Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder

Dat gevoel herken ik wel. Ik hou ook niet van aandacht en ik moest er destijds met mijn eerste zoontje ook aan wennen. Maar ik zag het zelf als een uitdaging voor mijn sociale ontwikkeling, zeker omdat ik vroeger heel verlegen en onzeker was. Mijn moeder was namelijk ook altijd terughoudend naar andere mensen en ik denk dat ik door haar voorbeeld ook zo ben geworden (deels wordt het natuurlijk ook wel bepaald door je karakter, maar zeker ook het voorbeeld wat je zelf krijgt). En ik wil mijn kinderen een ander voorbeeld geven; iemand die open en hartelijk is naar mensen en sociaal. Ik heb dat juist door het dragen in de draagdoek geleerd. Ik wilde namelijk wat meer open en hartelijk zijn dan dat ik voorheen was, en het heeft echt geholpen. Zowiezo krijg je meer aanspraak als je kinderen hebt, heb ik gemerkt....of het komt door mijn bijdehandte ondeugende ventje...

Kleding in draagdoek: Julian heeft gewoon normale kleertjes aan, bijv. altijd een rompertje met korte mouwtjes, een pakje met dichte voetjes, of een dun truitje en broekje en sokjes. Door de temperatuur van je lichaam bllijft een baby heel goed op temperatuur. Er zit dan (of heel weinig) stof tussen mij en mijn baby. Ik doe wel altijd een mutsje (tegen de kou) of als het heel warm weer is een katoenen petje (vooral tegen de zon).
    Maar de Sling Ezee is dan ook ideaal, want de stof is heel dun, en dus nooit te warm. In de winter droeg ik hem met een dekentje om hem heen in de Sling Ezee.
    Ik denk wel dat ik in de zomer als het heeel warm is alleen een rompertje aan zou doen.
    En omdat je er 'met je neus bovenop zit' kun je goed in de gaten houden of hij het te koud of te warm heeft. Of even beschermen tegen een windvlaag of een felle zon, of zo.

2. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    BH tijdens bv in supermarkt: Ik had een blouse aan, dus daar deed ik de knoopjes van los (maar dat zag niemand want dat zit tussn mij en Julian in.) Toen heb ik het hempje met spaghettibandjes omhoog getrokken zodat dat over het bovenste gedeelte van mijn borst lag en toen de bh los, Julian aangelegd aan de borst. Maar de draagdoek zat ervoor. Iemand had het alleen kunnen vermoeden dat ik bv als hij/zij heel dichtbij mij zou hebben gestaan en echt naar Julian zou hebben gekeken, ze moeten er dan echt overheen buigen.

3. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    SLaap lekker, dames, tot morgen!

(Mijn man komt net thuis en wil aandacht! HIHIHI!!! ;)

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Myrthe kwijlt ook enorm en sabbelt ook de hele tijd op haar handjes. Gezichtje is ook helemaal nat steeds hahaha. Geloof echter niet dat er al tandjes bij haar doorkomen.

Maka; wat een leuke foto van Vera die zelf haar fles vasthoudt hihi.

Anita; hoop dat Jildou snel weer beter wordt en van de koorts afraakt....kan me voorstellen dat je het flink druk hebt met 2 kleintjes!!

Mijn man komt hopelijk zo thuis en dan heeft hij lekker 3 weken vrij :D :D :D :D Gezellig hoor en over 2 weken lekker een weekje op vakantie....heb er zin in ;)

Zondagavond gaan we naar Acda en de Munnik en komt een vriendin van mij oppassen. We gaan ook nog wat eten van te voren, dus ze komt al rond 17:00 al. Ben heel benieuwd hoe het gaat zondag hahaha...

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Maka, wat knap dat Vera de fles zo vasthoudt. Was het een 'bewuste actie' of ging het 'per ongeluk'.
    Ziet er wel héél pittig uit :D .

Golfola, vind het toch knap dat je het onopgemerkt voor elkaar hebt gekregen. Is nog een heel gedoe denk ik.

