ooh Karina dat is goed nieuws! ben blij dat jullie het hebben kunnen ophelderen! Goed zo meid! Ik hoop voor jullie dat hij nu ook werkelijk je gaat helpen met Jade, zodat jij een beetje kan gaan uitrusten. Ben blij voor jullie!! Liefs!
@ Enna. pffffff K nieuws zeg!! sterkte @ Karina.. jeetje meis een hele opluchting dat het gesprek zo is gegaan en duim voor je dat hij nu echt zijn best gaat doen voor jou en de kleine..
@Angela, heerlijk he timen van poepluiers Hopenlijk knapt de oma van je man snel op! @Maka, precies tis maar goed dat niet iedereen t zelfde is. Ik vind t heerlijk om fulltime mama te zijn. Mn schoonzus is telkens bezorgd of ik me niet verveel. Maar ik snap die kennis gewoon niet... hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat last van je kind hebt!? succes met strijken... Pff heftig hoor die avonden bij jullie... goed dat je er positief over blijft!! @gewicht, mijn hemel, van die cijfers van jullie kan ik alleen maar dromen...... en die zal ik nooit op mijn weegschaal zien. Maar ach als ik over een aantal maanden mn maatje 42 weer pas ben ik ook tevreden @married, ooh geweldig dat pakje hihi als je een andere wipstoel zo het zo een foto van 25 jaar geleden kunnen zijn @Noppie, hihi ik moet dus komen Nou als ik Josanne in de draagdoek meeneem is het geen probleem om de bus te nemen... Ik pm je wel ff... Oeh lekker dat Ebbie zo goed geslapen heeft!! Hihi maar dan moet jij ook wel slapen he @Iggy, gelukkig viel het mee met Levi's oogje!! @Enna, he meid wat erg!! dikke knuf en veel sterkte hoor!! @Karina, ooh wat fijn dat jullie toch nog samen zijn!!! En dat hij nu begrijpt waar jij tegen aanloopt, dan kan hij er ook wat aan doen. Ik hoop dat jullie er samen weer helemaal uit gaan komen!! In elk geval heel veel succes... en lekker van je kleine meid genieten!!! @meeting, nou t ziet er dus naar uit dat ik ook ga komen.... Ik wil ook wel wat meenemen, alleen geen grote dingen aangezien ik met ov kom, en ook de luiertas al mee moet dragen... Iemand nog ideen of wensen??
jeetje wat wegen jullie weinig!!! ik zal blij zijn als ik weer onder de 80kg zit!!! ben altijd al wat molliger geweest!!!
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Bij Noppie Thuis! En eventueel een picknick in het park Wie neemt wat mee: - Noppie: koffie en thee, pastasalade en stokbrood, servetjes - Iggy: gebak - Maka: pannenkoeken - Mieke: plastic bekertjes/bordjes enzo - Mireii/Uk: frisdrank en/of sapjes - Golfola: Verschillende Sandwiches - Married: Iets fruitigs - Enna: haarzelf en Katie Meiden die wel meegaan Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg Gelderland: Dayenne: Arnhem Utrecht: Marriedgirl: WbD (Utrecht) Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Maka123: Bussum Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Golfola: Ommen Groningen: Seyla, Groningen Limburg: Angela21: Venlo Zuid-Holland: Axioma: Gouda 16 x JA Nog geen antwoord: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Mobiel: Schiedam Leintje1: Meiden die niet meegaan HJ1977 familieveenstra Noralien Kuona Tirtilisko Waxientje Daffie Caro73 Mause Maatje Kelly1980 Dinkie Mirella25 Deesje Vaamrile Patriessie Karina82
euh axioma, ik weet niet meer waar je woont dus ik heb je gewoon ff onder aan de lijst gezet dat je wel meegaat.. kan het nog wel ff veranderen hoor!
ik weeg nu nog steeds 70 kilo, en eigenlijk zou ik nog 5 kilo moeten tot aan mijn begin gewicht, maar ik vind het prima zo.. ben ook wel lang, dus eigenlijk valt het niet eens op en ik moet bekennen dat ik er ook helemaal niets aan doe! hahaha
kreeg een berichtje van HJ1977 (ellen) : Hoi Mireille, Bedankt dat je nog aan me hebt gedacht! Ik ga niet mee naar de meeting. Ik heb er best weinig energie voor moet ik zeggen. De nachten met die twee knakkertjes van me beginnen er steeds meer in te hakken. 17 mei moet ik mijn eerste slaapdienst weer draaien, dus het lijkt me niet verstandig dat ik dan de 16e mee ga. Ik vind het wel jammer. Had jullie graag eens ontmoet. Groetjes, Ellen
kijk wel uit met wat ik eet hoor zit nu al op 85kg en ik moet terug naar de 79 kg!!! het ging best hard hoor maar nu moet ik ongi worden en blijf ik hangen
@iggy, nou dat vind ik nog niet veel kilo's hoor.... die 6 kilootjes gaan je vast wel lukken!!! @gewicht ik zit zelfs boven de 100 zucht... maar goed ik krijg het er wel weer af... is me voor de zwangerschap ook gelukt.... maar soms baal ik wel gigantisch heb ik verdorie zo mn best gedaan voor mn zwangerschap ( ben toen bijna 60 kilo afgevallen) en zucht dan komt er tijdens de zwangerschap weer zoveel aan...
