Woehoeeeeeeeeeee! Dayenne, gefeliciteerd met je rijbewijs!! Vera ligt nog steeds te slapen , ze heeft vandaag nog maar 4 voedingen gehad...?! Strange
Mieke, ik vind het ook heel jammer, volgende keer zoeken we gewoon een locatie wat meer naar het zuiden En ja, mijn baas en ik zijn idd gelukkig met elkaar. Het werkt ook 2 kanten op zoiets en dat merk je allebei, dus heeft iedereen er voordeel bij Dayenne, gefeliciteerd met je rijbewijs! Eindelijk!
Dank jullie wel meiden! @Maka, nou dan heerst het denk ik, want Naomi heeft ook pas 4 voedingen gehad . En ze ligt nu nog steeds te slapen op de bank.....Mijn borsten staan echt op knappen, auw! Ga zo denk ik maar de druk eraf kolven....Of hopen dat ze snel wakker word...Ze heeft voor het laatst om 19u gehad...
@ Tir: Wauw! Batuhan eindelijk thuis Tijd voor een feestje meid Super nieuws om te lezen, ben gelijk helemaal happy @ Dayenne: Gefeliciteerd met dat roze papiertje Auw meiden heb pijn op me linkerborst met ademhalen, geen idee at het is, maar heb het nu een kwartiertje ofzo auw auw
Oh Tir, ik lees het nu pas! Wat een geweldig nieuws! Ooooh meid ben zoo blij voor je! @Mobiel hmm vervelend meid...Goed in de gaten houden hoor...
Mobiel,wat vervelend. In je borst of in/op je borstkas...? Hopelijk is het weer weggezakt. Ik heb er ook wel eens last van, dit zijn dat ws mijn tussenribspieren, maar dan heb ik juist vooral pijn met inademen. Ik heb t meestal als ik veel stress heb (gehad)... Gisteravond weer zo'n scene met drinken, maar gelukkig toen maar 10 minuten. En vanmorgen ging het in 1x weer goed. Raar hoor, het leek wel of alle onrust er in 1x uitkwam, want de rest van de avond is ze dus heel rustig geweest . GIsteren dus maar 5 voedingen gehad én ze heeft de nacht gewoon doorgeslapen tot 715u. Wauwauwauw! Ik ging al bijna denken dat ze ziek was ofzo, maar geen koorts en ze lijkt verder nergens last van te hebben... (Ze heeft zeker gisteren hier meegelezen en wil nu t goede voorbeeld van Silje volgen hihi) Dayenne, hihi grappig, 'het heerst' . Nou hopelijk blijft dit zo he?!
Dayenne; wat goed meis...van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!! Maka; wat een poepie is het toch en wat een geweldig spijkerjurkje. Zo één heb ik er ook voor Myrthe, maar dan in maatje 68, dus nog even geduld hebben. Vandaag doe ik haar spijkerrokje aan hihi, ook zo schattig Tir; hoe is de eerste nacht thuis gegaan? Hoop dat je er wel een beetje van genoten hebt, want het lijkt me superspannend... Myrthe heeft weer heerlijk geslapen vannacht, die heeft echt haar ritme te pakken...en dat zonder paccodoek!! Van 19:30-22:30 geslapen, wakker gemaakt voor het laatste flesje en toen van 23:00-7:45 =D> =D> =D> Hebben haar net weer op bed gelegd. Overdag slaapt ze nu wel wat minder, maar dat maakt me niet zoveel uit Vanmiddag ga ik weer voor het eerst meedoen met een handbalwedstrijd, heb nu al de zenuwen hahaha. Ben benieuwd hoe het gaat....is toch anders als trainen. Mijn schoonouders komen vanmiddag ook langs, maar dan ben ik er dus niet (vindt ik stiekem niet zo heel erg ) fijne dag allemaal, Daffie
daffie trainse hahaha ff geen zin in schoonouders vandaag??? had ik dus ook dit weekend, de een voor de ander wilde dat ik langskwam of dat ze bij ons kwamen maarre ik hou super veel van ze maar heb ff geen zin der in... dayenne ohhh wat fijn dat rose papiertje gefeliciteerd en lekker van genieten meid ben er nog steeds niet uit wat voor draagding ik moet nemen, roy zegt ook eer je er een hebt kan levi wandelen oh ja we gaan vandaag saampies uit eten hihihi ja levi gaat dus mooi wel mee, gegadigde genoeg die graag op levi wilde passen maarre ik ben er nog niet aan toe zonder hem te moeten gaan, klinkt lekker zeikerig!!!