Ik vind de draagdoek ook echt ideaal. AL zou ik er niet in kunnen voeden.
    Maar idd, gister op de vrijmarkt raakte Anne toch een beetje 'oververhit' omdat de zon ineens ging schijnen. We hebben haar toen maar in de wagen gelegd waar Jikke eigenlijk in zat.
    En de reactie's zijn altijd heel positief. Mensen vinden het er echt heel schattig uitzien.

Waar ik ook wel minder leuke reactie's op krijg is de wagen die ik heb.
    Ik heb de Phil&Teds duowagen. Meestal loopt Jikke, maar voor langere stukjes is hij ideaal. Hij neemt maar plaats in van 1 wagen.
    Maar de baby wordt onderin geschoven in een nestje. Je ziet alleen dat er een baby in ligt aan de achterkant. Van voor en opzij lijkt het of er maar 1 kind in zit. Ze ligt prima, wiegt zelfs een beetje. Maar het ziet eruit of ze in het boodschappenmandje is geschoven. En dat denken mensen dan dus ook :rolleyes: .

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    knap hoor! ik denk dat ik het zelfs dan niet eens had gedurft.. :oops: ookal zou er een hokje om mij heen staan, dan nog niet :p wat erg he!

ik krijg nu al rare blikken als ik haar in het openbaar de fles geef.. laat staan als ik nog bv zou geven :( die mensen hier in enschede vinden heel veel raar!!

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Apeldoorn: Vreselijk! Ik zat te wachten thuis tot een goede vriendin van me zou komen vanuit de andere kant van Nl, en zag t gebeueren op tv. Zat echt ff met me bekkie open zo van: Huh? zag ik dat nou goed? Vreselijk, dat iemand daartoe in staat is! Al is het een wanhoopsdaad, dan nog heb je het recht niet om zoveel onschuldige levens te nemen!

Vanavond op de CHP gezeten met Tim, hij is vanmorgen uit zijn bed gestapt en viel gelijk om, huilde even en kon niet op zijn benen staan, hebben de dag ff aangekeken en 's avonds was het wederom zo ver, niet willen/kunnen lopen.. Volgens CHP heeft hij een extra bilplooi? Geen idee wat dat in moet houden, maar aan zijn bekken konden ze zo gauw niets ontdekken, moeten het ff aankijken en anders terug komen van t weekend voor eventueel een foto.. Nu is ie klaar wakker en loeiheet, dus net een zetpil gegeven, beloofd weer een lange nacht te worden ben ik bang :(

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja foutje in de vluchtigheid! maar wat ongelooflijk toch dat zoiets gebeurd en dat iemand tot zoiets instaat is zeg! Lijkt me ook heel erg onwerkelijk dat je er dan zo dichtbij woont.
    Dat je die plek op je duimpje kent en het er normaal gesproken echt heel anders uitziet.

Martine, wat een leuke dingen heb je gevonden zeg! Je zult je wel een breuk gezeult hebben hihi.

Esther, je bent denk ik al weg... fijne vakantie!

Maka, hoe krijg je het voor elkaar om Vera al slapende uit de BB te tillen.
    Ik weet zeker dat Boaz dan wakker zou worden hoor.

Noralien, tjee zeg wat heeft Anne lang geslapen zeg! doe Boaz een beetje van die uurtjes alsjeblieft ;)
    Boaz raakt ook snel 'oververhit' in de draagzak, vind het best moeilijk om hem daarvoor juist te kleden.
    Anne staat er wel bij hoor bij baby vd maand, samen met Noami en Soraya! Dus dat wordt iedere dag op een van onze beebjes stemmen!
    Wil het een beetje lopen de verkoop, de opendag heeft dus geen koper opgeleverd?

