Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Karina, jeetje meid wat erg voor je... Hoop voor je dat jullie er nog uit kunnen komen!! Sterkte vanavond!

Mieke, ik kan me iets voorstellen van je reactie op die slaapzak ;)

Married, leuk dat je eerste dag zo goed is gegaan!!

Enna, fijn dat je man een aantal dagen lekker thuis was!!! Zal wel genieten zijn geweest?! Kan me voorstellen dat je edrd an al van tevoren tegenaan zit te hikken als hij weer weg moet... Stekrte meid!

Meeting, geweldig initiatief Noppie!!! Je gaf aan als tijd van 13.00 tot 15.00 uur. Als dit misschien een uurtje eerder kan dan gaat het me waarschijnlijk wel lukken om die kant op te komen!!!! Of is dit voor veel meiden (en met name voor jou Noppie) te lastig?????

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Enna: Het is allang leuk dat je ook komt! Kan me voorstellen dat je baalt dat Rob weer weg moest. Hoe lang moet hij nu nog blijven daar?
    En als je even wilt kletsen, je weet me te vinden he? ;)

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Enna: bij deze onthef ik jouw van wat voor taak dan ook voor de meeting! Neem alleen jezelf en je beebje maar gezellig mee. Zullen we jou eens verwennen!

@ Angela: speciaal voor jou rekken we de meeting op. Open huis van 12.00-15.00. Daarna ophoepelen allemaal 8) :) .

Ben bezig met routebeschrijvingen en tips enzo. Geeft die stomme routeplanner weer geen afslagnummer vanaf de A2 aan. Wordt vervolgd dames!

Aan de dames die komen: PB mij eventjes je mailadres, dan mail ik jullie vanaf mijn hotmail wel. Net zo makkelijk!

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Angela: ik heb je maar weer op de lijst gezet :D als je nog wat mee gaat nemen, roep maar ff!

of pas de lijst ff aan als het je lukt ;)

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, je bent helemaal geweldig!!!! Ga het morgen met mijn mannetje proberen te regelen!!!!

Mireii, weet zo even niet wat nog mee te nemen, maar geef maar een gil als er nog iets te binnen schiet!!

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    oh meiden, klinkt allemaal zo gezellig die meeting , baal echt dat ik niet kan:(. Maar ik hoop in ieder geval dat jullie supermooi weer hebben en lekker kunnen picknicken!

Vriendlief heeft de hele avond voetbal zitten kijken dus ik heb lekker kunnen bijlezen (was weer heel wat).

@Karina: oh meissie toch, wat een rotsituatie. Ik weet helaas hoe het voelt :(. Hopelijk kunnen jullie er nog uitkomen, maar zoniet.....ook dan gaat uiteindelijk het zonnetje wel weer schijnen meid, al heeft het even zijn tijd nodig.
    Maar het klopt wel wat iemand al eerder zei, je bent net bevallen en je hormonen gieren nog wel even door je lijf. En inderdaad...veel mannen vinden baby's maar niks, pas als de kleine wat meer gaat 'doen' beginnen ze het leuk te vinden. Maar dat hij je niet meehelpt, dat kan natuurlijk niet. Door de moeheid zal je humeur er ook niet beter op worden en jullie relatie dus ook niet. Hopelijk gaat de rust dus weer snel wederkeren. Veel sterkte ermee!

@in bed slapen: ik vind ook dat iedereen zelf moet weten wat hij wil en waarschijnlijk ook zelf wel aanvoelt wat goed is. Ikzelf kies er ook voor om Daan in zijn eigen bedje en in zijn eigen kamertje te leggen (geef al wel vanaf het begin flesvoeding). En ook hier een vriendin waarvan de kleine tot aan 5 jaar bij hun in bed lag....dan is de privacy toch ver te zoeken. Tevens houdt Daan me met zijn 'geknor' wakker. Bij elk geluidje dat ik uit zijn kamertje hoor word ik al wakker en als hij bij me slaapt dan doe ik dus geen oog dicht. Het is ook echt een druktemakertje en hij zwaait nogal met zijn armen, hihihi.
    Maar in het weekend dan komt hij 's morgens wel regelmatig even bij ons liggen en als ik een keertje er moe ben en even ga liggen dan neem ik hem meestal ook wel mee ;).

@married: En??? alles goed gegaan op de werkdag (het kolven wel, las ik al).

