Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge,
    Jullie hebben ook gelijk hoor meiden, maar ik was niet bang dat hij te weinig binnen zou krijgen. Alleen weet je niet hoeveel hij binnen krijgt en vond ik een flesje zo weinig, vandaar :D

Nou meneertje kwam pas om 6 uur vanmorgen, mijn boops stonden op knappen dus was er om 5 uur uit om maar wat te kolven :( en heb helemaal niet lekker geslapen want van van de katje was aan het kotsen en daar word ik dan wakker van aangezien we hier boven tapijt hebben en dat lekker vlekt en ik dat meteen wil opruimen. Dus vanaf 3 uur niet lekker liggen slapen en voelde mijn boops steeds. Dus kon ik lekker doorhalen vannacht is dat weer niet gelukt, baal ik van.
    Om half 7 heb ik hem na de voeding weer in zijn bedje gelegd, ligt nu nog te slapen en ik ben nu net weer wakker.
    En... het zonnetje schijnt. Vandaag de nieuwe fiets van vriendlief ophalen.
    Wat opruimen en herindelen in de opslagruimtes zodat ie er in kan en vanmiddag visite.
    Alvast een fijne dag. (hihi heb maar weer op mezelf gestemd, blijf dat toch raar vinden) ;)

2. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke
    Mijn baas sprong nog net een gat is de lucht. Hij was al bezig om voor de helft van mijn uren ww aan te vragen. Moet 29 en 30 april nog bij hem werken. Koninginnedag baal baal. Die week erna begin ik bij de Lidl. Oja las iets over een Quinni zapp. Die heb ik ook super fijn. Makkelijk in te klappen en de maxi cosi kan er nu ook al op. Alleen wat jammer is dat je bij de buggy geen slaapstand hebt. We liggen de kinderen wat verder naar achteren dan bij een gewone buggy. Als ze moe zijn slapen ze toch wel. Ik vind het in iedergeval super. Wel moet je het mandje los kopen.

Ga zo met justin naar zwemles. Papa gaat hier aan de poets en Zoey aankleden. Mijn schat. Vanmiddag de nieuwe auto ophalen.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mireii dat heb ik ook hoor, liefst werk ik nooit meer hahaha vind het heerlijk bij levi thuis hahaha
    wie had dat ooit verwacht

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Maatje, dus je baas was er wel blij mee, hij wist dus eigenlijk niet wat hij met je aan moest en was je dus toch al liever 'kwijt'. Wel oke dat je de stap nu zelf dan hebt gezet! Maar wel jammer dat het allemaal afgelopen jaar zo heeft moeten lopen.
    Meldt je lekker ziek op koninginnedag of is dat weer net iets te veel van het goede ;)
    Die ligtstand... daar heb ik dan wel weer mijn gewone kinderzitje voor op de 'echte' wandelwagen.
    Veel plezier vandaag.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff hele nacht met levi in mijn armen gelegen en gezeten en heb zelf geen oog dicht gedaan... zo sneu hij had krampjes... echt zo zielig

6. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    mieke: is ook mijn favoriete programma.
    boodschappen mandjes van de zapp, ik heb het in de winkel gezien die aanbieding.

Mieke: Had je baas geen werk meer voor je dan? wel balen dat je 30 april moet werken.

Koninginnedag: ga denk ik al op tijd even naar de vrijmarkt, heb ik toen Jasmin net geboren was ook gedaan had toen voor 35 euro mijn hele auto vol liggen met leuk speelgoed, als je vroeg gaat is er best veel degelijk speelgoed, moet natuurlijk wel even uitzoeken dat je het bij nette mensen koopt. had toe nook een heel leuk fietsje met zo'n duw stang gekocht.
    Heb vorig jaar voor Jasmin van litle people een leuk huis gekocht, kost in de winkel 50 euro nu had ik het voor 15 euro.

Uk: zo te lezen is Ferry weer goed verwend. :

Ga denk ik ook even de stad in vanmiddag, het is al weer lekker weer, nog steeds geen regen gezien :D :D :D

7. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Iggy: wat sneu voor Levi zei je laatst ook al niet dat hij veel spuugt en erge krampjes had, zou het ook aan de voeiding kunnen liggen dan?
    Kom ik weer aan, maar Fuad had dit dus ook nu andere voeding en nergens last meer van.

