Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Uk gefeliciteerd met je verjaardag
    inderdaad raar dat Ferry niet meer op zijn voorkeurs houding wil liggen,
    veel plezier verder vandaag.

Angela: ik vond de 1e keer voor Fuad ook wel spannend, waarschijnlijk omdat Jasmin haar 1e keer bij mij op het KDV was kon ik de boel nog een beetje in de gaten houden.
    maar met Fuad was alles goed gegaan heb er nu al eeen geruster gevoel over.
    veel plezier bij de ballenbak.

Zit ik net te vertellen dat Fuad alleen maar in bed wil slapen, vind ik hem net slapend in zijn wipstoel.

2. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    even proberen hoe ik foto's uit mijn album hier plaats

Oh das best makkelijk

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Uk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    En succes bij de ha, hopenlijk is er niets aan de hand!

4. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    hoihoi!

Ow, ik lees dat ik niet de enige ben die dezelfde kleertjes in grotere maten haalt! schaam me spontaan een stuk minder :) :) Sommige kleertjes zijn zoooo lief! Dan baal ik echt als ze te klein zijn en haal stiekem een maatje (of 2) groter. Mn menneke ziet het niet, maar mn schoonmoeder wel, vrouwen hè ;)

@Uk: potverdikkie, wat een mooie vent is Ferry al! Enne félicitations!!

Beebpjes: Beginnen jullie beebjes ook al "vorm te krijgen"? Klinkt misschien raar zo, maar ik vind dat Lili Rose nu echt een kindje begint te worden, ze begint "goed op te drogen" ;) En wordt dan ook mooier met de dag..

Queens-day: dames en heren: genieten jullie voor mij?! Dat mis ik zo vreselijk; koninginnendag in nederland! Zou mn meissie graag helemaal (met wandelwagen en al) int oranje hebben gestoken.. Heerlijk mezelf uitleven!! Genieten dus voor mij!! 200%!

Ik moet weer aan de slag: dikke knuffel voor iedereen!!

Sofie

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Waxientje: Ebbie komt savonds soms ook moeilijk in slaap, heeft dan vaak haar 'huiluurtje'. Soms besluit ik haar dan toch maar alvast eerder dan 23.00 haar flesje te geven. Dat deed ik gister dus bijvoorbeeld om 21.30. Daarna sliep ze vrijwel direct in. Meestal gaan we een paar keer bij haar kijken of alles wel in orde is als ze zo huilerig is. Maar we halen haar er niet meer uit dan in principe, tenzij het al 3 uur geleden is dat we een voeding deden. Uiteindelijk valt ze dan toch wel in slaap. Ik denk dat wij ook niet 6 maanden haar op onze kamer laten slapen inderdaad. Maar ik heb er nu nog wel moeite mee om haar niet meer heel dicht bij me te hebben. Ben echt een sentimentele muts geloof ik.

@ Kuona: hihihi, had ie ook nog de chocola opgegeten, hihihi, moest ik even om lachen, maar jij kon hem ongetwijfeld achter het behang plakken! Gelukkig blijft ie zaterdagavond dan wel thuis, het moet ook niet gekker worden natuurlijk...

@ Maka: oei, anderhalve week gaat jouw vent naar de VS? Zou ik ook een beetje tegenop zien denk ik. Zou ik denk ik ook een paar nachtjes bij mijn moeder gaan slapen.

@ Uk: yeah, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijn dat de zon schijnt! Een fijne dag gewenst. Goed dat je ff naar de ha gaat met Ferry, inderdaad vreemd dat ie niet meer op zijn voorkeurskant wil liggen.

