Zo, hier een heerlijk Paasweekend gehad. We hebben het druk gehad met allemaal uitstapjes: verjaardag schoonzusje in Amsterdam. Daarna op 1ste Paasdag naar mijn moeder voor Ebbie's eerste logeerpartijtje. Leuk hoor, mijn moeder vond het helemaal geweldig! We hadden alleen zo;n logeerbedje van het Kruidvat. Het matrasje zit daarin met klittenbandjes aan de onderkant vastgehecht. Daardoor kan je het bedje niet mooi opmaken met een hoeslakentje enzo. Als je het matrasje losmaakt van de klittenbandjes dan ligt het weer niet echt goed strak. Wat is jullie ervaring met kampeer/logeerbedjes? Eventjes over seks: hebben we dit weekend dus weer geprobeerd, maar het ging dus helemaal niet. Het deed hardstikke veel pijn bij mij, echt een oprekkend/schrijnend gevoel in mijn doos, dus uiteindelijk maar gewoon gestopt. Snap er niks van, want ik was niet eens uitgescheurd en het is nu toch echt al 8 weken geleden dat ik bevallen ben. Iemand een idee hoe dat kan? Zo, ga nu proberen wat bij te lezen....
Noppie, misschien heb je wel wat littekenweefsel gekregen door het (enorme) oprekken? Er zijn vast wel wat kleine scheurtjes geweest... Ik ben er nu geloof ik ook wel aan toe om t weer eens te proberen , maar nog geen gelegenheid gehad! Een tampon doet nu al minder pijn dan de vorige keer. Ik snap er trouwens niets van. 2 weken geleden dacht ik dat ik dus weer ongi was geworden. Duurde 5 dagen. Maar zondag had ik opeens wéér wat bloed... Nu is het alweer bijna weg en het was ook niet veel. Maar kennelijk is het dus iets anders? Gek hoor, ik vloeide helemaal niet meer en dan begint de wond toch weer opeens ff te bloeden. Ik hoop niet dat er iets achtergebleven is, zit niet bepaald te wachten op een curettage
@ Noppie: over sex...ik durf nog helemaal niet! Ben zo bang dat het heel erg zeer gaat doen, ook vanwege de knip die ik heb gehad. We doen wel aan 'pubersex' zoals we dat nou maar even noemen. Gewoon wat gefriemel enzo ... maar all the way durf ik nog niet aan...heb ook nog een navloeiing gehad en een curretage met 5 weken en ik wil eerst weer een keer ongesteld zijn geweest zodat ik zeker weet dat het allemaal weer een beetje normaal functioneert daar. Van het weekend ben ik trouwens wel weer voor het eerst in bad geweest en dat was zooo fijn! Dat had ik ook enorm gemist, ben echt een badderaar. Maar daar moest ik ook mee wachten tot het vloeien over was.
POLL Locatie Meeting zaterdag 16 mei 2009 * paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'. Ligt in de buurt van Arnhem. http://www.bnb-arnhem.nl/posbank.html http://www.paviljoendeposbank.nl/ stemmen: * Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten http://www.ertussenuit.com/details/17765.htm stemmen: Seyla * pannekoekrestaurant Rhijnauwen in Bunnik http://www.iens.nl/restaurant/nederland ... tms?r=3770 stemmen: Het midden van het land lijkt voor de verdeling van onze groep over het land de meest logische keuze. Tot nu toe hebben we deze locaties gevonden. De pannekoekhuizen vinden de meesten tot nu toe leuk lijkt het. Misschien aanvinken (bv door je forumnaam achter de locatie te zetten) welke locatie je voorkeur heeft? Dan kunnen we binnenkort de knoop doorhakken en gaan reserveren als dat nodig is. Extra opties toevoegen kan natuurlijk ook.
@ sex ben ik de enige die na 3 weken het dan al weer deed zonder enige pijn??? had wel hechtingen maar na 2 weken zei de vk dat het helemaal genezen en praktisch alles weer kon... maar dat meeste mensen met sex wachten tot 8 weken na de bevalling maar dat is meestal gevoelsmatig volgens haar het niet durven.... ja bij ons kwam het er zo van en ik had zoiets als pijn doet stop ik meteen
Zo hallo meiden! ben ik ook weer eens.. Iedereen leuk weekend gehad? Ik heb wel wat gelezen hoor.. maar reageren doe ik vanmiddag ff. Met Soraya gaat het wel goed. Ze heeft dat 'enge' moment niet weer gehad, maar ik ga voor de zekerheid morgen even een afspraak maken bij de huisarts. Misschien dat hij tóch iets kan vinden Ze slaapt trouwens prima! en ik heb echt het idee dat het johannesbroodpitmeel zijn werk doet. Ze is heel tevreden, en houd het ook rustig 4 uur tussen de voedingen vol. Alleen vanmorgen na de eerste voeding moest ze poepen.. Ze begon dus heel hard te persen (haar ontlasting is wel wat harder door de pitmeel) en op het moment dat ze heel hard begint te persen, spuugt ze ook wat voeding uit.. dat was wel sneu. Ze zat me aan te kijken, net of ze zeggen wou: 'maar dit was niet mijn bedoeling!!" hahaha ik moest er wel om lachen.. dat arme kind.. Vanmorgen wou ik dr uit bed halen, en ze lag helemaal schuin in bed, OP de dekens... hoe ze dat voorelkaar heeft gekregen??! Ik las wat over de meeting.. Pannenkoekenhuis lijkt me leuk! ik zal zo de lijsten even aanpassen.... Nou geniet van het zonnetje!! fijne dag!
