Hier hebben ze net de trilplaat door de achtertuin gehaald, wat een herrie maakt dat ding zeg!!! Myrthe slaapt er echter dwars doorheen =D> =D> Er komt nu in ieder geval vorm in de tuin, morgen gaan ze denk ik beginnen met het leggen van het terras..leuk leuk! Mieke; dakterras is ook wel heel leuk natuurlijk!! Noralien; snap je recatie even niet...mij onzekerheid die mij in de weg staat??? Ben geen onzeker mens hahaha, misschien dat je iemand anders bedoeld? Heb even gestofzuigt en opgeruimd, want een vriendin komt straks oppassen en dan moet het er toch een beetje netjes uitzien he! Heb alles op een briefje geschreven met telefoonnummers erbij hihi, is toch weer anders als dat mijn moeder oppast hoor... Ga me zo maar vast omkleden, want we gaan om 17:15 weg (eerst lekker naar de italiaan mmmm) en dan moet Myrthe ook nog een fles tussendoor en aandacht natuurlijk hahaha. Dan ben ik maar vast klaar zullen we maar zeggen...
Mannen, de mijne kijkt mij altijd aan als ze begint te huilen. Zo van, ze huilt DUS nu moet jij haar weer pakken. Ja doeiiii! En idd, ze heeft ook altijd honger volgens hem. Voedingen, nu meestal 2 borsten. Maar soms heeft ze na een al genoeg. Als ze bv een hele lading uitspuugd na de eerste. Beetje afhankelijk van haar drink en spuuggedrag zeg maar. Married, als Thije aangeeft dat 5 voedingen genoeg zijn, zou ik er echt niet proberen perse 6 erin te krijgen! Ik laat me gewoon leiden door de behoefte van Vera. 5 zou ik prima vinden, maar zij dus (nog) niet! Ik wil ook proberen 6mnd exclusieve BV te geven, ivm allergieen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat groente/fruithapjes ook wel erg aanlokkelijk zijn. Lijkt me heel leuk, ik kijk wel hoe lang ik t volhou . Deesje, probeert Naomi hier nu schaamteloos Boaz te versieren onder Vera's neus...?!!!! Anne, ben t wel met je eens over de baby vd maand, maar ach t is toch maar voor de lol. Zo werkt t alleen ook bij grote verkiezingen, die van sky radio bv, en dat vind ik dan wel erg raar. Mieke, ziet er erg leuk uit, Boaz achterop de fiets. Maar ik zou t ook wel een beetje eng vinden hoor, zeker omdat je m zelf niet ziet als je fietst! Babyhuisjes, vind ik toch wel een beetje raar! Maar ja, als ze er goed in slapen zal t wel ok zijn. Ik merk overigens niet dat Vera buiten beter slaapt, ze wordt juist sneller wakker soms. Ook vind ik t zelf een beetje eng met vliegende insekten in de tuin! Die dan op haar gaan zitten of misschien wel in haar mondje kruipen... Hm, ik klink een beetje als een schijtert zo, ik val verder wel mee hoor! Babyfoon, die kan hier juist wel heel zacht. Vriendlief zet m altijd op de zachtste stand als ik boven ben met Vera en ze huilt, en vergeet m vervolgens weer op de hardste stand te zetten. Als ik dan vervolgens weer beneden ben, dan denk ik soms dat ze nog niet echt ligt te huilen als ik wat geluidjes hoor, omdat ik denk dat ie harder staat
Daffie, veel plezier vanavond! Kom op meiden, we moeten echt even actie ondernemen vwb de meeting, zo schiet het niet op! Graag nog even een laatste check of je echt mee gaat, welke locatie etc.
