Same here en niet alleen met trappen. Ik knal ook wel eens tegen muren, struikel over steentjes, blijf achter deurklinken hangen. Kortom onoplettend, dromerig en lomp. Moet er echt op letten dat ik niet met Vera's hoofdje per ongeluk ergens tegenaan knal Mieke, bedoel je met de draagzak de Baby Bjorn? Want die vind ik helemaal niet zo warm eigenlijk...? Oja, ik moet ook nog ff een leuke foto kiezen voor de baby vd maand!
Vaam: wat en mooi ventje is Daan UK: mooi fotos van Ferry, echt een schatje. Wat een verhaal van dat ongeluk. Maatje: raar van je kat dat ze hem nu al weer kwijt willen, Noppie: lijkt wel een overgevoeligheid voor eten, als je ook uitslag krijgt? Axioma: leuk toch veranderen heb ook net de kamer weer veranderd. Suske: goed van Silje dat ze toch wel in haar bedje in slaap valt. Mieke: dus toch nog gelukt met je mandje, en nog iets gekocht? Daffie; schattige fotos mooi meisje hoor. Noppie: findat de HA het wil onderzoeken, Maka: balen van de nacht voeding, hoop voor je dat het vandaag beter gaat. Ben ook de halve nacht wakker geweest maar dan voor Jasmin die had een astma aanval, zo sneu dan is ze hyperactief en gaat dus echt niet slapen liggen wil ze al helemaal niet meestal zit ze tussen ons in op bed. Gelukkig is het vandaag weer over. Baby zwemmen : lijkt me erg leuk alleen beetje lastig want waar moet Jasmin dan heen aangezien mijn man nu weer veel weg moet voorzijn opleiding. En met 2 kids in het water dat lijkt me niets, ben met Jasmin nog maar 2 keer wezen zwemmen 2 keer is ze zo ziek er van geweest, laatste keer zelf opgenomen in het ziekenhuis dat ik niet echt meer met haar durf zwemmen, misschien een keer naar het een speciaal zwembad in de buurt die is speciaal voor astma patiënten. Zie er nu al tegen op dat ze over een jaartje op zwemles moet. Maried: wat een mooi mannetje. Slapen: Fuad wil eigenlijk alleen maar in bed slapen op de arm blijft hij huilen of gewoon wakker, leg je hem in bed is het 1 seconde en hij slaapt, als ik ga winkelen is hij ook meestal wakker.
@Married: is Thije verliefd op Yannique?! Heeft het extra drinken al geholpen? Dat Zumba lijkt me ook wel leuk om te doen. Heb dansen altijd al leuk gevonden! @Axioma: heel vervelend dat de avond zo moest eindigen bij jullie! Wat een leuke foto van Josanne! Ja joh, gewoon even de fiets goed aanprijzen voor die 16 mei en dan kun jij gewoon komen! @Miireii: ik heb de dame van felicitas geweerd, want ze zei dat ze me niks zou aansmeren! : Ik had haar ook echt gevraagd: en dan ga je me zeker van alles aansmeren?? En toen zei ze nee, maar had de verhalen van jullie hier al gehoord en heb gezegd dat ze die doos lekker mocht houden, dat ik hem niet meer wilde! En lijkt me idd erg schattig als ze met geluid lachen! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Heerlijk! @Caro: leuk weer wat van je te horen. Fijn dat jullie nu verhuisd zijn en dat alles zo goed gaat met Jort! @Vaam: wat een schattige foto van Daan die duimt! : zo bloot in bed heb ik Yannique dus zondag ook aangetroffen! Ze lag echt te lachen toen! @Uk: wat zonde dat Ferry nog steeds zo tobt met zijn ontlasting. Kan me voorstellen dat je met hem meehuilt dan hoor! Tuurlijk moet je nog het een en ander verwerken! Wat een lekker manneke is Ferry toch! @Daffie: beterschap meid! @Maatje: dat dat dan net weer Youri moet overkomen zeg. Hopelijk gaat het nu wel goed bij haar nieuwe baasje. @Noppie: je blijft toch een beetje kwakkelen he? @Patriessie: : met bakken uit je onderkantje! Vandaag weer naar mijn moeder geweest. Het was wel weer gezellig. Alvast de hond ook mee genomen, want die gaat bij mijn moeder logeren als we op vakantie zijn. Gaan nu alvast wat dingen inpakken, dus reageer later wel weer. X Esther
