Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Enna: Ze komt kijken hoe het met de ontwikkeling van Ferry gaat en hoe ik hem kan stimuleren met behulp van zijn eigen speelgoed en box en bedje. Hij heeft door de drain ook een flinke voorkeurshouding en die proberen we dan uit te bannen ;)

2. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie Morgen meiden:

Iggy wat sneu dat Levi ziek is.

Uk: inderdaad hij is wel lang. Boven lichaam vooral hij heeft maatje 62 truitjes en 56 broekjes.

Mieke: oeps ik haal jullie wel vaker door elkaar, komt vast door de m.
    En succes met je nieuwe schema.

Anita: mijn man doet ook weinig uit zich zelf hoor, als ik het vraag doet hij het wel, soms erger je dan wel dan denk ik zie je dat dan niet, maar goed zo zijn mannen (de meeste volgens mij)

Noralien: het is inderdaad een geweldige foto. Ik zal volgende maand op Anna stemmen.

Noppie: balen van de kiespijn,

Ik moet vanmiddag 3 gaatjes laten dichten bij de tanderts.

Mobiel; fijn dat Lisa weer goed is gegroeid.

Eppie; flink hoor hardlopen.
    Fotolijstje leuk idee voor Moederdag.
    Denk dat jullie die vragen ook krijgen bij het 2e bezoek.
    Ja hij had de 1e keer zijn prikken al gehad omdat hij iets later was opgeroepen en omdat kinkhoest rond ging in Assen.

Uk: geweldig dat Ferry Ernie zo leuk vind, en super dat de olie zo goed helpt.
    Heerlijk naar de camping.

Kuano: leuk ja dat je man de Wij fit gisteren wilde halen, succes met sporten dan.

Miiriie: als ik een dag wat later ben dan geef ik hem gewoon elke flesietsje eerder zodat ik weer inloop en s’ avonds niet te laat zit.

Parasolletjes: tip denk er goed om dat je er niet te veel mee draait, bij mij zijn er al een paar gesneuveld omdat de veer onder aan steeds knapt, want je draait hem voor de zon.

Maka: fin dat Vera zo’n mooi ritme heeft.

Enna: mooi dat de HA naar je geluisterd heeft, en inderdaad ik heb nu een suiker vrij dieet en voel me al weer veel beter, als ik suiker eet word ik heel onrustig en word ik s’nachts wakker met hardkloppingen.
    Van cerial zijn heerlijke koekjes en jam en zelf chocola (lust ik alleen niet) te koop zonder suiker, ook zijn er dropjes zonder suiker te koop. Merk wel als ik 1 dingetje met suiker eet ik me gelijk weer slecht voel, dus ik houd me prima aan het dieet, het mooie is dat je na een paar dagen ook helemaal de behoefte aan zoutigheid niet meer hebt.
    En je valt er ook van af altijd mooi mee genomen.

Angela: doos van prenatal bij mij zat de bon bij de Wij jonge ouders in 2 week geleden.

Wat was het heerlijk weer gisteren , vandaag ook trouwens.

Had nog niet echt zomer kleertjes in maatje 56 62 maar heb eens in de kast gekeken en een polo en een wit zomer broekje gevonden die al prima konden.

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke, als t goed is komt de bon vandaag!
    En hoe is met t nieuwe schema gegaan vannacht ?

@Eppie, zo weer wezen hardlopen... knap hoor!! Hopenlijk heb je niet teveel last
    van spierpijn gekregen?
    Frappant dat Yannique niet buiten wil slapen... misschien teveel prikkels?

@maka, irritant voor niets naar t gemeentehuis...inderdaad erg veel regeltjes altijd!

@Anita, wat een schattige foto's van Martijn!

@Daffie, fijn dat Myrthe zo goed gegroeid is. Heeft ze vannacht nog een beetje
    kunnen slapen zonder t inbakeren? En heeft ze nog veel last had van de prikken?

@Angela, die doos krijg je pas met 3 maanden begreep ik. De vorige keer zat t "ophaalbriefje"bij de wij jonge ouders..
    oh hihi dat zei mobiel dus ook al.

@Uk, Zo die buitenlucht heeft ferry dus goed gedaan.. hihi of in elk geval lekker moe gemaakt!
    Heerlijk hoor dat hij zo vrolijk is!

@Nieuw forum, gaat dit beteken dat ik nog een keer alle foto's ed moet vervangen!?

