Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    uuuuufff! Soraya kwam vannacht om half 5.... denk toch dat het te maken heeft met dat ze niet meer onder de deken ligt hoor.. Sinds ze dat door heeft, slaapt ze heel onrustig.. jammer. Moet er nog wel wat op verzinnen, want dit schiet niet op zo. Nu ligt ze trouwens in de box te spelen, en heeft nog geen flesje weer gehad sinds half 5.. :( Ik neem aan dat ze zo wel honger krijgt.. Moet trouwens ook ff spammen hoor!

[attachment=1:2xng6cmq]Marlou en Soraya.JPG[/attachment:2xng6cmq]

Dit is mijn zusje met Soraya, schattig he!

[attachment=0:2xng6cmq]Soraya boos kijken!.JPG[/attachment:2xng6cmq]

Wat kijkt ze boos hahaha!

Oke nu huilt ze, dus ik ga een flesje maken haha!

tot straks!

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Nou, wat een weertje zeg, bah ... dat wordt niet echt wandelen vandaag :(
    Dagje forummen dan maar?? :)

@Noppie, heb je een PB gestuurd hoor! Ben benieuwd of dat werkt nu ... ben wel benieuwd naar dat afbouwschema. Ga het maandag sowieso vragen op het CB, maar toch! Kan ik alvast es ff kijken. Thanx alvast!
    Hier hangt ook de Woezel en Pip mobiel boven de box. Vindt ze echt geweldig! Zeker als ik hem aanzet. Zodra ie dan stopt, dan is het protesteren hoor! :)

@Daffie, wat heerlijk dat Myrthe zo doorslaapt zeg! Ben jaloers ...! En dat ook zonder Pacco doek =D>
    En gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Tof joh!!

@Esther, oh, dus dat heb jij ook! Gelukkig hebben meerdere dat dus ... Nog gefeliciteerd met je mams! En qua trek, heb ik ook wel last van hoor .. kan blijven eten! En dan ook voornamelijk chocola ... probeer ik wel minder, omdat ik hier had gelezen dat de kleintjes er last van kunnen hebben. Vind ik ook weer zielig ...!

@Mieke, lekker hoor, dat Boaz ook zo goed slaapt! Maar hij komt dus altijd nog een keer 's nachts? Naomi soms wel, soms niet. Meestal dan rond vier uur. Dan voed ik haar ook gewoon nog hoor. Ben toch nog vrij tot begin juni, dus dan vind ik het ook niet zo erg. Thanx voor het neerzetten op de lijst. Vind het echt jammer!
    Ik ben wel geinteresseerd voor de actiecode hoor! Zag er al erg leuke dingen op staan ... (ik blijf kopen voor Naomi!).
    Veel plezier bij het shoppen bij de HEMA! Ben ook geweest gister ..!

Hier alles prima. Naomi sliep om kwart voor 11, werd om vier uur wakker. Heb haar toch maar gevoed (soms liet ik haar liggen en viel ze weer in slaap). Had het idee dat ze toch een voeding tekort kreeg (wat minder volle plasluiers). Maar goed, daarna kwam ze pas kwart voor 8 weer. Nu ligt ze weer int bedje. Even geslapen, maar hoor ze tussendoor beetje kraaien. Voor de rest gaat het heel goed, ze huilt niet veel, is eigenlijk alleen maar vrolijk! Merk dus niet zoveel van het sprongetje :) Alleen dat ze wel dingen gaat ontdekken, maar das juist leuk!
    Fijn om te lezen dat meerdere mensen dat hebben met onrustig drinken. Dacht al dat het aan mij lag (te weinig voeding e.d.) ...

Nou, ga nog maar es teruglezen een aantal pagina's.

@Mobiel, balen dat ze zo laat kwamen. Zul je altijd zien. Probeer net als Mieke ook altijd te vragen of ze bellen als ze in de buurt zijn, de ene x doen ze het wel, dan weer niet.

