Goeiemorgen (tjeeee, tis alweer bijna middag!! ) Ben sinds gister begonnen met Silje naar dr wiegje brengen bij eerste teken van vermoeiheid in de hoop dat ze langzaamaan ook 's middags iets meer in dr wiegje gaat slapen. Wij laten dr normaal gesproken niet huilen, maar nu laat ik haar telkens 1 minuut huilen/jengelen voor ik ga kijken en dan krijgt ze dr speentje (die valt nl uit dr mondje als ze wegdommelt en dan schrikt ze wakker en gaat ze huilen ). Ik moet zeggen, het gaat helemaal niet slecht. Ik hoefde maar drie keer naar boven voor dr speentje en een aai over dr bol en nu slaapt ze al 10 minuten!! Apllaus voor onze kruimel!! =D> Waar een mens al niet blij mee kan zijn! @Married Wijk bij Duurstede ken ik wel ja. Heb daar bijna twee jaar een leer/werkstage gelopen op het politie bureau. Heb daar de verhuizing van het bureau nog meegemaakt. Daarna twee jaar in Zeist gewerkt en toen nog een jaar in Veenendaal en Rhenen. Moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik nu in Limburg woon en werk, maar Wijk is wel een mooie omgeving om te wonen. Ik vond de weg van Veenendaal naar Wijk ook altijd een vervelende weg. Die slingerdijk in het donker met een spoedrit, dan hield ik mn hart af en toe vast!! @Dayenne Lijkt me heel naar als meiden zo doen. Vooral het gevoel dat ze jij kleintje uitlachen! Daar zou ik ook boos om worden. Ik moet wel heeeel eerlijk zeggen dat ik vaak ook een beetje negatief kan denken als ik hele jonge meisjes zie die moeder zijn. Ik vraag me dan wel eens af of ze al genoeg hebben "gespeeld" in het leven. Ik ben nu heel blij dat ik mijn meisje pas op latere leeftijd heb gekregen en dus veel hebben kunnen "spelen". Ik heb enorm genoten van mn studententijd, heerlijk zorgeloos gestapt en gefeest, lekker op actieve vakanties geweest. Kortom, veel gedaan dat ik met zo'n hummeltje niet (snel) zou doen. Ook denk ik dat ik onze kabouter nu meer kan bieden dan toen en dan bedoel ik dat niet alleen financieel. Maar anderzijds merk ik dat ik hier op het forum zeker merk dat jij genoeg bij te zetten hebt als moeder. Je komt meestal zelfverzekerd over, lijkt te weten wat je wil en doet t volgens mij vreselijk goed met je meisje. Maarja, dat had ik niet van je geweten als ik niet hier op het forum zou zitten. Dus eigenlijk is het gewoon een stom vooroordeel van die meiden waar denk ik veel mensen last van hebben. Misschien soms terecht, maar zeker in jouw geval niet. Ik ben benieuwd of je mijn vooroordeel begrijpt! Vreselijk lieve diertjes trouwens! Zr zien er altijd zooo schattig uit als ze nog zo klein zijn. @Anouk Wij eten ook voornamelijk vegetarisch (mijn vrouw is vegetarier) en ook ik vraag mij dat wel eens af. Ik let er nu gewoon wat extra op dat ik dagelijks vleesvervangers eet. Eigenlijk denk ik dat vlees zelfs slechter is wanneer je dat dagelijks eet. @Eppie Ik heb soms t idee dat Silje beter slaapt als ze bij dr oppas is. Dat is een hele lieve Fillipeinse meid die enrom goed met baby's om kan gaan. In haar cultuur is het 'not done' om een kindje te laten huilen dus Silje wordt dan de hele tijd als een prinses rond gedragen tot ze in slaap valt en dan mag ze lekker op t bed van de oppas slapen terwijl die er naast gaat zitten internetten ed. Dus ze slaapt daar prima! Maar ik kan mij wel voorstellen dat het voor kleintjes wennen is als de oppas het heel anders doet dan hoe het thuis gaat. Misschien samen een vast bedritueel afspreken? En wat een lief koppie op die foto's! Idd een hele stoere