@huis: we kunnen er al vanaf 2 juni in !!!! Ik heb er zoveel zin in :D!! Nog maar een klein maandje dus. Eindelijk mijn eigen spulletjes en meubels en een grote kledingkast!! Hier in het gastenverblijf heb ik maar een kleine kast en eigenlijk geen bergruimte. Ik kom echt heel veel plek tekort. Maaaaaaaar...ik ben echt zo ontzettend blij dat mijn ouder dit verblijf hadden toen het mis ging met mijn ex. Ik heb er echt veel profijt aan gehad en ben blij dat ik niet al die maanden bij mijn ouder in huis heb moeten wonen. Het zijn schatten van mensen, maar als je al zolang op jezelf hebt gewoond dan wil je ook graag zo snel mogelijk weer op jezelf.

Daan doet het overigens goed. Hij drinkt meer dan voldoende, maar die stomme boeren blijven hem helaas nog steeds veel dwarszitten. Volgende week moet ik met hem weer naar de osteopaat en ik hoop eigenlijk dat hij ook dit 'probleempje' kan verhelpen. Vind het vaak zo zielig, want als zo'n boer goed klem zit dan huilt hij ook echt als ik hem eruit probeer te krijgen.

Volgende weer ook weer naar het CB voor zijn 2de prikken. Vorige keer ging het gelukkig heel goed en huilde hij heel even en stopte meteen toen ik over zijn beentje wreef. Daarna heeft hij er ook niet heel veel last van gehad. Hopelijk gaat het dit keer weer hetzelfde.

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ladies,

Heb al n paar meiden mijn adres enzo gestuurd. Ik ga morgen weer verder als ik weer meer mailadressen heb gekregen per PB. Dat werkt toch het makkelijkst heb ik al gemerkt. Ik haak nu ff af voor vanaaf.

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nou lady's, ik hoor mijn bedje roepen, dus ik ga er maar even naartoe :)

Nog even snel:

Ik heb er echt zin in! ben zooo benieuwd :D :D (de meeting dan he haha! )
    Noppie: je hebt me 2x hetzelfde bericht verstuurd :)
    Vaam: fijn dat jullie 2 juni al in het huis kunnen!!!

Nou, fijne avond nog, en tot gauw!

Liefs

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meeting zaterdag 16 mei 2009

Bij Noppie Thuis! En eventueel een picknick in het park :D

Wie neemt wat mee:

- Noppie: koffie en thee, pastasalade en stokbrood, servetjes
    - Iggy: gebak
    - Maka: pannenkoeken + stroop/suiker
    - Mieke: plastic bekertjes/bordjes enzo
    - Mireii/Uk: frisdrank en/of sapjes
    - Golfola: Verschillende Sandwiches
    - Married: Iets fruitigs :p :idea: doe maar Denny Duqette uit Grey's Anatomy :) :p ;)
    - Enna: haarzelf en Katie :)

Meiden die wel meegaan :)

Noord-Brabant:
    Eppie25: Hoeven
    Hummelke Sofie: Deurne / België
    Enna: Tilburg
    Gelderland:
    Dayenne: Arnhem
    Utrecht:
    Marriedgirl: WbD (Utrecht)
    Noppie: Utrecht
    Iggylover: Nieuwegein
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen
    Uk: Haarlem
    Maka123: Bussum
    Overijssel:
    Miireii: Enschede
    Sjors75, Portugal in NL: Denekamp
    Golfola: Ommen
    Groningen:
    Seyla, Groningen
    Limburg:
    Angela21: Venlo

15 x JA

Nog geen antwoord:

Iloiza: Emmen
    Martientje: Assen
    Mobiel: Schiedam
    Leintje1:
    HJ1977:

Meiden die niet meegaan :(

familieveenstra
    Noralien
    Kuona
    Tirtilisko
    Waxientje
    Daffie
    Caro73
    Mause
    Maatje
    Kelly1980
    Dinkie
    Axioma
    Mirella25
    Deesje
    Vaamrile
    Patriessie
    Karina82

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, ik heb je adres natuurlijk al bedacht ik me! En ik neem de tomtom mee.
    Ik neem de quinny zapp mee, die neemt niet zoveel plek in als het binnen wordt door slecht weer. En een lekker kleed voor als we buiten gaan zitten.
    Oh zie dat je me al gemaild hebt :D

Enna, fijn dat je man even lekker thuis is geweest, nu moet je hem helaas weer missen.
    Boekt hij wel vooruitgang in zijn aanvallen?

