Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij hebben net ook zetpilletjes gehaald!! voor jullie is het al ronde 2 he met prikjes... pffff vond het echt vreselijk

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede

heel verstandig iggy! maar wel wachten tot Levi echt verhoging heeft he.. dat werd mij geadviseerd.. ;)

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik snap niet dat we een arrangement moeten kiezen. Kunnen we niet gewoon van de kaart bestellen? Ik lust namelijk niet veel...

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mirreii ja ik heb ze voor zekerheid in huis gehaald, althans roy... hij moet om 15 uur werken en dan zul je net zien dat ik met een zieke levi kom te zitten en 3 honden... dan kan ik het maar beter voor zekerheid in huis hebben!!!

uk dat vind ik ook!!! ieder gewoon lekker bestellen wat ie wil en lust!!!

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ instoppen slaapzak: Is inderdaad gevaarlijk als die kleintjes gaan draaien, op gegeven moment draaien ze zich vast en kunnen ze zich dus niet meer omdraaien met alle gevolgen van dien, dus beter is om dan geen dekentjes te gebruiken en alleen een slaapzakje en dan gewoon los in het bedje leggen, dan kunnen ze zelf weer terug draaien zonder dat ze tegengehouden worden door strakke lakentjes of een slaapzak die ingestopt zit ;)

@ Noppie: wat ik las op google is inderdaad een heupafwijking/heupdysplasie, ik moet vandaag toch met Lisa naar het cb en Tim gaat mee, dus laat de arts daar ook nog even kijken, vond t erg raar dat de chp niet verder vroeg wbt die extra bilplooi, want heupafwijkingen zijn erfelijk, en nu weet ik dat ik dus zelf vroeger een beugel om mijn voeten heb gehad, plus dat ik een knakkend been in het heupgewricht heb, dus wil wel dat er ff goed naar gekeken wordt..

Gisteren kon hij gelukkig weer gewoon lopen, dus wat het nou geweest is? Ik heb geen idee...

@Fruithapje: Ik denk dat ik er 1 dezer dagen mee ga beginnen, Lisa kijkt soms het eten uit me mond, dus denk dat het wel tijd word om eens wat nieuws te gaan proberen bij haar ;)

@ Miireii: Je hebt van die speciale busjes waarin je voeding mee kan nemen, van die poederbusjes zeg maar, daar kan je voor 3 voedingen in meenemen, zijn heel handig die dingen ;) hihi Zie net dat Uk80 het ook al gezegd heeft :)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja we hadden nog iets aparts... levi probeert ons namelijk na te doen!!! als roy zijn tong uit steekt probeert levi dat ook!!! ook als we een bepaald geluidje maken doet hij het proberen na te doen!!! en als je tegen hem praat reageert ie echt door ook een brabbeltaaltje uit te slaan!!!
    volgens CB kan het zeker wel maar is ie er dan erg vroeg bij, ze vonden hem op zich al een behoorlijk wijs mannetje ;)

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Soraya doet dat ook! als wij aan het eten zijn en ik geef haar de fles ondertussen, dan denk maar niet dat ze wil drinken hoor! ze blijft kijken naar ons eten en pas als alles is opgeruimd wil zij haar flesje... ook tijd voor iets nieuws?

ik ga vd week maar even naar de prenatal dan. is idd wel handig! anders moet ik echt veel meeslepen haha!

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nou dat is toch leuk! :D Soraya deed dat ook al met 2 maanden, en nu kan ik hele gesprekken met haar voeren hahah! Soms lig ik helemaal in een deuk.. :)

ze heeft nu ontdekt dat ze met haar mond open ook geluid kan maken.. haar mondje gaat open, haar lipjes vormen een ' o' en dan zegt ze letterlijk: ' ooooooohhhh oooooohhhh ooooohhh' :) vind het zo geweldig als ze dat doet!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemiddag!

@ Mieke, leuke nieuwe avatar heb je!

@ Miireii, goed bezig jij met al je pb'tjes! :D
    Fijn dat Soraya leker groeit.
    Ik zal ook via hyves even wat mensen attenderen op de meeting ;)

@ meeting, 12.30 uur is prima!

@ maatje, jammer dat je niet meegaat.

@ Noppie, zou heel fijn zijn als jij het eea wil regelen.

@ Axioma, wat jammer dat je niet mee kan zeg!

@ Iggy, ah die Levi met zn eerste prikjes.. zielig altijd he? Lekker dat ie goed groeit!

Liefs van mij

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oooh goed dat je me eraan herinnerd! moet er nog een paar versturen!

thanks married! :D

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hoe is het trouwens met Mik van Leintje? Gaat Leintje mee?

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ff snel Soraya getempt, ze zit nu op 37.5. Toen ik haar temperatuurde voordat we naar het CB gingen was ze 36.9. het begint iets op te lopen... hoop dat het zo blijft, dan is er niets aan de hand!