Kuona, zo Morris ook lekker doorgeslapen. Goed zeg dat hij het zo goed doet op zijn eigen kamertje. Wij slapen op zolder en hij dus ook een verdieping lager, neem dan wel de babyfoon mee en zet ik op de zachtste stand.
    Grote jongen hoor 200 cc. Welke film zijn jullie geweest.
    Enne leuk dat je dan ook filmpjes edit, lijkt me best leuk werk. WIlde na mijn grafische opleiding beeld & mediatechnologie gaan studeren, maar heb het niet gedaan (was wel al aangenomen op de kunstacademie)!

Dayenne, ik weet dat jullie niet veel te besteden hebben, maar wow 40 euro voor boodschappen, dat zou mij nooit lukken!
    En applausje voor Naomi hoor, wat fijn. Hopelijk is het niet zo eenmalig als bij Boaz!

Angela, wat goed je initiatief om weer naar de sportschool te gaan, drive zit er bij mij nog niet in hoor!
    We hebben gister de baby-mee op mijn fiets gemonteerd en voor het eerst dus een ritje gemaakt. Best wel een raar idee eigenlijk hoor en hij veert gelukkig wel lekker mee, maar probeer wel zoveel mogelijk hoppels te ontwijken. Heb het idee dat we dan veel bekijks hebben, haha. Heb er een foto van gemaakt, zal ik later even uploaden.

Married, heb Thije er tussen zien staan hoor! Dus deze maand met zijn allen op de feb-beebjes piepen! hihi.
    Tjee en Thije die om 8 uur kwam, hier een Boazje die al om half 2 lag te sabbelen en te kreunen op zijn knuistjes, dat heb ik nog een uurtje weten te rekken, maar toen had hij toch wel honger...

Bedankt meiden dat Boaz mede door jullie nu baby vd maand is. Ik heb vandaag om Soraya gestemd, morgen op Anne of Thije. Doen er nu 3 februari baby's mee?

Enna, goh dat is ook niet zo handig als ze je eerst met spoed er tussen plaatsen en dan waarschijnlijk de afspraken weer gaan afzeggen, zo kom je ook niet verder natuurlijk. En wat fijn dat het met Katie nu lekker goed gaat, houden zo. Ben benieuwd of je de rust terug kunt vinden om dus niet iedere week naar het CB te hoeven gaan om haar te wegen.

Daffie, misschien is je foto te groot in resolutie. Enne als je Myrthe nu opgeeft is dat pas voor juni hoor! Dus dan heb je nog wel even, want volgens mij kan ze er voor deze maand niet meer bij. Lees dat anderen dat ook al gemeld hebben.

Martine, wat naar dat Fuad nu weer last van zijn eczeem heeft gekregen zeg, dat is lastig uitzoeken zo.

Maka, dat is zeker idioot voor een babywinkel, 8 van de 10 vrouwen komen daar met baby natuurlijk. Lekker suf.
    Hihi, dus nu hebben Vera en Boaz officieel verkering, gaaf!! Ik zal het morgen aan Boaz vertellen, hij ligt nu lekker te slapen. Misschien droomt hij wel over Vera. Ah en Vera doet ook weer mee, we mogen niet te veel reclame maken hoor voor je eigen kleintje, dat staat in de forum regels, daarom noemde ik het af en toe maar even 'piepen' ipv 'stemmen'. Dan kunnen ze je foto verwijderen namelijk.

Nou ik plaats alvast dit bericht, mijn verbinding doet al 2 dagen erg raar en het openen van een pagina op internet duurt eeuwen. Raar hoor en soms ook wel frustreren. Want ik had me zo verheugd om vanavond lekker bij te lezen en te antwoorden, beetje ontladen want ik zit er even doorheen vanavond. Vriendlief contstateerd continu dat Boaz honger heeft, tenminste het is het eerste wat hij aangeeft wanneer hij sabbelt of een beetje jengelt en daar wordt ik een beetje gek van aangezien ik me dus voornamelijk een melkkoe voel, ook al doe ik het echt met alle liefde voor mijn kleine mannetje. Maar ik ben gewoon zo moe van die nachtelijke opbrekingen, ik kan daar gewoon niet zo goed tegen en heb mijn uurtjes slaap eigenlijk erg nodig. Helemaal omdat ik ook al weer een tijdje werk, daarnaast fulltime mama ben. Heb even flink zitten huilen vanavond. Vriendje heeft aangeboden om eventueel de nachtvoeding over te nemen zodat ik kan doorslapen, maar ja als mijn boops op knappen staan heeft dat weer geen zin.

