Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Aaarrgh ik word knettergek. Naomi wilt maar niet slapen....ze is alleen maar aan het jammeren/huilen....Zelfs als ik met haar ga rondlopen. Pfff dat gaat een zware nacht worden...en ik ben al zo moe :(.

En nu gaat het ook nog es onweren...

2. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Wat een waanzinnige mooie en leuke foto's allemaal! Superbaby's die feb-beebjes =D> Zal binnenkort ook eens even spammen, maar nu eerst nog even genieten van het lekkere weer en van de paasdagen ... morgen wordt het hier ook weer 20 graden volgens het zoover weerbericht!!! :D :D :D

Miireii: zou toch even naar de huisarts; echt stoppen met ademen klinkt me toch niet zo goed eigenlijk.

Dayenne: sterkte vannacht!

Meeting:
    Heeft iedereen er nog zin in? En zo ja, waar zullen we heen gaan?

Locatie Meeting zaterdag 16 mei 2009
    * natuurgebied met theehuis oid
    * dierentuin
    *
    *
    *

Meeting zaterdag 16 mei 2009
    Limburg:
    Angela: Venlo
    Noord-Brabant:
    Eppie25: Hoeven
    Vaamrile: Kaatsheuvel
    Hummelke Sofie: Deurne / België
    Enna: Tilburg
    mamma van Stef (Twinkle) Veghel
    Mirella25: Den Bosch
    Zeeland:
    Deesje: 's Gravepolder
    Zuid-Holland:
    Axioma: Gouda
    Mobiel: Schiedam
    Dinkie: Barendrecht
    Gelderland:
    Dayenne: Arnhem
    Maatje: Duiven
    Utrecht:
    Marriedgirl: Utrecht
    Noppie: Utrecht
    Iggylover: Nieuwegein
    Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt :D ;) )
    Caro73: Amersfoort
    Mause: De Meern
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen
    Uk: Haarlem
    Maka123: Bussum
    Noralien: Krommenie
    Flevoland:
    Overijssel:
    Miireii: Enschede
    Sjors75, Portugal in NL: Denekamp
    Golfola: Ommen
    Drenthe:
    Iloiza: Emmen
    Martientje: Assen
    Friesland:
    familieveenstra: Drachten
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:
    Karina82:
    Kuona:
    Suske:
    Sonya one love:

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    fijne paasdagen meiden!!!

deze gek liep half 7 al met igor en lucky in het bos en een anderhalf uur later liep ik met onze andere hond joey een flinke ronde dat arme beessie zowat niet terug kon komen hahahaha dacht doorstappen maar ja joey is niet helemaal goed in het hoofdje dus die kon ook niet mee naar het bos want zodra hij los gaat loopt ie echt weg
    igor en lucky hebben heerlijk gezwommen en achter de tennisbal aangerend... ze hadden het echt even weer nodig... voelde me zo schuldig dat ik zo weinig met ze deed de laatste tijd....
    en roy lag toch nog op bed en levi in zijn bedje

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook vrolijk Pasen!

Heerlijk Iggy dat je al zo actief bent geweest toch? Lekker gezond hoor, hihi.

Meeting: in het Amsterdamse Bos is een heel leuk pannenkoekenhuis waar je echt met veel terecht kunt, maar ja dat is niet voor iedereen haalbaar door de afstand denk ik.
    Je kunt er helemaal met de auto komen en met een beetje carpoolen is dat wel te regelen.
    Maar ja het is niet midden in het land.
    Misschien dat één van jullie zoiets in het midden van het land weet? Ik dacht zelf aan richting Amersfoort.

Dayene, heeft Naomi nog een beetje geslapen vannacht?
    Boaz is na gisteravond onrustig te zijn geweest om 21.30 in slaap gevallen en kwam pas weer om 04.00 uur, jippie, daarna weer om 08.30, prima dus. Hij is zojuist in slaap gevallen in de box en over een uurtje gaan we weg.
    Ik douche ook altijd onder de kleine, wordt mijn haar niet nat, hihi.