GRAAG EEN JA OF EEN NEE ACHTER JE NAAM PLAATSEN OF JE ECHT MEE GAAT OF NIET? Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven JA Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België JA Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Mirella25: Den Bosch Zeeland: Deesje: 's Gravepolder Zuid-Holland: Axioma: Gouda Mobiel: Schiedam Dinkie: Barendrecht NEE Gelderland: Dayenne: Arnhem JA Maatje: Duiven JA Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Mause: De Meern Noord-Holland: Mieke: Amstelveen JA Uk: Haarlem Maka123: Bussum JA Noralien: Krommenie Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede JA Sjors75, Portugal in NL: Denekamp JA Golfola: Ommen Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen JA België: Hummelke Sophie
Qua plek voor de meeting, maakt mij niet zoveel uit, Beter is natuurlijk gewoon het midden van het land.. Als het goed is rijd ik met Sjors mee dus dan mag zij beslissen hihi!
@Iggy: nee hoor, jij bent niet de enige. Na 3 weken heb ik het al wel geprobeerd, maar aangezien het een beetje bloedde gestopt (hechting geraakt denk ik). En na 4 weken ook weer en geen last meer. @Noppie: Een vriendin van me zei dat ik glijmiddel moest gebruiken, nadien de verloskundige overigens ook... Stond ik daar in de Etos, rondom me heen kijkend of ik niemand bekends zag. En natuurlijk stond er alleen glijmiddel waarop beschreven stond...extra stimulerend of extra genot (ik dacht nog, hebben ze niet gewoon 'normaal' glijmiddel). Maar goed, dus gebruikt en dat werkte prima!! Maar als je er last van blijft houden dan zou ik toch even langs de huisarts gaan als ik jou was. Misschien zit er toch nog een inwendig scheurtje dat nog niet helemaal genezen is ofzo.
ff tussendoor, in amersfoort zit ook een pannenkoekenrestaurant, vlakbij de dierentuin... (hihi) http://www.kabouterhut.nl/pages/pannenkoek.html ik wil erg graag mee, maar t ligt er aan waar t is... ik moet met t ov want mn man heeft de auto nodig...
@Daffie: ja, ik denk dat mieke niet meer ingehaald gaat worden hoor! Ze heeft veel meer stemmen dan de rest. Er staat er maar 1tje bij die er 25 heeft.
Hoi meiden! Ben ik ook weer even Hier gaat alles heerlijk! Ferry wordt met de dag vrolijker, en ontdekt meer en meer! Zijn ontwikkeling is weer een sprong vooruit Hij slaapt nog niet elke nacht door, maar ik hou hoop Heb hem net klaarwakker in bed gelegd, dus ik ben benieuwd of hij gaat slapen Vanmorgen boodschappen gedaan en toen door naar mijn werk om Ferry eindelijk te showen! Het was een spontane actie, maar zeer geslaagd! Hij vond het niet zo leuk op mijn werk Ik zei steeds dat ik hem begreep Mijn collega's ook trouwens Net al even het eten gemaakt, we eten pasta. Lekker snel klaar, scheelt vanavond weer. Ga zo even een broodje eten, want dat had ik nog niet gedaan. Daarna even op de Wii Fit. Het is nu echt nodig dat ik lekker calorietjes verbrand, want heb het weekend gezondigd En ik was nog maar net begonnen @ Wii Fit: Ik voel echt dat ik wat doe op dat ding hoor! Ik weet zeker dat het helpt! Step plus is idd erg leuk Verder maar een paar dingen onthouden: @ Enna: Wat vervelend dat je je zo voelt, maar erg goed dat je aan de bel trekt! Hoop dat de ha een oplossing voor je heeft. Het is ook niet niets. Een vroeggeboorte, je man steeds weg... Sterkte hoor! @ Naar een bepaalde pagina gaan: Naast pagina 354 zie je bv. staan pagina 351 van 354. Als je daarop klikt op dat roze, dan kun je daar een paginanummer invullen om rechtstreeks naartoe te gaan. @ Meeting: Zal ff een JA achter mijn naam zetten. @ Locatie: Hou zelf niet van pannenkoeken, maar dat maakt me niet zoveel uit hoor... Gaat toch meer om de meeting Zal zo gaan stemmen! @ Miireii: Gelukkig heeft ze het niet meer gehad, maar goed dat je toch een afspraak maakt bij de ha.