Baby zwemmen. Hier vanaf 3 maanden. Na de zomer wil ik beginnen is zoey 8 maanden. Heb hier het geluk dat justin dan alweer 5 is en zijn vakantie mee mag zwemmen. Hij zwemt zelf ook als sinds 3 maanden en nu sinds 2 weken als zeehond in het diepen. Vind zwemmen heel belangrijk omdat bij ons op de camping 5 meter achter de caravan een grote plas ligt. Ga nu lekker op de bank luieren is best wel druk (wel gezellig) zo met justin de heledag thuis. Manlief heeft vergadering dus laat thuis. Morgen weer werken dus word voor het eerst rennen en vliegen sochtens met 2 kids. Ben benieuwd hoe het gaat.
Eigen kamertje en wiegje: Fianne slaapt al vanaf 5 weken op haar eigen kamertje en sinds een paar weken in een ledikantje ipv een wiegje, ze ging me de hele wieg door en werd dan huilend wakker omdat ze met haar hoofdje tegen de rand aan lag. Nog nooit gehoord dat je ze tot 6 mnd op de kamer zou moeten laten slapen? Als je zelf diep in slaap bent heb je er toch ook geen zicht op? Je kijkt toch niet elk kwartier in het wiegje en in een paar minuten kan het al gebeurd zijn hoor! Baby van de maand: ik weet even niet meer wie het zei maar voel me natuurlijk trots! Maar het is niet echt wat voor mij geloof ik, kun je er wat mee winnen dan? (hihi dan wil ik er wel over nadenken misschien...) Hoe gaat het bij jullie met het 's avonds in slaap vallen van de kleine? Hier kan het zo wisselend zijn, maar over het algemeen heeft Fianne veel moeite met rustig gaan slapen 's avonds en ik vind dat best heel moeilijk!
@ Maka: hmm, inderdaad n ingewikkeld verhaal van die kruisreactie. Gelukkig weet je over het algemeen goed hoe je die pinda's moet vermijden, want het klinkt alsof je er een heeeel heftige reactie op had. Ben benieuwd wat er uit mijn allergie onderzoek zal komen. Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Ik heb wel eens vaker van die rare klachten waar ze dan niks op kunnen vinden. @ traplopen en beebjes: een meisje uit mijn opleidingsgroep van n paar jaar geleden viel van de trap met haar beebje. Zij brak toen haar been omdat ze zichzelf niet kon opvangen, vanwege dat ze haar beebje moest vasthouden natuurlijk. Oftewel: inderdaad, we moeten goed oppassen met traplopen. @ Martientje: wta sneu van jasmin haar asthma-aanval. Heb weleens gehoord dat beebjes van jonger dan 5-6 maanden meer last van hun astma kunnen krijgen met baby-zwemmen ja? Heftig dat ze opgenomen moest worden toen... @ Married: aah wat een leukerd toch die Thije. Je avatar-foto is ook erg mooi! Ebbie ligt een beetje te jengelen in haar bedje. Heeft echt even haar huiluurtje geloof ik. Mijn vriend had de hele dag gewerkt. Komt ie thuis, even eten en nu tennistraining. Vind ik dan toch niet zo leuk als ik de hele dag hier 'alleen' binnen heb gezeten, met dat slechte weer en niet helemaal goed humeur vanwege al dat gekwakkel. Maar ja, ik gun het hem wel hoor, wilde zelf dat ie lid zou worden van 'mijn' club. Wil binnenkort ook echt meer gaan bewegen als ik me weer eens wat beter voel. Is ook goed voor je darmen natuurlijk, veel bewegen. Zit vandaag al de hele dag als een zoutzakje op de bank . Net wel nog even braaf de stofzuiger gepakt .