Seyla, ben wel benieuwd naar een leuke foto van Bénine hoor.

Mobiel, jammer dat je daardoor foto's kwijt bent. Ik weet wel dat het goed is voor je geheugenkaartje om deze iedere keer nadat je foto's eraf hebt gehaald te formatteren ipv gewoon te legen. Misschien dat dat kan helpen te voorkomen dat ze weg zijn.
    Leuk die foto van jou van vroeger.

Maka, en is het goed gegaan het logeer-uitje? Wat moet je veel meenemen he ;)

Angela, waarom is dat eigenlijk dat het pas vanaf 4 mnd is?
    Ik denk dat we er wel eentje aanschaffen maar dan pas over een maandje.

Daffie, heeft Myrthe nog een goede nacht verder gehad?
    Ik ga meestal gewoon naar bed hoor en dan de babyfoon mee, dan hoor ik Boaz wel wanneer hij honger heeft later op de avond.

5. Hallo februarimama's,

Om te beginnen: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
    Ik heb het forum ontzettend verwaarloosd! En dat blijf ik helaas nog minstens een week doen. We zijn zo ontzettend druk met het nieuwe huis en de verhuizing dat ik absoluut geen tijd over heb. Het is een ontzettende uitdaging met zo'n klein hummeltje erbij. Maar hij komt niets te kort. Alle spullen die al verhuisd zijn zijn spullen voor Jort.

Ik zag in de laatste reacties dat de meeting misschien in een dierentuin wordt gehouden? Is die van amersfoort wat? ;) ;)

Hopelijk gaat het goed met iedereen. Ik moet weer naar het mannetje en daarna weer naar het huis om te klussen.
    Sorry, sorry, sorry.

Lfs,

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; het heeft niet zoveel zin om al naar bed te gaan 's avonds. Ze gaat rond 20:00 uur-8:30 slapen en om 23:00 maak ik haar wakker voor de laatste fles. Daartussen vindt ik het ook nog wel prettig om een beetje TV te kijken ofzo en voor een uurtje ga ik mijn bed niet in, want dan ben ik echt brak als ik er om 23:00 alweer uit moet... ;)

Ze heeft trouwens wel weer een goede nacht gehad, van 23:30-7:00, toen lekker zitten poepen op mijn schoot na de fles :) :) :) en om 7:45 lag ze er weer. Nu slaapt ze nog, dus deze mama heeft eerst zelf nog 1,5 uur geslapen ;) en daarna al lekker gedouched en gegeten :D :D

Ga denk ik straks maar een lekker eind wandelen met Myrthe. Het is redelijk goed weer, dus misschien ga ik wel even langs oma... :D

Caro; leuk om weer iets te lezen en tuurlijk ben je druk. Het forum komt wel weer hoor...als je ons maar niet vergeet hahaha....

Iggy; jij spoort ook niet, om half zeven in het bos lopen :) :) :) Ik slaap echt tot Myrthe wakker wordt hoor en dan nog kan ik niet echt wakker worden hihi. Maar wel lekker gezond hoor zoveel wandelen....

Dayenne; hoe is de verdere nacht gegaan, heeft Naomie nog geslapen??

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hallo iedereen..
    Fijne paasdagen!!
    hier even een update..
    Ik heb het zo vreselijk druk met de meiden dat ik het forum helaas niet meer kan bij houden..
    Royenna groeit als kool en is snel met alles..
    Chedella is een super zus en helpt mama al goed mee.
    Als royenna huilt zingt ze haar zoweer stil.
    Zo ongelooflijk om te zien hoe die twee al zo een sterke band hebben samen.
    Verder lukt het me gewoon weg niet om alles bij te lezen en te reageren.
    sorry sorry..
    daarom neem ik nu na heel wat nadenken afscheid van het forum!!
    Vind het erg jammer want ik zit er al ruim 2 jaar op. maar nu is de tijd gekomen om t e gaan.
    Ik weet zeker dat we nog voor een derde kindje willen gaan maar dat zal wel nog 3 jaartjes duren!!
    dus wie weet kom ik enkele van jullie weer tegen!
    ik wens jullie alle heel veel liefde en gezondheid toe..
    het gaat jullie goed.
    dikke kus van sonya, chedella en royenna!!

8. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Ideen meeting:
    - dierenpark de Wissel, ligt tussen Epe en Apeldoorn, kosten E13,- pp
    - Apenheul in Apeldoorn, kosten E17,50 pp
    -Dick Bruna huis in Utrecht, museum over Dick Bruna met winkel waar je van alles van Dick Bruna kan kopen. Kosten E8,- en E6,- voor groepen vanaf 15 personen.
    - dierenpark Amersfoort, kosten E17,- pp: groepskorting vanaf 20pers E2,-pp
    -restaurant Prinsheerlijk in Rheden, op zaterdag pas geopend vanaf 16.00u, zondag vanaf 12.00u
    -Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten
    - Oudehands Dierenpark in Rhenen, E18,50 pp

In Brabant zijn er ook een hoop leuke dingen, Dierenrijk in Eindhoven, Beekse Bergen in Hilvarenbeek maar dat is best ver voor de mensen uit het Noorden.

Fijne paasdagen!

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

Heb gelukkig een heerlijke nacht gehad :D. Ik heb om 1u Naomi nog gevoed, en daarna pas weer om 6.30!! :D Echt heerlijk :D.
    Om 9u eruit om het hele huis schoon te maken....Pff die mannen hadden er een zooi van gemaakt. Alles is gelukkig schoon nu. Vaatwasser aan, wasje erin, vuilnis weg....Tis weer heerlijk leeg en schoon :D.

@Iggy hihi lekker actief zeg! Heerlijk ook of niet :D. Toen ik een paar jaar geleden nog zwom moest ik om 5u eruit...En dan fietste ik naar het zwembad, echt heerlijk :D. Hou dr van om zo vroeg buiten te zijn. Alles is nog rustig en stil...

@Daffie heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad!
    Veel plezier met het wandelen en misschien bij oma :D.

@Caro, ik moest laatst nog aan je denken! Niet schuldig voelen hoor, is toch logisch dat je zo druk bent! Zorg maar dat je huisje op orde is, das het belangrijkste.
    Heel veel succes! :D

@Mieke, pannenkoekenhuis lijkt me wel wat! Alleen is het inderdaad wat ver weg. Voor mij niet echt haalbaar, want ik moet met het openbaar vervoer...Maar als ik met iemand mee kan rijden dan lijkt het me super!

Fijn dat Boaz zo goed geslapen heeft! Denk je dat zijn sprongetje alweer voorbij is?
    Bij Naomi nog niet volgens mij...Ze ligt nu weer te jammeren in de box. Ik laat haar maar even hoor....Tis niet echt huilen, meer jammeren om aandacht volgens mij.

@Enna, wat een goede ideeën!
    Oudehands Dierenpark is erg leuk, maar loop je zo doorheen vind ik (ben er heel vaak geweest).
    Wat vinden jullie van Burgers Zoo in Arnhem? Of het pannenkoekenhuis in Arnhem? Niet dat ik jullie wil strikken of vlak bij mijn huis iets te doen, maar verder ken ik niks haha.

@Sonya aaah wat ontzettend jammer! Maar wel begrijpelijk hoor. Ik vind het al moeilijk met 1 kind, laat staan met 2.
    Ik wens jou ook veel liefde en gezondheid, en vooral veel geluk met je 2 prachtige meiden! En wie weet komen we elkaar over een paar jaar weer tegen... :D
    Liefs!

Oh ja, en voor iedereen fijne paasdagen!
    Wie van jullie viert het eigenlijk? Wij doen er niks aan, dus ik was het eigenlijk alweer vergeten haha.
    Ga zo wel een lekker ontbijtje maken... :D

Fijne dag!

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Fijne paasdagen iedereen!!!

