Februari 2009 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Uk80, Jan 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Hmm.. ben toch meer van de kruidvat-luiers! :D

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Er is er nog eentje met heel veel stemmen hoor!! beetje naar beneden scrollen ;)

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Hoe bedoel je een eind lopen, waarvandaan dan, van huis??

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Ja ik zag het, 56 stemmen, maar daar sta je nog een eindje boven toch? en ik loop iedere dag op jou te stemmen (of naja op Boaz dan :) ) dus dat zijn 7 stemmen in de week erbij!!! gaat wel lukken, let maar op ;)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hhi ik mag het niet promoten hoor dat zijn de regels! maar dat heb ik ook niet gedaan.

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

Jun 13, 2008
    1,127
    0
    0
    Gouda
    Precies, als ik met de auto mee rijd moet ik de maxicosi meenemen, anders kan ik gewoon met de draagdoek gaan... maar ik vind je aanbod erg aardig!!

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nee Mieke: Je hebt niet gepromoot! Ik wist niet dat je elke dag mocht stemmen... heb net ook weer gestemd. Ik vind het gewoon echt de mooiste foto!
    De foto van Noralien zie ik er niet tussen staan... Heb ik wat gemist?

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

En Boaz staat al op 64 stemmen nu :whistle:

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    het is ook de mooiste foto!!!! :D:D

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat je deze maand instuurt is voor de volgende maand.

Hihi nou dank hoor meiden!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hai meiden!!!!

maka wat ziet vera er schattig en wijs uit joh!!! heerlijke meid hoor...

mieke ik snap niet zo goed wat betreft het stemmen (lekker dom) maar dat skyradio gedoe das toch pas vanaf mei???

heeft niemand een begrafenisverzekering geregeld???

sokjes: levi zijn sokjes 0-3 maanden knellen en 3-6 maanden zitten veel te groot... vind zo sneu.... :(
    we zijn overgestapt van pampertjes new born 1 naar new born 2 hihihi grote vent word het toch!!!:)
    kleding heeft ie nog steeds maatje 50

meneertje koning heeft net zijn pyama an gekregen en ligt lekker in zijn bedje.... das heel knap van mama want mama vind het zo moeilijk om hem alleen boven te laten liggen na dat voorval 3 weken terug... sta om de 5 min boven zijn bedje erg he???

werken mijn verlof loopt tot 15 mei en dan heb ik 3 weken zomerverlof en 1 week voorjaarsverlof, bah moet er niet aan denken te moeten werken, ga mn ventje zo missen :( gatver wil er niet aan denken
    wij regelen het zelf, ik ga 3 dagen late diensten bij NS draaien (16-00uur en 17-01uur)
    en roy gaat de ene week 4 dagen vroege diensten werken en de andere week 5 dagen, vroege diensten lopen meestal tot 14 of 15 uur.... mocht het uitlopen voor een uurtje hebben we de oma's ook nog, maar we wilen het zo veel mogelijk zelf oplossen...

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik wilde dus een soort van nieuw systeem gaan uitproberen uit dat boek.
    Maar vanmorgen lukte het me al niet. Dan had ik Boaz om 7 uur moeten wakker maken na de voeding van 04.30. En ik was zo moe dat ik er de puf niet voor had.
    Dacht toen ook, ach zoals het gaat gaat het eigenlijk toch ook goed, hihi.

En aangezien ik straks een paar voedingen wil afbouwen en daarvoor FV wil gaan geven ben ik Boaz elke dat een beetje kunstvoeding aan het aanbieden. Helaas moet hij er niets van weten en trekt er echt een vies gezicht bij. 1x had ik hoop omdat hij toen 30 cc wel had opgedronken. Maar daarna niet meer. Nu had ik er een topic over geopend en ergens ook gelezen dat je BV dus mag mengen met KV. Dat heb ik vanmiddag dus gedaan 60 cc BV en 65 cc Friso HA. Eerst moest hij er weer niets van hebben en zat alleen met de speen te spelen.
    Maar ja mama heeft uiteindelijk toch de strijd gewonnen en hij heeft de hele fles leeggedronken, ik was dus super trots op mijn mannetje en heel blij. Nu maar hopen dat het een volgende keer ook lukt, dan ga ik steeds minder BV erbij voegen. Hij heeft er ook heerlijk op geslapen, alleen misschien iets te lang in het wippertje gelegen. Hoe lang mogen ze in het wippertje liggen?

Iggy, dat van Skyradio is ook iets heel anders hoor! en ja dat begint pas vanaf mei.
    Dat andere is voor baby van de maand van het forum.
    Nou dan zullen jij en Roy elkaar niet zo veel zien denk ik als jullie het zo gaan oplossen met het werk. En het is goed van je dat je hem boven laat slapen, je zult er toch een keertje aan moeten wennen meid! Gaat het verder wel weer goed met hem, of heeft hij nog wel eens last van hoesten en snotteren??
    (nog) geen uitvaartverzekering hier!

