. Dyon had van mijn schoonouders kleine Nike-schoentjes uit Rome gekregen. Zijn hem nog veel te groot, maar we hebben ze op de verjaardag van mijn schoonvader voor het eerst aangedaan, om even te laten zien. Echt heel schattig. @ Kuona: Als ik met Dyon douche, dan 'ligt' hij meestal in mijn armen nadat ik hem schoon heb gewassen. Zo kan ik de douchestraal over z'n buik laten gaan, zonder dat er teveel water in zijn gezichtje kom. @ HJ: Dyon vind zowel douchen als het badje nog steeds leuk. Hier schiet ook de cursor steeds omhoog bij het bericht, inderdaad irritant! @ Maka: Wat een mooie foto's van Vera! Schattig dat ze al een haarstrikje in kan! @ Mieke: Hihi, forumbroertjes! Eigenlijk zouden we ze even samen moeten fotograferen op de beebmeeting.
@ Uk: Dyon ook in zijn sprongetje. Hij is ook helemaal bezig zijn handjes te ontdekken. Hij kan zijn teentjes ook spreiden (soms wel onhandig bij het aantrekken van zijn sokjes ). Daarnaast heeft hij ook veel meer oog voor dingen en luistert hij aandachtiger.
@Waxientje: als ik Yannique 's avonds wakker maak om te eten, dan slaapt ze daarna gewoon weer door hoor. We hebben dan ook wel een heel makkelijk meisje! Ook 3x Hoera voor Fianne =D> ! @Onweer: hier nog niks gezien hoor. @Angela: geen ervaring met het geven van Nystatine bij kindjes! En is het een grote klieder boel geworden met verven?! @Uk: 3x Hoera voor Ferry : =D> ! En alweer uit zichzelf gepoept! En je hebt even lekker kunnen bijkletsen vanmiddag! @Maatje: jeetje wat heb ik er altijd een hekel aan dat sommige huisartsen net doen of we randdebielen zijn ofzo! Hoe is het nu met Zoey? @Noppie: Ebbie kan ook lekker slapen dan? Veel plezier bij je moeder. @Mieke: Boaz blijft een guitig koppie houden hoor . Ook weer een nieuwe haarcoupe? Nou veel plezier op de verjaardag en alvast gefeli met je vriendje! @Married: : gelijktijdig gapen. Jeetje wat heeft jou neefje een bos krulhaar zeg! Veel plezier op de high tea morgen. @Leintje: dus eerste feestje met Mik is goed gegaan? Wat schattig dat je mannen samen nog in slaap waren gevallen! Fijne verjaardag morgen. @Kuona: Yannique is niet echt onrustig in badje hoor. Neem haar ook regelmatig mee onder de douche en we gaan morgen lekker met haar in het grote bad. Ik hou haar onder de douche gewoon vast en probeer de stralen niet in haar gezicht te laten komen, maar vaak wordt dat toch wel een beetje nat hoor. @Dayenne: ik hoop voor je dat Naomi ook snel gaat doorslapen. 