spijkerbroek. @Martientje Wat balen dat je man nog zonder baan zit. Is nu ook ff een vervelende tijd om iets te vinden, maar wel fijn dat hij nu een opleiding kan gaan doen. Hopelijk brengt dat uiteindelijk wat! @Iggy Vervelend dat die duizelingen niet overgaan! Hopelijk om je er snel achter waar het aan ligt. @Mause Ik heb ook pakjes met pijn in het hart op moeten bergen, maar mijn vrouw gaat dan (niet met pijn in dr hart maar met een gat in dr hand ) diezelfde pakjes in een grotere maat kopen!! @Mieke Silje is ook veel met dr knuisjes bezig qua sabbelen, maar soms schieten dr handjes opeens weg en dan raakt ze gefrustreerd en gaat ze huilen terwijl ze lekker moet gaan slapen. Klinkt bekend dus!! Had jij trouwens die tip gegeven van de Quinny met korting terwijl ik die net gekocht had? Had ik nu maar naar je geluisterd, maar ik had niet begrepen dat die 25% nog eens afging van het toch al afgeprijsde ding. Dus ik dacht dat het op hetzelfde neerkwam. Scheelde toch nog bijna 30euro helaas. Wilde m nog gaan terugbrengen en dan opnieuw kopen, maar mijn vrouw vond dat onzin en eigenlijk had ik er ook niet zoveel zin in om weer naar de prenatal te rijden dus heb t maar zo gelaten. Bleek achteraf dat de blauwe die we hadden op was en dat we dan een sand moesten meenemen en die kleur vonden we minder mooi dus ben blij dat we niet helemaal naar de stad gegaan waren met Silje en dr hondereen bijbehorende rommeltjes. Tjeees! Wat moet een mens telkens veel meelslepen als je met zo'n kabouter op pas gaat zeg!! Pffft! Er is alweer een half uur voorbij en heb de uk nog steeds niet gehoord. Wat slaapt ze opeens braaf zeg! Ik ga de rest ff snel lezen en dan douchen want de dag is alweer half voorbij en ik heb nog bijna niks gedaan. Tsssss! (vind t stiekum niks erg, lekkerrrrr lui! )
Myrthe is zojuist onder haar activitycenter in slaap gevallen, ziet er zooo schattig uit...zal straks even de foto uploaden hihi. Ga haar maar even in bed leggen!!
Bah het is hier zulk somber weer dat ik er gewoon een beetje down van wordt! Ik heb net zoveel mogelijk geprobeerd om bij te lezen en ik lees hier veel dezelfde dingen als waar Fianne nu mee bezig is: handjes, brabbelen, lachen met geluid! Ze is alleen zo onvoorspelbaar wat slapen overdag betreft en gisteravond wou ze ook opeens niet gaan slapen, en sliep ze pas om half 10 na heel veel gedoe. Normaal sliep ze om uiterlijk half 9. En normaal hoor ik haar 's ochtends niet, aleen wat brabbelen maar nu werd ik opeens wakker van een jengelende dochter! En ik ben zelf zooo moe...de bloedtransfusie is ook bijna 12 weken geleden en ik weet dat je dan even een terugslag kan krijgen, ben bang dat ik die wel een beetje heb. Ben echt moe en kan ook even heel moeilijk echt vrolijk doen tegen mijn meisje, omdat ik me dat niet voel! en nou is het ook nog zulk wisselvallig weer en valt mijn dagelijkse wandelingetje me straks ook nog in het water als ik pech heb. Het miezert hier nu. Voel me gewoon even niet fijn vandaag. Terwijl ik echt zo'n geweldig lief en leuk meissie heb!! Maar het lijkt wel of de pijp ff leeg is. Ik zie het maar even een paar dagen aan, hopelijk ga ik me wel weer beter voelen!! Ik ga zo nog even een leuke foto spammen, die van mijn avatar, daar lacht ze zo leuk ondeugend!!
Owjeee... er ligt er eentje in de box te ruften en schijten.. hij heeft 2 dagen niet gepoept, dus het moest er wel een keer uit komen, nhet klinkt echt als een explosie... ik durf amper te gaan kijken in zn luier! Wish me luck!
