Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ooh sorry 2 keer. Ik drukte op 'Bevestig' en toen viel mijn internet weg. Hup weg bericht. Dacht ik tenminste. Gelukkig had ik 'm ge-Ctrl C-t.

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    [attachment=0:sxa6yn46]In draagdoek (2) 21-3-2009.jpg[/attachment:sxa6yn46]

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    [attachment=0:366jmrbx]In draagdoek (3) 21-3-2009.jpg[/attachment:366jmrbx]

4. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Meeting:

De dierentuin was inderdaad al eerder afgekeurd (te duur en te weinig mogelijkheid om bij te kletsen); was het even vergeten :oops:

Qua ligging: Er wonen ongeveer net zoveel moeders van ons in noord als in zuid en ook een groot deel in het midden van het land. Dus als je kijkt naar de verdeling van ons over de provincies, dan lijkt het midden van het land de meest logische keuze.

Dus wat denken jullie:
    Een lokatie in het midden van het land (omgeving Amersfoort bijvoorbeeld) waar we wat kunnen drinken en/of eten? Bijvoorbeeld een pannekoekenhuis ( is meerdere keren naar genoemd).

Locatie Meeting zaterdag 16 mei 2009
    -Dick Bruna huis in Utrecht, museum over Dick Bruna met winkel waar je van alles van Dick Bruna kan kopen. Kosten E8,- en E6,- voor groepen vanaf 15 personen.
    http://www.dickbrunahuis.nl/index.phtml ... anguage=NL
    -restaurant Prinsheerlijk in Rheden (in nationaal park de veluwezoom), op zaterdag pas geopend vanaf 16.00u, zondag vanaf 12.00u
    http://www.restaurantprinsheerlijk.nl/
    -paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'. Ligt in de buurt van Arnhem.
    http://www.bnb-arnhem.nl/posbank.html
    http://www.paviljoendeposbank.nl/
    -Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten
    http://www.ertussenuit.com/details/17765.htm

Meeting zaterdag 16 mei 2009
    Limburg:
    Angela: Venlo
    Noord-Brabant:
    Eppie25: Hoeven
    Vaamrile: Kaatsheuvel
    Hummelke Sofie: Deurne / België
    Enna: Tilburg
    mamma van Stef (Twinkle) Veghel
    Mirella25: Den Bosch
    Zeeland:
    Deesje: 's Gravepolder
    Zuid-Holland:
    Axioma: Gouda
    Mobiel: Schiedam
    Dinkie: Barendrecht
    Gelderland:
    Dayenne: Arnhem
    Maatje: Duiven
    Utrecht:
    Marriedgirl: Utrecht
    Noppie: Utrecht
    Iggylover: Nieuwegein
    Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt :D ;) )
    Caro73: Amersfoort
    Mause: De Meern
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen
    Uk: Haarlem
    Maka123: Bussum
    Noralien: Krommenie
    Flevoland:
    Overijssel:
    Miireii: Enschede
    Sjors75, Portugal in NL: Denekamp
    Golfola: Ommen
    Drenthe:
    Iloiza: Emmen
    Martientje: Assen
    Friesland:
    familieveenstra: Drachten
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:
    Karina82:
    Kuona:
    Suske:
    Sonya one love

5. Hoi,

Na een lange dag klussen weer thuis. Jort in bad gedaan, gevoed en die ligt nu lekker op 1 oor. Of is nog druk bezig zijn handjes te ontdekken. Hij heeft net als veel beebjes een sprongetje gemaakt. Hij vindt het superinteressant om op een speelkleed te liggen met van die bogen waaraan allerlei speeltjes hangen. Je ziet hem heerlijk ongecoordineerd met zijn armpjes bezig terwijl hij zit te staren naar die speeltjes.

Bedankt voor alle reacties. Ik kon het nu alleen niet laten om weer eens te koekeloeren (moest even online checken of er nog een bouwmarkt open is morgen, en jawel...).

Leuke foto's van de draagdoeken. Ik heb er zelf ook een. Ga binnenkort ook eens met de beentjes naar buiten proberen. Volgens mij is Jort daar ook wel aan toe. Hij wordt steeds groter.

Nu ga ik zelf ook pitten. Morgen weer aan de slag. Het huis wordt echt supergaaf, maar is wel veel werk.

Over de lokatie van de meeting: kennen jullie het pannekoekrestaurant Rhijnauwen? Dit is op een hele mooie groene lokatie (met wandelmogelijkheid) bij Bunnik. Ik ben er al heel vaak geweest. Het is ook supergeschikt voor kinderen. Maar als we allemaal met kinderwagens komen moet het wel mooi weer zijn zodat we buiten kunnen zitten. Anders wordt het wat krap. En reserveren is ook zeker nodig.
    Ik vertrouw erop dat er een leuke lokatie gekozen wordt. En als er iemand vanuit Amersfoort mee moet rijden kan dat (moeten we wel even kijken hoe het gaat met nog een extra kinderwagen.