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    geen id! ik moest haar ook een pb sturen volgens mij..

heb trouwens bericht gehad van jantie! ze moest even kijken of ze kon 16 mei, maar het leek haar wel erg leuk! :D

ze had het heel erg druk met 2 kids. maar alles ging goed :D

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ferry heeft het duimen helemaal uitgevonden hoor. Speentje wordt steeds minder. Die wil hij alleen nog als hij honger heeft en het even gerekt moet worden als het flesje nog niet klaar is. Maar om in slaap te vallen gaat hij eerst duimen. Ach, misschien gaat het vanzelf weer over. ;)

Verder heeft hij het kletsen ineens uitgevonden. Eerst was het af en toe een geluidje, nu heeft hij hele gesprekken tegen iedereen en ook tegen Ernie :)
    Hij is zo schattig!

Zijn ontlasting gaat nu goed, we hebben door wanneer we olie moeten geven en hoeveel. Dus als ik nu eerdaags eindelijk de juiste speen voor op de fles gevonden heb krijgt hij lekker pap 's avonds. Zal online maar eens kijken naar de speen ;)

@ Slapen: Wat dekken jullie je kindjes warm toe zeg! Ferry ligt alleen met een romper met lange mouwen in zijn zomerslaapzak en verder geen dekentjes/ lakentjes. Hij ligt dus zo los in zijn bedje. Als hij koud aanvoelt doe ik eventueel sokjes aan, maar meestal niet hoor.

We zijn dit weekend voor het eerst een nachtje weggeweest met Ferry en hij heeft zich uitstekend gedragen! Helemaal niet huilen ofzo. Ben zo trots op mijn mannetje!

@ Mobiel: Lisa is nu 3 maanden. Dan krijgt ze toch een echo van haar heupjes? Tenminste, dat is de gang van zaken als er een extra bilplooi zit of ongelijke bilplooien.
    Waarom heb je een beugel om jouw voeten gehad? Ik ben geboren met klompvoeten en daardoor een beugel tussen mijn schoentjes gehad. Het is helemaal goed gekomen en je ziet er niets meer van.

@ Fruithapje/ groentenhapje: Ik begin bij het groentenhapje. Ik weet zeker dat een fruithapje er wel in gaat, dus beginnen maar bij de wat minder zoete smaken. Straks lust hij het niet meer als hij eerst fruithapjes krijgt...

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Maka: yeay, wat goed dat Vera uit zichzelf zonder gedoe ging slapen!

@ Meeting in Bunnik: slecht nieuws!!! Heb net gebeld. 16 mei zitten ze al helemaal volgeboekt met allemaal groepen....... Heb ook nog gevraagd of we dan niet sochtends kunnen komen, maar dan is er ook al een groep van 23 om 11.00. Jemig wat balen.We moeten dus uitwijken naar een andere locatie. Welke zullen we nu bellen?

@ Mireii: ik heb van Difrax zo;n heel handig dingetje waar je 3x poedermelk afgepast in kan doen. Flesje met gekookt water mee en ff au bain marie opwarmen in het restaurant. Desnoods geef ik het zelfs gewoon zonder op te warmen. Heb het al een paar keer gedaan, gaat echt prima.

@ vaccinaties; sterkte voor alle beebjes die prikjes hebben gehad.

@ Mobiel: op zich niet vreemd dat de CHP daar niet verder zo op doorgegaan is hoor. Punt is dat zo;n heupdysplasie absoluut geen spoedgeval voor het weekend is, vandaar. Wel belangrijk dat er naar gekeken wordt, dus zeker even contact met je ha of met het CB ja. Sterkte ermee hoor.

16. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, leuke foto van Thije!!

Maatje succes op je eerste werkdag!
    Ik wil ook binnenkort eens beginnen met fruithapje. Dani is nu bijna 3 maanden en hij zit ook echt te smakken als wij aan het eten zijn. We zien wel.

Meeting, ik baal echt, maar ik ga het niet redden..... :(

Gisteren naar de kermis geweest hier en daarna met vrienden uit eten. Mijn ouders hebben opgepast. Was wel weer eens lekker om iets zonder de kids voor onszelf te doen!!

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: oh wat balen zeg! hmmm waar gaan we dan naartoe? Zal even googlen...

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    austerlitz dan maar???

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    dubbele reactie.... :)

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wat dachten jullie van deze: http://www.decoeswaerde.nl/
    Zit in Laren, heeft net een nieuwe bovenverdieping. Misschien kunnen we daar reserveren

Hier : http://www.pannenkoeken.net/menu.php
    Zit in Gouda.
    Hebben ze ook groepsarrangementen, maar kun je gewoon kiezen poffertjes of pannenkoek ...

Hier: http://www.pannenkoekenhuisbergzicht.nl/
    Zit in Woudenberg.
    Hebben ze ook lunchmenu's.

Hier: http://www.pannenkoeken.org/
    Zit in Ijsselstein, gelegen aan het bos.
    Kunnen grote groepen mensen kwijt.

Deel Deze Pagina