Karina, wat naar te lezen dat het thuis helemaal niet lekker gaat! Hier ook nog geen seks gehad hoor, eerlijk gezegd al heeeel lang niet. Gelukkig is mijn vriend niet zo op seks belust (hoe zeg je dat) en ik ook niet. Maar met een condoom wil hij ook niet vrijen. Ik heb nu het mirena spiraal genomen. Hiervoor hoef je niet eerst een menstruatie af te wachten, misschien is dat ook een optie voor jou. Ik hoop heel erg dat jullie er wel samen uit zullen komen en als een gelukkig stel ouders er voor Jade kunnen zijn, want niet alleen jij maar ook Jade lijdt hier natuurlijk onder. Ik vind het alleen wel heel erg dat je vriend niets voor Jade doet, waarom wilde hij dan samen met jou een kindje?? Nou ja zo kunnen we allemaal wel onze meningen neerschrijven, het belangrijkste is dat jullie er goed uit gaan komen. Sterkte meid. En je bent natuurlijk altijd welkom om hier lekker even van je af te schrijven. Married, je eerste daggie werk zit er weer op. Maatje, jouw eerste dagje was gister bij je nieuwe baas, hoe is het gegaan. Noppie, wat een goed idee zeg. Wat was de reactie van je vriend Ik heb nog heel veel plastic bekers liggen en zal ik ook plastic borden en bestek meenemen. Misschien wel zo handig toch? Nou ik werd vanmorgen wakker van de wekker. Dat is de laatste tijd nog heel weinig, zeg maar nog nooit, voorgekomen. Ben toen maar even bij Boaz gaan spieken want ik was bang dat hij het misschien niet meer deed. Hij heeft gisteravond om 20.45 laatste voeding gehad, en echt niet een volledige voeding. Daarna ging hij rond 22.30 slapen en lag dus om 7.30 nog te slapen en ik denk dat hij nog wel even door had geslapen als ik niet was komen kijken. Ik heb in de kraammand van mijn vriendinnen een foeilelijke slaapzak gehad, dat omdat hij zo lelijk was ze hem juist gekocht hadden voor de grap. En ik had hem dus weggelegd omdat ie zo lelijk is. Maar gister toch maar aangedaan en ik denk dat Boaz hem zo lekker vindt dat hij daardoor dus zo heerlijk heeft liggen knorren. Zie foto, hahaha.[attachment=0:3or9sd55]Slaapzak_2.jpg[/attachment:3or9sd55]
heerlijke nacht gehad dus mieke! enne, ik vind de slaapzak wel grappig maar zou hem zelf ook nooit kopen goed idee van de plastic bekers..! volgens mij moest ik nog een keer de lijst aanpassen maar ik weet niet meer voor wie
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Bij Noppie Thuis! En eventueel een picknick in het park Meiden die wel meegaan Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg Gelderland: Dayenne: Arnhem Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Maka123: Bussum Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Golfola: Ommen Groningen: Seyla, Groningen 14 x JA Nog geen antwoord: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Mobiel: Schiedam Leintje1: HJ1977: Meiden die niet meegaan Angela familieveenstra Noralien Kuona Tirtilisko Waxientje Daffie Caro73 Mause Maatje Kelly1980 Dinkie Axioma Mirella25 Deesje Vaamrile Patriessie Karina82
Mieke: Jeetje wat lijken Boaz en Ferry op elkaar als hij zo ligt zeg! Echt 1 gezicht! En ik vind de slaapzak ook wel grappig Zou hem ook niet zelf hebben gekocht, maar groen staat hem wel
Ferry is trouwens heel onrustig! Hij heeft de hele dag nog niet in zijn bedje gelegen. 2 x een half uurtje in de kinderwagen en nu ligt hij te spartelen in de box Hoop maar dat hij straks wel gaat slapen...
@ Karina: heel veel sterkte vanaaf meid! Probeer een beetje rustig te blijven! @ seks/condooms-gedoe: eerlijk gezegd vind ik het met condooms ook minder fijn. Laatst probeerden we het hier voor het eerst, met zo'n stom condoom, en het ging voor geen meter. Deed bij mij zo;n zeer, lag natuurlijk niet alleen aan dat duffe condoom, maar het helpt niet mee als het toch al niet zo erg wil. Toch vind ik het dat niet leuk overkomen als een vent per definitie zegt 'met een condoom wil ik het niet'. Moeten vrouwen dan altijd maar met hun lijf sollen om te voorkomen dat je ongewenst zwanger wordt? Hmmmm.... @ mannen-die-niks-met-jonge-beebjes hebben: n vriendin van mij haar man had ook dat zijn gevoel voor hun beebje erg moest groeien enzo. Dat vond ze ook best wel moeilijk. Maar dat is wel helemaal goed gekomen. Maar hij hielp wel gewoon mee enzo. Een andere vriendin van mij heeft ook dat haar man in eerste instantie het verzorgen aan mijn vriendin overlaat. Met hun oudere dochtertje doet ie dan weer wel alles. @ Mieke: ja, neem maar mee die plastic bekertjes zijn wel handig voor de sapjes enzo. Plastic bordjes en bestek misschien toch ook wel makkelijk ja. Dan doe ik wel gewoon kopjes voor thee en koffie, want dat is nooit zo heel lekker uit een plastic bekertje. Ik heb hier ook nog stapels met leukige servetjes, dus die hoeft niemand mee te nemen. Hahaha, geweldig verhaal van die slaapzak! Mijn vriend kwam net thuis. Die vind t prima dat jullie allemaal komen. We hebben dus een 'GO' I guess! Als we de definitieve lijst van mama's die komen volgende hebben dan zal ik diegenen via een PB mijn adres en telefoonnummer geven okay? Ook zal ik wat aanwijzingen geven hoe je hier het beste kan komen met de auto en met openbaar vervoer. Hoop alleen niet dat jullie al te veel vallen over ons bijna-affe-huis: we hebben 2 jaar geleden dit huis gekocht en ontstellend verbouwd. Maar het is nog niet helemaal af: nog geen plinten, badkamer nog niet gedaan, zolder nog niet gedaan, tuin is nog foeilelijk enzo. Gelukkig komt vrijdag voordat jullie komen de schoonmaakster, dus dan zal het op zijn minst een BEETJE toonbaar zijn .
