Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hihi, klinkt wel heel gezellig! En iedereen wat meenemen is ook altijd leuk (en goedkoop). Vind t op zich een goed plan.Ik zie het al helemaal voor me :) :) Overal beebjes her en der. Ik zorg wel voor de pannenkoeken :D !

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Heb even geen tijd om op alles te reageren. Op een of andere manier doet internet het niet op mijn laptop dus zit nu ff in het kantoor van mijn vriend. Gelukkig heb ik mijn persoonlijke kacheltje bij me in de draagdoek want het is hier koudddd. (verwarming niet aan)

@Married: ben benieuwd hoe je eerste dag is gegaan!

@Meeting: Ik ben wel voor een andere datum, dan kan ik ook mee :) Dan zou het zelfs bij mij wel kunnen, heb een mega achtertuin en behoorlijk wat ruimte in huis. Mja ik woon dus nog voorbij Breda in België, dus beetje uit de richting voor de meesten. En die datum staat ook al behoorlijk lang dus ook niet handig. Maar misschien een idee voor de volgende keer?

@dames die inbakeren: Ik heb hier nog een paccodoek liggen die ik wil verkopen. Misschien handig om nog een reserve erbij te hebben? Wij hebben hem amper gebruikt want Morris had er niet zo veel aan.

Morris heeft vannacht van 0.00 tot 8.00 geslapen!! En daarna nog lekker doorgetukt tot een uur of 12.00. Heerlijk hoor, ik ben er na de eerste voeding uitgebleven dus had lekker even tijd voor mezelf. Wel balen dat het internet het niet deed/doet.
    Oja mijn auto is naar de keuring, duimen jullie mee voor een goede uitslag? [-o< Hier in België werkt het trouwens echt anders dan in Nederland. Ze hebben hier aparte keuringsdiensten en die keuren hem alleen. Als er dan iets mis is moet je naar de garage om het te laten maken en dan volgens mij weer naar die keuringsdienst... mijn keuring verloopt alleen morgen dus ik hoop dat hij ok is, anders mag ik er natuurlijk niet meer mee rijden van/naar de garage.

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Deesje: ik zit met Ebbie nog op 6 voedingen op een dag (ze is bijna 5 kilo nu). Hoewel ze op 5 voedingen zou moeten zitten en per keer 150/5 mag, krijgt ze dus 6 voedingen waarbij ze tussen de 110 en de 165 cc per keer drinkt. Hier wisselt het ook nog al. Kijk vooral naar het gedrag van Naomi en niet naar de 'algemene richtlijn', de meeste beebjes doen het toch op hun eigen manier en niet op de standaard manier denk ik...

@ meeting locatie: voorstel is dus mij thuis. En bij mooi weer op het plein bij mij voor. Als ik mijn woonkamer een beetje verbouw kunnen we toch nog aardig wat slaapplaatsjes/zitplaatsjes creeren en ook nog een aantal boven.
    Bovendien zullen er ook nog flink wat voedingen gedaan worden, dat kan dan op de bank/stoel of boven op ons grote bed of op de logeerkamer op bed. Ik heb wel een doodgewoon jaren-30-eengezinswoning dames, dus het zal met slecht weer wel gezellig druk worden, :).
    Als het mooi weer is kunnen we op picknick/box-kleden de beebjes buiten neerleggen en het plaatsen van wandelwagens is dan al helemaal geen probleem, want het plein en het grasveld zijn bizar groot. Laten we nog even afwachten of de andere feb-mam's het ook een leuk idee vinden.
    Ik kan dan bijvoorbeeld zorgen voor de koffie/thee, sap, een grote pastasalade en stokbrood. Misschien kunnen de andere mama's dan een cake of een taart bakken ofzo. Dan komen we al een aardig eind. Is nog veel goedkoper dan in het restaurant ook op deze manier!

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Thanx alvast voor wat reacties meiden! Staat op de verpakking dan wel 200 ml, maar das dan een richtlijn ofzo ... Fijn! En ja, is ze voldaan, dan is ze voldaan, toch? Kan er idd niet meer inproppen, dan spuugt ze het alleen maar uit.

@Noppie, echt TOF van je dat je zo gastvrij bent! Vind het echt jammer dat ik niet kan. Was wel benieuwd naar iedereen en de beebjes!
    @Married, hoe ist op het werk!? Wennen, of gaat het goed?? Ik mag 3 juni weer beginnen, maar dat duurt nog ff gelukkig ...

Hier vandaag een superdagje qua schoonmaak. Heb mijn kledingkast ook es opgeruimd, ben altijd erg slecht in kleding wegdoen, maar dat ging nu vrij makkelijk. Goed excuus voor een nieuwe garderobe, al moet er nog wat kilootjes af van de zwangerschap (nog 4). Die laatste vier gaan toch wel moeilijk, hihi.

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    En dan doen we de volgende meeting bij Kuona in het zuiden van het land!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zal ik wat appeltaarten en boterkoeken bakken??