Jeetje, wat is er alweer veel geschreven vandaag! Komt vast door het slechte weer Hier vanmiddag goed weer, ben ff lekker de stad in geweest. Nog wat leuke dingetjes gekocht voor Naomi (voor wie anders?!). Heb ook nog een gordijntje besteld voor op haar kamertje, hadden we nog niet. @slapen: hier slaapt ze nog steeds bij ons op de kamer. Nu slapen wij beneden en is haar kamertje boven, en met de borstvoeding is het wel makkelijk dat ze nog bij ons ligt. Ze ligt trouwens in haar ledikantje, hebben geen wiegje gehad. Strax als de bv is afgebouwd, dan gaat ze naar haar eigen kamertje, maar dat zal mama niet zo leuk vinden, is toch 'helemaal' boven ... en ja, ook met een steile trap ... maar dat komt vast goed. Voorlopig ligt ze nog bij ons ...! @onrustig s avonds: hier soms ook hoor. Naomi kan slecht slapen s avonds, ze is dan gewoon erg wakker! Net heeft ze een uurtje geslapen, WOW! Nu net gedronken en ligt ze weer te spartelen in de reiswieg, hihi. Nou ja, zolang ze niet huilt, vind ik het prima! Maar het wisselt ook heel erg. Vandaag zit ze met het voeden om de vier uur! Dat komt niet vaak voor, jippie! Heb haar vanmiddag een afgekolfd flesje proberen te geven, ze zat maar een beetje te spelen met de speen, uiteindelijk dronk ze 70 cc van de 120 op. Heb haar daarna nog maar aan de borst gelegd, maar het is een beginnetje! Gek dat ze eerst makkelijk uit de fles dronk en dan nu ineens weer niet?! Ach ja ... heb nu ook Nutrilon in huis gehaald, van de week eens mee proberen of ze dat wilt drinken, ben benieuwd! Heb ook een Difrax fles gehaald, wie weet drinkt ze daar makkelijker uit dan uit de Avent flesjes. We zullen zien! @Patries, wat leuk je weer te lezen! En fijn dat het goed gaat! @Noppie, saai he, zo 'alleen' zonder manlief! Die van mij is nog aant werk, zal wel over een uurtje binnenkomen ofzo. Maar wel saai hoor. Dan maar beetje met de laptop voor de tv @Esther, wat heerlijk, op vakantie! Waar gaan jullie naartoe als ik vragen mag?? Nou, ga ff Samantha Who kijken, vind ik altijd wel grappig.
@babyzwemmen, is hier ook vanaf drie maanden. Maar aangezien ik nog steeds wat wondvocht verlies, weet ik eigenlijk niet of ik al mag zwemmen of in bad mag, weet iemand van jullie dat? Anders maar es de vk bellen ... hoop dat het gauw over is, maar gelukkig gaat het iedere dag beter en is het nu bijna weg.