Trusten

6. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    @ Kuona & Dayenne:
    Mooie en lieve foto's!!
    Welke draagzak hebben jullie?

Morgen een lekker drukke dag. Mijn broer komt met zn vrouw, kinderen en aanstaande schoondochter langs. Heb er nu al zin in.

Ik hoop wel dat Bénine zich morgen wat beter voelt; sinds de prik is ze nog steeds huileriger dan daarvoor :( en vandaag was ze af en toe ontroostbaar. Misschien ook wel een sprongetje?
    Ze leert in ieder geval wel steeds meer: brabbelen, meer lachen (tussen het huilen door), genieten van 'daar komt een muisje aangelopen ...', haar handjes heeft ze helemaal ontdekt en haar voetjes bijna (nog wat ongecontroleerd) ... super heerlijk :D

Mieke: binnenkort ook echt Bénine-spam van mij ;) :)

7. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    -Dick Bruna huis in Utrecht, museum over Dick Bruna met winkel waar je van alles van Dick Bruna kan kopen. Kosten E8,- en E6,- voor groepen vanaf 15 personen.
    http://www.dickbrunahuis.nl/index.phtml ... anguage=NL
    -restaurant Prinsheerlijk in Rheden (in nationaal park de veluwezoom), op zaterdag pas geopend vanaf 16.00u, zondag vanaf 12.00u
    -paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'. Ligt in de buurt van Arnhem.
    -Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten
    -pannekoekrestaurant Rhijnauwen in Bunnik
    http://www.iens.nl/restaurant/nederland ... tms?r=3770

Limburg:
    Noord-Brabant:
    Zeeland:
    Zuid-Holland:
    Gelderland:
    Utrecht:
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen
    Flevoland:
    Overijssel:
    Drenthe:
    Friesland:
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:
    Karina82:
    Kuona:
    Suske:
    Sonya one love

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Meeting; Seyla je hebt in je lijstje 'paviljoen de Posbank' staan. Ik ben er nog nooit geweest maar hoor er hele positieve verhalen over. Dus wellicht is dat een goed idee.
    Moet eerlijk zeggen dat het Dick Bruna huis me niks lijkt....Maar weet niet hoe anderen daarover denken.

Kuona en ik hebben de Tricot Slen. Het is een gedoe hoor, dat ding om je lichaam knopen. Maar als je er eenmaal de handigheid in hebt is het een super handig ding.

@Caro fijn dat je huis zo gaaf wordt! Kan me voorstellen dat het ontzettend veel werk is. Knap hoor, dat je het lukt met een pasgeboren baby! Petje af ;).
    Veel succes!

Jeetje, Naomi slaapt al 5 uur :confused:. Zit maar te wachten tot ze komt voor haar laatste voeding, zodat ik naar bed kan...Maar telkens als er wat beweging komt valt ze toch weer in slaap. Heerlijk hoor. Heb net lekker kunnen Wii Fitten en douchen. Mijn rechterborst staat wel op knappen zo (onder de douche een flinke spuit-partij :)). Hoop dat ze zo komt. Kan ik eindelijk gaan slapen! Zit te knikkenbollen achter de pc :).

Slaap lekker allemaal.

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden

Leuk al die kindjes in de draagdoeken.

gisteren heerlijk in de tuin gewerkt die ziet er nu voor de helft weer mooi uit.

Caro: Lijkt me erg druk net een kleintje en dan druk aan het klussen in je nieuwe huis, gelukkig word het mooi.

Ben begonnen een schriftje voor Fuad te schrijven hier doe ik af en toe foto's bij in en ik schrijf alle leuke en bezondere gebeurtenissen op, ook doe ik er af en toe een afdrukje van een handje of voetje in.
    Heb dit voor Jasmin ook gedaan (nog steeds eigenlijk) is erg leuk om terug te lezen, je vergeet toch snel weer dingen.

Het schriftje kan straks ook me naar het KDV.

Heb ook gelijk van die naam stikkers besteld bij goedgemerkt voor op zijn flesjes enzo, dit gaat er in de vaatwasser niet af.
    heb zijn naam er op gezet en er onder koemelkallergie leek me wel zo handig hoef ik niet elke keer overal weer te melden.