@Mause, balen van de spruw zeg. Vervelend dat het zo lang duurt en dat je nu ook last hebt van je tepels. Gelukkig doet Luuk het wel goed!

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goodmorning ladies :)

Pfff ben nog niet helemaal uitgeslapen hoor. Ga zo nog maar ff terug in bed ;) Ferry ligt er ook weer net in dus als hij slaapt ga ik het ook nog even proberen.
    Hij heeft geslapen van 23:30 - 05:00 uur (denk ik... weet het niet zeker)
    Vanmorgen uit bed gehaald en even getempt, was 37.3. Iets hoger als hij normaal heeft en zeker 's morgens. Dan is het altijd wat lager, meestal 36.8. Hij ziet ook wat witjes, dus ik hoop dat het maar tijdelijk is en dat hij zich straks na zijn slaapje wat beter voelt. Hij was ook veel aan het persen, dus ik denk dat het poepen vandaag ook niet lukt. Dan help ik hem vanmiddag even, want hij heeft er echt last van anders.
    Vanavond gaan we voor het eerst saampjes weg zonder Ferry. We brengen Ferry naar mijn zus en wij gaan lekker winkelen en een hapje eten. Ferry, manlief en ik hebben allemaal nieuwe kleding nodig en ik ook nog schoenen. Heb er wel zin in hoor! Hoop dat we niet al te veel geld besteden, het moet wel leuk blijven :)

Hopelijk gaat Ferry even slapen [-o<

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Zo, flesje weer leeg, en madam ligt voldaan in de box :)

@Headbangen :) : Soraya kan het ook zo goed. Ze is al verscheidene keren tegen mijn mond aan geknald, erg fijn, aangezien ik een slotjes-beugel heb haha, dus ik heb nu lekkere blaren in mijn mond!

@Noppie: jeeeej eindelijk een foto van Ebbie! knap meisje hoor! :D

@Axioma: prenatal heeft wel roze aankleedkussenhoezen. Heb zelf paarse namelijk ;)

@Enna: je bent geen aansteller hoor! Ik vind het juist erg knap dat je het hier neer kan zetten, en ik vind het ook super van je dat je naar je ha bent geweest ;) ik hoop dat het gaat helpen en dat je je snel weer beter voelt! maar het is natuurlijk ook niet gek hoor, moet je kijken wat je hebt meegemaakt ;)

@Uk: hoe was het bij de fysio? Vervelend dat Ferry nu een beetje verhoging heeft. ik hoop dat het toch wel gaat zakken. Leuk dat jullie gaan shoppen vanavond! is hier ook snel nodig hoor. ik pas niets meer, en mijn man is ook dikker geworden ahahha! wordt tijd dus!

@Babydoos: iedereen zegt dat het pas is als je beebje 3 maanden is, maar waarom heb ik em dan al gehad??!

@Daffie: zo, goede nacht dus zonder inbakerdoek!! kan me voorstellen dat je trots bent op je kleintje! :D Gaaaf nieuwe auto! pff wij moeten ook nog, maar heb eigenlijk niet de puf om er 1 te gaan zoeken hahaha! wij hebben nu trouwens ook een fiesta :D

@Esther: hahaha papa's kindjes, maar ik heb ook gehoord dat ze eerder papa zeggen omdat het makkelijker uit te spreken is :)

@Mobiel: schattige kopjes hoor! en je hoeft je foto;s niet meer up te loaden! je kan gewoon bijlage toevoegen als je op plaats reactie klikt.. dan wordt hij gewoon van je pc afgehaald. veel gemakkelijker ;)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk alvast veel plezier vanavond met winkelen!! heerlijk :D

Deesje, zal je even een pb sturen met de code.

Miireii, wat zie jij er anders uit op de foto dan op de foto op je banner.
    Leuke foto's hoor, ik vind dat Soraya best op jou lijkt ;)

Mijn ouders komen zo een bakkie doen en daarna ga ik lekker naar de Hema, eindelijk weer even weg. Hele week maar niet gedaan.