Hihi Boaz moet soms wel eens niesen, maar dan lukt het maar half en dan hoor je niet hatsjoe maar iets van hasjj. Dat hoorde ik net dus door de babyfoon in zijn slaapje, hihi. Vannacht kwam hij weer vroeg, half 4. Tja een speentje wil hij niet, kan het wel eens een keer proberen of hij het 's nachts dan wel wil. Maar naar mijn idee is hij nog gewend aan de nachtvoeding door de borstvoeding of zo. Jaja ik heb het toch voor elkaar hoor, ik krijg een mandje!!!!! de verkoopster uit het filiaal hier heeft gebeld met het andere filiaal en omdat daar 3 buggy's zijn teruggebracht zijn er weer mandjes! Ga het straks ophalen. Wel gevaarlijk want dat is een warenhuis en hebben ze zoveel leuke kleertjes, hihi. Uk, wow wat een naar ongeval moet dat geweest zijn. En wat bezielt sommige mensen toch om niet te helpen maar wel te gaan staan kijken Haha en wat liggen die beepjes lekker dwars in hun bedje. De docu nu wel gekeken, was zeker wel heel erg emotioneel voor jullie. Leuke foto's allemaal ook weer hoor. Caro, fijn dat jullie over zijn, maar minder dat je nu zo'n last hebt van je gewrichten, idd maar even een paar weken rustig aan doen en nog even van je verlof genieten. Patriessie, ah daar ben je. Gaat dus allemaal goed daar. Vervelend van je hevige menstruatie zeg. Miireii, niks gekocht... vond het ook niet bijzonder. Gaan dus wel met korting naar CP. En dat ehbo boek vond ik toch wel fijn om in huis te hebben. Esther, voor ik het vergeet... alvast een fijne vakantie hoor! Uhm volgens mij ben ik wel een paar meiden vergeten Married, tjee ben jaloers op Thije dat hij zo lekker doorslaapt zeg. Klinkt leuk die Zumba aerobics hoor. Maatje, ojee je verlof weer bijna voorbij, oeh kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om nog 2 dagen bij die baas te werken, maar even doorzetten dus. Dayenne, hoe zijn de kittens, lief natuurlijk Noppie, get zeg dat je weer zo'n 'aanval' hebt gehad gisteravond. En idd jouw verlof bestaat echt uit tandarts, dokter en ziekenhuis, bah! hopelijk de komende tijd even niet. Axioma, ik hou ook wel van veranderen, alleen lukt dat in deze woonkamer niet zo heel erg goed. Jammer dat je zus zo kan reageren en een leuke avond een beetje kan verpesten. Leuke foto van Josannen hoor. Hahaha Married een poepexplosie, dat wordt wat.... :^o Waxientje, spui hier maar even lekker hoor! vervelend dat je je zo voelt en het weer helpt idd niet echt mee, wanneer het zonnetje schijnt, schijnen we zelf ook meer he. Wat een schattige foto van Fianne zeg. Susan, tja je wilde niet luisteren he hier stonden nog genoeg donker blauwe hoor, hihi. Maar ja ik had er dan weer geen boodschappenmandje bij, maar na veel zeuren nu dus wel. De aanhouder wint. En ik moet altijd zo grinniken als je het over jullie kabouter hebt, vind ik zo'n leuke en lieve benaming voor Silje. Oh en hier heb ik ook dezelfde leuke kleertjes ook in een grotere maat hoor, vind het dan zo jammer dat ze er zo snel uitgroeien.
Vaag ik weet zeker dat ik gisteren een heel lang bericht geplaatst heb en die staat er nu niet meer tussen...
Mieke; je krijgt gewoon toch nog een mandje...de aanhouder wint he!! Married; is de poepexplosie al afgelopen?? even proberen te spammen hoor meiden...
Oh daffie, wat is Myrthe een heerlijk meisje zeg! Leuke kleertjes ook! Tja ga straks het mandje ophalen, haha idd de aanhouder wint en als het niet gelukt was had ik hem gekocht.