Maatje, het is natuurlijk een heel goede optie die manege, daar niet van hoor ;)

Nou Boaz slaapt echt veel zeg. Vanmiddag ook weer 4 uurtjes en hij ligt nu ook weer lekker te knorren, ben benieuwd voor hoe lang vannacht. Hoorde hem net nog wel even mekkeren.

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    :) :) :) lijkt me een goed plan! :) :) :)

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    meiden, wat gaat dit gezellig worden! heb er zo'n zin in! :D

als het maar niet het weer wordt dat nu hier bij ons buiten is, want daar word ik niet vrolijk van!

Manlief zag gisteravond de lijst van wie neemt wat mee. Het eerste wat hij zei:

je gaat toch geen varkensvlees eten??!

Heb em toen gelijk maar mijn berichtje laten zien waarin in meldde dat ik het niet at :)

Jammer is dat he, dat ie me niet gelijk vertrouwd, moet altijd bewijzen hebben :)

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Even ego :oops:

De bv zit al een tijdje een beetje in een dip. Sommige voedingen gaat het heel erg goed, maar anderen zijn weer een drama.
    Omdat bij Jikke de bv vroegtijdig stopte door het weigeren en steeds vaker de fles krijgen, wil ik Anne zoveel mogelijk de borst geven. Zo hoop ik dat het weer een beetje opkrikt.
    Dat betekent nu veel, heel veel aanleggen en vaak, heel vaak een huilend kind .
    Ze probeert het iedere keer opnieuw, maar wordt zó verdrietig als de voeding niet (snel genoeg) komt. Daar wordt haar mama dan weer verdrietig van.
    Als ik haar door het huilen heen maar steeds aan laat happen, komt het uiteindelijk wel goed. Maar dan zijn we een tijdje verder en heb ik een snikkend meisje aan mijn borst.

Naast de tijd die de bv momenteel in beslag neemt, mijn handen vol aan een puberende peuter met 'eetprobleem'.
    Heb dus ff geen tijd gehad mee te lezen en te reageren.
    Zie wel dat jullie eruit zijn wat betreft de meeting....gezellig hoor!

14. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    he meiden, heb een paar drukke dagen gehad, ga dus niet helemaal terug lezen ;)

@Karina, meid wat een heftige situatie zeg, heel veel sterkte!!

@Omgang baby, hier ook een kennis die voor 3 dagen in de week gaat werken, maar de chreche had de kleine gaat 4 dagen naar de chreche, dan had ze tenminste ook een dagje voor zichzelf en geen last van (..) en dan zei ze dus letterlijk!!!
    AAAHHH!!

@Marrief, fijn dat je 1e werkdag zo goed ging!! Knap dat je zoveel hebt kunnen kolven! en heerlijk dat t zo goed ging met Thije!

@Enna, fijn dat Rob 6 dagen vrij is geweest.. logisch dat het dan weer moeilijk is om hem weer te missen!!!
    Maar fijn dat het wat beter gaat met hem!

@Vaam, oh heerlijk bijna jullie huis!!! Moet er veel aan gebeuren?
    Wat zielig voor Daan, hopenlijk kan de osteopaat hem helpen!

@Noralien, he meid wat moeilijk. dat zal erg veel energie kosten, het constant aanleggen en een huilend meisje...
    en dan Jikke nog...
    Heel veel succes!! Hoop echt dat je bv weer goed op gang komt, zeker als je er zoveel voor doet!

@Meeting, oh wat klinkt dat leuk!!! Oh ik zit zo te twijfelen...utrecht is wel erg makkelijk met t ov...?!

Zo manlief is weer werken dus eindelijk weer even wat langer achter de comp!
    Hier alles goed, met koninginnedag mn vaders 60ste verjaardag gevierd. In juni gaan we met de hele familie een weekend naar Limburg voor zn verjaardag. Daarna blijven mn ouders en mn man en ik en Josanne daar nog een extra weekje :D Heerlijk!!

Verder kon ik het niet laten en heb ik gisteren Josanne's kamertje geschilderd... van wit/groen naar wit/roze/lavendel :D:D Hihi een echte meidenkamer...