Boaz heeft overigens sinds ik hem 1-2 flesvoedingen naast de borstvoeding geef wel erg veel last van zijn ontlasting dat niet wil komen, zo zielig. Iedere keer hopen we weer op een volle luier maar nee niks. Nu hoort dat er wel een beetje bij, maar wat hebben jullie er aan gedaan bij de kleintjes?

Misschien kan iemand het initiatief nemen om zich bezig te houden met de meeting, even informeren bij de locatie en reserveren of zo.
    Ik ben gewoon te druk met mijn werk om dit er ook nog bij te doen (sorry).

Ik heb dit bericht gisteravond getypt maar had toen geen verbinding, dus plaats het nu.
    Straks even kijken of ik nog even verder kan reageren, we gaan straks naar schoonoma, die zit nu pas in een verzorgingstehuis en heeft Boaz daardoor nog niet gezien.

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; af en toe moeten we gewoon even ontladen hoor meid...die tranen gewoon even lekker laten vloeien is goed. Kan me voorstellen dat het best druk is, aangezien je ook al weer even aan het werk bent!

Foto te hoog in resolutie?? Heb het ook met een verkleinde versie geprobeert....moet ik hem dan nog kleiner maken? Heb echt geen verstand van dat soort dingen hoor... :(

Mobiel; hoop dat het beter gaat met Tim, lijkt me raar dat hij ineens niet op zijn benen kan staan...

Myrthe heeft weer goed geslapen tot 7:30 en heeft na de fles flink liggen poepen (was al 2 dagen niet gebeurt), dus meteen in bad en nu ligt ze lekker te pitten :D :D Ze heeft steeds minder tijd nodig om in slaap te komen en als we haar in haar ledikantje leggen, duurt het hooguit 5 minuten tto ze slaapt, maar vaak redt ze dat niet eens. Ben wel blij dat we met 6 weken begonnen zijn met regelmaat in te bouwen, want daar hebben we nu profijt van. Ze heeft echt een schema en dus kan ik daar ook rekening mee houden :D :D Ze slaapt ook gewoon super in haar bedje, ben heel trots op die keine meid hihi.

Ik ga even douchen, manlief gaat de tuin weer in (als het goed is kan ik over een weekje in mijn vernieuwd aangelegde tuin zitten :D ).

10. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden

Miiriie: Grappig he, ze doen heel veel dingen het zelfde zin dan ook even oud, jij bent toch ook eerder bevallen ik met 38 week.

Flessen ik ga vandaag ook weer 5 geven want meneertje was vannacht om 3 uur wakker omdat hij honger had.

Fam veenstra: Maar Fuad krijgt dan nog maar 4 flessen dan zit hij precies op de hoeveelheid die hij moet hebben, hij slaap namelijk al 11 uur door s’ nachts anders kom ik overdag niet uit. Maar ga vandaag toch maar weer 5 flessen geven.
    Sterkte met Jildou

Maka: jeetje wat knap van Vera. Leuke foto.

Daffie: lekker dat je man vakantie heeft. Lekker dat je tuin bijna klaar is.

Noralien: ik ken de kinderwagen inderdaad, lijkt mij wel handig omdat het niet veel ruimte in beslag neemt, kan me wel voorstellen dat mensen het raar vinden.
    Zo hebben we op ons werk buitenslaap hokjes voor kinderen, lijkt op konijnen hokjes, voor kinderen heel gezond om er in te slapen, maar alle mensen die er langs lopen hebben commentaar. Ouders vinden het geweldig omdat kinderen heel goed slapen buiten.