3x 's nachts, dat breekt je wel op dan? : Ik had al hangtieten, dus daar is voor mij niks aan veranderd . Naomi leeft op grote voet :. Ik denk dat het niet zo lang gaat duren voor Yannique in maatje 62 gaat passen! Wel mooi zo'n tattoo, al zou ik het zelf niet zo gauw laten doen. @Miireii: dit keer niet de bank onder geplast ? Wat eng dat Soraya dan geen lucht meer krijgt! Anders nog vragen aan de HA of het CB ofzo! Kan me voorstellen dat je dan 's nachts ook extra gaat kijken. @Enna: ik kan Yannique ook niet lang laten huilen hoor en mijn man ook niet. Moet je ook niet doen als het tegen je gevoel in gaat hoor. Goed dat je Katie aan Rob mee gegeven hebt. Had jij ook even tijd voor jezelf en tijd om wat bij te slapen. Wel een mooie foto van katie lekker in de zon. Mooi dat ze is aangekomen hoor. @Scoobje: wat vervelend voor jullie dat Kaylee veel huilt en weinig slaapt en dat niks lijkt te helpen tot nu toe. Wel een mooie foto hoor. Is zeker zwaar als ze zoveel huilt en kan me voorstellen dat je dan denkt dat ze ongelukkig is. Hopelijk weet de pediater er wel raad mee. @Iloiza: goed om te horen dat het met jou en Dyon alweer wat beter gaat. En geliciteerd met je nieuwe baan =D> ! @Martine: oh wat jammer dat Jasmin bang is voor dieren. Wat een geinig schoentjes heeft Fuad! @HJ: hopen dat de boys wat langer gaan slapen dan! @Maka: fijn dat Vera weer de oude is. : lieve foto. Ow en ze kan al lekker duimen. Yannique zit nu al wel vaak met haar knuistje in haar mond, maar duimen doet ze nog niet, maar dat zal wel niet te lang meer duren denk ik. @Iggy: lekker dat je zo'n eind gelopen hebt, maar dat vreet nog wel energie he? Zo ben weer bij gelezen. Vanochtend het hele huisje gepoetst, dan hoef ik dat de komende dagen niet te doen. Vanmiddag naar een verjaardag geweest en Yannique heeft zich netjes gedragen. Heb haar daar gevoed en daarna lag ze lekker te slapen tot we thuis waren en toen was het alweer tijd om te eten. Ze heeft nu niet zo'n zin om te slapen, dus ga zo maar lekker met haar op de bank liggen. X Esther
HJ: succes dan vannacht hopelijk houden de jongens het vol. Maka: geweldige foto heeft Vera al een staartje in geweldig. Uk: fijn dat het zo goed gaat met Ferry, en leuk dat hij zijn handjes heeft ontdekt.
Pfff hier zit er eentje echt duidelijk in zijn sprongetje hoor! Het ene moment is hij vrolijk maar wanneer hij honger heeft is hij wild, onrustig, drinkt te weingig, slaapt weinig, is super moe en daardoor dus onrustig bij het drinken. Hij heeft wel vanmiddag 30 ml kunstvoeding gedronken, daar ben ik wel blij mee want hij moet het toch leren drinken. Maar vanavond vond ie het weer vies... Hij ligt nu weer te slapen, is als een blok in slaap gevallen, na veel gejengel en onrust tijdens het voeden. Hij zal dus wel niet zo lang slapen vermoed ik. Of zou het allemaal nog nawerking kunnen zijn van de prikjes? Iloiza, gaan we zeker doen een foto maken. Hmmm, de lijst met voorstellen die Seyla heeft geplaatst is natuurlijk ook weer weg. Uk, klinkt als een lekker dagje bij je zus met de kleintjes! Iggy, lekker gegeten. Kijk je wel uit dat je niet te veel wandelt Esther, je bent wel een echte poetsvrouw hoor! ik lees altijd maar dat je aan het poetsen bent. Nou ik ga Vuurzee kijken.
