Maka, Is denk ik toch al weer een jaar of 5/6 geleden dat ik daat geweest ben. Maar er zal idd wel niet veel veranderen.... Uk, fijn dat de ha zo reageerde! Hopelijk zijn jullie nu een beetje gerustgesteld! Dani heeft het goed gedaan op het kdv vanmorgen. Toen hij thuis kwam heb ik hem nog een half flesje gegeven, want hij kon de slaap niet vatten en nu ligt hij heerlijk te slapen!!
Goed van Dani! Lijkt me best spannend, voor het eerst naar het KDV brengen.... Luuk en ik moeten er eind mei voor het eerst aan gaan geloven....! Hier trouwens nog een recent fotootje van Luuk en mij, saampjes in de badkamer:
@Mause: wat een KANJER zeg! die zal wat meidenharten vullen! mooie foto ook hoor @Uk: merci voor t nieuws van Tir; ik vroeg me ook al af hoe het met dr was. Heerlijk nieuws!! @Kuano: hoera voor Morris op zn eigen kamertje! Hiero niet veel nieuws: Lili is al DAGEN echt een superbaby: alleen maar vrolijk, eten, slapen, vrolijk, vrolijk, vrolijk: mn vriend vroeg zich al af of er iets "mis" was, ze is zooo vrolijk en rustig! Dr zal binnenkort dan ook wel een sprongetje aankomen
he wat vreemd: ik zie nu naast mijn naam staan dat ik 25 ben.. Volgens mij ben ik toch echt 26 Begon zelfs te twijfelen, geweldig is dat Nee, ik ben echt 26 denk ik
Ja... Sofietje toch.. heb mn geb.datum op 1/6/1983 staan.. tis 6/1/1983.. vandaar! haha Domme doos ook soms..
hihi meid, niet te snel hoor! dat was een foutje van de site! zijn ze geloof ik achter gekomen toen we overgingen naar deze site.. dus een domme doos ben je niet hoor!
hebben jullie trouwens gehoord van die mexicaanse griep? bah wat naar zeg! en het zit nu ook al in duitsland!!
@ Maka: misschien was het gister wel een regeldagje? Ah, zie nu dat je ook aan regeldag/sprongetje denkt. Komt vast weer goed. @ Uk: fijn dat de ha Ferry nakeek en dat er niks verontrustends was. Klinkt als een hele fijn ha! @ Tir: ik begrijp dat je thuis bent met Batuhan! Wat geweldig en fijn dat jullie er zo van kunnen genieten! @ Mause: mooie foto zeg van jullie in de badkamer. @ Hummel: wat lekker dat het zo goed gaat met Lili, joehoe, wat een vrolijk meisje. @ Mireii: ja, beetje eng wel he, zo;n dreigende griep-pandemie. Gelukkig zijn de patienten in Europa tot nu toe nog goed te behandelen.
Hoi allemaal! @ Uk, gefeliciteerd met je birthday! Gelukkig dat er niks aan de hand is met Ferry. Wat een lieve huisarts zeg! @ Eppie, ja, hij vond haar foto zo mooi, hahaha Ben veel potten thee aan het drinken, maar merk nog geen verschil. Maar ik geef het nog maar even de tijd. Fijne vakantie! @ eigen kamertje, wij hebben een grote wieg en Thije past daar nog wel even in. Hij slaapt voorlopig dus nog bij ons op de kamer. @ mannen die weg zijn, ik ken het een beetje.. thuiskomen en dan weer gaan hardlopen of weet ik veel wat. Maar hij doet verder wel zn best hoor. HIj komt tussen de middag bijvoorbeeld altijd thuis eten. @ Mieke, fijn dat het nu beter gaat met de FV! @ Kuona, tja het is nog vrij onduidelijk wat de kleur van Thije zn ogen is eigenlijk, haha. Ik heb donkere ogen (bruin/groen) en mijn man blauw. Maar Thije zn ogen zijn dat allebei niet. Het lijkt wel een soort donkerblauw/bruin. We zullen zien wat het uiteindelijk gaat worden. Balen dat je chocola op was! @ Maka, 1,5 week zonder je vriend.. jeetje joh! Maar ja, dat soort dingen horen er nou eenmaal bij he. Ik zou idd ook bij mn ouders gaan logeren hoor! @ Angela, zo, Dani dus weer lekker gegroeid zeg! Ging het goed bij het KDV? Ja dus lees ik nu :-D @ martientje, wat een knapperd die Fuad! @ kleertjes in grote maten, dat doe ik dus weer niet, haha.. ik heb veel ticcen, maar die dan net weer niet @ droger, kleertjes doe ik niet in de droger, ben veels te bang dat ze dan krimpen of lelijk worden. Ik strijk net als Maka ook alle kleertjes en mijn eigen kleding niet eens, haha @ Mause, ahhhh wat een geweldig lieve foto van jullie saampjes! @ Sofie, ik was ook ineens 25, haha.. mijn geboortedatum bleek ook verkeerd te staan bij het overgaan van de site. Fijn dat het goed gaat met Batuhan! Zo, heb de hele middag over dit bericht gedaan, haha Vanavond ga ik eten met mn vriendinnen, dat doen we eens in de zoveel tijd (met zn 4tjes). Heb vanochtend een flesje gekolfd (heb ook nog een voorraad in de vriezer, maar dat moest ik dan nog ontdooien). Manlief blijft bij Thije. Die 2 vrienden van hem komen alleen ook... zal mij benieuwen. Manlief zou zich verantwoordelijk gedragen heeft ie beloofd... Iedereen alvast veel plezier morgen met Koninginnedag!
