Thanks Mieke, dat is een romper van de HEMA, maar wel van een paar jaartjes terug. Had hem toen gegeven aan een collega, die vind 'm spuuglelijk... (dat wist ik ) en heb hem weer teruggekregen toen ik bevallen was van Luuk! Ik vind hem wél mooi! Luuk zit nu in z'n 8 weken sprongetje geloof ik. Hij is een beetje dreinerig, komt onregelmatig voor de borst, drinkt onrustig, veel loslaten, weer om zich heenkijken. Heeft oog voor alles om 'm heen, maar met name voor het plafond. Hij legt de hele tijd z'n hoofd in z'n nek als ie op de arm rondgelopen wordt. Hij gaat veel meer geluiden maken en het lijkt alsof ie al een beetje ontdekt dat ie handjes heeft!
Tirtilisko Meid wat lees ik nou. Ik zat zo te duimen dat dit jullie weekend zou worden. Kan het niet komen door zijn prikjes dat hij nu extra veel dalingen weer heeft? Zoals ik lees mogen jullie misschien maandag naar huis klopt dat? En gooi maar lekker alles op de grond je moet je ook afreageren heel begrijpelijk hoor. Dikke knuffel ook namens mijn man.
Mieke; het ligt er helemaal aan of je kindje ook nog BV krijgt en hoe vaak hij drinkt hoor. IS niet te vergelijken met elkaar. Als hij genoeg heeft aan een flesje van 125 en de rest BV, dan is het toch goed. Het gaat erom dat hij goed groeit. Myrthe krijgt idd 4 x 180 en 1 x 200, maar die krijgt dan ook alleen de fles en maar 5 x per dag!!
Wij dachten 2 wk geleden ook spruw te hebben en heb toen ook Daktarin orale gel gekregen. Voor zowel in Thije zn mondje als op mijn tepels. Volgens mij is dat heel gebruikelijk? Want anders dan besmet je je baby dmv je tepels steeds weer. Denk eigenlijk dat het helemaal geen spruw was eigenlijk, enige klachten die we hadden was wit tongetje en dat Thije de tepel vaak losliet. Ik had verder nergens last van. Dokter schreef Daktarin al voor aan de telefoon, hoefde niet langs te komen.
Thije slaapt vandaag vooral heel veel nav zijn prikjes. Bij de vorige verschoonbeurt had ie nog geen koorts. @ Tir, pffff.. weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen Heel veel sterkte voor jullie! @ Mause, leuke foto's van Luuk! Mooie hanekam, hihi.. en ik vind het rompertje juist hartstikke leuk! @ Mieke, denk idd ook dat Boaz de grootste feb-baby is, hihi... Maar ik gok dat Thije ook wel bij de top 5 zit. Soms wel lastig he zo'n zware beeb. Als ie in de maxicosi zit, kan ik hem amper nog tillen . @ Kelly en Iggy, mooie foto's van jullie kanjers!
Hoi meiden: Drukke dag gehad, eindelijk even tijd om hier te kijken. Noppie: mooie foto. Mieke: de zapp bevalt prima, zag vorige week als je nu 1 bij prenatal koopt dat je er ook een boodschappen mand bij krijgt , die ga ik denk ik nog kopen want hij kiept snel om als je er te veel tasjes aan hangt. Verder duwt hij prima ik had bij de oude buggy snel rug en knie klachten heb ik met de Zapp geen last van, en super handig dat hij zo klein is. Eppie: trek na het eten heel herkenbaar komt door de hormonen je suikerspiegel veranderd dan wat, ik had die trek alleen de hele dag door en dan werd ik s nachts zelfs wakker van de honger, nu ik geen suiker meer eet is het helemaal over. Chroom tabletten helpen tegen honger gevoel, kun je bij de drogist halen. Daffie: heerlijk nog 1 1/12 mand vrij. Leuk die nieuwe auto. Das een goeie verzekering dan die jij had, mooi mee genomen dus. Mirriie: Fuad is ook onrustiger nu hij niet ingestopt in het dekentje licht, ik doe stop hem nu in met een dun lakentje dit werk ook prima. Schattige fotos Lees dat het bij de meesten geen mooi weer is,hier was het heerlijk weer hele dag lekker buiten gezeten. UK: en veel gekocht vandaag, Tir: nee he!! meid het zit jullie ook niet mee. Wat een mooie fotos heb ik allemaal weer voorbij zien komen, een schatjes allemaal hoor.