Hihi married, idd een erg hip retropakje! Nou dan zijn mijn gele en oranje pakje erger hoor! Noppie, zal je vriend blij mee zijn dat wij nu allemaal weten dat hij vroeger in legging en tutu rondsprong Karina, goed te horen dat het gesprek positief was en jullie er weer voor gaan! Enna, ow wat k# zeg! Mijn jaarcontract is ook niet verlengd wegens ziekteverzuim tijdens de zwschap. Maar ja, ik was wel opgelucht, omdat ik dan zelf die keuze niet hoefde te maken. Twijfelde al heel erg of ik misschien tijdelijk wilde stoppen. Maar ik zou je zeker niet beter melden hoor! Zij krijgen toch betaald voor jouw ziekteverzuim en die uren zijn gewoon van jou! Jij kan er toch ook niets aan doen dat het allemaal zo gelopen is. En dan ook nog je man die je steeds moet missen... Meis, ik heb met je te doen hoor. Hang in there! Gewicht, nee ik mag ook zeker niet klagen. Axioma, wauw dat vind ik echt enorm knap 60kg afvallen! Respect! Nou, nog niets gestreken. Vera had net weer alles ondergescheten, dus zij is in bad geweest, ik ben gedouched en de wasmachine draait. Wilde net beginnen met strijken, maar Vera wilde eerst nog ff drinken. Dus zit nu met links dit bericht te typen .
@ Enna: jemig, dat kan er ook nog weleens bij... Het is natuurlijk hun goed recht, maar het is voor jou waanzinnig klote. Nog een stressfactor erbij. Aan de andere kant meid, probeer het maar als een kans te zien, straks met de ww even goed de tijd nemen om te herstellen en positieve plannen te maken qua werk. Misschien tref je straks wel een werkgever die veel flexibeler is! Ik ben even kwijt wat jouw beroep ook al weer was. Iets in de zorg meen ik toch? Goh nou, sterkte hoor... Kan je die vakantie-uren niet gewoon lekker laten uitbetalen, bij wijze van een financiele tegemoetkoming in dit geheel? @ Karina: wat een geweldig nieuws! Heel goed dat jullie echt even hebben kunnen praten en dat je hem duidelijk hebt gemaakt hoe het zit! Fijn dat je je nu weer wat beter voelt zeg! @ Mireii: hihihihi, ja, nu dus echt duimen voor mooi weer, anders wordt het een gekkenhuis bij ons volgende week. Nou ja, in Afrika slapen ze ook met z'n 10-en in een hutje. Dus MOET kunnen hoor! @ Axioma: kweet ff niet wat je mee kan nemen. Zeker als je met ov komt wordt het lastig. Maakt niet uit, gewoon lekker komen, niet iedereen hoeft wat te doen toch? Wat knap trouwens dat je 60 kilo was afgevallen . Daar is een hoop doorzettingsvermogen voor nodig. Ebbie is echt belachelijk braafjes vandaag... Ten eerste sliep ze al door van 23.00 tot 07.45. Toen heeft ze weer geslapen van 09.00 t/m 11.15. En nu net na het voeden/verschonen/spelen ligt ze alweer te maffen . Je zou haast gaan twijfelen of het wel goed met d'r gaat. Maar ze heeft geen koorts verder ofzo. Nog wel een vies oogje. Toch maar gauw even in het boek van de rust en de regelmaat gekeken. Maar het klopt toch wel. Tot 3 maanden zijn beebjes zo'n 60-70 minuten wakker inclusief voeden/verschonen. Gemiddeld slapen ze nog wel tot 20 uur per etmaal. Ebbie gaat dus waanzinnig goed, yeah! Wel balen dat Ebbie niet graag op haar buik ligt. Ik doe nu zo'n 3 minuten per keer, eerst 1 minuut, toen 2 en nu dus 3. Maar het eindigt toch altijd in huilen. Balen, want het moet van de fysio, bovendien is buikliggen de eerste stap naar kruipen. Ze houdt wel steeds beter d'r koppie omhoog en d'r armpjes ogen dan ook steviger. Hoe doen jullie beebjes het op de buik?
@Noppie: fijn dat ebbie het vandaag zo goed doet zeg! Enne buikligging, is hier ook een drama eerste klas! Het eindigd ook altijd in heel hard huilen. Maar ik moet haar tegenhouden, want ze rolt zichzelf om als ze op de buik ligt. en ze kan er ab-so-luut niet tegen als ze wordt tegengehouden, dus vandaar dat geschreeuw. maar als ik het niet doe, ligt ze binnen 2 seconden weer op haar rug Ze zal het toch moeten leren dat kruipen en het koppie omhoog houden!