ja, vind die varkensgriep ook maar eng! Zijn al best wat mensen aan overleden, hoorde ik gisteren op het nieuws. Maar het is nog niet ZO erg dat er een negatief reisadvies is richting Mexico. Hopen dat het zich niet erger gaat ontwikkelen.... @ hummelke sofie, heerlijk toch, zo'n tevreden, rustige en vrolijke baby! Wij hebben ook niets te klagen met Luuk, die is al vanaf zijn geboorte zo. Heel af en toe is hij wat huilerig vanwege darmkrampjes, maar ook dan is hij goed te troosten op schoot en valt hij dan toch al snel weer in slaap.
hey lieve meiden, even een kort berichtje van ons Het gaat hier gelukkig goed batuhan heeft nog wel dalingen maar ben best tevreden. Hij is bij ons dat is het belangrijkst. hij ligt nu te grommen in zijn wieg hahah hij wilta lleen maar bij me op schoot liggen/slapen als hij slaapt l;eg ik hem zo na een uur in zijn wieg en meneertje wordt meteen wakker net zoals nu. Ik kan niet eens normaal naar de wc. Ik denk dat het wel wennen zal zijn maar dat komt nog wel. We willen vanavond voore het eerst met hem naar buiten ik hoop dat het goed gaat
goed om te lezen Tirtilisko! Zal best wennen zijn na zo'n lange ziekenhuisperiode, voor jullie, maar ook voor Batuhan! Hij zal de warmte van moeders nog wel erg nodig hebben, want wat ik gelezen heb, hebben jullie geen gemakkelijk start gehad! Veel plezier met het wandelen buiten vanavond!
Miiriie: heb ook net zitten rekenen en Fuad moet 900 cc krijgen als ik dus 210 ga geven is dit te weinig, ga denk ik 240 geven dan mag hij wat laten staan, ga er morgen mee beginnen. maar 30 cc te weinig is niet zo erg hoor zolang ze goed groeid. Mause: mooie foto. Maried: veel plezier vanavond, hopelijk gedraagt je man zich nu beter, waarschijnlijk wel omdat hij alleen de zorg heeft nu. Tir: fijn dat het zo goed gaat met jullie, veel plezier vanavond. Nou we zijn bij mijn ouders gearriveerd, Jasmin is even met oma op de fiets naar de stad, heb ik even tijd om te reageren.
ja ik zie wel hoe het gaat. ik heb er niet voor gezorgd dat ze maar 4 voedingen ging drinken, dat regelt ze zelf zo.. naja, maandag moet ik weer naar het cb, zal het daar wel ff voorleggen. ik kan soraya moeilijk gaan dwingen om te gaan drinken toch..