Maka, oh dat lompe, zwaaiende armen en onvoorzichtigheid dat herken ik zo, hihi. In de BB idd. En dan hebben we ook nog de synergy die ademt zeg maar, maar Boaz heeft het wel snel warm hoor. En dan hangt hij ook nog tegen mij aan. Maatje, ach die Youri wat sneu voor haar en wat stom van het asiel zeg! Martine, wat naar dat Jasmin zo ziek is geworden na zwemmen, kan me voorstellen dat je er dan niet zo happig op bent om weer te gaan zwemmen. Misschien lag het aan dat ene zwembad. Nee niets gekocht, goed he Married, oh wat een wijze foto van Thije, stoer mannetje hoor! Baby vd maand: meiden dat wordt moeilijk stemmen volgende maand. Op wie moeten we nou stemmen, een beetje de stemmen om en om verdelen of zo? Of net als bij mij op degene die steeds veel stemmen ontvangt. Waxientje, je kunt er idd iets mee winnen, kijk maar even bij baby vd maand. Dit keer is het een Mini-Monkey draagzak oid. Noppie, herkenbaar hoor, ik vind het eigenlijk ook niet leuk wanneer vriendlief gewerkt heeft en 's avonds (meestal spontaan) nog iets afspreekt en er niet is. Zit al de hele dag met Boaz (doe het met liefde maar toch) en dan ben ik toch wel blij als papa ook eens even wat dingen uithanden kan nemen en ik niet de hele avond mij ook nog om Boaz moet ontfermen, hij begrijpt dat gelukkig wel, maar op het moment van afspreken denkt hij er jammer genoeg weer net niet aan. Deesje, volgens mij mag het wel hoor, zwemmen. Mijn vk en gyn zeiden beide na 6 weken, ondanks het wondvocht. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even vragen hoor. Nou heb nu 4 dagen 1 voeding vervangen door de flesvoeding en het gaat volgens mij hartstikke goed. Mijn boops hebben geen stuwing en Boaz drinkt keurig de nutrilon. Ben er blij mee, morgen begin ik denk ik met een 2e voeding, weet alleen nog niet welke nou handig is of dat ik 2 voedingen achter elkaar zal doen. Ik heb nu de 3e voeding van de dag vervangen (1.nacht-2.ochtend-3.begin middag-4.late middag-5.begin avond-6.laatste in avond) Koninginnedag: nog geen idee wat we gaan doen eigenljk.
Ik heb net even gekeken bij baby van de maand en moest wel lachen om al die stemmen van Mieke!! Heb er ook nog ff eentje bij gedaan. Wat sneu voor al die beebjes met 0 stemmen of maar 1 stem ... Nou...ik ga dan maar meedoen met de maand april, want Mieke haal ik deze maand natuurlijk nooooit meer in!
@ 's nachts voeden: Ik voedde eerst 's nachts altijd liggen maar ik vond het zo vervelend dat ik iedere keer in slaap sukkelde omdat Morris ook altijd in slaap viel en dan dus niet goed dronk. Als ik dan ook in slaap gevallen was wist ik helemaal of hij goed gedronken had. Nu ga ik gewoon in bed zitten. Dus kussens tegen de achterkant en rechtop zitten, op die manier ben ik ook sneller klaar en kan ik Morris handiger rechtop houden voor een boertje. Héééél soms doe ik het nog liggend als ik echt gaar ben. @Mieke: Ja ontwerpen en programmeren zijn ook twee totaal andere dingen. Mijn vriend is ook ontwerper, hij maakt animaties. Hij werkt deels voor een baas en daar kun je goed zien dat dat ook een hele andere wereld is, de designers en de programmeurs. Ik ben zelf niet zo van het ontwerpen maar hou wel van het editten enzo van de animaties. Dat doe ik dus in mijn vrije uurtjes. @In bed slapen: Morris heeft trouwens de eerste weken wel bij ons in bed geslapen bedenk ik me nu, haha was ik alweer vergeten Hij sliep dan wel op een aankleedkussen tussen onze hoofdkussens in (hier ook zo'n megabed) Op die manier was ik ook totaal niet bang dat de deken over hem kwam of dat we op hem gingen