Maka, wat is Vera toch een leuk baby-meisje zeg! zo snoezig ook hoe ze er uit ziet en dan die haartjes en al leuk zo'n speltje in. Enne, ik sluit me aan hoor, het heerst, want dit is dus precies hetzelfde wat Boaz nu al een week heeft, voornamelijk bij de laatste avondvoeding, want 's nachts en overdag heeft hij er echt geen last van. Hij zat gister op 6 voedingen dat is heel fijn en mijn borsten gaan daar ook naar staan zeg maar. Voor al 's nachts houden ze het langer vol. Gisteravond wilde hij alleen weer niets weten van het gemengde flesje BV/KV de avond daarvoor ook al niet, grrrrrr. Hoe krijg ik het nou toch aan zijn verstand gepeuterd dat hij toch een keer KV zal moeten leren drinken, zo gaat dat nog heel lang duren volgens mij. Hij heeft het wel keurig gedaan vannacht. Laatste voeding 21.30 en ik hoorde hem toen pruttelen zo rond 03.45, stond al naast mijn bed, maar het was niet echt vragen om eten eigenlijk. Ben toen weer in bed gestapt en heb het even aangezien. Hij is toen weer een uurtje in slaap gevallen en daarna lag ie weer wat te pruttelen, nog even een half uurtje aangekeken en toen om 05.20 begon het pruttelen wat meer naar jengelen toe te gaan. Toen heb ik hem maar gepakt en lekker uitgebreid gevoed. Dan heeft hij dat dus weer niet dat onrustige. Om 06.00 ging hij weer slapen en slaapt nu nog lekker. Dayenne!!!!! gefeliciteerd met je rijbewijs, eindelijk meid wat fijn zeg! Nee hoor we gaan niet naar Den Bosch, het gaat waarschijnlijk Bunnik worden. Er is nog een plaatsje vrij bij mij in de auto dan kan ik jou of iemand anders ophalen van een station in de buurt! Mobiel, is die pijn nu weer gezakt meid? Nou het ziet er naar uit dat het weer lekker weer wordt vandaag, fijn fijn fijn. Iggy, veel plezier en hopelijk gedraagd levi zich vanavond Ik ga maar weer eens op mezelf stemmen hihihi!
Iggy; wij hebben de Babybjorn en vindt hem wel prettig moet ik zeggen. Myrthe wordt er ook rustig in en valt heerlijk tegen me in slaap. En inderdaad geen zin in schoonouders, willen altijd op de zondag komen, maar dat is handbaldag bij mij en dat wil er zelfs na 6 jaar nog niet in bij ze... Ga even stemmen en daarna douchen, knuf Daffie
Goeie morgen meiden Maka: heb nog nooit gehoord dat een kindje ineens de borst niet meer wil, gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt. Leuke fotos Dayenne: Gefeliciteerd!!!!!! Daffie: goed van Myrthe zonder inbakeren, Merk ook aan Fuad dat hij overdag meer wakker is en dan s avonds en snachts slaapt. Succes met de wedstrijd. Fuad had de laatste 2 dagen snel weer honger, dus ik dacht geeft ik heb 180 cc 6 schepjes drinkt hij niet op, zon120 en dan vind ie het genoeg geweest. Ben dan ook wel een half uur bezig en soms langer. Vandaag begonnen met nieuwe strategie lijkt te werken, ik maak 2 flesjes klaar van 90 cc en 3 schepjes de 1e doe ik met johannesbroodpitmeel omdat hij dan vreselijk zuigt, anders komt alles er na 2 minuten weer uit. Het 2e felsje doe ik zonder de JHBPM, omdat hij dan vaak moe is van het zuigen dan in slaap valt. Hij zuigt dan ook lang zo hard niet meer, dit werkte vanochtend prima hij komt nu ook weer om de 4 uur. Al weer heerlijk weer vandaag had gisteren nog bij de wibra een polotje voor Fuad mee genomen ging 25% af koste maar 2 euro, had nog niet echt zomerkleding voor hem in maat 62 voor jongens hebben ze af en toe bij de wibra best leuk spul. Ga vandaag maar weer eens van het weer genieten. Martine
goeiemorgen allemaal! Zo mannetje is lekker weg, dus eindelijk weer ff de laptop in handen en tijd om te reageren @Tir, wat een geweldig nieuws dat Batuhan thuis is!! Wat heerlijk om je mannetje nu bij jullie te hebben! En hoe is de 1e nacht verlopen? Geniet ervan hoor!! @Married, nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijksjubileum Wat lief die bos rozen!! En hoe was je etentje? @Eppie, nou hopenlijk kun je je dienst ruilen.. zou wel jammer zijn als je niet kon komen! @Angela, nou fijn dat je zin hebt om weer te gaan werken.. Ohh ikea daar ga ik donderdag heen Ledikantmatrasje kopen (en vast nog wel meer ) En is je man geslaagd voor zijn examen? @Sjors, oh eindelijk regen!!! Gelukkig!! Leuke foto