Mieke: Boaz is wel précies op tijd met het sprongetje he? alweer 2 maanden oud! Gaat snel he? Wij kijken altijd Ik hou van Holland. Vind dat zo'n gezellig programma Eppie: Slaapt Yannique al? Ferry is wonderbaarlijk gewoon gaan slapen na zijn fles
Nou zeg, kreeg ik weer geen mails meer . En wel van andere topics..Vaag hoor. @Martientje mooie foto van Fuad! Gave schoentjes . Kan niet wachten tot Naomi haar roze adidasjes past . @Kuona; meestal rond 01.00, 03.00 en 06.00. Maar om 22u lig ik meestal al in bed, vandaar dat het dan al nacht is voor mij haha. En thanks . Maar mijn vriend valt het dus wel op, maar hij vindt het geweldig. "Lekkere hangtieten" zegt ie dan . En toch schaam ik me, gek he? Over het douchen...Wij hebben 2 douchekoppen; 1 grote die naar beneden gaat en 1 kleine die iets lager hangt en schuin gaat. Ik ga dus onder die kleine met Naomi, en dan leg ik haar tegen mijn borst met haar rug naar de stralen (zie foto). Kan me voorstellen dat het lastig is onder een rechte douchekop. @HJ, Naomi heeft van broekjes ook nog maatje 50/56 haha. Inderdaad ook te wijd om haar middel. Terwijl ze van shirtjes en rompertjes makkelijk maatje 56 aan kan. Is inderdaad heel leuk om ze zo te zien groeien. @Maka knappe meid hoor! Geweldig joh die haren . @Uk wauw die tattoo klinkt mooi! Gaaf joh. Wanneer ga jij 'm laten zetten? Zal zeker wel wat kosten of niet? Weet jij misschien hoeveel een kleine tattoo kost? Van zo'n 3 bij 3 cm ofzo... @Iloiza, ik had die streep ook voor ik positief testte! Mijn vriend viel het toen op...3 dagen later testte ik positief . Jeetje das bijna een jaar geleden alweer! (24 mei) En van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Pfff heb vandaag toch best een zware dag gehad...Mijn vriend is al de hele dag aan het klussen met zijn vader hier in huis...Moet dus de hele dag voor Naomi zorgen. Op zich geen punt, maar net vandaag heeft Naomi een huildagje . Wilt alleen maar op mijn pink sabbelen of rondlopen. Ben nu ook aan het typen met 1 hand . Ben al 10 min bezig met dit bericht haha. Dr krijgt dr 1 honger dus moet stoppen. Fijne avond!
Luxe he, die hebben wij ook, ik ga altijd onder de schuine en niet onder de regendouche! Ik denk ook wel het sprongetje Dayenne.... hier ook last van onrust bij Boaz. Uk, tja hij is zeker op tijd tijd gaat snel he. Ferry alweer 4 maandjes. Fijne avond![/quote]
en weer een huilaanval toen we haar op bed legden vanavond Gelukkig begint ze het speentje te snappen, dus die heb ik erin gedaan, weer even het dekentje lekker strak ingestopt en na 5 minuten viel ze in slaap (speen had ze alweer uitgespuugd ondertussen ) Douchen; hier geen probleem hoor onder een gewone douchekop. Ik wissel ook van houding met Myrthe, ene moment zoals ik haar de fles geef en andere moment borst tegen borst en dan kijk ik gewoon hoe de stralen gaan....even uitproberen, maar zoooo leuk!! Zit hier echt mijn tijd uit te wachten vanavond, ben echt moe. Mannetje is al de hele week aan het werk en moet morgen ok nog, dus moet ik steeds de late en de vroege voeding doen.....ben blij dat hij maandag en dinsdag vrij is. Mag hij het lekker eventjes doen We gaan maandag gourmetten bij mijn ouders, dus ben benieuwd hoe het gaat met Myrthe, hoop dat ze dan wel slaapt 's avonds
Mieke, wij hebben de maxi cosi drager nog niet gebruikt, mag officieel pas vanaf 4 maanden, maar wij vinden dat het vanaf 3 maanden wel moet kunnen (zie het verschil tussen 3 en 4 maanden iet zo, als je maar uitkijkt!) Een vriending van mij heeft hem heel veel gebruikt en was er heel tevreden over, zodoende heb ik er ook een aangeschaft. Esther, het blijkt dus dat Levy heel netjes verft en het helemaal geweldig vindt! Dus toch maar eens verf aanschaffen! Zo, ga nu maar eens de fles voor Dani klaarmaken en dan lekker slapen! Tot morgen.