Hebben jullie mannen ook wel eens zo iets van ga je nu al weer achter de computer, die van mij heeft er helemaal geen verstand hij vind het soms wel saai dat ik dan achter de computer ga, maar ja ik ben een beetje verslaafd denk dan altijd zullen er nog nieuwe berichtjes zijn. en als ik er te lang niet achter ga moet ik ook zo veel terug lezen.

Fijne paasdag nog.

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal,

Wat is het toch weer prachtig weer, straks maar weer eens even de benen strekken buiten :D
    Myrthe heeft vannacht voor het eerst in haar ledikant geslapen ipv in haar wiegje. Volgens mij had deze mama meer moeite met afscheid nemen van het wiegje als Myrthe, want die heeft gewoon weer heerlijk geslapen. :) :) :)

Ik had gisteren met mijn man afgesproken dat hij vandaag de 1ste en 2e voeding gaat doen en haar alleen gaat wassen/douchen/in bad doen....dit omdat hij ook moet leren om het in zijn 1tje te doen....Hij heeft dus vanmorgen de fles gegeven en net kon ik het niet laten om even naar mijn meisje te gaan kijken. Ligt ze al met die grote blauwe ogen in het rond te kijken en toen ze mij zag kreeg ik weer één van haar grote lachjes :D :D Ik heb haar toen heel stoer meteen bij papa gelegd, maar heb me er een partij moeite mee om me er niet mee te bemoeien hahahaha.....
    Ben dus maar naar beneden gegaan voor een koppie thee en hoor boven allemaal leuke geluidjes ;) ;)

Vanmiddag naar mijn ouders en dan vanavond lekker eten (gourmetten) daar. Hoop dat Myrthe zich een beetje gedraagt hihihi... ;) ;)

liefs Daffie

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiepasen! ;)

Kuona, gefeliciteerd met je mannetje! en een gezellige brunch en verjaardag.
    Leuke foto's van jou en Morris in de draagdoek.

Dayenne, je bent best fotogeniek hoor meid. Ik heb ook de Tricot Slen maar ik vind het idd nog wat ingewikkeld, letterlijk en figuurlijk :)
    Probeer het ook te weinig hoor, het is ook zo'n lange lap die je om moet doen dat het best moeilijk is in je eentje.

Seyla, dank voor het bijhouden van de lijst. Heb het weer in mijn onderschrift aangepast.
    Jullie ook een gezellige dag vandaag. Leuk dat Benine ook lekker bezig is met van alles te ontdekken. En toch ook misschien nog last van de prikjes, denk hier ook een combinatie van de prikjes en het sprongetje.

Martine, ik zit ook veel achter de laptop hoor, maar ja vriendlief speelt WOW online games.
    Dus we doen het beiden. Beetje ongezellig soms want hij zit boven en ik in de woonkamer, haha. En je hebt wel gelijk, je moet het echt bijhouden anders heb je gewoon te veel om bij te lezen.

Caro, klinkt goed hoor jullie huisje. Heerlijk. Wanneer gaan jullie over?

Angela, ik denk ook dat wij de drager wel eerder kunnen gebruiken. Boaz loopt toch op alles een beetje voor en is al redelijk stevig en niet zo klein meer voor zijn leeftijd zeg maar.

Daffie, leuk he om te zien en horen hoe je man er dan mee bezig is, daar kan ik ook zo van genieten. Maar ik zou ook het liefst nog wel aanwijzingen willen geven hoor, hihi.

Meeting:
    Ik denk dat 1 van de 2 pannenkoekenhuizen mij het meest geschikt lijkt. Ook qua locatie.
    Voor de OV-ers misschien wat lastig te bereiken. Maar ik denk dat we in de buurt wel kunnen carpoolen of meiden kunnen afhalen van de trein of zo.
    Ik kom iig met de auto dus ik zou iemand ergens kunnen oppikken van een station of zo.
    Dat vind ik geen probleem. En misschien kunnen meerdere dat aanbieden...
    Ik heb nog even een andere link opgezocht, http://maps.google.nl/maps?oe=utf-8&rls ... 8900172484

Ik denk dat we ook vanaf nu even moeten gaan inventariseren wie er echt mee willen en wie niet. Dan kunnen we een keuze maken welk pannenkoekenhuis het meest geschikt is.
    Bij Likkepot zijn er bijv. speelmogelijkheden en is er een kinderboerderij voor de mama's die ook nog een andere spruit mee willen nemen. Om een keus te kunnen maken en om ruim van te voren te kunnen reserveren.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    GRAAG EEN JA OF EEN NEE ACHTER JE NAAM PLAATSEN OF JE ECHT MEE GAAT OF NIET?

