ja das helemaal waar!!! en hij is nu juist zo lief en doet het goed dus dan zou ik dat met die onzin kunnen verknallen
Ik zou ook echt nog niets extra geven hoor Iggy, ze kunnen nog zo lang andere dingen eten en hebben nu echt genoeg aan melk Wennen kunnen ze ook vanaf 4/5 maanden denk ik dan. De darmpjes zijn er nu nog niet op ingesteld om ander voedsel/drinken te krijgen....
Iggy, nee joh zou ik ook echt nog niet doen! Hij heeft strax nog meer dan genoeg tijd om overal aan te wennen . Ik begrijp het wel, want het lijkt me ook heel leuk als ze strax 'echt' iets eet. Maar ik geniet er maar eerst van dat ze nog zo'n klein baby'tje is. De tijd gaat al snel genoeg! Kuona, misschien helpt het ook als je foto's/filmpjes van Morris bekijkt tijdens t kolven? Doe ik altijd. Alhoewel, gisteren was ik aan t kolven tijdens rtl boulevard en toen had ik 150cc uit een tiet dus! Hm...kweet niet wat ik daar nou zo aandoenlijk aan vond . Uk, Vera duimt ook en moet de speen helemaal niet meer. Eerst vond ik t ook niet zo geslaagd, maar je schijnt t toch niet echt te kunnen voorkomen. Zeker niet als ie t in zijn slaap/'s nachts doet. Sommige kindjes schijnen er trouwens ook opeens weer mee te stoppen... Dus daar hopen we dan maar op. Vera was er de afgelopen dagen mee gestopt en is nu weer begonnenn. Ze is weer een stuk rustiger, dus eigenlijk ben ik er stiekem wel een beetje blij mee...
Maka: daar hopen we dan maar op, want hij heeft hem echt ineens volop ontdekt. Maakt ook niet uit welke Speen spuugt hij uit tenzij ik hem vasthoud, maar kan moeilijk dag en nacht bij hem zitten... Zo, ik heb even gelunched en ga nu lekker een uurtje op de Wii fit. We gaan vanavond bbq-en bij mijn zus en ik heb met mijn stomme kop een speklap besteld Die dingen zijn 1000 calorieën ofzo dus dan maar eerst even sporten. Verder eet ik vandaag maar niet veel, dan komt het vast goed
@Maka: Het kolven gaat hier eigenlijk ook heel goed. Het enige probleem is dat ik maar één keer een tsr kan opwekken, foto's kijken ofzo helpt niet. Ik heb een handkolf dus als ik allebei de boobs wil doen dan moet ik echt twee keer een tsr krijgen. Alhoewel het gisteren wel lukte en toen had ik dus echt ruim voldoende. Ik moet maar eens gaan verzinnen hoe ik het kan bewaren want nu heb ik dus te veel voor één voeding... Maja zou ook niet weten wat ik met een voorraad moet eigenlijk...Haha luxeprobleem. @Uk, ik heb net ook lekker gewiifit. Ik vind het boksen zo leuk, alleen ik kan vaak de pasjes niet onthouden, haha. En hoelahoepen voelt goed voor het verbranden van calorieën. Wat doe jij altijd? Veel plezier met bbqen!
Kolven: hier ben ik dus echt mee gestopt. Ik ben dus echt de hele dag tussen alle voedingen door aan't kolven en heb dan nóg geen voeding bij elkaar. Terwijl ik 'live' wél genoeg heb. Bij Jikke ging dit ook zo moeizaam. Nu ben ik er dus mee gestopt. Ben bijna altijd bij Anne, werk niet. Als ze wel een keer een flesje moet, voldoet kv ook wel. Waar ik wel een beetje 'bang' voor ben.... Deze maand trouwen vrienden van ons. Zij wonen in Antwerpen. Nu hebben we eerst de vrijdezellendag hier in Amsterdam. Mijn moeder komt dan oppassen. Dan zal ze dus een paar voedingen achter elkaar uit de fles krijgen. Dan hebben we de bruiloft in Antwerpen. We brengen de kinderen vrijdags naar mijn zus in limburg en halen ze zondag weer op. Ik hoop dat ik die dagen wel genoe kan kolven om de voeding op gang te houden. Zou het jammer vinden als het hierdoor afloopt omdat het kolven niet goed gaat. Iggy, volgens mij kunnen eigenmerk-flessen alleen in de eigen supermarkt worden ingeleverd. Voor degene waarvan het kindje de speen uitspuugt... Als je bv geeft, kun je misschien wel eens de nuby bv-spenen proberen. Deze zijn speciaal gemaakt voor kindjes die aan de borst drinken en simuleren de tepel. Het speentje kan ook een stukje naar binnen worden gezogen en schiet terug als het kindje slikt. Zo gaat het tijdens het drinken ook. Daardoor wordt het speentje vaak uitgespuugd. Dan is het eigenlijk geen kwestie van niet willen, maar een 'verkeerd' reflex van de tong en mond. Dit zijn de enige speentjes die Anne binnenhoudt [attachment=0:3use3o4e]nuby-natural-touch-natural-flex-dental.jpg[/attachment:3use3o4e]
Kuona, ik vind het steppen ook erg leuk en ik heb nu pas bij de evenwichtsoefeningen de in de luchtbel over de rivier ontdekt. Iggy, ik kan je niet helpen, hier zit geen C1000....