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Martiene
    Het was niet mieke maar maatje hihi.
    Vrijmarkt leuk is dat he. Hier in het dorp hebben ze het ook moet om 10 uur beginnen ga van te voren even kijken.

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Oeps sorry maatje weer in de war met de M is me al vaker gebeurd

10. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Ben nog een beetje bij aan het komen van vannacht. Silje heeft opeens van 0.00u tot 08.00u geslapen. Normaal wordt ze tussen 5en5.30u wakker. Dus ik heb heerlijk uit kunnen slapen. Denk dat t komt door de inentingen. Ze was gister de hele dag huilerig en spugerig. Maar wie weet heeft ze gewoon een nieuw ritme? [-o<

@Quinny Zapp
    Heb m dus wel besteld met gratis boodschappentas. Kon je idd alleen kiezen uit nachtblauw en zandkleur, maar ik vind de kleur van iets nooit zo belangrijk. Kostte nu gewoon maar iets van 150euro inclusief dat boodschappending en voor ons t belangrijkste; hij past in de bakfiets naast de maxi cosi en die kan er dus met adaptors op worden gezet. Als ik dus ff boodschapjes ga doen hoef ik de MC niet telkens in zo'n grote boodschappenkar te doen. ideaal.

@Aantal voedingen
    Silje drinkt maar 5 keer per dag. Krijgt BV en ik lees hier telkens over 6-8 voedingen. Vond dat dus wat vreemd en heb t op t CB nagevraagd. Daar vonden ze 5 ook niet veel, maar dat was dus juist netjes zeiden ze. Ik heb dus kennelijk niets te klagen dat onze kabouter nu al genoeg meent te hebben aan 5 voedingen.

@Mause
    Wat een lieve lach heeft jullie mannetje!

Dr wil dr 1 hier weer aandacht... Fijne dag allemaal!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

wat een mooie dag he?!

Married: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Alweer 1 jaar getrouwd! Nog 4 dagen en dan ben ik ook alweer 1 jaar getrouwd! Gaan jullie nog wat leuks doen? :whistle: :whistle: :whistle:
    :whistle:

Liefs, Uk

Zal nu ff lezen...

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zo, gisteravond lekker mijn bedje ingegaan.
    Ferry kwam alweer om 04:00 uur, beetje jammer :(
    Manlief heeft hem eten gegeven toen kwam hij weer om 07:30 uur en hij was erg blij me te zien. Ik blijf smelten :) (je zou toch zeggen dat ik ook wat gewicht van kwijt moet raken :) ) Om 09:00 uur weer in zijn bedje gelegd en na wat huilen is hij toch gaan slapen, en ik ben er ook weer in gedoken. Om 10:30 uur belde manlief (hij is aan het werk) en toen ben ik eruit gegaan en heb lekker gedouched en een broodje gegeten. Ferry zal zo wel weer komen, dus zijn flesje staat al af te koelen.

Heb gisteren voor de Wii ook nog Mario tennis gekocht, dus daar ga ik me straks even op uitleven. Heb van de week weer eens de tennis gespeeld van de Wii sports en vond het toch wel erg leuk, dus besloten we Mario tennis te kopen. Ben benieuwd of je dat wat meer kan regelen met smashes enzo ;)

Zo nog even mijn tandjes poetsen en dan voel ik me weer helemaal fris :D

@ Suske: =D> =D> =D> voor Silje! Hoop dat het een nieuw ritme is! Is wel erg lekker als ze doorslapen he?

@ Maatje: Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd met je nieuwe baan, dus bij deze: Gefeliciteerd!

@ Iggy: Anders moet je even vragen bij het cb of je Omneo mag gebruiken? Die voeding is wat dikker, dus dan drinken ze het langzamer en krijgen ze er minder krampjes van en ze spugen er iets minder van.

@ koninginnedag: Wij gaan wel eens naar een rommelmarkt, maar ik sta elke keer weer verbaasd wat voor troep er ligt en dat mensen dat nog kopen ook :confused:

@ Maatje: Veel plezier bij zwemmen! En je nieuwe auto ophalen, leuk! Welke auto?

@ Verder heb ik nog prachtige beebjes voorbij zien komen! Echt knappe kindertjes hebben wij he?