Ebbie kwam vannacht helaas al om 04.00. Okay, okay, heb gister wel haar laatste flesje naar 21.30 vervroegd, maar toch. Vorige week ging het doorslapen een stuk beter. Ze ligt nu haar ochtendslaap in haar ledikantje op haar kamer te doen. En zonder speciaal kussen ligt ze naar rechts met haar hoofdje. Hands up for Ebbie =D> !!!!
    Zo meteen komt mijn schoonzusje met 2 neefjes (4 en 6) koffie drinken. Gezellig. Fijne dag allemaal.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Waxientje, nee ik ga meestal 's avonds niet meer wandelen. Alleen als ik er zin in heb en t nog mooi weer is.
    Ik stop haar tegenwoordig meestal in de draagzak en dan ga ik klusjes doen: nog ff de was ophangen of opvouwen, dieren eten geven, wat opruimen... Eerst werkte de wipstoel ook heel goed en dan met je voet wippen, maar dat is nu ook niet goed meer. Jammer, want ik wil 's avonds ook gewoon op de bank kunnen zitten.
    Mijn vriend krijgt altijd rugpijn van het rondsjouwen en na een tijdje begint ze toch te huilen bij hem. Dus uiteindelijk komt het altijd op mij neer tijdens het huiluurtje...:( En daarna voeden etc. Dag avond!

Gisteravond was wel helemaal het toppunt. Normaal gaat ze toch echt om half 11/ 11 uur wel slapen. Maar gisteren ben ik tot half 1 bezig geweest. Ik had haar die avond al best veel gevoed, dus ik dacht om 11uur nog lekker een toetje en dan slapen. Maar nee hoor, na 3x aanleggen was ze nog niet voldaan. Maar ik was echt leeg! Uiteindelijk is ze na veel wiegen toch in slaap gevallen. En om 3 uur kwam ze weeeeeeeer! Dit is echt niet normaal meer hoor! Gelukkig kon ik daarna wel weer goed inslapen, dus ik ben nu eindelijk eens redelijk goed uitgerust.
    Hopelijk worden de nachten binnenkort weer beter. Nu heb ik haar ook alweer uit bed gehaald en zit ze in de wipstoel, omdat ze lag te jengelen. Terwijl ze normaal 's ochtends altijd heel goed slaapt. Ah, dr oogjes beginnen dicht te vallen :)

Angela, ik weet niet hoe lang jij al niet op Stratumseind bent geweest, maar er is nog wel veel hetzelfde. Ik ben er een of 2 jaar geleden nog wel geweest en sindsdien is er niet veel veranderd. Iig niet de cafe's waar wij altijd kwamen.

Als ik t zo lees, kan die MC verkleiner er dus wel uit. Ik vind haar er ook altijd zo opgefrot inzitten, helemaal omdat ik er ook nog een spuugdoek onderleg.

Uk, GEFELICITEERD!!!

Koninginnedag, ik heb helaas geen oranje shirtje voor Vera kunnen vinden. Maar ik heb wel oranje en rood/wit/blauw crepepapierrolletjes bij de hema gehaald. Denk dat ik de wagen wel een beetje ga versieren, grappig toch!

Noppie, dat had ik dus vorige week ook een keer gedaan, de laatste voeding vervroegd en sindsdien is de ellende van de nachtvoedingen dus weer begonnen... :(

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    morgen!

nou ik begrijp er geen snars meer van hoor. Gisteren heb ik het wéér met 4 voedingen gedaan, om 21 uur lag ze in bed en om 7 uuur meldde ze zich pas weer! zal ze dan gewoon genoeg hebben? ik kan geen 150/5 meer in de fles doen want dan is ze niet meer tevreden. als ik 180/6 in de fles doe, drinkt ze alles op maar komt dus maar 4 keer in totaal.. :(

vreemd hoor!

@Uk: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: maak er een leuke dag van he! Goed dat je even lang de HA gaat met Ferry. ik zou me anders ook de hele tijd ongerust maken. Ik hoop dat alles goed is!

@Maka: he wat vervelend dat Vera niet wilde slapen zeg.. misschien toch een sprongetje? Soraya had hier laatst ook last van.. kwam ook weer 's nachts opeens :( nu is het weer over! ik hoop dat het bij Vera ook gauw over is, want het is niet leuk!

@Noppie: goed dat Ebbie nu zonder kussentje ligt te slapen!! =D>

@Sofie: ik zal wel weer voor je genieten :) net als met het weer laatst!
    Trouwens ik vind ook dat Soraya nu echt een kindje begint te worden met een eigen gezicht. vind het zo bijzonder! Ze wordt ook met de dag mooier!