POLL Locatie Meeting zaterdag 16 mei 2009 * paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'. Ligt in de buurt van Arnhem. http://www.bnb-arnhem.nl/posbank.html http://www.paviljoendeposbank.nl/ stemmen: * Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten http://www.ertussenuit.com/details/17765.htm stemmen: Seyla Uk80 * pannekoekrestaurant Rhijnauwen in Bunnik http://www.iens.nl/restaurant/nederland ... tms?r=3770 stemmen: Het midden van het land lijkt voor de verdeling van onze groep over het land de meest logische keuze. Tot nu toe hebben we deze locaties gevonden. De pannekoekhuizen vinden de meesten tot nu toe leuk lijkt het. Misschien aanvinken (bv door je forumnaam achter de locatie te zetten) welke locatie je voorkeur heeft? Dan kunnen we binnenkort de knoop doorhakken en gaan reserveren als dat nodig is. Extra opties toevoegen kan natuurlijk ook.
Vierhouten zou voor mij goed uitkomen! Ik weet daar min of meer de weg en die route is mij niet onbekend, dus die vind ik het prettigst! Is ook midden in het land gelegen dus niet al te ver voor de meesten. Vanaf hier is het 5 kwartier rijden.
GRAAG EEN JA OF EEN NEE ACHTER JE NAAM PLAATSEN OF JE ECHT MEE GAAT OF NIET? Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven JA Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België JA Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Mirella25: Den Bosch Zeeland: Deesje: 's Gravepolder Zuid-Holland: Axioma: Gouda Mobiel: Schiedam Dinkie: Barendrecht NEE Gelderland: Dayenne: Arnhem JA Maatje: Duiven JA Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Mause: De Meern Noord-Holland: Mieke: Amstelveen JA Uk: Haarlem JA Maka123: Bussum JA Noralien: Krommenie Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede JA Sjors75, Portugal in NL: Denekamp JA Golfola: Ommen Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen JA België: Hummelke Sophie
Hier weer gemeenschap nadat we de controle hadden gehad bij de Gyn. na 6 weken. Viel me 100% mee, wel weer even wennen aan seksen met een condoom Soms deed het een beetje pijn, leek wel alsof mijn plasbuis dan wat geirriteerd raakte? De Gyn. zei trouwens dat de functionaliteit van je blaas ook onderhevig is aan je hormoonhuishouding, deze ligt namelijk helemaal plat zolang je borstvoeding geeft. Zodra je daarmee stopt, zal alles weer normaler gaan functioneren.
Zo dames, iedereen de paasdagen weer goed doorgekomen? @Kilo's kwijt raken: aangezien ik BV mag ik natuurlijk niet gaan lijnen, maar kan dan wel weer gezond eten natuurlijk, dus dat gaat vanaf vandaag ook weer gebeuren en ga vanaf vanavond weer sporten. Krijg gewoon weer zin om het hardlopen op te pakken! @Maatje: hoe is het met Zoey gegaan bij het CB met de prikjes? Wat leuk dat je aangenomen bent bij de Lidl (had ik even gemist). En wat vond je 'oude' baas van je nieuwe baan? @Maka: wat leuk dat jullie weekendje brabant zo goed bevallen is! Niet te veel shoppen he ? Misschien is zo'n poll niet zo'n heel slecht idee, want zo gaan we ook niet echt verder komen denk ik! Een pannenkoekenhuis it will be dan?! Als we het toch in het midden van het land doen maakt het mij niet zoveel uit waar we het doen hoor. Vind het niet erg om te rijden! @Noralien: ook al lekker het weekend weggeweest! @Mieke: kon de visite niet in het ledikantje gaan kijken dan, ipv Boaz wakker te maken? @Iggy: maar goed dat je het goede aapje mee naar huis hebt genomen ! @Enna: hoe was het met Katie bij de osteopaar? Wat heb jij voor auto dan? Goed van je dat je de stap hebt genomen om naar de HA te gaan. Je moet eens kijken wat voor periode jullie achter de rug hebben. Katie die te vroeg geboren is en dan dat Rob ziek is en opgenomen is. Je staat er toch het meeste van de tijd alleen voor met Katie. Je moet alles ook verwerken. Er zijn mensen die hun kop in het zand steken, maar dat doe jij niet. Jij pakt het probleem aan en dat is heel knap en moedig van je. En als je een dipje hebt, mag je gerust hier je gal spuwen hoor! Zet hem op meid! @Waxientje: wat een mooie foto van Fianne! Yannique maak ik ook wakker voor haar laatste voeding en dan eet ze de ene keer ook beter dan de andere keer. Zou me daar niet te druk over maken hoor! @Married: kan Thije er weer even tegenaan dan nu hij zoveel gepoept heeft :! @Daffie: dan smelt je toch helemaal als je je mannetje zo tegen je meisje bezig hoort. Dat heb ik wel hoor! @Vaam: we zijn er nog niet uit waar de meeting is! @Noppie: nog niet echt ervaring met campingbedjes. Wel leuk dat jullie zo genoten hebben dit weekend. En over sex: bij mij was het de eerste keer ook niet zo'n succes hoor. Deed ook wel pijn, maar ik ben dan dus wel gehecht (inwendig). Zou zo verder ook niet weten waar het anders van kan zijn. @Miireii: goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA! @Uk: Wat mooi dat Ferry zo vrolijk is en al wel heeft doorgeslapen. Yannique doet dat ook nog niet iedere nacht hoor. Heb visite, dus zal straks even reageren. X Esther
He meiden, pfffff ik voel me toch een potje beroerd, tenminste niet ziek hoor, maar gewoon niet helemaal lekker. De huisarts heeft vanmorgen de mirena geplaatst en daar ben ik dus even niet zo lekker van. Het is meer het gevoel in de buik dat wat zeurt hoor en ik wil niemand er mee ontmoedigen, want dit zal toch per persoon weer verschillend zijn toch? Hij deed eerst een inwendig onderzoek en hoppa die vingers er in en weer drukken op mijn buik. Nu was dit de eerste keer na de bevalling dat er weer eens wat inging en dat was dus geen pretje. Heb ook het idee dat het wat vernauwd is, bah! hierdoor kijk wel tegen de sex op. Maar goed. Het zit er in en over 6 weken nacontrole of het nog goed zit. Enna, meissie toch wel begrijpelijk gezien jouw situatie thuis en door de vroeggeboorte van Katie dat je er even doorheen zit hoor. En daar hoef je je echt niet voor te schamen. Ik denk dat velen wel eens zo'n momentje hebben dat ze even geen zin in de kleine hebben. Dan zeg ik altijd weer snel dat Boaz er niets aan kan doen, maar dat het aan mij ligt. Voor mijn gevoel praat ik het dan even goed zeg maar. Waxientje, je wilt dus de voeding van 9 uur verschuiven naar later op de avond... of begrijp ik het verkeerd. Kun je Fianne dan niet steeds een beetje later voeden vanaf 9 uur, dus gewoon steeds een beetje tijd rekken zodat ze er aan kan wennen. Ik geef Boaz trouwens meestal rond half 10-22 uur de laatste voeding en dan slaapt hij in de meeste gevallen door tot 4-5 uur. Wel laat ik hem uit 2 borsten drinken en verschoon ik zijn luier tussendoor. Vaamrile, Uk heeft het al uitgelegd hoe je naar een willekeurige pagina terug kunt gaan! Meeting is dus 16 mei en hoogstwaarschijnlijk midden van het land, dus Den Bosch is geen optie meer! Meiden die nog gaan babyshoppen.... volgende week vanaf 23-26 april 20% korting bij Prenatal, zou zonde zijn als je dat misloopt natuurlijk Eh wat is er nog meer geschreven.. Daffie, hihi hoop natuurlijk dat Boaz gaat winnen Wat goed dat Myrthe zo lekker geslapen heeft in het campingbedje, weet je dat dat ook weer kan. 9 mei gaat Boaz ook uitlogeren bij opa en oma. Maar die hebben een kamertje ingericht voor de 2 kleinkinderen dus dan is een campingbedje niet nodig. Noppie, auw auw, daar ben ik dus ook zo bang voor. Miireii, hoop natuurlijk dat alles gewoon helemaal in orde is met Soraya hoor! Esther, tja dat hadden ze al gedaan, maar vriendlief is er jammer genoeg niet altijd zo nauw mee, tenminste hij vindt dan lullig voor de visite zeg maar. Tja... dan kan ik daar best boos om worden maar hij doet het toch! dus heeft niet veel zin. Hij zegt dan dat het niet vaak voorkomt verder Mause, oh zit dat zo vwb de blaas. Ik vond al dat ik minder naar de wc hoefde dan anders, want ik ben een echte miepert wat dat betreft. Oja, ik neem mijn vriend absoluut niet mee hoor naar de meeting. Die vindt het forum al onzin en zo'n meeting ook! Ga nog even stemmen voor de locatie. Klopt het dat het pannenkoekenhuis in Bunnik dezelfde is als het theehuis? Je kunt daar namelijk met grote gezelschappen komen van max. 40 pers. Dit kan ook bij de Kabouterhut in Amersfoort en dat is misschien weer makkelijker bereikbaar voor de OV-ers onder ons.