@ X-Factor: had gisteren geen tijd om te kijken, heb alleen Lisa gezien. Ze was weer erg goed! Ga het vandaag of morgen wel online kijken ;)

@ Miireii: Ongezellig he? Als je man veel weg is. Hier is manlief ook veel aan het werk geweest, maar hij is na vandaag 4 dagen vrij =D> Was wel even geregel, maar het is hem gelukt :D

@ Daffie: Wat leuk een C3! Geniet er maar van hoor! Wij hebben helaas geen C3-centjes :)

En dan nog een vraagje:
    Zijn jullie beebjes ook zo warmbloedig?? Ferry had vanmorgen alweer 37.4 en hij voelt al dagen warm aan. Geen koorts, maar wel warm. En hij zweet ook veel. Is natuurlijk wel een goed teken, want dan kan hij het wel kwijt, maar maak me er toch weer zorgen om. Maandag heb ik een telefonische afspraak met de kinderarts, dus zal het dan wel even vragen.

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Uk; wij hebben eigenlijk ook geen C3 centjes hoor :) :) :) maar mijn auto moet echt vervangen worden en we konden het doen door een gedeelte zelf te betalen en een gedeelte te lenen tegen 0% rente. Ik ben eigenlijk fel tegen leningen, maar wil mijn dochter ook graag veilig kunnen vervoeren ;) ;)

Manlief is weer druk in de tuin bezig en ik heb een dag dat ik totaal geen zin heb om iets te doen. Ben volgens mij net voor de 2e keer ongi geworden en daar heb ik ook de balen van....alhoewel het wel beter uitkomt dat ik het nu al ben, want als het dinsdag pas gekomen was, had ik er last van tijdens mijn beautydagje aankomende vrijdag en nu zal het al helemaal over zijn ;) Lekker een massage, een rasulbehandeling, een zonnebankje, heerlijk eten en drinken...heb er zooooooo'n zin in hahaha.

ga even naar de kip kijken die staat te koken in de bouillion. we eten salade du chef vanavond en daar gaat koude gekookte kip doorheen :)

Daffie

14. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    @Daffie
    Ik dacht ff; Wat leuk, ze hebben n kip! Maar t is er 1 om te eten... :(

Smakelijk straks! :)

15. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Suske: heerlijk zo’n nacht hopelijk is het een nieuw ritme.

Maried: gefeliciteerd met je trouwdag.

Uk; komt denk ik door het weer Fuad is de laatste dagen ook zo warm, ik kleed hem dan ook niet al te warm meer met dit weer.

Hoteldebotel: werd net bezorgt echt leuk, heb samen met Jasmin alles uitgepakt en uitgeprobeerd. Mama vond het net zo leuk als Jasmin HIHI

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Whaaaaaaaaaa een bericht van Tirtilisko!

Batuhan is thuis!!!!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Geniet ervan meid, het is jullie gegund! Ik ben echt megablij voor jullie!!!!!!!

We hebben geen febr. beebjes meer in het ziekenhuis :whistle:

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    waaaaaaaauuw! eindelijk Tirtilisko!!! Geniet maar lekker van je ventje!! :D :D :D :D =D> =D> :whistle:

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Whahaha Suske :) Moest echt lachen om je bericht :)

Daffie: wat fijn zeg, 0 % rente! En natuurlijk wil je je meisje veilig vervoeren! Dat staat voorop! Wij gaan onze auto even goed na laten kijken en nieuwe banden, remmen enzo erop.
    En wat lekker, een beautydagje! Wie past er dan op Myrthe?

Martientje: Ferry ligt veel in zijn romper, of af en toe een truitje, maar een broekje heeft hij al niet eens aan. Nu was zijn temp. weer goed, maar hij had wel lekker gepoept dus misschien zat dat dwars. Ach ja, we houden het in de gaten ;)

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) en hij tokt niet meer nu :) :) :)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Papa heeft avonddienst, dus brengt Myrthe 's middags naar oma ;) Ben wel benieuwd heo het gaat hoor, zo'n hele dag. Want ik kom pas weer tegen 20:00 uur terug ofzo en ze is dan al vanaf 13:00 bij mijn moeder...

Deel Deze Pagina