@Martientje: ach wat een schattig koppie heeft Fuad toch!

@Angela: nou Dani is zeker goed gegroeid!

Nou, ga maar eens even een flesje maken.. ik snap er nog steeds niets van hoor. hahahaa!

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Uk: dat is idd wel raar, ik hoop dat er niks ernstigs met hem aan de hand is!! En van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag hoor!!

@ Martientje: Gave foto's!! Vooral die in de wipstoel! Lieffff...
    Wij hebben geen wipstoel, misschien moeten we die toch eens gaan halen. Ik zet Fianne nu wel eens even in de MC. Tijdens het koken staat ze erin op het aanrecht, alleen dan kanik rustig mijn gang gaan, anders is het brullen rond die tijd. Nu kan ze me lekker zien en valt ze in slaap bij het geluid van de wasemkap...! Hi hi!! Echt zo lachen. En met het eten zetten we haar met MC en al op tafel, dan zit ze aandachtig onze etende monden en de lamp te bestuderen.

Kleertjes in 2 maten doe ik ook ...is dat gek dan? Ik vind het soms zo lastig iets te vinden wat ik leuk vind en als ik het dan ECHT leuk vind of praktisch haal ik er lekker twee. Heb het idee dat op dit moment OF de kleertjes heel erg krimpen of dat Fianne heeel hard groeit! Doen jullie de kleertjes ook in de droger? Ik wel anders kom ik soms niet rond, heb altijd erg veel was omdat ik ook onze bakkerijwas thuis heb. Daar kunnen ze ook van krimpen toch? Nou ja maandag gaan we weer naar het buro om te wegen en te meten (en helaas ook de tweede prikken, bah)

@ Noppie: niet sentimenteel hoor! Ik snap dat best, ik was ook niet van plan eigenlijk om Fianne al zo snel naar haar eigen kamertje te doen, het gebeurde een beetje terloops eigenlijk. Ik was een dag erg moe en wilde heel graag die middag slapen. Manlief zou op haar passen met babyfoon, dus de wieg even op haar kamertje gezet en dat ging zo goed! die nacht ook geprobeerd en ik sliep veel beter omdat ik niet meer naar elk zuchtje lag te luisteren. En vooral nu ze 's nachts doorslaapt vind ik het ook wel lekker zo (van 11 tot 7 slaapt ze door)

@ Maka: pffff dat klinkt erg vermoeiend in intensief zeg! Vooral omdat ze dus 's nachts ook nog niet doorslaapt, dan mag ik geloof ik niet klagen. Het ging hier weer wat beter gisteravond. Ze sliep om half 9. Heerlijk. Het rare bij Fianne is dat ze dan eerst om kwart over 7 meteen na de fles heerlijk gaat slapen en om 10 voor 8 (gebeurt vaker rond die tijd) dan schrikt ze opeens wakker en begint ze zo vanuit het niets heel hard te huilen. We denken dat ze dan misschien wakker wordt van een droom ofzo? Dan gaan we haar meteen troosten hoor, ze klinkt dan echt overstuur. Maar daarna is ze dus klaarwakker en begint het gemier...maar gisteravond viel het me mee. Ik doe nu echt wel dat als ik haar rustig achterlaat en ze begint dan wat te jammeren dat ik haar een poosje laat...(ze moet niet overstuur klinken dan ga ik erheen) en gisteren werkte dat weer heel goed want na 10 min viel ze zelf in slaap.

@ Koninginnedag: ik heb een oranje pakje voor Fianne, me laten aansmeren door de Felicitas mevrouw!! Ja ja!! De koningin komt hier (ra ra waar woon ik) maar we blijven lekker thuis. Dat wordt zo'n enorme drukte dat zie ik niet zitten met haar. Mijn schoonmoeder is alleen en zit in een rolstoel, die komt hier ook en we gaan lekker TV kijken en als de Queen weg is gaan we even wat rondwandelen, hopelijk is het dan iets rustiger geworden overal. Aan de ene kant vind ik het wel jammer, maar ik weet ook van mezelf dat ik toch niet goed tegen die extreme drukte kan!