Mobiel: sterkte met Tim.

Mieke: mijn ouders waren er bij, mijn vader heeft af en toe even iets naar de auto gebracht, en we hadden een kinderwagen en buggy mee waar je heel veel aan kan hangen.

Het belooft weer een mooie dag te worden vandaag straks lekker naar buiten.

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

wat is het megarustig hier ;)

12. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    zekker rustig hier, het weer valt wat tegen ier het word bewolkt.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tis hier ook niet zo'n geweldig weer. Ben net ff alleen naar de stad geweest. Nu echt eens lekker kunnen shoppen.

Mieke, Vera wordt ook een beetje wakker als ik haar uit de BB haal, dat doe ik wel al wiegend en als ze eruit is nog even tegen me aan houden. Maar kennelijk is ze dan toch zo suf geworden dat ze meestal ff een huiltje geeft als ik haar neerleg en dan weer wegzakt in dromenland :D.

Vanmiddag, toen vriendlief haar uit bed ging halen, lag ze op haar zij met de beentjes door de spijlen van t ledikantje...:(
    De laatste dagen had ik ook al een paar keer gezien dat ze op haar zij rolde en ze kan al een tijdje van zij naar buik rollen. Dus t zal niet lang meer duren voor we dr op de buik aantreffen... Vind ik wel een beetje eng eigenlijk. Doen jullie beebjes dat al?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, hoe is het op je werk gegaan, vond je leidinggevende het een goed plan of eigenlijk een minder goed plan, hihi.

Miireii, kan je niet adviseren mbt de flessen, maar 3 lijkt me idd niet echt veel. Misschien zoals Uk zegt een strikt schema aanhouden, wellicht dat ze de draad dan weer goed oppakt.

Uk, haha even iets minder blij met de storting van je vakantiegeld... ik krijg voor het eerst in 10 jaar ook weer eens vakantiegeld, komt door die zwangerschapsverlofuitkering van het uwv.

Angela, goed hoor dat je je lekker in het zweet getraind hebt. Goh en toch ook wel heel erg fijn dat door de zwangerschap er nog eens zoveel kilo's extra verdwenen zijn.

Iggy, water kan wel. Dat wil ik zelf ook nog even gaan vragen op het CB, maar appelsap en thee lijkt me geen goed plan, appelsap is veel te zoet en bevat suikers.
    Vind het een rare opmerking van je vriendin, dat is pas vanaf 6 maanden of zo! Ga dat nu nog maar niet doen. De darmpjes van baby's zijn nog helemaal niet afgestemd voor dat soort rare producten. Laat staan dat ze net gewend zijn aan melk.

Kuona, soms denk ik wel eens (of tenminste mijn vriend) dat die kleintjes ook wel eens gewoon dorstig kunnen zijn en dat het niet altijd honger hoeft te zijn.
    Daarom wil ik ook wat water als extra geven, daarbij is het ook wel goed voor zijn huidje wat extra vocht, hij is zo droog op zijn armpjes, borst, buikje, ruggetje en hoofdje is hij helemaal droog en heeft hij wat ruwe droge plekjes.

Maka, vertelde aan de papa van Boaz dat Boaz verkering heeft met Vera. Hij vond het eigenlijk niet goed, ze moeten elkaar eerst in het echt ontmoet hebben, dan mag het, hahahaha!!!

Noralien, Boaz wil ook geen speen, maar ik zit er ook niet op te wachten dat hij gaat duimen. Dus misschien is zo'n Nuby-speen ook wel iets voor hem, ga straks eens kijken op internet.
    Ik heb eigenlijk geen idee of je productie al zo terug zou lopen wanneer je 1 dag/nacht niet zou kolven of laten drinken. Misschien iets om even op het CB te informeren hoe je dit het beste zou kunnen aanpakken.