GRAAG EEN JA OF EEN NEE ACHTER JE NAAM PLAATSEN OF JE ECHT MEE GAAT OF NIET? Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo NEE Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven JA Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België JA Enna: Tilburg Mirella25: Den Bosch Zeeland: Deesje: 's Gravepolder NEE Zuid-Holland: Axioma: Gouda JA Mobiel: Schiedam NEE/JA? Dinkie: Barendrecht NEE Gelderland: Dayenne: Arnhem JA Maatje: Duiven JA Kelly1980 NEE Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) JA Noppie: Utrecht JA Iggylover: Nieuwegein JA Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort JA Mause: De Meern NEE Noord-Holland: Mieke: Amstelveen JA Uk: Haarlem JA Maka123: Bussum JA Noralien: Krommenie NEE Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede JA Sjors75, Portugal in NL: Denekamp JA Golfola: Ommen JA Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten NEE Groningen: Seyla, Groningen JA Kuona: NEE 17 x JA POLL Locatie Meeting zaterdag 16 mei 2009 * paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'. Ligt in de buurt van Arnhem. http://www.bnb-arnhem.nl/posbank.html http://www.paviljoendeposbank.nl/ stemmen: * Pannekoekenhuis Likkepot in Vierhouten, wandelen op de Veluwe en dan pannenkoeken eten http://www.ertussenuit.com/details/17765.htm stemmen: Seyla Uk80 Martientje * pannekoekrestaurant Rhijnauwen in Bunnik http://www.iens.nl/restaurant/nederland ... tms?r=3770 http://web.mac.com/theehuis/theehuis/home.html stemmen: Marriedgirl Mieke Eppie25 Iggylover Enna Maka123 AxiomA * Partyhoeve, Pannenkoekenhuis, Speeltuin en Kinderboerderij in Lunteren http://www.uilenbos.nl stemmen: * http://www.pyramidevanausterlitz.nl/ stemmen: * Of eventueel ergens een zaaltje huren?? stemmen: Nog niet iedereen heeft een JA of een NEE ingevuld!
@Married: Ik doe er meestal een half uurtje over, maar dan doe ik ook wel heel relaxed hoor. Het echte drinken is meestal 10 min aan de ene kant en 5 min aan de andere kant. En Morris past ook al in een paar dingen van maatje 68! Sommige dingen in 62 past hij niet meer En wat een knapperd is Thije! Ik wil ook een tuinbroekje voor Morris maar dat lijkt me zo oncomfortabel zitten. Of valt dat wel mee? @fruithapje: hier ook pas met 6 maanden ws. @noralien, denk dat je mij bedoelde ipv daffie Hadden ze maar een gebruiksaanwijzing hè! @Mieke: Die telefoon gaat mee omdat wij geen vaste lijn hebben en we toch bereikbaar willen zijn. Maarja liever niet voor zatte vrienden natuurlijk. En wat creatief om zelf loungebanken te maken. Wij zouden ook wel zo'n set willen maar ze zijn zo duur! Nu willen we graag de hangmat van fatboy, ben benieuwd of die er gaat komen. @Daffie: Ik denk dat Noralien mij bedoelde Veel plezier vanavond!