Jippie! Vera ligt al vanaf half 9 in het wippertje te slapen (laatste voeding was om 7 uur). Telkens als ze een dreigt wakker te worden, wiebelt vriendlief ff met zijn voet en slaapt ze heerlijk verder... Zo laatste voeding geven en dan kijken wat de nacht gaat brengen... Relaxt zeg, 2 douchekoppen! Ik doe het idd ook afwisselend op de arm li/re en soms ook rechtop tegen me aan. Zonder hydrofiel, gaat ook prima vind ik. Ik gebruik dan ook meestal geen zeep/shampoo, alleen water. Morgen en maandag pasen vieren in t Brabantse land, voor t eerst overnachten buitenshuis! Ik heb alles al gepakt, hopelijk past t allemaal in de auto ! Alvast fijne pasen!
Jemig weer alles weg Nou ja van de week maar ff alles opnieuw erin zetten dan hoor Zag hele mooie foto's voorbij komen hier Ik kan ff geen foto's erop zetten, sinds mijn laptop terug is van reparatie en ik de geheugenkaart van de camera in mijn laptop steek, verdwijnen alle foto's spontaan van de camera Baal er als een stekker van, zo zijn we dus ook al alle foto's van ons weekendje weg kwijt geraakt Vrijdag zijn we met ons gezin naar Blijdorp geweest, Tim heeft bijna de hele dag rondgelopen daar Echt super gewoon, als ik normaal gesproken met hem naar de supermarkt loop, loopt hij totaal niet door, maar in de dierentuin dus wel Hij is helemaal gek van het oceanium, dat had ik vorige week zondag al gemerkt toen ik alleen met Tim en Lisa daarheen was gegaan.. Vanmorgen trakteerde Lisa mij op een fikse luier, die zowat tot aan d'r nekkie volzat #-o Dus gelijk maar weer mee naar boven genomen en in bad gedaan.. Nu ligt ze nog heerlijk te maaien met d'r armpjes in de box, zometeen als ik naar boven ga om te slapen leg ik d'r lekker op d'r buikje neer in d'r bedje en dan slaapt ze vrijwel meteen ( tenminste normaal gesproken wel ) @ Dayenne: Niet fotogeniek??? Ben je betoeterd?? Hardstikke mooie foto juist!! (vind jouw ogen ook erg mooi ) Ik zal eens een foto van mezelf posten als klein kindje, is weer eens wat anders [attachment=0:2di6r4nt]ikbaby.jpg[/attachment:2di6r4nt]
Zo, tijd om te slapen.... de fles zit er weer in Welterusten allemaal en .... Vrolijke paasdagen liefs Daffie
@Mobiel, thanks . Word er wel een beetje verlegen van hoor hihi. Vind mezelf altijd verschrikkelijk op foto's . Leuk, een foto van jezelf! Hihi wat een schattig meisje was jij zeg! Je kijkt zo stralend . Zal es kijken of ik morgen ook een foto kan inscannen...Heb er eentje waarbij iedereen denkt dat het Naomi is . Eens kijken of jullie dat ook vinden . @Mieke, jullie dus ook zo'n douche. Heerlijk he. Ik ga ook onder de 'kleine' douche, mijn vriend daarintegen is dol op de regendouche. Kan daar uuuuren onder staan . Hmm sprongetje dus...Ja lijkt er inderdaad wel op. Ze drinkt ook heel slecht. Paar slokken, en heeft dan weer genoeg. En dan een uur later weer. Pff vermoeiend hoor. Ik dacht dat ze de 8 weken sprong 2 weken geleden al had gehad, maar niet dus... *zucht*. Ik hoop dat mijn vriend zo klaar is, kan ie haar ein-de-lijk even overnemen.... Zal me benieuwen hoe de nacht gaan *fingers crossed*. Naomi is weer aan het piepen.... #-o Zei net tegen mijn vriend dat ik haar op marktplaats ga zetten. Meen ik natuurlijk niks van hoor, maar af en toe.....Grr.. Nou, fijne avond/nacht voor jullie allen. Hopelijk hier ook.