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou mieke hij is echt super gezond maar tis meer de angst van mij!!!
    maarre ik ga maar 3 dagen werken hoor... we houden 2 dagen zowiezo vrij samen en om de week 3 dagen vrij samen en we eten altijd 4 avonden per week saampies....

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou mama heeft levi weer opgehaald hij krijsde het zo uit.... hij wil perse bij me zijn en ik kan het niet over mn hart krijgen hem te laten huilen

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Boaz staat alweer op 68 stemmen! Heb ook weer even gestemd....

Isa heeft vandaag haar eerste prikjes gehad en ze heeft niet eens gehuild, de schat! Ze valt veel in slaap, maar ik vind haar toch onrustiger dan anders......
    Ze is flink gegroeid: nu 57 cm en 4960 gram!

Kan helaas niet overal op reageren, hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik alleen meelees en af en toe laat weten hoe het met Isa gaat!

Ik sta ook niet op de lijst voor de meeting maar wil laten weten dat ik ook niet kan komen die dag.....Wil jullie wel alvast heel veel plezier wensen ( is pas over een maand maar toch..)

Liefs Kelly

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    GRAAG EEN JA OF EEN NEE ACHTER JE NAAM PLAATSEN OF JE ECHT MEE GAAT OF NIET?

Meeting zaterdag 16 mei 2009
    Limburg:
    Angela: Venlo NEE
    Noord-Brabant:
    Eppie25: Hoeven JA
    Vaamrile: Kaatsheuvel
    Hummelke Sofie: Deurne / België JA
    Enna: Tilburg
    Mirella25: Den Bosch
    Zeeland:
    Deesje: 's Gravepolder
    Zuid-Holland:
    Axioma: Gouda JA
    Mobiel: Schiedam
    Dinkie: Barendrecht NEE
    Gelderland:
    Dayenne: Arnhem JA
    Maatje: Duiven JA
    Kelly1980 NEE
    Utrecht:
    Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA
    Noppie: Utrecht JA
    Iggylover: Nieuwegein JA
    Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt :D ;) )
    Caro73: Amersfoort
    Mause: De Meern NEE
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen JA
    Uk: Haarlem JA
    Maka123: Bussum JA
    Noralien: Krommenie NEE :(
    Flevoland:
    Overijssel:
    Miireii: Enschede JA
    Sjors75, Portugal in NL: Denekamp JA
    Golfola: Ommen
    Drenthe:
    Iloiza: Emmen
    Martientje: Assen
    Friesland:
    familieveenstra: Drachten NEE
    Groningen:
    Seyla, Groningen JA

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

Feb 13, 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben hier ook eventjes niet meer geweest, lastig om het bij te houden!
    Heb ff een kort vraagje voor de meiden die ook nog BV geven, zijn jullie beebjes ook wel es onrustig tijdens het drinken? Naomi drinkt de eerste paar minuten goed, daarna gaat ze beetje trappelen met voetjes en is het loslaten, happen, loslaten, pffff. Doet geen zeer, maar tis wel vervelend. Ze heeft nog wel goede plasluiers. Zou het komen door het sprongetje, wat denken jullie?
    Heb haar hier thuis gewogen, daarop woog ze 5100 gram, vier weken terug op het bureautje 4250, dus dat zit wel snor ... ik moet maandag met haar terug voor haar eerste prikjes, spannend!

@Meeting, ik kan er helaas niet bij zijn. Mijn opa wordt 80. En om 'even' naar het midden van het land te rijden vanuit Zeeland is net iets te ver. Jammer hoor, leek me erg gezellig! Wil iemand mij op NEE zetten? Met de laptop lukt het me niet op een of andere manier.

@iggy, hier ook nog geen uitvaartverzekering geregeld.

@Mieke, dus je bent ook langzaamaan aan het afbouwen? Ga ik maandag ook vragen op het CB, moet begin juni weer gaan werken, zie het niet zitten om te kolven. Misschien dat ik de ochtend en avond nog BV geef, maar dat ligt eraan hoe het gaat. Welke KV gebruik jij dan?

18. martientje

martientje Actief lid

Mar 8, 2009
    298
    0
    0
    De tandarts viel reuze mee, ze kon de gaatjes dichten zonder verdoving, dus ik kon gewoon avond eten.

Suske: quiny zapp er handig ding, leuk dat je een bakfiets hebt, ik heb een buggy drager voor de zapp aan mijn fiest, Fuad zit dan in de maxi cosi in de fietskar en Jasmin achter op de fiets.

Seyla: wat vervelend dat je zo veel bloed verliest, als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen.

Maka: wat een geweldig foto van Vera, ze lijkt al een heel dametje zo als ze recht op zit hoe heb je dat voor elkaar gekregen.

