Ff nog hierop terugkomen. Als ik Thije een flesje gekolfde melk geef is het meestal zo'n 125 cc. Ik leg hem erna niet ook nog aan. Hij is tevreden na die 125 cc en hij groeit goed. Hij zit op 6/7 voedingen per dag.
Tir; wat een geweldig nieuws dat Batuhan thuis is!! Dit bericht maakt mijn dag weer helemaal goed hoor....Ga van hem genieten en geef hem maar een dikke knuffel van ons allemaal.... =D> =D> =D> =D>
Vandaag zijn wij 1 jaar getrouwd! Er werden vanmorgen maar liefst 2 grote bossen bloemen bezorgd. Een grote bos witte rozen van mn man met een rode roos van Thije erin, zooooo lief! En de andere bos van mn schoonfamilie. Vanavond gaan we met zn 2tjes uit eten. Vanochtend naar de yoga-reunie geweest, heel erg leuk was dat! Thije was erg lief Ook leuk om de andere baby's te zien, die waren echt nog klein, super schattig. Thije was de grootste, maar dat verbaasde me niet. Daarna gelijk babymassage, eerst stribbelde Thije tegen maar op een gegeven moment gaf ie zich over en lag ie er heerlijk ontspannen bij . Vannacht ging het niet top, hij mocht natuurlijk niet ingebakerd worden nav zijn prikjes, maar dat gaat toch nog niet lekker. Hij ligt continu te maaien en te morrelen. Uiteindelijk heb ik hem om 04.00 uur maar gevoed. Maar daarna was ie om 06.00 uur weer onrustig. Hij heeft weinig last van zn vaccinaties gehad trouwens, hij had alleen gisteravond wat verhoging: 37,9. (maar rond middernacht was het alweer afgezwakt tot 37,5) @ Iggy, wat sneu voor Levi dat ie zo'n krampjes heeft @ Suske, knap hoor 5 voedingen! Thije redt dat eigenlijk nooit, het is altijd wel minstens 6. Alleen gister een keertje 5, maar toen was ie gewoon erg slaperig van zn prikjes denk ik. Moest hem ook echt wekken voor de voeding. @ Uk, wow, wat leuk dat je eraan denkt zeg!!! Dank je wel! We gaan vanavond lekker met zn 2en uit eten. Opa en oma (mijn ouders) passen op Thije Jullie over 4 dagen he, gaan jullie er nog wat aan doen? @ Tir, jeeeeeeeeeeeee, wat goed! En nu genieten! Iemand nog weleens wat van Golfola gehoord?
Tirtilisko, wow wat n geweldig nieuws dat Batuhan thuis is! Geniet ervan! Married, gefeliciteerd! Uk, Vera is ook erg warmbloedig. Ze voelt altijd erg warm iig. Naar buiten doe ik eigenlijk nooit meer een jasje aan nu. Wel neem ik t dekentje meestal mee voor de zekerheid. Qua temp is ze geloof ik meestal tussen 36,8 en 37,3, maar ik temp eigenlijk bijna nooit meer. Suske, idd wat knap van Silje, 5 voedingen met BV! Maar ze komt dus nog wel meestal 's nachts 1x? Ik zit nu ook op 6/7 voedingen per dag. Vind dit al wel lekker hoor, maar 5 is natuurlijk helemaal ideaal! Ik ga zo ff t dorp in, lekker met de fiets. Papa gaat oppassen!
Esther, ik hoop dat je je dienst kan ruilen!! Kun je toch naar de beebjes gaan kijken! En nog lekker kaartjes gemaakt? Tir, meid, het zit ook echt niet mee..... Heel veel sterkte! Lees net dat je mannetje eindelijk thuis is!!!!! GEWELDIG!!!!! Geniet er van meid, het is jullie zo gegeund!!! Married, gefeliciteerd emt jullie trouwdag! Veel plezier vanavond. Meeting, ik moet me bij deze helaas definitief afmelden, de locaties die zijn overgebleven zijn te ver voor mij om op en neer te rijden, aangezien ik 's avonds ook weer weg moet Vind het echt ontzettend jammer, ik had zo graag de beebjes in real life willen zien!!! Werk, ik ben donderdag even koffie gaan drinken en mijn baas bleek toch wel erg omhoog te zitten met een bepaalde klus.. Daar ga ik dus dinsdag aan beginnen, maar met een beetje geluk is dat in een halve tot maximaal een hele dag opgelost. Ik zou pas 26 mei weer beginnen, maar heb nu met hem afgesproken dat ik 2 weken eerder beging op de dinsdagochtend en de donderdagochtend. Dit betekent concreet dat ik 3 ochtenden eerder ga werken (de laatste week is hemelvaart, dus vervalt de donderdag). Heb er ook echt wel zin in eigenlijk. Gisteren naar de Ikea geweest en weer lekker ingeslagen... er blijft daar toch altijd te veel aan je vingers hangen Mijn man is nu zijn theorie-examen aan het maken voor sportmasseur, dus hier brandt een kaarsje. Hoop zo dat hij het haalt, anders mag hij niet op voor praktijk. Maar hij heeft een groot gedeelte van de stof al gehad voor zijn opleiding tot rontgenlaborant, dus we gaan er van uit dat hij het in een keer kan halen.