Ga niet alles weer overtypen van gisteren hoor, haha! @Mause: Hier heb ik de pakjes in maatje 62 dus die past hij nu nog wel, maar ook niet heel lang meer, vooral in de lengte wordt het steeds strakker. @Maka: Vera klinkt een beetje hetzelfde als Morris. Die is ook aan het rommelen met zijn schema. Ineens kwam hij weer een paar dagen midden in de nacht. Maar overdag ging hij ineens veel beter slapen. En hij heeft zelfs een avond vanaf half negen geslapen maar dat was helaas maar eenmalig. Vannacht heb ik het een beetje kunnen rekken tot 6.15 want gisteren kwam hij ineens om half 4 en daar werd zijn mama niet zo blij van. @Deesje: Hier ook nog minstens 6 voedingen hoor! Overdag meestal 4 uur ertussen en 's avonds schuif ik het zelf een beetje zodat hij dan nog 2 voedingen krijgt, anders kom ik met de laatste voeding niet uit. @Waxientje: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het doekje wel gewoon bij Morris laat liggen. Ik ga natuurlijk wel regelmatig even kijken maar ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat hij als hij niet kan ademen daar zelf ook wel op reageert door wakker te worden ofzo. Zou dat naïef zijn. Ik twijfel er ook wel over hoor, maar hij is niet zo'n goede slaper en ben bang dat hij weer wakker wordt als ik het doekje weghaal. @Mieke: Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor werk jij doet als zzp'er. @Married: Zumba dat hebben we niet op de Wii-fit hoor Wiifitten vind ik tot nu toe nog actief genoeg, haha. Daarnet weer 40 min gedaan. Op een gegeven moment werd Morris wakker dus die heb ik erbij gezet in de wipstoel. Hij moest erg lachen om zijn moeder die stond te hoelahoepen @Bumbostoeltje: Ziet er wel grappig uit maar ik zou zoiets niet teveel gebruiken hoor. Ik dacht altijd dat je een kindje pas mocht laten zitten als het zelfstandig kon zitten. Voor eventjes zal het wel geen kwaad kunnen natuurlijk. @Axioma: Leuk dat Hemnes bankje! Wij hebben de Hemnes ladekast (3 lades) als commode op Morris' kamer. Ik vind het een erg mooie serie. Wij gaan donderdag ook naar een rommelmarkt. In het valkenberg in Breda. Meer voor de gezelligheid dan om echt iets te kopen hoor. Voor de leuke dingen moet je er dan al zo vroeg zijn... En wat een stralende foto! @Miireii: Knap hoor! dat je niks gekocht hebt! Wat een rotbaantje moeten die vrouwen eigenlijk hebben. Niemand zit op ze te wachten en volgens mij worden ze echt betaalt a.d.h.v wat ze verkopen, anders gaan ze toch niet zooooo vaak bellen voor een afspraak? @Vaamrile: Wat een wijs koppie heeft Daan zeg! @Uk: Goed dat je het aan het verwerken bent. En wat ontzettend fijn dat je nu op zo'n lekkere roze wolk zit! Waarschijnlijk wordt het alleen maar steeds beter nu! Zeker nu je dus ook met de verwerking begonnen bent. @'s nachts rijden: Ik herken dat ook wel idd. Ik heb ook erg moeite met rijden in de schemer omdat het contrast tussen de verschillende dingen ineens zo laag is. En in het donker ben ik erg gevoelig voor licht dus als er een auto aankomt zie ik ook niks meer... Heftig hoor dat ongeluk, uk! En wat ontzettend stom dat niemand je kwam helpen. Waren al die mensen dan in shock ofzo? Nooit zo erg als jij waarschijnlijk, goed dat jij wel helder bleef zeg! @Noppie: Vervelend dat je zo blijft sukkelen! En natuurlijk is het fijn dat er niks uit het bloedonderzoek is gekomen, maar als je wel telkens last blijft houden wil je ook wel graag weten wat het dan is. @Suske: Daar zit ook wel weer wat in ja. Iedere dag vlees eten is ook niet goed. Wat voor vleesvervangers eet jij dan? Echt van die valess dingen of bedoel je meer noten/kaas/pitten enz? Ow daar is Morris voor de volgende voeding. Ik ga straks wel weer verder!