Ik heb nog even op de site gekeken van Rhijnauwen - Bunnik, maar we kunnen voor de zaterdag daar toch reserveren! het kan alleen niet op zon- en feestdagen! Mij lijkt dit nog steeds een leuke optie! Zie onderstaand. De prijzen vallen ook heel erg mee, niet geheel onbelangrijk toch? http://web.mac.com/theehuis/theehuis/home.html MET ZIJN ALLEN iets vieren? even er tussenuit? informeel lunchen in het bos en aan het water! met de boot, kano, fiets, paard en wagen, hond mee! voor groepen tot 45 personen hebben we onderstaande extra (!) mogelijkheden. combinaties kunnen ook! vanaf 20 personen kan je kiezen een uit pannenkoeken-buffetten (kinderen onder de 3 eten gratis, onder de 10 voor de helft) of de aangepaste menukaart. reserveren kan op maandag tot en met vrijdag van 11.00 tot 19.30 uur. op zaterdag van 10.30 tot max. 17.00 uur (aankomsttijd)! op zon- en feestdagen kan je niet reserveren! we houden altijd genoeg ruimte vrij voor passanten en werken bij drukte a.d.v. een wachtlijstje op volgorde van binnenkomst! tot 13.00 uur zetten wij reserveringen bij mooi weer buiten klaar! reserveringen ná 13.00 uur staan standaard binnen klaar. je kunt natuurlijk altijd zelf nog kijken voor een plekje buiten. de extra (!) mogelijkheden náást onze menukaart kunnen alléén bij een reservering! BROODJESLUNCH minibroodjes verschillend belegd met kaas, pastrami en geitenkaas 6,90 p.pers. met tomaten-paprika-basilicumsoep of snert (alleen in de winter) 10,50 p.pers FREYA-BRUNCH minibroodjes verschillend belegd met kaas, pastrami en geitenkaas. daarnaast sushi van mexicaanse wrap met helft gerookte zalm met kruidenkaas en helft pastrami met pecannoten. per schaal voor 4 personen 28,80 THEEFEEST potje thee met 5 soorten thee (onbeperkt), een stapeltrommel met koekjes, snoepjes en chocolaatjes, minibroodjes verschillend belegd. per schaal voor 4 personen 35,60 voor 2 personen kan je van de menukaart je eigen theefeestje samenstellen. KINDJES ! FEESTJE ? een pannenkoeken-kliederfeestje met een kleurplaat, slingers, zelf je pannenkoek versieren, een verrassinkje, ranja met een rietje en op de foto met de pannenkoeken-bakker, zo aanschuiven! 5,90 per kindje! met een ijsje erbij 9,30 p. kindje PANNENKOEKENTAFEL-BUFFET naturel pannenkoeken om zelf te beleggen met 3 soorten toppings: runderragout, gebakken spek en een groentenmix. plus stroop, poedersuiker en verse bladsla 11,00 p.pers. inclusief BOSVALLEI chuncky monkey Ben & Jerrys ijs (bananenroomijs met walnoten en belachelijke brokken chocola)én vers fruit én slagroom 15,10 p.pers. PICKNICKTAFEL-BUFFET minibolletjes verschillend belegd met kaas, geitenkaas, pastrami én naturel pannenkoeken om zelf te beleggen! toppings; runderragout, gebakken spek en een groentenmix, plus stroop, poedersuiker en verse bladsla 14,80 p.pers. inclusief BOSVALLEI chuncky monkey Ben & Jerrys ijs (bananenroomijs met walnoten en belachelijke brokken chocola)én vers fruit én slagroom 18,80 p.pers KAISERSCHMARRN-BUFFET kaiserschmarrn (een oostenrijkse pannenkoeken specialiteit) en naturel pannenkoeken om zelf te beleggen! toppings; runderragout, gebakken spek en een groentemix, plus stroop, poedersuiker, vers fruit met slagroom, grand marnier, amandelschaafsel en verse bladsla 16,50 p.pers. inclusief BOSVALLEI chuncky monkey Ben & Jerrys ijs (bananenroomijs met walnoten en belachelijke brokken chocola)én vers fruit én slagroom 20,40 p.pers KLEINE HAPJES BELLAS KEUZE spaanse worst, kaas, gemengde noten en olijven 8,30 ROL-OM mini-buritos verschillend belegd met zalm en pastrami 15,50 eet smakelijk namens t team! theehuis rhijnauwen rhijnauwenselaan 16, 3981 HH bunnik tel: 030 - 656 1285
Je hebt gelijk hoor Mieke. Ik ga mee en vind Rhijnauwen een prima idee. Ik hoop echt dat er iemand is die de organisatie op zich wil nemen. Als er niemand anders is, wil ik het wel doen, maar ik begin deze week weer met werken en dat vind ik ff druk zat eigenlijk.
Ja, Mieke je hebt helemaal gelijk! Het is al over 2 weken 16 mei. Ik vind Bunnik ook de beste optie en wat je hier neerzet ziet er prima uit, we kunnen daar dus makkelijk met zijn allen terecht. Alleen zijn er maar 17 Ja's, dus van de extra mogelijkheden kunnen we geen gebruik maken (vanaf 20 personen). Hadden we trouwens al een tijd afgesproken?