@Mieke: en hoe gaat het vandaag met Boaz? Is ie zijn sprongetje alweer door?
    Met een hond die altijd verhaard moet je het ook wel goed bijhouden. Zou liever mijn tijd ergens anders aan besteden hoor ;).

@Uk: ze heeft gisteren de hele avond bij ons gelegen en nadat ze rond 22 uur gegeten had is ze lekker gaan slapen tot 6 uur :confused: !

@Dayenne: heeft Naomi vandaag geen huildagje? Is idd moeilijk typen met 1 hand :D:! Ow heerlijk zo'n regendouche. Die zou ik ook wel heel graag eentje willen.
    Ow wat zielig Naomi op marktplaats zetten ;).
    Wij doen ook niet echt iets aan Pasen. Morgen komt mijn familie brunchen en dat is het eigenlijk.
    Arnhem is wel een gezelligde stad hoor, maar weet niet of dat voor iedereen te doen is. We moeten wel binnenkort de knoop gaan doorhakken denk ik en dan kunnen we gaan kijken wie er allemaal echt komen!

@Daffie: Yannique spuugt haar tutje ook altijd uit hoor. Jou mannetje moest nou toch zo belachelijk veel werken achter elkaar?
    Myrthe heeft ook lekker lang geslapen. Ik ook tot 9 uur. Tank je echt even bij.

@Angela: dus mag Levy voortaan thuis ook lekker kliederen met verf!?

@Mobiel: das wel balen dat je nu alle foto's kwijt bent! Leuk hoor dat jullie weer lekker naar Blijdorp zijn geweest. Makkelijk dat je daar zo dicht bij woont.

@Iggy: niet te veel verwachten van je hondjes hé? Die komen nou de hele dag niet meer omhoog :D: :)!

@Caro: voel je niet schuldig. Tuurlijk heb je het druk in jullie nieuwe huisje. Wanneer hoop je er in te kunnen?

@Sonya: wat lief dat Chedella haar zusje in slaap zingt! Heel veel liefde en geluk voor de toekomst. Geniet lekker van je meiden. En wie weet tot ziens!

@Enna: sohee jij hebt even een hoop mogelijkheden opgesnort! Dat pannenkoekenhuis op de Veluwe klinkt ook wel goed. Dat is wel weer ver rijden denk ik!

X Esther

11. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Fijne Paas dagen

Een heerlijke nacht gehad vannacht niet dat ik anders te klagen heb maar Fuad heeft om 22:30 zijn laatste flesje gehad ik dacht dan kan hij mooi om 7:00 zijn fles als Jasmin wakker is,
    Hoor ik om 8:00 in eens Fuad jammeren en sliep Jasmin nog, heerlijk een uurtje langer en aan een stuk door slapen.
    Geef hem nu de laatste 3 voedingen om de 3 uur zodat hij wel aan 5 voedingen komt, heerlijk dat hij nu niet om 5:00 uur maar gewoon om 7:00 of 8:00 uur komt.

Mieke: hoe is het nu met Boaz?

Dayenne: heerlijk he als alles weer schoon en opgeruimd is.

Sonya: jammer maar wel begrijpelijk hoor.

Fuad heeft honger, typ vanavond wel verder

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Eppie hihi heb het niet gedaan hoor, Naomi op marktplaats zetten :).
    Laatst stond er weer een baby te koop toch? Afschuwelijk vind ik dat. Kan me uberhaupt geen leven meer zonder Naomi voorstellen, laat staan dat ik haar 'verkoop'. Bah krijg al rillingen van het woord alleen al.

@Martientje jeetje wat slaapt Fuad lekker door! Geweldig!

O....er begint er 1 wakker te worden van haar 3 uur lange slaap! :D
    Voedertijd!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Kom maar naar de Apenheul, daar woon ik lekker dichtbij ... ;)

14. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Jeetje wat is er weer veel gekletst. Zie ook dat er al meer meiden zijn die het niet bij kunnen houden, tis ook bijna niet te doen.

