Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, Boaz heeft ook een ontstoken oogje gehad.
    Wat je doet is goed, meer kun je niet doen nu!

Married, alvast succes en toch ook wel veel plezier dan morgen op je eerste werkdag weer.

Ik dacht dat ik gelezen had bij die van Nieuwegein dat je kon informeren voor eerdere tijden???

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja volgens mij voor grotere groepen!!! anders informeer ik morgen even...
    maar met ze hoevelen zijn we tot nu toe dan???

doe ik er goed aan vroeg naar bed te gaan tv kijken met levi bij me in bed??? ik vind hem zo zielig en wil hem het liefst lekker bij me hebben, merk dat hij daar ook veel rustiger van word

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja volgens mij voor grotere groepen!!! anders informeer ik morgen even...
    maar met ze hoevelen zijn we tot nu toe dan???

doe ik er goed aan vroeg naar bed te gaan tv kijken met levi bij me in bed??? ik vind hem zo zielig en wil hem het liefst lekker bij me hebben, merk dat hij daar ook veel rustiger van word

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    dat kan wel, maar dan moet je wel oppassen dat hij niet te warm wordt.. onder het dekbed is te warm he.. als hij al verhoging heeft is het denk ik niet handig...

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kan hij wel in zijn eigen bedje onder de dekentjes of dat ook niet???

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Iggy: Ik zou hem lekker in zijn eigen bedje laten slapen met een lakentje. Straks weer even tempen en dan kijken. Hij heeft nu juist zijn rust nodig, van slapen word je het snelst beter.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pfff nog 5 dagen en dan is Ferry alweer 5 maanden! :confused: Waar blijft de tijd?

Noppie: Van buiten naar binnen wrijven, omdat je dan de vuiltjes eruit kunt halen en ze niet verder het oogje inwrijft. Aan de binnenkant zitten van die fluppertjes en kun je ze er uit vegen.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Married: Ja, ze lijken dan wel veel op elkaar he? Echte 20 februari kindjes :) :) :) :)

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Vanavond dodenherdenking. Doen jullie daaraan? Wij zijn altijd 2 minuten stil en vind het ook erg jammer dat ik dan altijd kinderen op straat hoor spelen :| Ik moest vroeger altijd binnen komen en na de 2 minuten mocht ik weer naar buiten. (toen ik oud genoeg was natuurlijk)
    Hoop dat Ferry stil is straks...

Gaan jullie morgen wat doen eigenlijk? Het is bevrijdingsdag!

Ik ga morgen denk ik even wegen en meten bij het cb. Ik ben zo benieuwd! Ik denk wel dat hij weer is gegroeid. 20 april was de laatste keer.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, als je wilt informeren graag. En als het rond lunchtijd kan is dat heel mooi, dan zou je eventueel kunnen reserveren voor 15 personen rond 12.30 uur.
    Is het rond 14 uur, dan is dat misschien ook nog wel oke, maar later denk ik niet voor een aantal meiden.

Ik zou Levi ook lekker in zijn eigen bedje leggen! Is wat rustiger. Dan krijgt hij ook geen prikkels van de tv.

Uk, wij houden wel even stilte maar verder doen we niets hoor!
    En Ferry alweer 5 maanden, het gaat gewoon te snel.
    Wij hebben Boaz net even opgemeten, 63 cm al weer. Hij hoeft van mij niet zo snel te groeien hoor. Dan groeit hij ook zo weer uit zijn maatje 62 garderobe en die wil ik nog wel even aan kunnen doen, vind het zo zonde!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, hij slaapt weer lekker hoor 's nachts!
    Vannacht hoorden we hem even rond 2 uur, maar was niet om er nou voor uit te hoeven gaan.
    En toen kwam hij om 6 uur! Half 7 lag hij er weer in na de voeding en kwam hij om half 11.
    Daarna om kwart voor 1 gevoed met een flesje nutrilon en daarna heeft hij weer 4 uur geslapen :confused: Heb dus lekker wat werk kunnen verzetten want ben ook mega druk.
    Nutrilon gaat er nog steeds helemaal goed in.

Wat houden jullie eigenlijk voor opwarmtijden/watt aan voor de magnetron per ... cc.
    Vind dat moeilijk te bepalen en er staat ook geen richtlijn op het pak van nutrilon.

13. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Volg je moedergevoel!

Leg hem lekker op je borst te slapen (met een hydrofielluier onder zijn gezichtje), met zijn eigen dekentje of een fleecedekentje over hem heen!Geniet lekker van hem en hij zal er ook van genieten ook al kan hij dat niet zeggen! Je merkt het gelukkig wel aan hem doordat hij rustiger wordt.

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Past Boaz nog in 62?! Ferry past alleen de broekjes nog in 62, verder heeft hij echt 68 aan hoor! Een enkel ding is dan nog erg groot, maar het meeste past prima. Boaz is toch iets groter dan Ferry. En wat lekker dat hij zo goed slaapt! Ik denk als Ferry zijn duimpje heel goed vindt dat hij dan ook langer slaapt ;)
    Gelukkig drinkt hij nu de Nutrilon en lijkt hij langer verzadigt! Heb jij even tijd voor je werk.

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi krijsde het zo uit dus heb hem op mn borst gelegd hij werd meteen rustig
    heb tv uitgedaam en lapop staat naast me op bed,,,, duurt ff voor bericht heb getikt

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hier maatje 50 en 56

17. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedenavond allemaal,

inbakeren na prikjes:
    het cb zei tegen mij dat het gewoon kon (dit omdat martijn snachts neit zonder wil slapen) alleen niet met hele dikke dekens over, gewoon met een lakentje.
    martijn heeft vanmorgen prikjes gehad, maar nog nergens last van.
    hij ligt nu heerlijk te slapen, maak hem om 9 uur wakker( als hij zelf niet eerder komt) en zal dan even tempen.

ik lees dat er bij kindjes veel wordt getemt, doen de mama's het hier dagelijks, ik temp eigenlijk nooit, alleen als ik denk dat hij koorts zou hebben.

groetjes anita

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Anita: Ik temp heel veel. Dat is voor mijn eigen geruststelling. Zodra ik denk dat Ferry iets mankeert (ja, dat is elke dag wel iets :oops: ) ga ik tempen en dan kan ik mezelf geruststellen. Wij moeten natuurlijk extra alert zijn, want als hij koorts krijgt kan er iets met de drain en toebehoren zijn ;)
    Ik maak me nog heel vaak zorgen en om dat de kop in te drukken sluit ik van alles uit.
    Hij zweet ook veel aan de achterkant van zijn hoofdje, dan is het weer reden om te tempen ;)

Ferry vindt het tempen ook niet erg dus als ik mezelf ermee help....... ;)

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo ff flesje gegeven en hem weer ff in zijn bedje gelegd... ga wel op mijn eigen bed er naast liggen zodra hij weer huilt kan ik hem troosten... tv en lamp zijn uit dus tis allemaal rustig voor levi

is levi de enige nog die bij zijn ouders op de kamer slaapt?

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Iggy, nee hoor, Naomi slaapt ook nog bij ons op de kamer. Totdat ik de BV stop, daarna gaat ze naar haar eigen kamertje.

Nou, iedereen net twee minuten stil geweest? Ikke wel, maar Naomi begon net te kraaien, had haar broekje net volgepoept, hihi. Nu net in bedje gelegd, maar ze wil niet echt slapen, huilt al effetjes. Zie het nog vijf minuutjes aan en anders pak ik ze maar weer ...

Die meeting klinkt echt leuk, vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn :(

Deel Deze Pagina