hoor! Wijze vent al @Suske, wat een prachtige foto van silje!! @Iggy, ooh lekker geshopt dus En erg herkenbaar hoor, ik neem Josanne ook liever mee dan dat ik iemand laat oppassen Maar veel plezier met jullie etentje!! @Martientje, jij ook al zulke mooie foto's! Leuk die van Fuad en Jasmin @Maka, wat vreemd dat Vera ineens zo onrustig was... ?! Leuke foto's van Vera, die laatste Schattig ook dat knipje in haar haar! @Dayenne, gefeliciteerd met je rijbewijs!!! @Mobiel, en is de pijn al afgenomen?? Ik hoop t wel voor je!! @Daffie, wat knap dat Myrthe nu zo goed slaap zonder paccodoek!! Veel succes met de wedstrijd!! Hier zit ik ook niet altijd te wachten op mn schoonmoeder, ze is bijna 75, en ze fietst hier regelmatig langs, en nu Josanne er is komt ze ook veel vaker langs. Ze is een lieve vrouw, maar soms wel wat dwingend, Josanne moet wakker zijn, moet haar aankijken, ze wil haar perse vast houden.. Soms komt dat net niet helemaal uit, maar dat houdt haar niet tegen... @Mieke, wel vervelend dat Boaz niets van de kv wil weten.. ik heb ook geen idee hoe je hem het wel kunt laten drinken eigenlijk... Misschien een ander merk voeding proberen? Hihi ik stem ook elke dag op Boaz Zo gisteren lekker naar de stad geweest met de nieuwe geweven draagdoek, tjonge wat krijg je daar wisselende reacties op zeg. De een vind het geweldig, heerlijk voor kleintje, en de volgende kijkt je bijna verontwaardigd aan. En dan als je iets verderop loopt, Nou dat lijkt me helemaal niet goed voor zo'n kleintje, en dan net zo hard praten dat je het net hoort.. zucht.. Hihi Josanne vind het heerlijk en heeft er 2,5 uur in liggen slapen Deze hele week slaapt mevrouw al door... ongelofelijk van half 11 laatste flesje tot ongeveer half 6... heerlijk Van de week ook t ledikantje in elkaar gezet, hadden mn zwager en schoonzus langs gebracht, donderdag een matrasje kopen Vind het alleen wel erg groot voor zo'n klein mensje hoor.. Geniet van t mooie weer
Tirtilisko Wat super dat de je kleintje eindelijk thuis is! Dayenne gefeliciteerd met je rijbewijs! Mooie foto's weer van alle kids..... Weet niet meer wie het vroeg maar Isa heeft heel licht blond haar met een slagje erin, dus bijna niet zichtbaar.....en op foto's ziet het er een beetje rossig uit ( misschien door de hoofdhuid???) Ik heb zelf blond steil haar en mijn man heeft lichtbruin haar met krullen... Ga straks met Isa naar de voetbalwedstrijd van mijn mannetje kijken en heb besloten daar lopend heen te gaan want het is zo'n mooi weer! denk 30 minuutjes lopen dus valt mee en is goed voor moeders Isa is ook zo warmbloedig! En als je de sokjes uittrekt soms al van die plakkerige voetjes hihi.... Fijne zondag iedereen!
Wij hebben voor Thije de Bloom Fresco kinderstoel, hier mogen ze al vanaf hun geboorte in. Maar in een gewone kinderstoel mogen ze idd nog niet heb ik begrepen. @ Mieke, jij hebt die Bloom-kinderstoel toch ook? Gebruiken jullie hem vaak?
Jeeeeeeeee, wat goed meis! Van harte gefeliciteerd!!!!! @ Maka, geweldige foto's.. smelt! Dat onrustige drinken hefet Thije ook een tijdje gehad. Ik dacht toen idd ook aan tepel/speenverwarring of aan spruw (hij had ook een wit tongetje). Wat het geweest is weet ik niet, maar alles is nu weer normaal. @ Daffie, succes met handballen! Het etentje gister was heel erg leuk! En mijn ouders hebben ook genoten van een avondje met Thije, hihi Fijne dag allemaal!
Jaja we hebben hem ook. Maar nog niet heel veel gebruikt. We merkten dat toen Boaz net een paar weekjes was dat hij het nog niet heel prettig vond er langer in te liggen. Nu dachten we dat we hem ook buiten konden zetten met hem er in, in het wippertje staat hij zo op de grond en in de stoel lekker op onze hoogte wanneer we in de stoel zitten. Kindjes mogen toch vanaf dat ze kunnen zitten of 6 maanden in een kinderstoel?
In het begin vond Thije het idd ook niet prettig, maar toevallig ligt hij er nu weer voor het eerst sinds een tijdje in. We hadden hem aan onze ontbijttafel (Nja, brunch ) erbij gezet, erg gezellig, hihi.. en nu is ie erin in slaap gesukkeld. Ik laat hem nog maar even liggen. Buiten gebruiken is idd ook goed idee! Leuke nieuwe banner heb je trouwens!