Aanstaande zondag wordt Josanne opgedragen (zeg maar dopen maar dan zonder water) in onze kerk.
    Mn moeder heeft van mijn trouwjurk een jurk voor Josanne gemaakt, die komt ze morgen brengen... ben erg benieuwd!
    We hadden een klassieke doopjurk patroon gevonden en dat heeft ze nagemaakt...

oeh ff de was ophangen...

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noralien, balen dat het zo moet gaan met de bv.....hopelijk gaat het snel weer beter!!

Axioma, Utrecht is heel goed te doen met het ov!!! Gewoon gezellig komen joh!!
    Waar in Limburg gaan jullie op vakantie??? (ben niet nieuwsgierig hoor :) )

16. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @Karina... hoop dat jullie gisteravond er een beetje uit zijn gekomen!

@Married.. fijn dat het 1e dagje werken zo goed ging zowel met jou als met Thije..
    Maar wat een geregel is dat toch om op tijd te komen, heb er zelf ook last van hoor hihi bij het CB kwam ik de 1e keer ook al 15 min. te laat bij de kapper 20 min. En de laatste tijd gaat het nu wel aardig :)

@Vaam... heerlijk dat jullie zo snel in het nieuwe huis kunnen.
    Keano had ook zo last van die vastzittende boertjes maar hier lag het aan de aventflessen hij bleef er maar van boeren en dan nog kwamen ze niet allemaal.

@Enna... Balen dat je hem na 6 dagen weer moet missen.. bah

Vandaag krijgt Keano zijn 1e prikjes ben benieuwd of hij er last van gaat krijgen..

17. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden:

Er is heel wat besproken in de 2 dagen dat ik aan het werk was.

Heerlijk om weer aan het werk te zijn, vooral het contact met de collega’s.
    Viel me reuze mee hoe moe ik was.

Nou heb ik wel geluk dat mijn man de kids van de crèche haalt en het eten klaar heeft hij had zelf gestofzogen en de vaatwasser uitgeruimd op eigen initiatief.

Helemaal geen tijd gehad om bij te lezen,

Lees over de meeting bij Noppie thuis, leuk dat het bij jou kan.

Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet moet komen? Het lijkt me heel gezellig maar we hebben ook op mijn werk een feest, eigenlijk word er van me verwacht dat ik daar bij ben, maar ik hoorde het van de week pas, vond ik beetje laat. Ik zal zo snel mogelijk laten weten of ik mee ga. Is het dan van 13:00 tot 17:00 uur.

Ene Miiriie ik eet ook geen varkensvlees.
    Neem mijn eigen eten dan wel mee omdat ik alles suikervrij moet, lekker lastig.

Ga zo meteen met Fuad naar de HA zijn eczeem en de darmkrampen worden steeds erger, heel raar omdat het vorige week helemaal over was. Zo sneu hij is ook steeds s’nachts wakker van de krampen, net nu ik weer aan het werk moet.

Ik reageer later wel op jullie.

Groetjes Martine

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Angela, haha ben ook wel eens nieuwsgierig hoor... we gaan naar t gehuchtje Partij... zuid limburg dus. Boven op een heuvel ligt een boerderij.
    "vroeger" gingen we heel vaak met mn ouders daar op vakantie...
    www.hommerich.nl

@Patriessie, nou hopenlijk vallen de prikjes mee... Josanne sliep alleen maar erg veel die dag..

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @! Mieke: het lijkt mij ook wel lekker slapen hoor in zo'n theemuts!

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Thije kwam pas om 08.10 uur, wat een luxe!
    Hij heeft nu een soort retro-pakje aan, ziet er niet uit, haha.. Is een cadeautje, dus wilde het toch even aantrekken, maar het is net een balletpakje en dat bij zo'n uit de kluiten gewassen jong is nogal een lollig gezicht.
    Zal ff proberen een foto te maken zo.
    En hij heeft gister niet gepoept, dus er zal straks wel een lading komen... hopelijk over het pakje, zodat ik weer kan omkleden (en als we de deur uitgaan kleed ik hem sowieso om ;)) :)

@ meeting, ik neem iets van fruit(salade) mee, goed? van 12 - 15 vind ik een mooie tijd! Superleuk dat je dan ook komt, Angela!

@ Axioma, kom je ook? :D Utrecht is vanuit Gouda heel goed te doen! ;)

@ patriessie, succes met de prikjes!

@ martientje, leuk als je ook komt hoor! :D

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina