Eppie ja ze zeggen dat hij ws door die bloeding dat het gedeelte bij zijn hersentjes dus zeg maar het ademhalingscentrum onrijp is. En dat moet rijpen dat kan 6 maanden duren. Hij komt thuis met een monitor nou die is er al maar echt een rot ding piept al als batuhan even beweegt en je kan hem niet zachter zetten hij geeft heeeeel veel storingen
Jaja het is gelukt! Kan ik zo misschien nog wat spammen...... Tirtilisko het zit jullie niet mee he meid!Sterkte hoor.....
Nog een keertje Isa-spam: [attachment=0:34hfisuu]1239967382NIsa_6_weken_029.jpg[/attachment:34hfisuu] Altijd maar haar handjes/vuistjes in of bij haar gezicht...
Zo, ik heb even een paar uurtjes geslapen en ben nog steeds moe... Misschien zo nog een tukje doen als Ferry wil slapen Tir: Ik had je al even gesproken, laat je niet kisten hoor! En hoop dat alles is opgeruimd nu Het duurt nu echt niet lang meer! De prikjes kunnen ze een paar dagen last van hebben, maar dan is het toch wel over hoor. Ik duim voor maandag! Kelly: Wat een lieverd die Isa! Echt allemaal mooie beebjes hebben we hier he?
@ Mieke: zal je zo dat schema eventjes mailen. Naast die ene keer BV sochtends kolf ik nog 3x, 1x sochtends en 2x savonds. Dat is nog zo weinig dat ik niet helemaal zo precies meer dat schema aanhoud. Heb ook weinig last meer van stuwing. Zal het schema zo eventjes aan je mailen. Heb nog wel genoeg voor een ochtendsessie BV denk ik. Alleen is Ebbie veel luier geworden met drinken en ze drinkt alleen nog het makkelijke deel. Daarom krijgt ze de tweede drinkronde meestal alweer na 2 1/2 uur. Maar net dronk ze daarvan maar 90 cc op, veel te weinig dus. Nou ja, het is nog wel soms een beetje zoeken hoor. @ Mause: smeer je Daktarin orale gel op je tepels ? Lijkt me niet de bedoeling? Je kan wel de gewone miconazolcreme (wat je normaal ook voor je voeten kan gebruiken) op je tepels smeren, of bedoelde je dat ook? Ik zou je toch aanraden om de Daktarin orale gel, als je die nog niet hebt en ik het dus verkeerd begrepen heb, via de ha te krijgen en dat na de voeding in het mondje van je beebje te smeren hoor. Die Nystatine is zo;n gedoe en het werkt gewoon veel minder goed.... @ Mobiel: hihihi, klopt het dat Lisa op jou lijkt? Schattig hoor. @ Daffie: gefeliciteerd met je auto! @ Eppie: je MOET echt wel naar de meeting komen hoor! @ Married: oooww arme Thije met dat tweede prikje. Ebbie moet volgende week ook. Fijn dat hij zo hard groeit, tjee, 700 gram in 2 weken!!!! @ Tir: wanneer houdt het nou eens op met die dalingen he meid. Jullie hebben heel wat te verdragen hoor. Kan me zo goed voorstellen dat je er compleet doorheen zit. Heel veel sterkte hoor meid. Eens zal hij echt thuiskomen! Oei, veel storingen en gepiep met die monitor. Durf je dat wel aan dan? Poeh, kan dus nog 6 maanden duren dit? Tjee. @ Kelly: aaagghh wat lief, die kleine Isa. Nou, ik ga zo maar eens even op pad voor een mobiel-ding voor Ebbie, jullie zijn zoooo enthousiast. En ik wil ook nog eventjes naar de HEMA voor wat rompertjes en broekjes maar 56, want de 50 begint nu links en rechts toch echt te klein te worden. Begrijp ik nou goed dat er een soort kortings-gedoe bij de HEMA is?
Noppie: Ja, een mobiel is erg leuk hoor! Ferry kan er ook heerlijk tegen kletsen! Vooral de beestjes met ogen op hem gericht zijn het leukst! Hema heeft bij de folder kortingstickertjes van 15 % zitten. Ik heb een nee-nee sticker op de deur dus heb ze ook niet. Mijn zus vertelde het me toevallig.