Miireii: 4 voedingen? Jeumig zeg wat goed!! Fianne is volgens mij voorlopig nog lang niet zover het lijkt wel of die juist bij die voeding van 11 uur steeds meer begint te drinken. We zitten nu 2 weken met dit schema en ze dronk eerst maar 80 cc en nu al 140 cc om die tijd.

Ik ga mijn meisje weer een flesje geven. Later!!

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Maka: balen dat Vera telkens zo’n honger heeft.

Miiriie: denk dat ik dan ook maar op 4 flessen overstap, anders moet ik overdag om de 3 uur voeden om s’ avonds uit te komen, denk dat ik dan 210 cc ga geven want hij drinkt nu al een tijdje 180 cc.

Waxientje: wipstoeltje is inderdaad heel handig vooral als ze straks fruithapjes en groente gaan eten.

Was: doe ik niet in de droger want dan krimpt het inderdaad.

Lekkere drukt bij jou in de stad dus morgen.

Ga strakst naar mijn ouders daar blijven we logeren en morgen Koninginnedag vieren.

Fijne dag morgen iedereen

Groetjes martine

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zo, daar ben ik weer!
    De HA heeft Ferry nagekeken en ziet niets in zijn oortje. Maar omdat Ferry al lang verkouden is kan het best zo zijn dat hij wat druk op zijn oortje heeft. Hij vond het helemaal niet erg dat we kwamen. Ik zei dat we vaak bang zijn dat we te ongerust zijn, maar hij zei dat hij dat hij niet geloofd dat wij zo zijn. Als wij denken dat er iets is, dan zal er ook iets zijn zegt hij. Het is zo'n fantastische man! Hij zei dat we het in de gaten moesten houden en anders vrijdag weer langs moesten komen. En als we morgen al zoiets hadden van dat we het niet vertrouwen dan moesten we gewoon naar het ziekenhuis gaan. Ben toch blij dat we zijn gegaan :D

Bovendien was het een stuk lopen en heb ik mijn beweging weer gehad ;)
    Ik ga nu even stofzuigen enzo, daarna is het weer tijd voor een flesje. Hij ligt nu al te huilen in bed, maar anders heb ik geen tijd meer voor het huishouden :(

Fijne dag allemaal!

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou, fijn dat er niets was Uk! toch weer iets gerustgesteld?

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

van harte gefeliciteerd met je verjaardag Uk!! :D :D

Martientje; wat is Fuad toch een lekker ding en slapend in zijn wipstoeltje hahaha. Myrthe valt de afgelopen dagen ook steeds in slaap onder haar speelkleed of in de box...deed dat eerst ook nooit hihi...

Mireii; lekker hoor, maar 4 flessen. Ben bang dat Myrthe dit niet gaat redden nog. Alhoewel ze nu wel met 180/6 steeds om de 3/3,5 uur komt. Misschien als ik wat meer geef dat ze dan wel weer 4 uur ertussen krijgt. Vanmorgen kwam ze alweer om 5:30 helaas. Leek alsof ze krampjes had (was geminderd met de cinababy, maar ga toch maar weer door nu). Daana tot 9:00 weer geslapen en lekker tussen ons in bed gelegd. Kunnen rekken tot 10:45 voor het flesje met bad enzo...Dus nu weer in normale dagschema hopelijk.

Was; hier ook niet in de droger, droogt bij mij op zolder net zo snel en kleertjes blijven er mooier door.

2 maten: hier ook kleertjes in 2 maten hoor. Kreeg zelfs van kraamvisite zelfde kleertjes in verschillende maten...wilde ze het gaan ruilen, maar dat mocht van mij niet ;)

Maka; best vermoeiend dat huiluurtje lijkt me, zeker als ze alleen bij jou stil is. Myrthe gaat rond 19:00-19:30 naar bed en dan moeten we haar wakker maken om 22:30. De hele avond dus lekker op de bank, hoop dat dat bij jullie ook gauw gaat gebeuren.