liggen ofzo. @Draagzak/doek: Ik vind het ook altijd zo moeilijk wat je nu het beste aan kan doen. Morris heeft het ook vrij snel warm in die doek. Ik heb ooit wel eens een lijstje gezien waarop stond wat je bij welke temperaturen aan kon doen bij je kindje. Ik zal straks eens zoeken. @Married: Thije is ook al zo veranderd. Het worden echt al kindjes zo he! Schattig hoor! Heeft hij bruine ogen of lijkt dat op de foto? @Waxientje: Hier dus ook een erg wakker beebje 's avonds. Hij slaapt tegenwoordig ongeveer een half uurtje rond een uur of 9 en dat is al heel wat vergeleken met de weken hiervoor. Na de laatste voeding om 23 uur gaat hij meestal wel redelijk slapen al heeft hij daar de laatste dagen weer wat meer moeite mee. @Noppie: Oei en had die baby dan niks? Lijkt me ook zo eng! Ik ben bijvoorbeeld ook bang om in de badkamer te vallen en dat hij dan met zijn hoofd op de punt van het bad komt Ik heb daar ook last van hoor, dat ik het vervelend vind als mijn vriend na zijn werk alwéér weg gaat. Daarstraks zelfs nog woorden over gehad. Niet dat ik het hem niet gun hoor en dan zegt ie: Ja ga jij dan ook eens iets leuks doen. Maar toen ik zei dat ik dan vrijdagmiddag wel iets af wilde spreken met een vriendin kon dat niet omdat hij al iets met een vriend af had gesproken. Grrrrrr Toen ik zei dat hij Morris dan maar mee moest nemen was dat natuurlijk ook niet goed, haha. En nou heeft ie ook nog de chocola opgegeten kom ik net achter En ik vond nog wel dat ik het verdiend had Hier is Morris alweer wakker na een half uurtje slaap. Die avonden willen nog niet echt lukken hoor! Dan is het wel extra vermoeiend als mijn vriend er niet is. En morgen moet hij gelijk uit zijn werk weer weg... Dan zie ik hem heel de dag niet. Bah heb er nu ineens ff de balen van. Vrijdagavond is hij ook al weg en het liefst ging hij zaterdagavond ook nog weg, maar hij begreep wel dat ik dat niet zo leuk vond. Hij is er gelukkig wel donderdag en vrijdag overdag, maar toch... Die avonden vind ik juist het zwaarste. Sorry voor mijn gezeur hoor. Had er daarstraks dus al woorden over en dan kan ik opeens geen argumenten meer vinden waarom ik nou boos ben... zo frustrerend als je ruzie hebt
Waxientje/Deesje, hier precies tzelfde. 's avonds gaat ze gewoon echt niet slapen. Ik heb alles al geprobeerd en probeer t steeds weer opnieuw, maar het blijft hetzelfde. Meestal kan ze zichzelf nog wel vermaken of op schoot spelen in de vroege avond, maar later op de avond niet meer. Dan wil ze niet in haar bedje, niet in de box, niet in de wagen, niet op schoot. Het enige wat helpt is rijden in de wagen, dragen (evt in draagzak) maar wel bewegen (eerst nog bij papa, daarna alleen nog bij mama) of voeden (terwijl ze 1 of 2 uur geleden al gehad heeft). Na het huiluurtje valt ze in slaap en doet ze weer 'normaal'. Ik hou t er maar op dat ze de dag moet verwerken.
Kuona, nou dan is ie ook wel vaak 's avonds weg. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt, omdat de verzorging overdag ook al voornamelijk op ons neerkomt. Mijn vriend was deze week maandag en dinsdagavond weg. Maar vanavond kwam ie al om 8 uur thuis, dus valt mee. Normaal issie max 1 avond alleen weg en ik ook. Maar volgende week gaat ie voor 1,5 week naar de VS voor een congres. Dat wisten we al maanden, hij gaat ieder jaar nl, maar ik zie er toch behoorlijk tegenop nu. Vooral de avonden en nachten alleen in huis met Vera . Waarschijnlijk ga ik wel een paar keer naar mijn ouders logeren. Zou ik t liefst de hele periode doen, maar dat kan ook niet vanwege de katten.