Ik ga geen afscheid nemen want vind het veel te leuk om bij te lezen en af en toe mee te kletsen maar iedere dag red ik het echt niet meer. Heb nu nog 3 weken vrij en moet dan ook weer gaan werken dus dan zal het nog wel lastiger worden.
    Merk ook in het weekend dat je wat meer je leventje oppakt, in huis bezig bent met mijn man of verjaardag of visite enz en dan kom ik er al niet echt meer aan toe.

Maar juist de ervaringen die je kan delen vind ik erg fijn, het is voor ons het eerste kindje en je weet zoveel dingen niet dat ik echt blij ben als ik het kan vragen of als ik hier lees dat anderen het ook hebben.

Dus meiden, ik hoop niet dat het erg is dat ik er niet zo vaak ben maar gewoon af en toe mag meekletsen.

Hier begint Sanne steeds langer door te slapen, heb alleen een beetje moeite met hoe ik het s'avonds probeer te plannen. Het liefst heb ik rond 11 uur de laatste voeding zodat je zelf optimaal kan genieten van de nachtrust. Gisteren had ze om half 8 s'avonds gedronken en was zo lekker in slaap dat ze pas om 4 uur wakker werd maar ja, dan zit je nog midden in de nacht. Heb haar van de week om 11 uur wakker gemaakt voor een nachtvoeding maar toen kwam ze meteen om 2.30 uur en 5.30 uur dus had ik haar zelfs 2 x s'nachts....
    Maar even kijken hoe ik dit ga redden!

En ik las iets over een tattoage, ik wil er ook één. Heb nu ook al 3 tattoages, 1 vlindertje op mijn schouder, een winnie the pooh op mijn enkel en een mooie trible (als je dat zo schrijft) op mijn onderrug. Wil graag Sanne haar naam zo richting je lies, net aan de voorkant van je onderbuik laat maar zeggen maar ben bang dat het daar wel gaat uitrekken als ik nog een keer zwanger mag worden dus ga het nu nog niet doen. Dan eerst maar even wachten anders is hij straks helemaal lelijk.

Nou, voor iedereen nog een fijn paasweekend en ik kom zeker van de week weer bijkletsen.

Groetjes

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, het huis zal wel heel mooi worden hoor! Enne we zien je wel weer wanneer je er aan toe bent!

Sonya, jammer meid, maar met 2 kids en straks werken wordt het idd drukker en dan hier ook nog komen schrijven en lezen... kan me voorstellen dat dat net even te veel van het goede is. Voel je vooral niet verplicht hier te blijven.
    Heel veel geluk en geniet vanje 2 prachtige meiden!

Dinkie, ook jij moet je natuurlijk niet verplicht voelen, komt gewoon lekker langs wanneer je er zin in hebt of even tijd!

Locatie babymeeting: ik vind de dierentuin eigenlijk niet echt een optie, volgens mij hadden we dat al een beetje uitgesloten de vorige keer aangezien je wilt kletsen en zo en met rondwandelen gaat dat toch net even wat minder. Maar goed misschien zijn de meningen daarover nog verdeelt.
    Pannekoekenhuis lijkt me leuk, mits er voldoende ruimte is om natuurlijk met een groep te zitten en een lekker terras met mooi weer is meegenomen.
    Ik denk zelf dat omgeving Amersfoort mooi centraal ligt toch?

Martine/Esther, dank voor het vragen hoe het nu vandaag met Boaz is gegaan.
    Eigenlijk is het wel weer goed gegaan vandaag. Op visite heeft hij zich lief gedragen en zelfs even in de wagen geslapen. Alleen de thuisslaapjes vanmiddag waren toch weer wat korter dan normaal. En hij lag net 3 kwartier te slapen en toen begon hij weer te jengelen.
    De avond gaat dus nog wat lastig, hoop op weer een goede nacht.

Esther, veel plezier morgen met de visite!

Martine, goh zeg wat een lekkere slapers zijn jouw kindjes.