Hoi meiden! @Maka, hihihihi, stoute Naomi he ...! Nee hoor, ze zal er niet tussen komen hoor, hihihihi. @babyfoon: hier nog niet in gebruik. Naomi slaapt nog op onze kamer. Als ik strax echt af ben van de nachtvoeding dan gaat ze naar haar eigen kamertje. Wij slapen beneden en haar kamertje is boven, zal ik wel moeilijk vinden ... Eigenlijk komt ze nu bijna nooit meers nachts, ze slaapt van half 11 tot zes uur, maar toch ... ik wacht toch nog ff totdat ik een eind ben afgebouwd. @flesjes, die van B-free ken ik ook niet!? @Mieke, wat leuk, die Baby Mee! Zou ik ook leuk vinden, maar ook wel beetje eng denk ik ... maar ja, nu kan je nooit op de fiets weg, vind ik ook wel jammer. @babymeeting, ik kan nog steeds niet mee helaas, dus het blijft een NEE @BV, Naomi drinkt altijd hooguit een half uurtje. Heel soms wat langer, maar dat komt bijna niet voor. Meestal ook uit twee borsten eigenlijk. Nu heb ik de 3e voeding vervangen door flesvoeding, gaat goed. Al wil ze de speen altijd nog niet zo snel pakken, maar ja, de volhouder wint he ...! De laatste voeding kan ook wel es wat langer duren. Soms ligt ze dan al half in coma en sabbelt ze volgens mij alleen maar. Ik kan echt merken dat Naomi verandert nu en weer naar een sprongetje gaat (of inzit?). Ze is superactief met haar beentjes, haar geluidjes zijn harder en anders (echt plezier maken!), ze kijkt meer naar speeltjes en ronddraaien ... echt zo grappig!! Vandaag was papa ook eindelijk es thuis, die werkt zoveel, hij ziet Naomi amper doordeweeks. Zondags wil ik er dan ook echt inhouden om niet te veel in te plannen. Hey meiden: VOLGENDE WEEK MOEDERDAG!!!!!!!!!! Ben benieuwd waar mijn mannetje mee aan gaat komen (en of ie het niet vergeet ...)!! Wil graag een nieuwe tas (heb een hele mooie van Guess gezien, heb er ook een portomonnee van), dus wie weet .... Maar zou ook goed kunnen dat ie het gewoon vergeet door alle druktes, hihi.
@ B-free flesjes, ze werden me aangeraden door iemand toen ik zwanger was. Ik heb toen een start-set bij BabyMax gekocht. Volgens mij zijn ze niet overal te koop. Hier kun je ze zien: http://www.schatteboutjes.nl/bfree-plus ... -1184.html
Kuona, daarom gaan we zelf wat maken, is goed te doen als je een beetje handig bent en mijn paps heeft veel voorraad van hout etc en ander handig gereedschap en accessoires, dus dat komt wel goed. Zo'n hangmat/stoel lijkt me ook fijn. Misschien moeten we een paar meiden even een pb sturen om te vragen of ze mee willen. Zoals Vaam en Caro, die willen vast mee maar is hier niet zo vaak. En zo zijn er nog een paar. Ik wil van de week best even een telefoontje wagen, maar ook ik ben best drukjes. Heb Austerlitz wel een mail gestuurd met de mogelijkheden, dus dat zou dan een goede 2e optie kunnen zijn. Ik vind dat we het voor vrijdag wel een beetje rond moeten breien toch, ivm reserveren en de grote groep. Ik denk dat we het maar rond lunchtijd moeten doen uurtje of half 1 - 1 uur, dan wordt het niet te laat voor de meiden die verder weg wonen. Noralien, nee ik heb nog niets gehoord van de moderators over baby vd maand.
Iloiza bijvoorbeeld, die wil ook graag mee zei ze een tijdje geleden, maar heb dr hier al even niet meer gezien.
Lees dat de laatste voorbereidingen gaan plaats vinden voor de meeting. Denk dat ik toch maar niet mee ga. We zijn in de weekenden al zo druk en op zaterdag zwemt Justin ook nog eens. Hoop wel dat jullie een leuke dag hebben.
@ Mieke: maar gaf het CB nog om een speciale reden die hypoallergene Nutrilon aan dan? Ik doe gewoon lekker die standaard hoor, waarom niet zou ik zeggen? Maar als je deze nu al aan Boaz geeft en hij vindt t lekker zou ik hem lekker daar op houden. Niet teveel wisselen zou ik denken. Gaaf die foto van Boaz achter op je fiets! Vond je het niet eng om met hem achterop te fietsen? Ah, lees net dat je het inderdaad een beetje spannend vond. Goed gedaan hoor! Mijn vriend wil trouwens ook een loungebank voor in de tuin gaan maken. @ Noralien: spannend als die kijkers. Ik hoop dat er een koper tussen zal zitten. Hebben jullie al een ander huis gekocht? @ Iggy: over het wippertje, je beebje moet er nog niet scheef in wegzakken, als ie er scheef in wegzakt (mist dan nog rompstabiliteit) schijnt het nog te vroeg te zijn. Ebbie kan er nog niet echt goed in. Ik gebruik hem alleen in de badkamer als ik alleen met haar moet douchen enzo. Dan zit ze er niet te lang in. @ slaapzakje: heb vandaag ook 3 slaapzakjes gekocht. Maar ben er niet echt van onder de indruk. Bijna allemaal met korte mouw en helemaal niet lekker dik. Vond ze erg dun en kouwelijk. Heb er toch 2 met lange mouwen weten te scoren en eentje van badstof met korte mouwtjes. Dan moet ze dus wel weer een rompertje met lange mouwen aan als ze erin ligt. Ga dan zeker ook nog een dekentje doen. Dus wat dan uiteindelijk het voordeel van zo;n slaapzakje is? Hier slaapt Ebbie trouwens gewoon in haar kleertjes die ze overdag ook aan heeft. Alleen een wollen vestje enzo trek ik dan wel uit. @ Maka: Ebbie zwerft ook flink door haar bedje! @ flesjes: heb vandaag ook 4 Avent-flessen erbij gekocht. Van die grote voor 260 cc. @ Daffie: wat leuk dat jullie tuin zo vordert! @ meeting laatste check: JA ik ga mee en vind het theehuis Rhijnauwen prima. Ik denk namelijk dat alle locaties wel druk zullen zijn op zaterdag... Als we een knoop doorhakken v.w.b. het tijdstip en het aantal mensen, dan wil ik deze week wel bellen dames. Voorstel van Mieke was om 12.30. Vind ik best. Jullie ook? Hoeveel mensen zal ik reserveren? 18 ofzo? Vandaag met mijn moeder gewinkeld. Was op zich heel gezellig: 2 shirtjes in de V&D gekocht, 1 broekje van Mexx voor Ebbie van mijn moeder + sokjes, Aventflessen, 3 slaapzakjes voor Ebbie, een picnic-kleed (met plastic van onderen) dan kan Ebbie lekker op het (natte) grasveld liggen op onze vakantie in Zeeland. Ook nog gezellig gelunched samen. Toch was ik vanmiddag een beetje sombertjes. Ik denk door de weersomslag. Ben ik nogal gevoelig voor. Onze kleine commode basrt nu echt uit zijn voegen voor wat betreft opbergruimte. Moeten echt een kledingkastje voor Ebbie erbij gaan kopen. Maar haar kamertje is zo klein dat ik hoopte met de commode uit de voeten te kunnen. Helaas!
vaamrile Jantie caro73 amor Iloiza Wenniepenny deze mensen heb ik een pb verstuurd.. wie ben ik vergeten?
ow shit! anne en bbelly! naja doe ik morgen wel als jullie niet erg vinden.. ga nu echt slapen! ben super verkouden...