Iggy: ik heb ook gelijk de begrafenis verzekering geregeld hoor.

Mieke: goed van Boaz dat hij nu wel zin flesje leeg dronk, ritme waarschijnlijk als hij straks wat meer KV krijgt krijg je ook wel meer een ritme.

Fuad past nu maatje 62 zo leuk heb allemaal leuke kleertjes in die maat, echt van die stoere jongens kleren.

Zal nog even mijn huis gaan dweilen heb het de hele dag al uitgesteld, morgen komen mijn ouders al op tijd omdat er een man komt van het oppas opa en oma bureau mijn ouders verdienen dan straks 150 euro per maand omdat ze 1 dagje oppassen, (geld van de belasting,) maar het is nogal ingewikkeld dus die man komt ons even weer helpen, wel stom dat hij ook het huis controleert of alles wel veilig is.

19. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    @ kiespijn: dank voor jullie reacties. Ja, ik leg het zeker nog aan de kaakchirurg voor. Ik heb inmiddels de eigenaar van de tandartspraktijk zover dat als de kaakchirurg het ook niet meer weet en als het trekken van die bovenkies niks oplevert, dat ie dan toch een wortelkanaalbehandeling gaat doen. Ook al ziet ie niks op de foto. Ik ga komende week kennismaken met die man. Toch blijf ik me heel onzeker voelen, wil natuurlijk ook niet een grote ingreep voor niks laten doen. Want stel dat het dan ook niet helpt ofzo. Ik zit er echt ontzettend mee.

@ Eppie: tjee, wat goed dat je weer bent gaan hardlopen. Mij niet gezien. Hoe gaat het met de spierpijn? Ja, leuk dat we elkaar weer gaan zien ja!

@ Mieke: gaat het al weer beter met Boaz zijn onrustige drinkgedrag? En dat van dat roze aanklikken en dan paginanummer invullen had ik al in het snotje ja. Tis meer zo'n gedoe met het plaatsen van een bericht als je niet in de gaten hebt dat je was uitgelogd. Goed idee van je om de BV met de KV te gaan mengen. De BV is denk ik veel zoeter ofzo?

@ Enna: wat goed van je dat je naar mw gaat. Heel goed van je huisarts dat je niet meteen anti-depressiva kreeg, kan je een hoop bijwerkingen van krijgen. Enne, je bent absoluut geen aansteller hoor, volgens mij juist een ontzettende doorzetter! Tis niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad zeg!

@ Martientje: en? Hoe ging het bij jou bij de tandarts? In 1x goed? Ah, het viel mee lees ik net.

@ Axioma: bij de HEMA heb je aankleedkussenhoezen met roze bloemetjes en rode hartjes.
    Ik kan je eventueel wel ophalen bij Utrecht CS om naar Bunnik te gaan, als er besloten wordt om daar heen te gaan? Moet je alleen wel op pad gaan met een maxicosi en zonder een wandelwagen, want er passen nooit 2 wandelwagens in mijn auto. Hmmm, misschien toch een moeizaam plan? Nou ja, ik hoor het anders wel.
    Ow, zie dat Mieke ook een lift in de aanbieding had. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?

@ Married: wat goed dat je aerobics hebt gedaan! Tjee, wat is iedereen toch sportief bezig hier!

@ Kelly: fijn dat Isa niet ziek werd van de prikjes.

@ Deesje: ik geef nog 1x per dag BV en dan is Ebbie ook wel onrustig soms ja. Als je wil kan ik je een afbouwschema mailen dat ik van mijn lactatiedeskundige kreeg. Moet je eventjes je mailadres pb-en. Weet trouwens niet of ik nog makkelijk kan zien of ik een pb heb. Nou ja, ik zoek het zo wel eventjes uit.
    @ Seyla: vervelend dat je eerste menstruatie nu weer zo heftig is. Gaat het al weer wat beter nu? Ben zelf nog niet ongi geweest.

@ Maka: hihihi, ja, Ebbie doet dat ook dat heen en weer bewegen met haar hoofdje en ook soms per ongeluk headbangen, hihihi.

@ Mobiel : ooww, wat irritant van je laptop.

Met Ebbie gaat het qua ontwikkeling wel goed hoor. Ze lacht steeds meer en gaat nu ook steeds meer geluidjes maken. Zoo schattig, zo heel zacht, 'euh, euh, euh' en dan heeeel blij er bij kijken. Ik heb hier nog geen mobiel boven haar ledikant en/of box. Wat is jullie ervaring? Moet ik er toch eentje aanschaffen? Heb ook wel het idee dat ze zich soms verveelt.

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    @Noppie: hier wel een mobiel boven de box en ze vind het ge-wel-dig! Zodra hij afgelopen is, begint ze een beetje te jammeren, maar als ik hem weer aandoe dan begint ze echt te lachen! ook volgt ze de figuurtjes en ze brabbelt ertegen :D

Share This Page