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    lekker iggy!

nog een suggestie van wat ik kan meenemen? :p

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Heb mijn vriend ook maar even een mailtje gestuurd, om hem psychisch voor te bereiden op dat wat misschien volgende week op hem gaat afkomen, :).

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihihi noppie, goed idee! misschien kan hij beter weggaan met al die hormoonbommen :) :)

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Iggy: jij was onze bakfanaat he? Lekker appeltaart en boterkoek. Maar doe rustig aan, van allebei 1 denk ik? Als iedereen wat gaat meenemen hebben we namelijk sowieso al veel te veel! Niemand die een hele taart gaat opeten denk ik, hahahaha! Weet je al of je die dag vrij bent?

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hahahahaha, neehee, dan moet ie meehelpen om ons en alle beebjes te verzorgen en spullen naar het plein sjouwen enzo!!!! Maar dat vind ie denk ik wel geinig hoor. Hij vraagt ook elke dag 'hoe-ist-op-ut-feurum'?

12. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen? Gisteren kreeg ik een pb'tje van Mireii of ik mee wilde naar jullie meeting. Helaas kan ik niet mee...

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben ben ik langere tijd al niet meer op het forum geweest. Dat heeft alles te maken met het feit dat mijn relatie aan het stuk lopen is. Het gaat al langere tijd niet goed maar het heeft de laatste 2 weken z'n toppunt bereikt. En ik denk dat het einde wel inzicht is nu. Hoeveel verdriet me dat ook doet. Er zijn een aantal zaken waar ik ontzettend veel moeite mee heb. Te denken is aan; het principe dat mijn vriend niet aan sex wil doen met condoom (dat betekend dus al 9 weken geen sex gehad omdat mijn cycus nog niet weer is begonnen en daardoor kan ik de pil niet gebruiken). We hebben alle andere vormen wel gehad maar er is meer... Daarbij komt dat hij me helemaal niet meer knuffelt of kust 'omdat het toch op niets uitdraait....'. En als klap op de vuurpijl doet hij HELEMAAL niets voor Jade. Jade slaapt nog steeds niet door, wat betekend dat ik na 9 weken helemaal total loss ben. Een keer een avondje ontspannen in bad is er niet bij als ik Remco vraag of hij even op haar wil letten.

Ik ben jullie echt nog niet vergeten en ergens mis ik de gesprekken hier ook wel. Alleen staat mijn hoofd er nu niet naar. Sorry dat ik jullie lastig heb gevallen met "mijn verhaal".
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kindjes. Als ik weer in een beetje rustiger vaarwater ben gekomen ben ik absoluut weer van de partij!

Liefs
    Karina

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh karina ik schrok van je berichtje wat vreselijk meid!!! net een baby dan hoor je lekker te genieten, hoop dat alles toch nog goed komt

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja meiden ik ben bakfanaat!!!! hoor donderdag pas of ik vrij ben... vind beetje vaag dat zo lang moet duren

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    karina kunnen jullie niet goed praten wat jullie beiden dwars zitten en nwe start maken en er voor gaan met zijn 2tjes

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ooh karina wat erg! idd wat iggy zegt, dit hoort een tijd van genieten te zijn! ik hoop dat jullie er alsnog uit kunnen komen met zijn tweeën.. kan me voorstellen dat je niet naar de meeting komt, je hebt genoeg aan je hoofd.

en je valt ons heus niet lastig hoor met je verhaal! dat moet je toch inmiddels wel weten..

Balen dat hij niets voor jullie Jade doet, enne waarom wil hij niet met condoom sexen? :( ik vind het echt erg voor je meid, doe het rustig aan meid! en we hopen je snel weer te zien hier!

Liefs, Mireille

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @noppie: nou mijn man zou er echt wel tussenuit knijpen hoor op zo'n moment! hahaha, hij wordt al gek als ik alleen op het forum zit, laat staan al die vrouwen hier in huis :p

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Karina: wat erg meid! Kan me voorstellen dat je er dan helemaal doorheen zit! Wat geeft hij voor verklaring dan, dat hij niets met haar doet?
    En je valt ons niet lastig hoor! Kom maar lekker spuien.
    Ik hoop dat je na een goed gesprek hem kunt duidelijk maken dat je allebei ouder bent!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ff weer snel een reactie van mij, ik kan het niet laten he ;)
    Alles gaat goed hier, wederom voldoende gekolfd net :D.

@ Noppie, wat een topidee en wat lief van je zeg! Ik wil uiteraard ook wat maken of meenemen? Let me know!

@ karina, meissie toch! Ik vind het heel erg om te horen dat je echt geen uitweg meer ziet. Kunnen jullie er niet over praten?

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ooh man, ik doe de hele dag al pogingen om op te ruimen, en het enige wat ik aan het doen ben is dingen verplaatsten!!

schiet ook niet op met mij he..

Deel Deze Pagina