Wii-fit: he nu jullie het er over hebben wil ik zo'n ding ook. Maar ik mag niet van mijn vriend, om 2 redenen.
    Hij denkt dat ik het voor even leuk vind en daarna staat dat ding in de kast en het is toch wel veel geld en we moeten ook nog andere (belangrijkere) dingen aanschaffen.

Married, ik zou per flesje 150 cc achter laten denk ik.
    De ene keer laat hij misschien wat staan en drinkt hij het leeg dan is het maar 10 cc minder. Misschien kun je voor de zekerheid ook nog een pak kunstvoeding in huis halen, je weet maar nooit. Of van die kant-en-klare nutrilon pakjes melk! mocht het zo zijn dat hij erge honger heeft gehad en je BV is op, dan zou je (schoon)moeder dat in geval van nood kunnen proberen te geven. Hou er wel rekening mee dat het 10 uur duurt voordat het ontdooit is, ik denk niet dat je het au bain marie mag ontdooien, of wel????

Golfo, tjee zeg, het heeft gewoon zo moeten zijn dat je zoontje ziek was, moet er toch niet aan denken dat je daar had gestaan zeg.
    Wow wat fijn dat dat zo even ging zeg met voeden in de supermarkt. Handig hoor.

Martine/Miireii, Boaz kwijlt de laatste tijd ook veel, denk dat het te maken heeft met de ontwikkeling in zijn mondje. En je ziet in het onderkaakje aan de voorkant dat er ook al wel wat zit.
    Ach sommigen zijn er vroeg bij andere later. Zo zie je bij Vera dat ze al haar flesje vasthoudt en dat ze al situps doet.

Maka, geweldig die foto van Vera met flesje!!!
    Enne ik denk ook dat het ook wel het ontdekken van de handjes is hoor! misschien een combinatie van, sabbelen op de knuistjes, duimpje zoeken etc.

Daffie, wat heerlijk dat je man weer vrij is. En lekker met vakantie en is je verlof daarna afgelopen?
    Alvast veel plezier morgen bij A & de M.
    Hmmm, als je hem al kleiner hebt gemaakt, dan weet ik het niet. Misschien even bewaren als een ander format dan jpeg.

Mobiel, sterkte met TIm. Hopelijk niets ergs.

Maka, Boaz rolt nog niet echt bewust om. Misschien wel wanneer we hem op zijn zij leggen dat hij omrolt, maar dat is dan denk ik per toeval.
    Boaz heeft net ook zijn complete dekentje/lakentje los geschopt en dat terwijl ik hem toch best strak instop.

Hij heeft vannacht gelukkig weer een lange nacht geslapen.
    Van 21.45 tot 5.30, dus heb ik gelukkig weer wat uurtjes kunnen pakken. Voel me vandaag ook wat beter na gisteravond, toen zat ik er echt even doorheen.

15. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Maka: Vera is echt een snelle meid, straks loopt ze ook al met 10 maand.
    toen mijn dochter begon te draaien (6 maand) toen legde ik haar in een slaapzakje de flap stopte ik dan achter bij het matrasje in zodat ze niet echt meer kon draaien.

Mieke: gelukkig heb je vannacht wel goed kunnen slapen.

Nog 1 dagje thuis en dan moet ik weer aan het werk, heb er wel zin in maar denk wel dat het erg vermoeind is. PPFFF voor 14 kids zorgen, vind 2 nu al vermoeiend.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii en Noralien, jullie beebjes gaan goed zeg!!! :D

Martine, oeh maandag weer werken, kan me voorstellen dat je er wel weer zin in hebt, maar er ook toch even tegenop ziet.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Martientje; dus je moet maandag weer aan het werk?? Alvast veel succes ermee!! ;)