@Enna, fijn zo'n hond... zucht... dat schiet ook niet op.
    Oei haar 3e prikjes... nou hopenlijk heeft ze er niet al teveel last van.
    Tuurlijk ben je geen zeur! Iedereen heeft soms even een luisteren oor nodig. Gewoon spuien hoor, soms is dat gewoon ff lekker!

Zo als t goed is komt vandaag mn nieuwe draagdoek :D een geweven doek, die niet mee rekt, dat lijkt me veel fijner! Die doeken zijn erg duur, maar ik heb er 1 via marktplaats kunnen bemachtigen.

Verder lacht Josanne sinds gisteren veel meer!! Ik ben erg grappig als ik mn tong uitsteek of als ik op haar buik blaas met t verschonen.
    Alleen wel sneu maar naar mn man lacht ze totaal niet, af en toe een uuuuuh en verder krijgt hij niets...

En vannacht heeft ze weer doorgeslapen van 22:20 laatste fles en vanmorgen om half 6 hoorde ik haar weer.. mmm heerlijk geslapen dus!

Ik weet niet of er hier meer meiden zijn die friso extra geven, maar ff opletten de samenstelling is veranderd. Zit nu ook een ander schepje bij en de bereidingswijze is veranderd!! Ik maakte gisteren een pak open
    en ik vond het er al zo anders uit zien. Maar even naar friso gebeld, ja mevrouw dat klopt andere samenstelling. Er zit een foldertje bij maar dat zit helaas onder in t pak.. was een foutje...

Ga straks roze bloemetjes op Josanne's kledingkastje schilderen, haar kamertje is groen/aqua maar nu ik we een meisje hebben zou ik t kamertje liever lila of roze maken. hihi maar dat ziet mn man niet zitten. Dus dan maar roze accenten... weet iemand of je ook roze aankleedkussenhoezen hebt?

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Martientje, bij mij nog niet, dus ik denk dat hij dan bij de volgende zit...

Het zit ze hier ook niet mee op het forum he....

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Axioma: Bij prenatal heb je hele leuke roze aankleedkussenhoezen ;)
    En vaak heb je bij Zeeman of Wibra ook wel met roze tinten aankleedhoezen ;)
    Je zou ook eens bij bv Xenos kunnen kijken voor die nepbloemen, en die dan vastzetten op de muren? Of van die vlinders in vrolijke kleuren?

@ Uk: Nee die Felicitas dame is van de Etos ;)

@ Lachen: Hier ook een kindje wat het uitschatert soms in de box in 1 woord gewoon: GE-WEL-DIG ! :) Word daar zo vrolijk van :D Kan sjago opstaan, maar na 1 zo'n mooie lach ben je gelijk helemaal vrolijk :D

@ Nieuwe site: Pfffff.. weer wat anders :( Sorry hoor, maar geloof niet dat het er dan beter op word, want dan krijg je weer mensen met allemaal vragen van: hoe moet dit, hoe moet dat? En ook daar zullen ze heus wel foutmeldingen krijgen die ze niet kunnen plaatsen.. Denk dat ze het gewoon wat langer de tijd hadden moeten geven, dan was iedereen zo gewend...

@ laptop: vandaag word hij wederom opgehaald voor reparatie :( Heb 'm net 2 weken terug, maar zoals ik al vertelde sloopt dat ding me geheugenkaarten van de digicam en ben ik daardoor al verschillende foto's kwijt geraakt :( Gelukkig heb ik garantie op reparatie, maar toch het is niet fijn om hem wederom kwijt te zijn :( Betekend namelijk ook, dat ik weer minder hier kan komen lezen.. Nu maar hopen dan dat we aankomende 2 weken veel mooi weer hebben, dan kan iklekker naar buiten met de kids en hoef ik me ook niet zo te vervelen ;) Wellicht kan ik mijn stapel Wij's dan eens gaan lezen? :)

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mobiel: Oh, ik ben bang dat ik mijn bon voor de Prenatal gemist heb dan... Kan ik dat nog krijgen? Heb je enig idee hoe?

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Axioma, wat zielig voor je man dat Josanne niet naar hem lacht.

En uiteraard bestaan er roze aankleedkussenhoezen! Haha, alles wat je maar kunt bedenken is er in het roze! Lekker shoppen dus voor die roze accessoires!

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Axioma: Ja, je hebt hele leuke roze aankleedkussenhoezen hoor! Bij Prenatal al verschillende tinten volgens mij.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Beetje jammer dat ik Ferry zo moet wakker maken. Tussen 10:30 - 11:00 uur zou de fysio komen. En hij slaapt nog... Maar ga het toch maar doen zo. Even een schone luier enzo...