Ok, dan ook nog even een foto van Dani: [attachment=0:1qj7lsp6]1240060463NDSC01678.JPG[/attachment:1qj7lsp6]
Ok, en nog eentje om het af te leren [attachment=0:2w0q2n1l]1240061095NDSC01691.JPG[/attachment:2w0q2n1l]
Married gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk. Tir, wat fijn, eindelijk je mannetje thuis. GENIET ERVAN Wat zijn er een leuke beebjes voorbij gekomen. Heb weer weinig tijd, maar we hebben deze week eindelijk regen gehad! Hoera. Daan doet het erg goed, eet zelfs al een fruithapje. En hij zit in de kinderstoel, Erg leuk om te zien. Verheug me op de meeting, maakt mij eigenlijk niet uit waar we heen gaan, kom toch, nu heb ik de kans. Kan de auto van mijn broer lenen en Miireii gaat gezellig met me mee, En mijn broer heeft een bus dus geen problemen met de kinderwagens. Nu nog even spammen:
@Maka Nee, Silje krijgt normaal om 23u haar laatste voeding en om 05.30u haar eerste. Gelukkig geen voedingen 's nachts dus. Daar mag ik me geloof ik wel voor op de kont klatsen dat ze dat al heel snel niet meer zo nodig had. @Tirlistiko Wat heerlijk dat je kleintje eindelijk mee naar huis mocht! Geniet ervan!!! Ik weet niet waar Silje last van heeft, maar ze ligt vandaag al voor de tweede keer netjes in dr wiegje te slapen en heeft vanmiddag ook lekker liggen ronken tijdens de wandeling naar het dorp hier. Ergens is het wel fijn, maar ik begin helemaal te denken dat die puk ziek is ofzo!? Ik heb nog n foto van dr waar ze er compleet anders uitziet dan normaal (schreef pas iemand over). Zit ze ingesnoerd in dr MC en heeft ze dr fuppie in dr mond. Heeeel gek, lijkt helemaal niet op onze kabouter dan!
wat een heerlijke foto´s meiden... ben om half 2 van huis weggelopen en kwam pas 6uur weer binnen, levi vond het prachtig in de wagen prenetal leeggekocht, maar de nwe kleertjes kan hij voorlopig nog niet aan tis namelijk al maatje 56 hihihi nog ffies wachten married gefeliciteerd meid... gaat snel he jeetje mina tir wat geweldig nieuws meid geniet er maar lekker van met zijn allen lekker thuis
. Tir: Gefeliciteerd eindelijk hopelijk blijft het goed gaan en kunnen jullie nu genieten Daffie: spannend dus dat Myrthe voor het eerst zo lang weg is. Angela: je baas boft maar met jou, leuke fotos lekker ventje hoor. Sjors: leuke foto. ik zie dat je Daan al in de kinderstoel hebt zitten, dit is niet zo goed voor het ruggetje van de kleintjes ze mogen pas in een kinderstoel en voor op de fiets als ze zelf kunnen zitten. Met zon 8 a 9 maand. Hun werveltjes kunnen zo indrukken. Hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dit zeg maar werk in de kinderopvang wij mogen dit beslist niet doen met kinderen. Zou sneu zijn als Daan iets aan zijn ruggetje krijgt hierdoor. Suske geweldige foto. Ook heerlijk de stad in geweest met de kids op de fiets Fuad in de fietskar heerlijk met dit weer.
Susan, je hebt de zapp al besteld? volgende week zijn de mazzeldagen en krijg je 20% korting in de winkel, zou zonde zijn wanneer je dat misloopt! Wat goed zeg van Silje, nu maar heel erg hopen dat het een nieuw ritme is
@Mieke Ik heb de Quinny zelfs al in huis. Heb m gekocht voor 149 inclusief boodschappenmand. Das goedkoper dan wanneer ik m met 20% korting zou hebben gekocht. Had dat gelukkig vantevoren ff uitgerekend. @Martientje Heeeel lief, die twee samen. Ze lijken toch wel flink op elkaar hè? Bijna tijd voor Paul de Leeuw. Leuk!