-pannekoekrestaurant Rhijnauwen in Bunnik
    http://www.iens.nl/restaurant/nederland ... tms?r=3770

Limburg:
    Noord-Brabant:
    Zeeland:
    Zuid-Holland:
    Gelderland:
    Utrecht:
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen JA
    Flevoland:
    Overijssel:
    Drenthe:
    Friesland:
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Meeting: Meiden, ik weet gewoon niet of ik een ja of een nee in moet vullen..
    Zoals jullie weten heb ik het financieel niet al te breed en zal ik met 2 kinderen moeten komen dan.. Volgende probleem is dan, dat ik een tandemwagen heb, past wel in de meeste kofferbakken, maar als ik met iemand mee kan rijden dmv het carpoolen vanaf het station(afhankelijk van of locatie dus wel of niet bereikbaar is met ov) zal ik ook 2 maxicosi's mee moeten sjouwen :( Dat word een onmogelijke taak ben ik bang.. (tenzij iemand mij thuis op zou kunnen halen? en voor zover ik zie moeten de meesten er giga voor omrijden..)

15. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Goeiemorgen!
    Ik had niet in de gaten dat dierentuinen geen optie meer waren. Heb ik daar even voor niks zitten googlen :)
    Het restaurant Prinsheerlijk lijkt me eigenlijk ook geen optie, omdat dat pas vanaf 16.00u geopend is. Wat vinden jullie?
    Mogen partners ook mee? Geen idee of ze daar zin in hebben eigenlijk, zo'n meute vrouwen met babytjes!

Ik heb vanmorgen met katie gedoucht, had ik de douche veels te warm:oops:. Ik had hem al minder warm gezet, maar het was toch nog te heet voor haar. Brullen dus :( Dan voel je je wel echt enorm lomp hoor.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Hoe is het met alle mama's en beebjes?

Ik heb gister en gezellige high tea gehad. Het was voor het eerst dat ik redelijk lang zonder Thije weg was. Maar papa en Thije hebben zich prima vermaakt zonder mij.

Kolven op het werk
    Wie van de BV-dames gaat ook kolven op het werk? Ik begin 5 mei weer met werken, 2 dagen per week (dmv ouderschapsverlof) en ga dan dus kolven op het werk. Dat kan bij ons in het invalidentoilet. Niet echt ideaal denk ik, maar vind het allang best eigenlijk. Zal mij benieuwen of het een beetje lukt.
    Zijn er nog meer meiden die moeten gaan kolven op het werk?

Oude gewicht / kleding
    Goeds nieuws! Ik pas één van mn oude spijkerbroeken weer! Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat het er eentje is die voor de zwangerschap wat losjes zat, maar goed.. een aantal weken terug paste ik hem nog niet.
    Woensdag ga ik voor het eerst weer aerobiccen.

Zwangerschapsstreep
    Volgens mijn vk kan het nog wel eens helpen om je buik goed te scrubben, dat kan het proces verspoedigen. Ben nu dus braaf begonnen met scrubben. Owja, ze zei ook nog dat bij sommige meiden de streep helemaal nooit verdwijnt. :confused:

@ tattoo, leuk! Vind tattoos die een betekenis hebben altijd erg mooi, maar met mijn naaldenfobie begin ik er zelf maar niet aan...

@ Iloiza, fijn dat het beter met jullie gaat meis!
    En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@ martientje, wat een mooie foto van Fuad! En arme Jasmin, vluchten voor de diertjes..
    Wat slaapt Fuad goed zeg!
    Manlief hier vindt het forum maar onzin :(

@ douchen met baby. dat doet manlief meestal. Wij hebben ook een luxe douche (regendouche en losse kop), dus dat scheelt.

@ Maka, wat een lieve foto's! Dat staartje ook, geweldig!
    Hoe ging de sleep-over?

@ Mieke, gefeliciteerd met je vriend!
    Dat onrustige drinken doet Thije ook weleens, erg vervelend, want dan krijgt ie (te) weinig binnen en wil snel daarna weer eten. Zal idd wel bij een sprongetje horen.

@ Uk, hmm.. je hebt me wel een beetje ontmoedigd hoor met je hangtieten-verhaal :oops: :D

@ Eppie, weer lekker gepoetst?

@ mobiel, wat was jij een schattig kindje zeg!
    Balen van je foto's! Wel top zeg van Tim dat hij zo goed rondliep in de dierentuin.

@ caro, leuk wat van je te horen!

@ sonya, jammer meid, maar begrijpelijk. Veel geluk met zn allen!

@ dinkie, geeft toch helemaal niks dat je hier niet dagelijks bent? Leuk dat je toch af en toe mee blijft kletsen!