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @mobiel, goed idee van die vlinders!!! mmm binnenkort toch maar eens richting rotterdam of den haag dus!
    balen vanje laptop zeg, hopenlijk wordt hij snel gemaakt!!

@maka, ja ik vind t ook wel sneu voor hem... hihi nog meer shoppen!!!

@Uk, nou nog ff wachten op mn salaris dan maar :D
    succes met de fysio!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Uk: Je kan de klantenservice van Wij jonge ouders bellen en aangeven dat je nog geen bon hebt gehad, dan krijg je hem alsnog maar dan via de mail geloof ik ;) Ik had dat met die eerste doos van Prenatal, kreeg ook maar geen bon, bleek dat ze de babydoos van Tim nooit verwerkt hadden en dat ik daarom geen bon kreeg :( Gelukkig is dat toen op die manier via de mail weer opgelost ;)

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Whahaha over babydozen gesproken :)
    Belde ze net van de Wij jonge ouders. Of er een babietje was geboren. Maar ik had echt net op de site van Prenatal het 1 en ander ingevuld. Ik dacht nog: Die zijn snel :)
    Maar goed, ik krijg dus van Wij jonge ouders de Babykadoos toegestuurd. Ben benieuwd :D

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik vroeg ook of het de doos van de Prenatal was, maar dat was het niet zei ze. Ik dacht dat die 2 bij elkaar hoorde,..

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hallo meiden!

Hier weer een goede nacht gehad hoor. Heb het gister wel gered met de voeding. Inderdaad wat daffie zei, ze kwam gewoon op haar normale tijden. Heerlijk toch! Vanmorgen om half 7 hoorde ik haar brabbelen, liep ik naar haar kamertje, en lag ze gewoon (weer schuin, OP de deken) uitgebreid te poepen :) wat een ding ook he..

@Babydoos: ik heb hem al gehad.. toen was Soraya ook geen 3 maand? :( De bon zat inderdaad in wij jonge ouders... en kon hem ophalen bij de prenatal.....

@Uk: wat fijn dat Ferry zich goed heeft gedragen zeg! dus je hebt een heerlijke dag gehad gister!! Leuk joh! Zo zie je het natuurlijk ook wel zitten om het vaker te doen.. Succes met de fysio straks ;)

Ik ga even een flesje maken, dr wordt er hier 1tje wakker :p

Tot later!

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nog even een vraagje.. Soraya wurmt zich de laatste tijd dus helemaal uit de deken en op de een of andere manier komt ze er bovenop te liggen.. Ik ben veel te bang dat ze er straks een keer onder kruipt. (ik maakt het bedje gewoon kort op hoor, dus ik denk niet dat het gaat gebeuren) maar buiten dat, het is nu wel lekker warm op haar kamertje, de zon komt daar op dus, maar straks in de winter dan, dan is het toch veel te koud voor haar? Wat kan ik daartegen doen? Slaapzak helpt niet, dan trapt ze nog net zo hard de dekens af... Inbakeren is niet nodig bij haar, ze slaapt nu wel gewoon lekker met dr armpjes omhoog.. iemand een idee?

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Mireii: Als ze 's winters een slaapzakje aanheeft, kun je het dekentje weglaten ;) Het slaapzakje neemt dan de functie van de deken over ;) Je hebt daarom ook dunne en dikke slaapzakken ;)

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Maar het is bij haar op de kamer wel extreem koud hoor.. De verwarming doet zijn werk daar ook niet :(

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is die van etos!

Hij heeft goed geslapen, van 23.30 - 04.30.
    Het blijft toch iedre keer weer anders, maar gelukkig niet meer om de 3 uur.
    En gisteravond was hij al minder onrustig.

Zit nu te kolven en ik ga vandaag beginnen met gekolfde melk samen te voegen met kunstvoeding om hem aan de KV te laten wennen.
    Alleen een beetje KV weigert hij nog te drinken :(

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Anne doet dit dus ook.
    Ik stop de onderkant van haar slaapzak tussen het matrasje en de spijltjes van het bed. Nu kan ze dus niet meer omhoog schuiven en ligt ze lekker onder het dekentje (met dunne slapzak).

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Noralien: Nu kun je dat nog wel doen ja, maar dalijk van de winter niet meer want dan kan ze al draaien en dan is dat levensgevaarlijk om dat te doen..

@ Miireii: Wij hebben boven helemaal geen verwarming, wij zetten 's winters een ventilatorkacheltje neer, die om de zoveel tijd eens wat warmere lucht naar binnen blaast, zodat het een aangenamere temperatuur is ;)

Deel Deze Pagina