Noppie; ik kalp even voor Ebbie, gezellig dat je schoonzusje langskomt.

Myrthe ligt weer in bed, dus ga zelf maar eens even wat aan het huishouden doen...er zit weer een was in en ik moet nog vouwen en strijken.
    Vanmiddag lekker even wandelen met Myrthe, het is zulk mooi weer.
    Mijn man heeft nu 3 avonddiensten, dus zit ook 3 avonden alleen thuis helaas...denk dat ik morgen maar bij mijn ouders ga bivakkeren hahaha.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Miireii: Ja hoor! We kunnen maar beter even checken dan in onzekerheid zitten ;)

Ferry ligt nu even in bed. Ik hoop dat hij gaat slapen, want over anderhalf uur gaan we naar mijn moeder. Als hij niet gaat slapen is hij niet meer te genieten ben ik bang. Want in de wandelwagen slaapt hij nooit. Hij is nu ook aan het huilen :(
    Even tussen gekeken, want hij begon te krijsen.... Lag ie met zijn beentje door de spijlen :(
    Nog een klein beetje het huis opruimen en dan is het alweer zover.

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Maka: Dat klinkt wel heel vervelend, die avonden met Vera. Dan valt het hier gelukkig nog mee. Morris is wel veel wakker 's avonds maar hij is wel tevreden op schoot.
    Ik zou ook lekker bij mijn ouders gaan logeren als mijn vriend zo lang weg zou zijn. De pa van mijn vriend had verzonnen om deze week samen met mijn vriend op reis te gaan. Een paar dagen. Daar hadden ze het dus over toen ik nog zwanger was. Ik heb toen aangegeven dat ik dat niet zag zitten, op dat moment wisten we natuurlijk ook nog niet wat voor kindje Morris zou worden. Gelukkig begreep mijn vriend dit wel en hebben ze afgesproken om een andere keer te gaan. Mijn schoonpa begreep het volgens mij niet echt, maarja jammer dan. Nu ben ik wel blij dat het niet doorgaat, het is toch wel zwaar zo in je eentje.
    Misschien heeft Vera regeldagen? Dat is toch weer rond de 3 maanden?

@Waxientje: Ja dat is zo makkelijk van die mannen he. Mijn vriend zegt dan ook: Dan ga je toch ook lekker een avondje weg. Maar dat is het helemaal niet, ik vind het prima om thuis te zijn, maar wel met zijn 2tjes. Als ik naast zijn avondjes weg ook nog weg zou gaan dan zouden we elkaar helemaal niet meer zien, haha.

@Weg zijn vriend: het lijkt nu net of mijn vriend er nooit is maar dat is niet zo hoor. Hij heeft best regelmatig dat hij er een avond niet is maar hij is er wel weer vaak overdag. Af en toe moet ik ff klagen maar wil toch even kwijt dat het een grote schat is, haha. Ik voel me dus wel lullig over wat ik hier dan weer kwijt moet, sjongejonge, vrouwen....haha

@Mobiel: Ik ga voorlopig gewoon 's avonds kolven idd. Ik kijk wel even hoe ik het aan ga pakken. Misschien als ik steeds iets vroeger kolf dat mijn boobies er dan aan gaan wennen? We zien wel.

@Martientje: Morris meenemen zit er niet in, hij gaat een vriend helpen verhuizen. Denk niet dat ze daar een baby bij kunnen gebruiken, haha. Ik denk dat ik Morris maar gewoon meeneem.
    Wat een schatje is Fuad. Hij ziet er met ogen open ineens heel anders uit dan met ogen dicht. Klinkt een beetje raar zoals ik het nu zeg, maargoed.

@Uk: GEFELICITEERD!!!! Fijne dag vandaag!

@Hummel: Morris wordt ook met de dag mooier, haha. Hij ontfrommelt steeds meer, hihi.

@Noppie: =D> Voor Ebbie!

@Was: Hier gaat het wel in de droger. Ik moet nog steeds een waslijn regelen voor hier in de tuin.