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahaha mieke, dat is mijn zusje op die foto! :p

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ojeee allemaal ff op Boaz stemmen ( als je het de mooiste vindt natuurlijk :p ), hij wordt bijna ingehaald!

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Even ego:
    Thije heeft zojuist zn eerste prikjes gehad. Bij de tweede moest ie wel erg huilen, arme schat. Ik begon bijna mee te huilen.
    Hij ligt nu te slapen, hopelijk heeft ie niet al te veel last van zn prikjes.

Hij was ook weer lekker gegroeid: 6190 gram en 61 cm :D . Wederom 700 gram in 2 weken dus!

@ Eppie, hier ook geen spierpijn na het sporten! :D
    Hoop dat je kunt ruilen met je dienst, want zou wel heel jammer zijn als je de meeting moet missen.

@ daffie, wow wat goed van Myrthe dat ze zo lekker slaapt zonder pacco-doek. Hier werkt dat dus nog niet. Vannacht mogen we niet inbakeren ivm prikjes, maar daarna doen we het wel weer.
    Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
    Nog 1,5 maand vrij, lekker joh! Mijn eerste werkdag is 5 mei alweer...
    Mijn paspoort is bijna verlopen en ik wil Thije er idd ook bij laten schrijven (gaan in juni naar Oostenrijk), maar het lijkt me een hoop gedoe met die pasfoto van hem hoor. Hoe ga jij dat doen met Myrthe? Die foto's moeten aan allerlei eisen voldoen he. :(

@ mobiel, leuke foto's van Lisa, lekker eigenwijs!

@ Mieke, ik kom 's ochtends ok heel slecht mn bedje uit..
    Ik heb geen hema kortingstickertjes volgens mij?
    Heb weer gestemd op Boaz!

Liefs van mij

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: veel plezier bij de Hema! Wel wat voor ons over houden he? :)

Married: Wow! Thije wordt dus ook echt een grote jongen!

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Heb gestemd ;) 78 nu! =D>

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wow married ik zat echt te kijken wat een grote vent is thije.... hahaha hij scheelt maar 2 weken met onze levi!!! vandaag is levi 6 weekjes oud wat gaat het hard!!!

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Yep, hij is echt een reuzenkind :) ..

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Gefeliciteerd met Levi zn 6-weekse verjaardag, hihi
    Ze schelen precies 2 weken idd, Thije is vandaag 8 weken alweer :D . Thije was bij zn geboorte ook groter dan Levi (3980 gr.) dat scheelt natuurlijk ook. Maar feit blijft dat ie best uit de kluiten gewassen is ja.. en dat met zo'n tenger mamsje als ik, hahaha

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou idd dat dacht ik net ook levi was 3150gram bij geboorte...
    hahaha

arme thije met prikjes levi moet 4 mei en dat meehuilen is ook weer echt iets voor mij

geef thije maar een dikke knuffel

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hey das toevallig, Soraya moet ook 4 mei voor dr prikjes.. maar dan wel voor de 2e x.. :(

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Miireii: hihi ja dat weet ik van die bijlage knop, heb zelf ook een forum die op dezelfde software draait als deze :) Alleen waren mijn foto's te groot als ik ze rechtstreeks vanaf de pc hier wilde zetten, dus daarom maar geupload ;)

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik wilde het pas zeggen wanneer we thuis waren omdat het elke keer weer misging. batuhan zou morgen naar huis komen maar het gaat WEER niet door hij heeft vannacht weer 10 dalingen gehad ik heb een uur lang gehuild had me er zo op verheugd had alles weer opnieuw gewassen en klaarstaan echt een nieuw begin dacht ik maar omdat ik sowieso vandaag daar zou slapen om batuhan ook s'nachts een keer te verzorgen mag ik toch blijven slapen. daar ben ik erg blij mee lekker bij me laten liggen. Maar ben toch heel erg verdrietig dat is toch niet zoals thuis

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ach meisje toch! wanneer gaat het jou nou eens meezitten? :( Iedere keer wordt ik meer verdrietig, vind het zoo erg voor je!! Ik hoop echt dat hij snel naar huis kan, vind het allemaal zo sneu! Geniet maar lekker van hem vannacht hoor....

dikke knuf!