Jeetje Mieke, dat is wel heel erg knap van Boaz! Misschien hebben ze diezelfde slaapzak ook nog in een wat mooier stofje Maar ja, is vaak met die kids he, wat wij vreselijk vinden, vinden zij t einde. Tja
Meiden ik heb eventueel nog een ander optie voor de meeting (nouja eigenlijk mijn man) Justin heeft een vriendje en die hebben een boerderij/manege. Daar zit een mooi ruime bij waar stoeltje tafeltje en zelf een bar bij zit. Alle kinderwagen kunnen er naar binnen. Als het mooi weer is kan je zelf buiten op de veranda zitten. Auto parkeren is ook geen probleen ruimte zat. Is echt westerns aangelegt. Weet niet wat ze ervoor wilt hebben maar als er genoeg animo voor is zou ik het na kunnen vragen. Eten en drinken kunnen we zelf voor zorgen. De lokatie ligt vlak bij de ikea in duiven. Langs de autobaan landelijk gelegen. Noppie hoop niet dat je het verkeerd op vat. Jou idee is echt super lief hoor.
@ Meeting wie neemt wat mee: - Noppie: koffie en thee, pastasalade en stokbrood, servetjes - Iggy: gebak - Maka: pannenkoeken - Mieke: plastic bekertjes/bordjes enzo - Mireii/Uk: frisdrank en/of sapjes @ Maatje: geeft niks hoor. Rustig suggesties blijven geven. Waar is die manege/boerderij van de vrienden van jou?
levi is erg wakker hahaha ik moet steeds zijn muziekmobiel in de box opdraaien hahaha dan ligt ie te kraaien van plezier en probeert erna te slaan hahaha
Noppie, ik verwacht wel dat al wij komen dat het huis gewoon af is hoor!!! Doe niet zo gek, daar gaan we toch niet op letten Goed neem ik plastic serviesgoed mee en bestek Misschien is het een idee om de lijst straks weer aan te vullen met wie wat mee neemt zodat er een beetje overzicht in blijft/komt hoe en wat, is dat een idee? Is het een idee om je adresgegevens etc. via een hyvesmail te doen, misschien wat minder werk dan iedereen apart een pb te sturen???
vind eerlijk gezegd condooms waardeloos en dat hebben wij dus ook niet gedaan... ben meteen aan de pil gegaan en beetje risico genomen shame on me hihihi roy laat zich helpen als we een 2 e kindje hebben zodat ik niet eeuwig aan de pil hoef te blijven, was zijn eigen idee hij zei jouw lichaam heeft het zwaar genoeg gehad met zwanger zijn en bevallen
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Bij Noppie Thuis! En eventueel een picknick in het park Wie neemt wat mee: - Noppie: koffie en thee, pastasalade en stokbrood, servetjes - Iggy: gebak - Maka: pannenkoeken - Mieke: plastic bekertjes/bordjes enzo - Mireii/Uk: frisdrank en/of sapjes Meiden die wel meegaan Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg Gelderland: Dayenne: Arnhem Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Maka123: Bussum Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Golfola: Ommen Groningen: Seyla, Groningen 14 x JA Nog geen antwoord: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Mobiel: Schiedam Leintje1: HJ1977: Meiden die niet meegaan Angela familieveenstra Noralien Kuona Tirtilisko Waxientje Daffie Caro73 Mause Maatje Kelly1980 Dinkie Axioma Mirella25 Deesje Vaamrile Patriessie Karina82
Haha heb er helemaal zin in en zit blij te wezen!! Leuk hoor en eindelijk is de knoop doorgehakt vwb een locatie! Maatje, Duiven ligt toch bij Arnhem of Nijmegen??? Is Utrecht dan niet toch wat centraler?
@ Mieke: helaas, ik heb geen hyves en ga ik ook niet aan doen alszijnde de enige digibeet in dit gezelschap, ! Ik kan toch hopelijk wel een PB aan meerdere dames tegelijk sturen hoop ik? Nou ja, ik zoek het wel eventjes uit. @ Mireii: hihihihi, nou euh, ik geef geen bv meer en hoef ook niet te rijden dus doe mij maar aan roseetje, whaahahahahaha, nee hoor. Ah joh, neem gewoon wat drinken mee. Je hoeft niet perse aan ieders speciale wensen te voldoen hoor. Doe maar gewoon wat. Okay, dan gaan we het dus definitief bij mij doen? Lachen zeg! Mijn vriend vind het helemaal leuk! Hihihihi, tis soms net een wijf hoor.
oohja! sorry! met alle respect noppie ik zag dat jij pastasalade ging maken? doe je daar varkensvlees door? dat eet ik namelijk niet.. ik kan eventueel wel een marokkaanse ham meenemen...?
Mieke Klopt ligt vlak bij Arnhem. Tuurlijk is Utrecht centraler. Ik dacht alleen hier kunnen we allemaal wel de kinderwagen meenemen.