Oh, dus er zijn nog wel meer wakkere beebjes 's avonds. Als ik dat zo lees valt het hier misschien nog wel mee eigenlijk. Meestal slaapt ze om uiterlijk half 9 in haar bedje, maar het is de laatste avonden meestal pas om half 10. Voordat ze slaapt is ze meestal echt zooo onrustig en huilerig! Ik vind het heel lastig hoe daar mee om te gaan. We hebben haar ook wel eens even laten huilen dan dan viel ze na 10 min in slaap maar ze raakte er ook wel eens helemaal van overstuur en dan was helemaal het hek van de dam. Wat dat betreft is het wel een onvoorspelbaar dametje hoor! Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet!Haar de hele tijd oppakken en uit bed halen kan ook averechts werken hebben we gemerkt, soms werkt over de bol aaien en speentje vasthouden heel goed maar een andere keer wordt ze daar juist weer helemaal onrustig van en moet je haar eruit halen en in slaap wiegen. maar een andere keer wordt ze juist weer heel wakker van het op schoot wiegen. Lastig hoor! Maar Maka, wat doe jij dan? Ga je dan wandelen met haar ofzo..lijkt me ook een toestand! Kuona, mijn manlief is ook een paar avonden achter elkaar weg geweest en ik merk ook dat ik dat niet zo leuk vindt. Ben de hele dag al druk met Fianne en dan zit ik er ´s avonds als ze zo onrustig is ook nog alleen mee! Dat was gisteravond dus ook zo en toen zat ik er dus ff flink doorheen. Ik wil ook wel eens een avondje alleen uit! Maar het komt er nog gewoon niet van. Al zou hij het wel prima vinden denk ik hoor, ben zelf ook nog niet helemaal zover. Ik snap je heel goed!! Volgende keer de chocola gewoon lekker ergens verstoppen ...
esther, wat een leuke foto's!!!! Leuk dat je hebt kunnen ruilen! Waar gaan jullie ook al weer naar toe met vakantie? Iggy, hoe is het nu met de duizeligheid?? Kan me wel voorstellen dat je man wilt dat je naar de dokter gaat, is niet echt goed natuurlijk... Ik ga als Dani wat ouder is wel met hem zwemmen, maar niet naar zo''n "klasje" Dat vind ik niets. Het zwembad hier in de buurt heeft op zatrerdagochtend babyzwemmen in een verwarmd bad. Hier kun je wat tips e.d. krijgen, maar verder doe je het gewoon alleen met je kindje. Heb ik met Levy ook veeeeeeeeel gedaan (iedere week tot ik halverwege de zwangerschap van Dani was) Maka, lekker he, om weer eens iets met zijn tweeen te doen. Hoe was het op stratums end? Nog steeds hetzelfde???? (ja, ook veel daar geweest!) Mieke/Married, ben 2 jaar geleden naar een show van JJ geweest en heb toen ook meteen gezegd daar ga ik nooit meer heen. Vond hem toen ook heel politiek bezig en nogal opdringerig in zijn mening. Al heeft hij zeker ook leuke stukken in zijn show. Axioma, ook al zo'n leuke foto!! Caro, fijn dat jullie eindelijk gesetteld zijn! Vaam, leuke foto, wat kijkt Daan ontzettend wijs!! Uk, jij ook al zo'n geweldige foto's!!! Daffie, geweldige meid hebben jullie! Slapen, ik pak Dani 's morgens wel eens bij ons in bed om nog even lekker te luieren, maar bij ons slapen wil ik ook niet hebben. Hij slaapt al vanaf dat hij 2 weken is in zijn eigen bedje. Vind ik veel rustiger. Verkleiner MC, is er hier ook al een paar weken uit, is Dani al veel te groot voor. Married, ook al zo'n mooie bink! Vanmiddag met Dani naar het CB geweest. Hij groeit goed..... weegt 6730 gram en is 63 cm lang.... Niet zo gek dus dat zijn truitjes in maat 62 al bijna allemaal niet meer passen 8) Heb ook even overlegd, wil nl rijstebloem in de avondfles van 18.00 uur gaan doen. Dani heeft dan altijd erge honger en drinkt vaak na zijn fles van 180 een uur later nog een fles van 120 . Dit vond ze ook wel veel. En rijstebloem kan idd geen kwaad volgens haar, dus ik denk dat we dat morgen maar eens gaan proberen. Verder alles weer in orde!