hihi uk nou de woonkamer is opgeruimd en de kleren heb ik ook weer allemaal opgevouwen hihi (ik was de kleding kast aan het opruimen toen ik hoorde dat het niet doorging heb alles toen omgegooit en later zocht ik mijn oplader en kan het niet vinden heb ook alle laadjes van het dressoir neergegooit maar ben er bijna hahah
Noppie; wat een schatje Babydoos; hier ook al gehaald zo'n 2 weken terug... Mireii; ben idd wel erg blij met mijn nieuwe bakkie volgende week Mijn fiesta is nu 12 jaar oud en vertoont echte gebreken hahaha. Mieke; lekker shoppen bij de hema?? Vindt Boaz echt wel de mooiste hoor en nog meer van de febr. mama's... Married; 6 kilo al weer!!! Jemig wat een hollands welvaren zeg... Ik wilde ook weer gewoon gaan inbakeren 24 uur na de prikjes hoor, maar ze deed het zo goed gisterennacht dat we nu gewoon gaan kijken hoe komende nachten gaan. Als ze toch weer onrustig wordt, bakeren we weer in of leg ik haar in de puckababy Waar wijzelf de pasfoto's laten maken kunnen ze ook pasfoto's van baby's maken. Doen ze geloof ik met 4 of 5 man sterk hahaha. Ben benieuwd vanmiddag!! Iggy; 6 weken alweer...hier alweer 11 weken oud. Tijd vliegt inderdaad!! Wat een leuke foto ook weer Tir; jemig meid, weer niet?? Batuhan lieve knul...je mama en papa willen je zo graag thuis hebben en je mooie kamertje laten zien. Doe je best jongen!!! Sterkte meis...enne soms moet je gewoon even ontladen... Eppie; ja we trainen buiten met handbal, de buitencompetitie is ook weer van start. Leuk he die mobiles...ze vinden het helemaal geweldig. Ik zette daarstraks bij de kapper Myrthe voor de spiegel, ze lag helemaal in een deuk om zichzelf hahaha. Veel plezier met je vriendin Kelly; wat een poepie... Noppie; ze hebben ook hele leuke rompertjes bij de zeeman. Weet niet of er één bij je in de buurt zit.... Ben dus ekker naar de kapper geweest en straks pasfoto's maken. Manlief is nu de grindtegels uit de tuin aan het halen. Volgende week nieuwe tegels ophalen en dan kunnen we aan de slag met de tuin Oh, heb trouwens net een brief van de verzekering dat we het geld van de kraamzorg terugkrijgen. We hadden met onze verzekering recht op 20 uur boven de reguliere uren, maar die zijn niet geleverd. Dan kon je geld terugvragen. 20 euro per niet geleverd uur. Nu hebben we dus 400 euro teruggekregen Helemaal super!!! En ook eigen bijdrage is teruggestort, dus hebben ruim 500 euro terug Mijn dag is weer helemaal goed hahaha, xxx Daffie
@Daffie: hihi wat grappig, mijn Fiesta is ook 12 jaar oud Het is alleen een 3-deurs, dus zeer onhandig nu met Soraya. Maar verder is hij in prima staat, en heel stiekem kan ik hem ook niet missen Lekker is dat he als je geld terug krijgt! heerlijk! kan hier ook niet wachten tot ons belastingeld binnen is SHOPPEEEE
is er by the way al iemand die het belastinggeld terug heeft??? wij krijgen ook behoorlijk bedrag terug en das natuurlijk altijd leuk
Miireii, ow dat is je zusje en jij staat in je banner, aha! vind je zusje dat wel goed dat haar aan het spammen bent Tir, meis ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo ontzettend zwaar voor jullie en ook voor Batuhan en ik gun jullie gewoon het samen zijn, maar dan lekker thuis! Hou je sterkt meid! Noppie, heb je mail ontvangen, ga er vanavond eens induiken. Nu nog aan het werk. Oke, dus je kolft nog steeds, alle beetjes zijn toch meegenomen voor Ebbie toch. Goed hoor dat je dat toch nog probeert vol te houden. Daffie, wat geinig dat Myrthe zichzelf zo leuk vond in de spiegel, hihi. Misschien een spiegel in de box hangen kan ze haar lol op Haha Iggy, levi wordt later zeker voetballer? Weet je wat ik nou zeg vreemd vindt, ik lees dat jullie de kleintjes al zo'n 180 cc geven? Maar naar mijn idee drinkt Boaz dat helemaal niet. Wanneer er 125 cc in het flesje zit dan drinkt hij dat wel op maar vraagt niet om meer??? Wii fit, wat zit er allemaal in dat pakket? Heb even zitten surfen maar zie verschillende aanbiedingen en ook voor verschillende prijzen. smste het naar mijn vriend, nou de reactie terug had ik al verwacht... die staat na 2 maanden weer in de kast niks te doen dat heb ik ook wel geroepen ja, maar ja het is wel goedkoper dan iedere maand sportschoolabonnement en (bijna) niet gaan. Married, hoe doet Thije het zo na zijn prikjes? Heeft hij er nog veel last van? En weer zo lekker gegroeid. Boaz is nu ook 61 cm en 6460 gram, volgens mij de zwaartste van de feb.baby's en dan is dat al weer een week geleden. Uk, lekker geslapen dus, had je het echt nodig toch! Kelly, wat is Isa een mooie meid zeg, is ze een beetje rossig? Is 1 van jullie dat ook? Esther, ach dat schema, het gaat goed zoals we het doen, maar dacht er misschien een doorslapertje aan over te houden, maar ik weet het niet. 's nachts hoor ik hem dan jengelen en ik denk dan gewoon dat hij honger heeft, maar ik lees ook dat sommigen ze dan gewoon laten liggen? Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd.
Noppie, ik heb inderdaad Daktarin orale gel gehad in de apotheek voor op m'n tepels... De huisarts had niets voor mij voorgeschreven, ja, ze zei dat ik de Nystatine ook op mijn tepels kon smeren, dat dat ook hielp. Maar die Nystatine is ontzettend plak-spul, dus dat had ik na twee dagen wel gezien... en toen was ik op het CB en toen zei de verpleegkundige dat ik gewoon zonder recept bij de apotheek Daktarin kon halen voor op m'n tepels, dat dat het beste hielp. Dus in de apotheek heb ik gezegd: ik wil Daktarin voor op m'n tepels ivm spruw en toen kwamen ze met deze tube aanzetten. Was handig in gel-vorm, want dat is op waterbasis en dan lost dat makkelijker op als de baby weer aan de borst komt. Volgens het CB van Daktarin hetzelfde als miconazolcreme, maar dan een stuk goedkoper. : Waarom denk jij dat dit niet goed is?
Iggy, maar Boaz is al 9 weken dus zou ook meer moeten drinken, snappie Mause, wat een leukerd zeg! ook al zo lekker vrolijk. En wat een super leuke romper heeft hij aan!