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Snotverdikkeme Tirtilisko, het zit jullie echt niet mee he? :cry:
    Sterkte met wederom dit rot-nieuws :(

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mobiel: altijd zo zuur he, dan zit je te wachten en dan komen ze pas aan het einde van de middag. Had je nog van alles kunnen doen die dag!
    Kon je foto's van Lisa niet zien hoor :(: !

@Mause: wat vervelend dat Luuk nog steeds last heeft van spruw!

@Daffie trainen jullie buiten dan met de handbal?
    Wij bakeren Yannique ook al even niet meer in hoor en ze slaapt dan eigenlijk best wel goed en lang! Hopelijk geldt dat voor Myrthe ook. Goed dat ze vannacht ook lekker geslapen heeft zonder doek.
    Leuk dat je een nieuwe auto hebt. Je moet je dochter wel veilig kunnen vervoeren toch?
    Yannique ligt ook echt te kletsen tegen de clowntjes die aan het mobiel hangen. Is zo schattig en dan lacht ze ook zo lief!

@Mieke: ik probeer dan wel wat gezonds te snacken hoor, maar vind het zo raar dat ik nu weleens erge trek heb.
    Yannique was gisterenavond echt uitgeteld. We moesten ze ook echt wakker maken om te eten voor het slapen gaan.
    Het nieuwe schema was toch niet echt jou ding dan.
    Wii fit hebben we zelf niet, maar vrienden van ons wel en het is wel leuk hoor en best wel divers wat je er allemaal op kan doen. Morgen ga ik weer hardlopen.
    Ik ben ook echt moe hoor. Overdag gaat het wel, maar in de loop van de avond kachel ik helemaal in hoor.
    Hier ook nog kraamvisite hoor.

@Miireii: wat een mooie foto van je zus en Soraya! Dat ze onrustig slaapt zonder deken. Vaak biedt een slaapzak toch ook wel dat gevoel van geborgenheid. Weet zo ook niet wat je daar aan kan doen hoor.
    Yannique kan ook erg boos kijken :D:!

@Deesje: je kan blijven shoppen voor die kleintjes he?
    Dat onrustig drinken kan ook wel bij het sprongetje horen hoor. En meestal merk je het wel als ze niet genoeg eet.

@Uk: en niet alleen kleren voor Ferry kopen he ;)? Lekker dat jullie even een avondje met zijn tweeën hebben. Wij dus ook voor het eerst morgen.
    Heb je nog even wat kunnen slapen?

@Married: oh wat zielig dat Thije zo moest huilen. Het tweede prikje is ook het gemeenste hoor (de vloeistof dan he)! Hopelijk heeft ie er niet te veel last van. En weer goed aangekomen!
    Op het gemeentehuis zeiden ze tegen mij dat de foto aan dezelfde eisen moet voldoen als een volwassene, maar dat ze er wel wat soepeler mee omgaan hoor. Moet dat met Yannique ook nog steeds een keertje doen.

@Tir: het wil maar niet vlotten met Batuhan he? Weten ze nu al waar die dalingen vandaan komen? Sterkte!

Yannique kwam vannacht rond 4:30 en toen vanochtend weer om 8:30. Ze had haar broek 2x echt helemaal vol gepoept :confused:. Haar maar lekkerin bad gedaan, maar daarna heeft ze maar een hazeslaapje gedaan hoor. Haar toch maar weer laten eten en na net nog even in de box te hebben gespeeld ligt ze nu weer op bed. Ben benieuwd voor hoe lang :D:! Misschien moet ze wel wat inhalen tov gisteren.

Direct komt mijn beste vriendin en gaan we lekker kaartjes maken.

X Esther

Deel Deze Pagina