Dayenne, wat boffen jullie toch met zo'n lekker luxe huisje zeg, heerlijk om te lezen dat jullie er zo van genieten. En dan bedoel ik dat jullie lekker een vaatwasser hebben en zo'n heerlijke douche etc. Heeft niet iedereen op jullie leeftijd hoor ;)

Nou Boaz wordt weer wakker, had honger maar tijdens het voeden weer onrustig en niet willen drinken. Lijkt alsof hij last heeft van zijn ontlasting wat niet lukt of zo.
    Maar weer in bedje gelegd.

16. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Dayenne, en nog een beetje kunnen slapen vannacht?
    Lees nu da het goed is gegaan!

Iggy, zo lekker actief geweest vanmorgen!!

Mieke, ik denk dat ze 4 maanden aangeven omdat de meeste kindjes dan wat stabieler worden. Het hobbelt natuurlijk toch meer dan een auto denk ik. Ik denk dat wij het over ongeveer een maand gaan proberen.

Sonya, jammer meid, maar laat je af en toe nog wat van je horen?

Esther, ja Levy mag thuis zeker gaan verven! Vind ik toch al wel gezellig, samen knutselen en tekenen en zo.

Meeting, we moeten idd niet te lang meer wachten. Ik denk ook dat Arnhem of Den Bosch de beste opties zijn (natuurlijk ook een beetje eigenbelang ;) ). Ben alleen zelf daar niet zo bekend, dus een locatie weet ik helaas niet.... ;)

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hallo Dames,
    hier een paar drukkedagen achter de rug, personeel heeft vrij en dan moet er toch veel werk gedaan worden.

Volgens mij begint iedereen toch wel een lekker ritme te vinden met de kleintjes. Er wordt weer veel meer gedaan. Fijn he.

Babymeeting. Ik zou geen lokaties weten, maar een pannenkoekenhuis is altijd leuk. En een dierentuin lijkt mij ook niet zo geschikt. Voor mij zou omgeving Arnhem Den Bosch ook goed uitkomen. Ben namelijk niet meer zo gewend aan de Nederlandse wegen. Volgens mij erg druk en veel controles. En dat is hier anders. Rij dus ook altijd te snel.

Fijne avond en een leuke 2de paasdag. (Hebben wij niet, bestaat hier niet, moet dus papierwerk regelen)

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Douchen: Bedankt voor jullie tips! Vandaag is Morris met mijn vriend onder de douche gegaan en dat ging erg goed. Misschien maar wat vaker proberen nu.

@Maka: Fijn dat het beter gaat met Vera. Hier is Morris 's avonds ook wat rustiger geworden gelukkig. En hij komt ook nog steeds rond half 5/5 uur. Soms een uitschieter naar 6 uur en één keer zelfs kwart voor 7. Mij maakt het niet zoveel uit hoe laat hij komt, gelukkig kan ik daarna weer makkelijk verder slapen en Morris ook.
    Morris heeft hier al veel maat 62 aan maar ook nog wel maat 56. Van rompertjes heeft hij dan weer wel gewoon nog maat 50/56 aan omdat ik maat 62/68 nog te groot vind. Van de prénatal heb ik ze. Wel grappig dat verschil in verhoudingen van onze kindjes.
    En wat een schattige foto's! Wij hebben ook de MaxiCosi Mura. Wij hebben die met die rode binnenkant. Wel een zwarte buitenkant. En van de wandelwageninzet hebben we ook de greyslice daarvan vond ik die rode niet zo mooi. Fijne wagen he?

@Mieke: Fijne dag morgen met de verjaardag van je vriend ;)

@Uk: Wat goed dat Ferry weer gepoept heeft! Dat zal hem wel opluchten.

@Iloiza: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@Sprongetje: Morris is ook zijn handjes aan het ontdekken. Hij wil erg graag duimen maar krijgt het maar niet voor elkaar. Ben benieuwd of het hem nog gaat lukken. Hij weet in iig steeds beter zijn mond te vinden.