Ik ga ook het liefst niet meer werken, maar zal wel moeten hahaha. Hier is er ééntje niet in haar hum. Eigenlijk de hele middag al niet....ze jammert veel en ook in bed duurt het even voor ze in slaap valt. Heb haar nu in een gewoon slaapzakje gelegd, maar ben benieuwd of het gaat werken. Anders vanavond toch maar weer in de paccodoek!
Ik begin 5 mei weer met werken. Vind het niet erg hoor, heb er eigenlijk best wel zin in. Maar het is dan ook maar voor 2 dagen per week voorlopig.
Hoi meiden, We hebben weer veel geld uitgegeven en voornamelijk aan Ferry Het was wel erg gezellig, en we hebben geen voeten meer over. We hadden voor veel winkels al geen fut meer, dus we doen het binnenkort nog een keer over Ferry was heel lief geweest, mijn zus had hem wel bijna de hele tijd op schoot gehad. Het is toch niet zijn eigen omgeving. Maar het ging goed dus dat is lekker Was nog niet een uurtje weg en toen belde ik al hoe het ging hahahaha Ik duik zo lekker mijn bedje in en dan ben ik morgen waarschijnlijk wel bijgeslapen. Fijne avond allemaal!
Over spruw op borsten: Ik kreeg Miconazol (?) voor mijn tepels. Lijkt me ook een beetje vreemd om orale gel op je tepels te smeren...
Wat een mooie dametjes en heertjes heb ik weer gezien Echt zo'n schatjes! Tirtilisko, meis ach wat vreselijk om toch steeds weer zo'n rotnieuws te krijgen... Mieke, Vera drinkt ook meestal maar 120 ofzo uit een flesje. Trek na t eten, heb ik eigenlijk altijd! Ik heb dan altijd zin in koekjes Gisteren ging ik naar de na-gym - voor t eerst weer op de fiets sinds maanden - en ik voelde me zo rot toen ik wegging... Ik wilde het liefst meteen weer terug naar mijn meisje . Gelukkig ging het al wat beter toen ik er eenmaal was. Maar ik was zo blij toen ik weer thuis was! Vandaag nog kraamvisite gehad, de allerlaatste zo'n beetje denk ik. Leuke rompertjes gekregen en een rammelaartje, waar Vera al meteen helemaal dol op is En het gaat zo goed met slapen en voedingen sinds 'het sprongetje'! Alle nachten slaapt ze door en we zijn van 8/9 voedingen nu naar 6/7 per dag gegaan. Ook de avonden gaan steeds beter. Wat een luxe!