@ Kuona, wat een mooie foto zo in de draagdoek zeg. Heel speciaal.
    Gaat het goed met je labje en Morris? Onze hond vind het niet zo heel erg boeiend eigenlijk.

@ dayenne, haha, jij dus ook op de Wii fit? Ik ook, ben afgelopen week weer begonnen, lekker steppen :D Woensdag ga ik weer 'echt' naar de sportschool, zal mij benieuwen, heb 0 conditie, dus ik zal wel lekker voor lul staan.
    Jij ook al zo'n mooie draagdoek-foto! Wat een poppetje is Naomi zo, mooi zeg!
    Je had je haar toch eerst langer?

Meeting
    Ik heb de luxe middenin het land te wonen, dus voor mij maakt het niet uit waar de meeting gehouden wordt. Arnhem, Den Bosch, Amersfoort, ik vind alles best. Pannenkoekenhuis klinkt goed! Ik weet eventueel een leuke in Bunnik (Rhijnauwen) of in Doorn (De Wensput). Ow, Rhijnauwen noemt Caro ook zie ik nu.. zou voor mij ideaal zijn, is maar een kwartiertje rijden :D Bunnik heeft een station, dus voor OV'ers ook (goed) te doen. Ik kan wel mensen van het station halen?
    Andere pannenkoekenhuis ziet er ook goed uit!

Fijne Tweede Paasdag!

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0

Limburg:
    Noord-Brabant:
    Zeeland:
    Zuid-Holland:
    Gelderland:
    Utrecht:
    Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA
    Noord-Holland:
    Flevoland:
    Overijssel:
    Sjors75, Portugal in NL: DenekampJA
    Drenthe:
    Friesland:
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meeting; voor mij is het toch geheel afhankelijk van waar het gehouden wordt. Wij zitten namelijk dan in een park in belgie en om dan meteen de eerste dag dat we daar zitten weer terug naar het midden van nederland te moeten rijden, vindt ik ietwat overdreven ;)
    Het is dus nog geen ja en geen nee... :(

Daffie

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mieke, thanks :oops:.
    Haha ja ik vond het ook erg ingewikkeld. Maar nu heb ik dat ding binnen 5 min om. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het erg simpel hoor :D. Gewoon vaker oefenen :).

@Mobiel, als ik een auto (en rijbewijs :)) had gehad dan had ik je zeker opgehaald. Ik begrijp dat je financieel er niet breed bij zit, moet eerlijk zeggen dat het voor mij ook moeilijk wordt om verder dan Arnhem te reizen.
    Ik hoop echt dat iemand je kan ophalen. Want ik zou het heel leuk vinden als je meegaat. De 1e meeting kon je ook al niet mee :(.

@Enna ik ging gister ook douchen met Noami en toen had ik de douche ook te warm :oops:. Voelde me inderdaad ook gelijk een kneus. Ik douche altijd op z'n warmst, en meestal zet ik 'm lager voor Naomi. Maar dat was ik dus vergeten. Inderdaad gelijk brullen...

@Married haha jij ook al steppen. Ik doe de step-plus, dies leuk he :D. En hola hoop, echt geweldig. Goed voor de buikspieren :D.
    Ik ga ook wel es joggen, en we hebben een heel groot raam dus dan zie je die mensen echt kijken van eh? :-s
    Knap hoor, dat je naar de sportschool gaat. Je zal vast niet zo voor lul staan als je denkt ;).

Ja ik had mijn haar inderdaad langer. Toen ik 37 weken zwanger was, ging ik naar de kapper en zei: doe er maar een stukkie af. Wat denk je? Had ze zowat alles eraf geknipt :confused: #-o. Het stond echt verschrikkelijk, net een jongen was ik. Heb toen echt dagenlang gehuild, zo erg vond ik het (+de hormonen he :lol). Gelukkig is het nu alweer een beetje aangegroeid, maar vind het nog steeds verschrikkelijk. Al mijn lange lokken weg :(. Had het tot over mijn BH randje....

Hier een heerlijke nacht gehad, ondanks dat Naomi weer 3x kwam. Viel gelijk weer in slaap zodra ik haar had aangeled, en zij sliep ook gelijk weer zodra ze klaar was met drinken. Haha en toen ze weer wakker werd voor de volgende voeding, merkte ik dat ik nog met mijn tiet bloot lag :).

Fijne dag allemaal!

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!

Limburg:
    Noord-Brabant:
    Zeeland:
    Zuid-Holland:
    Gelderland:
    Dayenne: Arnhem JA
    Utrecht:
    Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA
    Noord-Holland:
    Flevoland:
    Overijssel:
    Sjors75, Portugal in NL: DenekampJA