@Miireii: ik weet niet of het hetzelfde is (ik geef BV), maar Lili komt ook sinds een paar dagen minder keer per dag, alsof ze een ritme aan het ontwikkelen is waar ze minder voedingen nodig heeft. Ik denk dat als ze goed eet en goed groeit, alles wel in orde zal zijn. Vind het ergens ook wel prettig hoor, een voedinkje minder @Tir: Groot gelijk, lekker naar buiten! Geniet ervan hè, doet goed een frisse neus! Lili Rose is gek op wandelen, ze kijkt dr ogen uit joh. Gelukkig heb ik schoonouders die graag wandelen, want ik krijg na een paar km toch echt wel spierpijn Eten: Heb inspiratie vandaag zeg! in gerookte ham gewikkelde geitenkaas -salade! mmmm! Met spekjes, appel, pijnboompitjes.. wie wil er bij mij eten vanavond? Sofie
hmm sofie, ik zou wel bij je willen eten, maar ik eet al 3 jaar geen varkensvlees meer, en ik denk ook niet dat mijn man er zo blij mee is als ik het wel zou doen
pffffffffffffffff wat een dag zeg! druk met het werk en Boazie die niet helemaal meewerkt vanmiddag! Dacht dat thuis werken juist wel handig en fijn zou zijn, maar ik ben toch wel blij dat hij straks 2 hele dagen naar het KDV gaat hoor, ondanks dat ik het eerst wel wat veel vond en 2 ochtenden mij beter leek. Maar ik merk dat als hij veel aandacht vraagt ik dus weinig productief voor mijn werk kan zijn en ik kan hem moeilijk links laten liggen krijsen natuurlijk. Hij slaapt nu eindelijk na toch wel even 10-15 min. gehuild te hebben. Heb tussendoor alles meegelezen, maar als jullie het niet erg vinden dan reageer ik even in het algemeen op wat dingetjes maar niet naar iedereen persoonlijk toe hoor, dan ben ik echt wel heel lang bezig. Vanmorgen gelijk 2 wassen gedraaid omdat het zo lekker zonnig was en deze buiten aan de molen gehangen. Droog het altijd zo graag buiten. Ik doe dus bijna niks in de droger, alleen handdoeken en het beddengoed en nu dan ook de hydrofieldoeken en spuuglapjes. Verder strijk ik niks hoor, daar heb ik al helemaal geen tijd voor. Vanmiddag even snel met Boaz een wandelingetje gemaakt en wat boodschapjes gehaald voor de komende dagen. Moest er echt even uit hoor. En naar de fietsenwinkel een Baby-Mee gekocht (kan de maxicosi in achterop de fiets). Angela, heb hem voor 68,50 is de laagste prijs die ik kon vinden en was toevallig hier in de stad. Ik vind het maar kunstig zoals (Miireii/Martine) jullie maar omgaan met het geven van een flesje hoor en de hoeveelheid. Nou ik denk dat ik maar even dit doe of dat doe... haha, en dan uitkomen op zoveel voedingen. Hier gaat dat niet hoor! Ik dacht echt dat Boaz na een flesje nutrilon het toch wel 4 uurtjes zou uitzingen, maar niks is minder waar, meneertje komt gewoon na 3 uurtjes weer hoor! Snap er de pap niet van. Hij zou toch meer verzadigd moeten zijn met kunstvoeding of vergis ik me daar in? Hij heeft iig wel weer een flesje gedronken, volgende voeding wordt ook een flesje! Kuona, ik vind dat Boaz heel verschillend drinkt, de ene keer drinkt hij 160 cc en de andere keer maar 130 cc, er is dus geen pijl op te trekken. Bij flesvoeding drinkt hij ook niet meer dan ongeveer 150 cc. vind dat sommige babies hier dus best veel drinken als je het al over een fles hebt van 200 - 240 cc Nu weet ik dat wel dat het aan het aantal voedigen ligt en zo maar toch. Uk, fijne ha hebben jullie hoor en fijn dat het toch goed blijkt te zijn met Ferry. Martientje, wat is Fuad een heerlijk kereltje zeg! Leuk ook zo slapend in het wippertje. Mause, leuke foto van jullie saampjes en natuurlijk even leuk om te weten wie er achter Mause schuil gaat Married, heel veel plezier van je avondje 'vrij', geniet er maar lekker van. Sofie, klinkt heerlijk die salade. Iets ondernemen: ik denk dat wij als moeder zijnde gewoon minder snel initiatief nemen iets af te spreken om te gaan doen zonder kind dan de mannen doen, die doen dat toch sneller en makkelijker en zonder er bij stil te staan wat voor consequenties het heeft. Ik ben wel een gezellig dagje met mijn moeder aan het plannen. Maar dan moet Boaz even op 2 of 3 flesvoedingen zitten en mijn stuwing daar op aangepast zijn. Tir, goed te lezen dat het goed gaat thuis en dat jullie vanavond even lekker naar buiten willen gaan. Noppie, wat goed van Ebbie dat ze op haar andere kant is blijven liggen zeg!!! =D> Maka, 1,5 week zonder je mannetje is best lang he! Eerst lijkt het dan nog heel verweg, maar nu in eens zo dichtbij. Ik zou ook lekker naar mijn ouders gaan denk ik als het bij ons zou voorkomen hoor! Oh mannen! omdat mijn dag al een beetje in het honderd is gelopen (vooral vanmiddag) sms ik naar mijn vriend, kom je snel naar huis.... wat denk je wat ik terug krijg.... ja na de borrel hier! zucht, dat is toch niet echt het bericht wat ik terug wilde krijgen!!!!!! ze snappen het ook niet he, of tenminste als je het er over hebt hebben ze alle begrip, maar ze zijn het ook weer zo vergeten wanneer zoiets zich voordoet, blegh, heb niet terug gereageerd hoor. :x