Zo ik was geïnspireerd door al jullie kindjes (bijna dan) die 's nachts al op hun eigen kamertje slapen. Gisteravond heb ik Morris een flesje afgekolfde melk gegeven en hem daarna in zijn bed gelegd om te kijken wat hij deed. Ging hij gewoon gelijk slapen :confused: Op een of andere manier dacht ik dat hij niet tegen zijn kamertje in het donker kon omdat hij dus 's avonds zo slecht slaapt daar. Maar niks hoor, hij heeft gewoon tot 6 uur geslapen!! Toen ben ik hem gaan voeden en heeft hij nog doorgeslapen tot 9.45! Terwijl hij op onze kamer altijd wakker werd en dan alleen sliep als hij bij mij lag. Vanavond maar weer proberen! Ik kon trouwens zelf echt niet slapen, ik vond het heel spannend! Wij slapen boven en hij beneden en ik voelde die afstand echt heel erg. Ik was er echt een beetje emo van, mijn kleintje daar helemaal alleen in het donker.

Oja nog een vraagje aan de kolvende dames: Hoeveel cc krijgen jullie kleintjes per voeding? Ik had gisteren 150cc gegeven, daar deed hij best lang over maar daarna ging hij toch huilen. Heb hem toen nog maar even aangelegd. Vanavond ga ik hem dus maar iets meer geven.

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, ik denk idd dat Vera haar sprongetje icm regeldagen heeft, want zoals het de laatste avonden en nachten gaat is niet meer normaal en erg vermoeiend. Terwijl ze een week geleden nog zo rustig was 'avonds en heel goed doorsliep 's nachts.
    Maar ja, ze heeft de laatste tijd wel opeens heel veel dingen bijgeleerd.

En die sprongetjes horen er nu eenmaal bij, alleen lijkt het soms wel alsof de sprongetjes langer duren dan de relaxte tijd tussen de sprongetjes... En dan heb je idd ook nog die regeldagen met BV.

Zeur zeur zeur. Ach nou ja, ze heeft net wel weer dik 5 uur tussen 2 voedingen gehad, waarvan 3 uur geslapen, en ze spuugt ook weer minder.

En de hele avond slapen hoeft van mij nou ook weer niet hoor. Ik vind t erg gezellig zo tot een uur of 9/half 10 als ze gewoon wakker is, lekker zit te spelen, en niet huilt. Bovendien ziet papa haar dan ook nog, want die is meestal niet voor 7 uur thuis.

16. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Uk: fijn dat je HA zo begrip vol is, hopelijk word het niet erger met zijn oortje.

Kuano: wat goed van Morris dat hij op zijn kamertje wil slapen, kan me voorstellen dat je het eng vind als hij beneden is en jullie boven.
    Snap wel wat je bedoelt met de oogjes open lijkt hij inderdaad anders.

Maka: hopen dat het sprongetje zo voorbij is.

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    qua voeding, ik ben er eigenlijk niet zo heel erg blij mee.

wanneer ze er maar 4 krijgt van 180cc dan krijgt ze over 24 uur 30 cc minder dan wanneer ze 5 voedingen van 150cc drinkt. als ik haar 150cc geef, is ze niet tevreden, maar over de hele dag 30cc minder maakt haar niets uit :( daarom vind ik het ook zo raar!

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kleertjes doe ik niet in de droger, alleen rompertjes soms als ze ondergepoept waren en met de 60 gradenwas mee zijn gegaan. De rest gaat dus wel in de droger en verder strijk ik alle kleertjes (itt mijn eigen kleren)!

Iemand trouwens nog iets van Tirtilisko gehoord?

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maka: Heb Tirtilisko net nog gesproken! Het gaat erg goed met ze! Batuhan is het liefst de hele dag bij mama op schoot. Ze genieten volop, ze zijn natuurlijk wel moe ;) Ze gaan vandaag proberen voor het eerst naar buiten te gaan.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even onze UK feliciteren!

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

FIJNE DAG.

Heb alles gelezen, maar geen tijd om nu mee te reageren :(
    Druk aan het werk en zo boodschappen doen, later ben ik er weer :D