@Dayenne: :) @ je vriend. Subtiel zijn ze niet altijd he. Ik was gisteren chocola aan het eten ( :oops: ben verslaafd) en toen klopte hij echt zo op mijn buik zo van: zou je dat wel doen :confused: Haha tis dat ik weet van wie het komt. Doet ie ook omdat ik zelf klaag over mijn buik, niet omdat hij zelf vindt dat ik te dik ben ofzo.

@Daffie: veel plezier met gourmetten morgen! Myrthe gaat zich vast voorbeeldig gedragen :D

@Mobielfreak: Wat een schattige foto! Geweldig jurkje ook :D

@Pasen vieren: Wij hebben morgen een brunch bij mijn ouders met mijn 2 broers en aanhang, wel gezellig dus. Morgen is ook mijn vriend jarig dus 's middags komen zijn ouders en zus en mijn ouders en broers weer bij ons op visite, haha.

@Martientje: Fijn dat je een uurtje langer hebt kunnen slapen.

Hier gaat het met Morris steeds beter. Hij is overdag heerlijk rustig en gaat steeds beter slapen overdag. 's Nachts gaat het ook nog prima. De laatste paar avonden ligt hij vanaf een uur of negen in de kinderwagen in de huiskamer en slaapt dan tot we hem rond 23 uur wakker maken voor de laatste voeding. Eindelijk dus de avond weer een beetje voor ons zelf!
    Ik heb nu ook een nieuwe manier van dragen in de draagdoek die voor ons beiden comfortabeler is, namelijk met zijn beentjes buiten de doek (voorheen dus in de doek maar dat was zo'n geprop) Daar doe ik hem nu in als hij echt niet meer in zijn bedje wil slapen maar als het nog geen etenstijd is, hij slaapt dan gerust nog een uur verder. Ik vind het echt heeeeerlijk om hem bij me in de doek te hebben. Echt een aanrader voor iedereen!

Haha, diep in slaap met zijn mond open.

En even poseren met hondlief erbij

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mieke we boffen inderdaad met dit huis...Maar goed, voor de 'luxe' dingen betalen we dan ook elke maand 100 euro :(. Terwijl de makelaar dat niet eens zelf in huis heeft geplaatst, dat heeft de vorige bewoner gedaan....

Boaz nog steeds onrustig dus.....Naomi ook wel moet ik zeggen. Ze slaapt wel ontzettend veel vandaag, maar tussendoor jengelt ze wel veel. Ze drinkt gelukkig wel weer goed (niet lang, maar ze heeft er blijkbaar genoeg aan want ze komt gewoon om de 3/4 uur).

@Dinkie...he bah, ik was vergeten dat je tattoo kan uitrekken als je weer zwanger wordt. Want ik wilde ook een tattoo ter hoogte van mijn lies maar dan iets hoger (broekrand). Daar rekt de huid natuurlijk dan uit....Jammer hoor, ik wilde 'm zo graag binnenkort laten zetten. Maar goed dat je dit zei! Even wachten dus tot ik over een aantal jaren 'uitgezwangert' bent.

@Kuona, haha yep..zo is mijn vriend :).
    Haha jouw vriend kan dr ook wat van. Ach, ik pak hem flink terug hoor, met zijn vetrolletje op zijn bek. "Ja, ik ben zwanger geweest..Wat is jouw excuus?" :)
    Mooie foto's! Die doek is ideaal he :D. Heb er zelf ook 1. Zal zo es een foto plaatsen van hoe ik Naomi draag...Inderdaad een geprop, maar Noami vind het heerlijk. En ze is gelukkig nog klein, dus het past nog :D.

Vandaag een heerlijke rustige dag gehad. Huishouden heerlijk gedaan (4e wasje is nu bijna klaar!) en ga zo Wii Fitten. Moet weer strak in 't vel gaan zitten :) dus hard trainen elke dag. Echt ideaal hoor, zo'n Wii Fit. Zie mezelf namelijk echt niet naar de sportschool gaan of hardlopen buiten.

Fijne avond & nacht voor iedereen! En alvast fijne 2e paasdag voor morgen ;).

Liefs Dayenne

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    *Bericht verwijderd*

Deel Deze Pagina