Mieke; mijn leidinggevende kon me niets beloven, ook al zou ik 50% gaan werken, dan nog kan het zijn dat ik gewoon de hoeveelheid weekenden moet werken die ik nu werk en dus ook de hele kerst ipv 1 dag....ga het nog eens navragen bij P&O, want vindt het toch wel heel erg vreemd... :( :( Heb haar wel gezegd dat ik dan wel met een probleem zit en dat ik misschien naar iest anders ga kijken ;)
    We gaan over 2 weken op vakantie voor 1 week en daarna ben ik nog 1 week vrij. 2 juni moet ik dan were beginnen.
    Wat lekker dat Boaz zo goed heeft geslapen vannacht :D

Maka; ligt Vera niet in een slaapzakje, anders moet je dat eens proberen. Myrthe draait nog niet, zet zich alleen heel hard af met haar beentjes :D :D

Manlief zit al 3 dagen om me heen te draaien, volgens mij gaan zijn hormonen met hem aan de haal :) :) :) :) maar eens kijken of ik er vanavond de energie voor kan vinden om hem aandacht te geven :) :) :)

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hallo dames! ben ik weer!

Heb de hele dag in amsterdam gelopen, ben net terug! heerlijk veel geld uitgegeven.. belachelijk eigenlijk, maar moet een keertje kunnen, manlief heeft zich prima vermaakt vandaag!

qua flessen, het heeft geen zin om een strak schema te maken, want mevrouw doet toch wat ze zelf wil hahah, 3 is zeker te weinig, dat weet ik, vandaag drinkt ze er alweer 5, dus komt wel goed!

onze feb beebjes bij baby van de maand gaan zeker goed he! ben benieuwd!

@Martientje: haha het moet niet gekker worden! ik ben met 38 wk en 5 dagen bevallen :p jeetje!

Even klagen:

ben dus net terug uit amsterdam. vanmorgen al om kwart over 7 weggegaan. kwam ik thuis, gaat mijn man gelijk weg!! hij is nu al een uur weg, en ik heb geen idee waar hij uithangt. heb em de hele dag gemist, en dan wil hij niet eens bij me zijn :( vind het erg raar, en ik voel me ook zwaar kut nu !!!!

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie, ik heb een tijdje geleden een slaapzak geprobeerd. maar steeds als ik m net gewassen had, spuugde ze een keer en moest ie direct weer in de was...:(
    Ze spuugt nu meestal wat minder als ze in bed ligt, dus misschien idd nog eens proberen.

Over t instoppen van de slaapzak had Mobiel een tijdje geleden een opmerking geloof ik, dat dat heel gevaarlijk is als ze gaan draaien...

Jammer dat t op je werk niet kan zoals jij graag zou willen. Ben je echt van plan om ergens anders te gaan kijken dan?
    Veel plezier met je man vanavond! :({|=

Martine, ja t gaat nu best snel met Vera geloof ik. Haar vader kon ook al met 9 maanden lopen :confused:, dus ze heeft t van geen vreemde dan...!
    Succes met werken alvast maandag!

Mieke, haha die papa's toch, wat doen ze toch moeilijk! Het is maar kalverliefde :)
    Fijn dat Boaz weer lekker geslapen heeft. Kun jij ook weer een beetje bijtanken, dat scheelt toch behoorlijk.

Getver, ik heb vandaag alweer 3 teken moeten verwijderen bij Axel, mijn kat. Heb ik zo'n hekel aan, want ik vind dat zoooo'n smerige beesten, die teken. Maar ook wel zielig voor Axel. Gek genoeg heeft mijn poes er bijna geen last van. Ik heb ze pas nog nek-druppeltjes gegeven, maar dat werkt ook voor geen meter.

En Vera ligt weer prins(es)heelijk te slapen in de wipstoel. Helaas wilde ze net weer niet in bed slapen. Maar gelukkig is het zo toch nog gelukt!

Miireii, gelukkig dat Soraya vandaag alweer 5 flessen heeft gehad. Jij ook lekker geshopt, heerlijk he!
    Ach, je man wilde er vast even uit na de hele dag op Soraya te hebben gepast...?

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, ben benieuwd naar de foto!!

Reageer morgen wel weer verder, ga nu lekker tv kijken!

Deel Deze Pagina