Tirtilisko Meid van harte. Het is jullie gegunt. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten meid. Bel je na het weekend even om te vragen hoe het gaat. Goed? Dikke knuffel
Tir, waanzinnig dat Batuhan thuis is! wat een super goed nieuws meid, echt fijn. Married, one year a marriedgirl, hihi gefeliciteerd! Leuk dus jullie meeting met de beebs van yoga. Angela, jammer hoor dat je nu niet kunt komen, maar ook begrijpelijk gezien je afspraak 's avonds. Enne we doen het gewoon later in het jaar dan toch nog een keer. Je baas boft maar, maar goed jij ook met hem denk ik Iggy, lekker geshopt dus en zo lang weggeweest met de wagen. Susan, wat een mooie meid is jullie kabouter (vind het zo'n leuk koosnaampje). En idd, die andere foto daar lijkt ze totaal niet op, dacht eerst dat het een pop was of zo. Uk, Boaz voelt ook altijd wel warm aan, tenminste zijn hoofdje, zijn handjes zijn vaak wel wat kouder, vooral wanneer ik hem uit zijn bedje haal. Boaz zit ook gemiddeld nog wel op 6/7 voedingen soms 8. Hij heeft zich vandaag weer voorbeeldig gedragen, niks gehuild, hij is zo lief. EN net zo samen gelachen haha. Daffie, was de salade lekker, klinkt wel lekker zeg. We hebben een digitaal fotolijstje gekregen van de kraamvisite, leuk hoor zo'n nieuwe gadget. Martine, hihi ja je verward je steeds met al die M-en he. Wat is Jasmin een mooi meisje zeg en wat schattig zo samen met Fuad. Helemaal trots op haar broertje. Wat was het een lekker weer he vandaag, wel wat wind, maar uit de wind gewoon heerlijk warm. Heb dan ook fijn in het zonnetje gezeten. Wasje was zo droog. Vanmorgen vriendlief zijn fiets gehaald, ruimte gecreeerd in de garage en wat opgeruimd. Sjors, goh kan Daan al zo goed zitten of zit ie strak tussen het tafeltje en de rugleuning En dat ie al fruithapjes eet, hihi zo gaat het allemaal wel heel snel hoor. Angela, Dani is ook een kanjer zeg! Nou papa doet een tukje op de bank en Boaz in het wippertje! Straks krijgt Boaz weer een gemengd flesje voeding. Fijne avond en tot morgen Susan, oke dan is het goed zou anders zonde van het geld zijn wat je zou kunnen besparen toch? Ik wil nog een fietsdrager er bij. En ik wil eigenlijk de kleur Raccoon, bruin!
ja ben op terrasje een appeltaartje met slagroom gaan eten en een flesje cassis en meneertje koning heeft toen meteen de fles gehad
Jeeeeetje, ik had daarstrax zoiets raars. Vera had haar voeding om 2 uur vanmiddag gehad en om 7 uur had ze pas weer honger... Maar het leek alsof ze de borst niet snapte ofzo. Ze begon als een gek te huilen, echt heel erg hard. De tranen stroomden over haar wagen en ze kwijlde enorm! Ik probeerde haar steeds aan te leggen, maar zie hield haar mond maar wagenwijd open en bleef huilen/krijsen. Ik haar troosten en dat lukte, even op mijn vinger laten zuigen, dat snapte ze ook en weer proberen aan te leggen. Weer hetzelfde, zo 3x. Toen liggend geprobeerd, ook niet. Ik had nog een beetje afgekolfde melk in de koelkast, dus die snel opgewarmd en gegeven. Ik dacht, dan wordt ze misschien wat rustiger. Die dronk ze meteen leeg. Daarna weer proberen aan te leggen. Weer bleren, bleren en opeens na 5min pakte ze m weer.... Het drinken ging verder heel goed : Dus dik een half uur bezig geweest ! Wat is dit? Ik dacht aan tepel/speen verwarring, maar Vera krijgt bijna nooit een flesje, hooguit 1x per week en de speen hoeft ze ook niet meer zo sinds ze haar duim heeft ontdekt... Nu is er ook niets meer aan de hand. Net nog even lekker gespeeld (ze pakte zelf haar rammelaar, begon er mee te zwaaien, in haar mondje te doen etc !) en daarna rondje gewandeld in de Baby Bjorn. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ben benieuwd of de volgende voeding wel weer goed gaat... Ach ach, wat een schattige beebjes weer, wat worden ze toch wijs he!
Heej meiden! Sorry dat ik niet ga reageren op julle, maar ik zoek het echt niet om ruim 20 pagina's door te lezen. Sorry meiden! Heb zelf wel heeeel erg goed nieuws..! Ben vandaag GESLAAGD voor mijn rijbewijs! Moest om 13.05 afrijden. Ben echt super blij! Eindelijk het roze pasje . Oh, is het al duidelijk waar we de meeting gaan houden?? Want als het in Den Bosch is dan kan ik waarschijnlijk helaas niet mee....Is een lang verhaal, maar mijn vriend heeft daar nogal een verleden, dus het is niet veilig zeg maar voor mij en Naomi daar....Niet denken dat mijn vriend een enge vent is hoor..Was niet zijn schuld...Er wonen daar nogal gekke mensen laat maar zeggen (mijn vriend is daar geboren en getogen). @Maka hmmmm dat is gek! Naomi reageert precies hetzelfde, maar dan met de fles. Tepels/speen verwarring lijkt me niet logisch, maar daar lijkt het wel op. Vreemd hoor! Ik hoop dat ze zo weer normaal drinkt.