Nou hier WEEER een onrustig ventje, zucht ik weet gewoon niet waar het door komt hoor! Hij ligt nu een beetje te jammeren in zijn bedje. 2e borst lukte weer niet, dus die zal wel weer vroeg komen. De hele dag is ie lief geweest, gelachen etc. drinken ging niet heel goed, dus kwam veel, maar verder geen problemen tot vanavond dus zucht dan raakt mijn geduld soms echt even op voel me dan natuurlijk wel schuldig, maar normaal ben ik echt heel geduldig. Ik laat hem ook maar even jengelen hoor. Hema: heb nog wat rompertjes gehaald en 2 van die kleine rvs thermosflesjes voor in de luiertas met gekooktwater om flesjes te maken. Leek me wel handig en ze waren in de aanbieding en dan met een stickertje met korting er op. Martine, dank voor je mening over de zapp. Ga hem zeker kopen, volgens mij is dat met boodschappenmandje alleen online en maar in 2 kleuren. Mijn vriend was vandaag naar Groningen en hij belde dat het daar prachtig weer was. Miireii, leuk foto weer, spammen mag altijd toch?? UK, heerlijk geshopt dus en nu lekker moe naar bedje, gelukkig heb je overdag lekker wat geslapen dus kon je er goed tegenaan vanavond. En wat een grote jongen dat Ferry zich zo netjes heeft gedragen zeg. Maka, als Vera 120 cc drinkt leg je haar dan ook nog daarnaast aan? Ik dus niet, dat flesje is dan zijn voeding op dat moment. En dan lijkt het me zo weinig. Boaz zit zo op gemiddeld 7 voedingen nu, soms 8 maar eigenlijk nog niet minder. Wat leuk dat ze gelijk al zo'n plezier met de rammelaar heeft zeg. Wat gaat de tijd toch snel he dat voor bijna iedereen al weer het einde van het verlof nadert. Daffie, nog eentje die het moeilijk heeft dus hihi, misschien ligt het wel gewoon aan vandaag! Married, Thije zit absoluut in de top 5 en idd die maxicosi is nu al hartstikke zwaar. Daffie, zoals hierboven... dat flesje wat ik dan geef is ter vervanging van een borstvoeding, dus dan lijkt het me zo weinig. Maatje, hoe gaat het met Zoey? En wanneer ga je bij de Lidl beginnen, heb je je andere baan al opgezegd en zo ja wat was de reactie van je baas? Ben niet nieuwsgierig hoor Nou heb vanmiddag de gemiste aflevering van Greys Anatomy kunnen downloaden dus die ga ik nu op mijn laptop in bed kijken. Tot morgen.
Mieke; maar Boaz krijgt 7 tot 8 voedingen, dus denk dat hij dan echt wel genoeg binnenkrijgt hoor. Myrthe krijgt er maar 5, dus daar zit dan ook meer in....scheelt 2 of 3 voedingen per dag en 7 X 120 =840 en 5 x 180 = 900, dus zoveel zou dat niet verschillen! Daffie
@ daktarin: Ik kreeg ook de orale gel voor op mijn tepels en Lisa kreeg die nystatine.. Ik vond het maar een vies plakzooitje op mijn tepels Nu smeer ik 1 keer per dag wat van die gel op Lisa d'r speen, daar gaat ze toch op sabbelen, dus gaat het ook heel d'r mondje rond
@Uk: lekker he dingen kopen voor je kleintje! leuk hoor! ik hoop dat je morgen niet zo moe bent.. maar je hebt wel extra geslapen nu toch! @Maka: fijn dat ze nu zo lekker doorslaapt. maar zeg het maar niet te hard hoor! Ik zei gisteravond nog tegen mijn man, dat het ritme er bij Soraya zo lekker in zat, en vannacht kwam ze weer om half 5 .. Ik hoop dat ze het volhoud hoor! @Mieke: Boaz krijgt echt wel genoeg binnen hoor! kijk hoe goed hij groeit! Jou bv is gewoon geweldig! stiekem wel een beetje jaloers........ Ik heb vandaag ook wat meer in de flesjes gedaan, het ging op zich wel goed. het is niet veel wat ik erbij heb gedaan hoor, maar 10cc per fles, met een paar kruimeltjes voeding.. ik kan haar geen 180 in de fles doen want die krijgt ze never op. Dan maar op deze manier. Ik ga nog even x-factor afkijken, ben altijd wel benieuwd wie eruit ligt daarna neem ik mijn boek maar mee naar boven en ga ik nog even lezen voordat ik ga slapen. Manlief heeft een receptie van zn werk. die is er voorlopig nog niet weer. ik hoop maar dat hij zijn sleutels heeft meegenomen.. Als hij zijn kont niet vast had zitten dan had ie die ook nog vergeten... pff soms kan ik daar zo moe van worden he.. hahaa eigenlijk is het ook wel grappig.. heb hem eigenlijk de hele week vrij weinig gezien.. maandagavond moest hij werken in een restaurant, dinsdagavond had hij voetbaltraining, woensdagavond was hij wel thuis, maar zat hij de hele avond filmpjes te bekijken op internet over vissen , gisteravond had hij een voetbalwedstrijd en nu dus die receptie.... vind ik wel jammer hoor, zucht.... nou weltrusten ladies! fijn weekend alvast!