Ik begin altijd met steppen, de step plus. Net heb ik daarna 20 minuten droog gestept en wat balansspelletjes gedaan. Ga zo nog even boksen, vind ik ook leuk, maar het onthouden is wel een beetje lastig. Die bubbel in de rivier heb ik nog nooit tot het einde gered. Net geprobeerd en vlak voor het einde word ik afgeleid door zwaaiende poppetjes hahahaha
pfffffffff had nog nooit de advanced boxen gedaan... Snap er geen hol van... Kan het echt niet onthouden. En jammer, want ik moest even pauzeren want ik had telefoon en nu kan ik niet meer slaan
@Noralien: Oei dat is niet handig nee. Komt dat dan doordat je geen tsr krijgt? Dan zou je nog die oxytocine neusspray kunnen proberen? Of heb je dat mss al geprobeerd. Je kunt die iig krijgen bij je huisarts geloof ik. Want van vrijdag tot zondag en dan ook nog amper kunnen kolven... lijkt me wel wat riskant voor je borstvoeding ja. @Wiifit: De evenwichtsoefeningen doe ik eigenlijk nooit omdat dat voor mijn gevoel niks bijdraagt aan beweging/calorieën verbranden enzo. Leuk is het op zich wel natuurlijk, maar daar is mijn tijd meestal te kort voor, haha. En droog steppen ga ik denk ik ook eens een keer doen, en dan met Morris in de draagdoek, haha.
Ik probeer een foto te uploaden bij Baby van de maand. Duurt het even voor hij echt op die pagina verschijnt ofzo? Ik kan het wel terugzien in mijn beheer dat ik hem heb geladen. En waar vind je die regels, als ik op de link met regels klik zie ik niks?
Als je nu een foto upload, doe je mee voor de maand juni. Maar als het goed is krijg je wel een bevestigingsmail waarin de uitleg staat. De mail van hier komt op het moment nogal vertraagd, dus misschien dat je hem wat later krijgt. Kuona, Ik heb die spray bij Jikke gehad in combinatie met domperidon om de bv te stimuleren. Toen had het heel even wat effect. Omdat het 'live' voeden geen problemen oplevert, ga ik daar nu niet meer aan. En dat weekend heb ik op zich wel mogelijkheden om te kolven. Hoop alleen dat het een beetje wilt lukken.
Hmmm jammer, was te proberen... Ik heb de wii fit ook, maar heb het boxen nog nooit gedaan. Met de gewone wii vind ik dat nl niet zo leuk. Maar is dit heel anders met de fit? Ik vind het skiën, snowboarden, visvangen als pinguin en dat spel met die zeepbel het leukst. Steppen doe ik alleen maar omdat het goed is voor me .
Denk dat Ferry dat speentje niet wil. Hij houdt niet van die afgeplatte speentjes. Sterker nog, er is maar 1 speentje wat hij nog wel wil en dat is die van Avent. Heb laatst een grotere maat gekocht, maar ook die valt niet in de smaak Pfff ik moet eigenlijk nog veel doen, maar heb geen zin. Heb net nog even Super Mario 3 gespeeld! Heerlijk jeugdsentiment Die heb ik ook op de Wii. Die kun je sparen met Nintendo punten, die zitten bij spelletjes. Erg leuk! Alleen jammer, want je kunt het (net als vroeger) niet saven
hier godzijdank alles gedaan! nu kan ik lekker luieren! vanmorgen was schoonzus ff hier, en zaten we buiten in de zon, maar volgens mij ben ik verbrand op mijn armen hoor
Hahaha Miireii! Het helpt echt hoor! En het is nog leuk ook Hier nog minimaal 6,5 kilo te gaan. Dan zit ik weer op gewicht van toen ik gestopt was met roken. Alles wat er daarna af gaat is erg fijn! Eigenlijk wil ik gewoon mijn oude broeken weer aan en hoop dat ik straks weer in mijn uniform pas