@ Kuona: Ja uiteindelijk zal dat de eerste zijn die hij laat vallen, maar geloof me dat vinden je boosbies echt niet fijn, want die knappen dan 's morgens echt bijna uit hun voegen, dan kan je dus beter overdag een voeding weghalen, en dan 's avonds kolven voor de volgende dag, dan is de 'nacht' voor je boobies ook wat minder lang @ Mieke: ik zou die 5e voeding in je rijtje vervangen dan als ik jou was
Goeie morgen meiden Noppie: door het slechte weer heb je dan ook ineens helemaal geen energie mee he, heb ik ook wel eens, als je straks weer werkt veranderd het wel weer. Mieke: mooi dat het afbouwen goed gaat. Kuano: balen dat je man vrijdag ook al iets heeft afgesproken, hopelijk draait hij nog bij, of wil hij Morris mee nemen. Omdat mijn man de hele dag thuis is verdelen we de taken, als hij s avonds eens weg gaat vind ik het niet zo erg. Maar kan me voorstellen als je de hele dag al voor je kleine zorgt dat je s avonds wel even rust wil. Fuad heeft van 20:30 t/m 7:30 geslapen 11uur achter elkaar en heb hem ook nog wakker gemaakt.
hoi meiden! Wat een mooi weer he? Dat hebben ze vast gedaan omdat ik jarig ben Vandaag een drukke dag! Omdat ik denk dat er iets niet klopt met Ferry gaan we eerst even naar de huisarts. Lekker met de wandelwagen. Het is wel een eindje lopen, maar dat kan ik wel hebben Hij heeft een voorkeurshouding voor links, maar wil er sinds gisteren helemaal niet meer op liggen! Hij doet dan ook zijn linkerschoudertje omhoog. Om te checken of hij geen oorontsteking of iets dergelijks heeft ga ik toch maar, want anders maak ik me dag in dag uit zorgen. Vanmiddag ga ik naar mijn moeder. Mijn vader is werken, maar mijn moeder zou bezoek krijgen die ook bij mij langs wilde komen, dus dan is dit makkelijker. Mijn ouders gaan vanavond naar de camping en zo konden we alles mooi oplossen Ik doe dus aan mijn verjaardag niets. Rond een uur of 5 komen mijn zus, zwager en nichtje. Die willen echt even langskomen op mijn verjaardag Ben benieuwd want ze had ook een leuk cadeautje voor Ferry zei ze. Morgen is het koninginnedag en Ferry heeft van mijn zus (alweer een tijdje terug) een fantastisch leuk oranje shirtje gekregen dus die krijgt hij zeker aan! Zal een foto maken en dan hier neerzetten Ga me nu even opmaken en tanden poetsen, anders kom ik niet op tijd bij de dokter
Uk, GEFELICITEERD!!!!! maak er evengoed een leuke dag van!! Wel raar idd dat Ferry ineens niet meer op zijn voorkeurskant wilt liggen.. Succes bij de ha! Net Dani naar het kdv gebracht om te oefenen. Dat is bij een tweede dan toch weer een stuk makkelijker dan bij de eerste . Levy vond het maar raar dat Dani naar de juffrouw ging en hij weer met mij mee naar huis mocht. Dus nu gaan we dalijk met zijn tweetjes naar intratuin in de ballenbak spelen. Het zal daar wel ontzettend druk zijn, maar ja.