Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Enna, jeetje meid, wat een rot nieuws, lekkere timing ook! Sterkte!

Karina, fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal een stuk beter!

Iggy, mijn streven is ook om onder de 80 kg te komen hoor (en dan ben ik er al dik 8 kwijt ten opzichte van voor de zwangerschap!), dus je bent echt niet de enige!

Axioma, tjee, dan heb je echt goed je best gedaan, 60 kilo afgevallen!!! =D> Dat gaat je nu vast ook weer lukken meid!

Noppie, Dani is ook niet zo'n fan van het buikliggen. In het begin heeft hij af en toe op de buik geslapen omdat hij niet anders wilde, en nu wilt hij het dus niet meer.... Levy wilde het ook al niet en dat is ook allemaal goedgekomen, dus het zal ook nu wel weer loslopen :)

Nou, ik had vanmorgen toen Levy naar de creche was beneden gestoft en gezogen. Na de creche is zijn vriendinnetje mee komen spelen, en jullie raden het al: het is weer een grote bende..... Eer van je werk heb je op deze manier niet. Dalijk dus maar weer opnieuw zuigen, want dit schiet niet op zo :(

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Karina, wat fijn dat jullie het toch een beetje hebben kunnen ophelderen.
    Soms hebben mannen dat echt, dat ze het gewoon niet zien (of niet willen zien)!
    Ik hoop heel erg dat hij nu ook wat initiatief zal nemen om de zorg van Jade op zich te nemen!

Angela, sterkte met oma! en wat een vreselijk nuchtere opmerking van je man zeg :|

Noppie, nou dat wordt een feestje bij je. Ik hoop dat het mooi weer is zaterdag, want wat is er nou leuker om lekker buiten op het gras te zitten met z'n allen.
    Wat doet Ebbie het goed zeg, Boaz slaapt overigens de afgelopen dagen ook veel meer, o.a. dus dat doorslapen nu. Ik hoop heel erg dat hij het er in zal houden.
    Wat voor maatje heeft Ebbie nu eigenlijk?
    Boaz is een beetje sjaggie vandaag geloof ik. Heel af en toe wel een lachje tussendoor.
    Heb hem net in zijn bedje gelegd want volgens mij was hij toch wel moe, maar hij ligt echt te jammeren, volgens mij dus van vermoeidheid.

Married, hihi hoe kunnen ze nou zoiets geven zeg? Hier ook een paar dingetjes wel gekregen die niet helemaal onze smaak zijn, maar ja ach dat hou je toch.
    En dat truitje wat hij er onder draagt is zeker een rompertje van de Hema, heb ik vanmorgen ook gekocht, toevallig!
    Goed gekolfd trouwens zeg op je werk. Lijkt me best even raar... nou ik ga even kolven hoor... tot zo!!! ;)
    Enne geen GA kijken... dan mis je een hoop mooie mannen hoor! Ik wil het voor geen goud missen :p zal eens kijken of ik een plaatje van die fruitige vent kan vinden.

Enna, wat een naar bericht van je werk zeg! Maar ik ben het wel met Noppie eens, het is belangrijk dat jij eerst even goed hersteld en weer de oude wordt, maar dus maar gebruik van je ziektewet. En er moet toch een oplossing zijn om je vakantieuren uit te laten betalen of zo. Belachelijk eigenlijk dat ze je dan maar even weer beter willen melden zeg.

Axioma, knap hoor 60 kg afvallen. Ik vind afvallen echt heel moeilijk laat staan 60 kg.

Ik heb nog 1 kg te gaan naar mijn begin gewicht voor de zwangerschap, maar eerlijk gezegd let ik ook niet echt op. En eigenlijk wil ik er dan nog wel 3 af proberen te krijgen.
    Moet er toch maar even aan gaan werken. Neem het me wel steeds voor, maar het lukt nog niet.

Patriessie, voel je je al helemaal thuis in het nieuwe huis? Heerlijk he.

Mirella, wat een leuke foto's van Daniel. En je katje is een schatje ;) maar eerlijk gezegd vind ik 5,5 week wel erg jong om dan al bij de moeder weg te halen. Dat moet min. 8 weken zijn. Onze kittens mochten pas weg bij 13 weken.

Noralien, wat vervelend van je bv, blijf er niet te lang mee tobben hoor, daar worden jullie beiden niet gelukkiger van. En misschien zoals Noppie al zei eens advies inwinnen van een lactatiedeskundige.

Zo ondertussen ligt Boaz toch te slapen, heerlijk!
    Hebben jullie ook gezien dat op het plekje van het fontanelletje klopt, een adertje of zo dat daar onder zit. Je ziet het dan echt op en neer gaan, eigenlijk wel een heel raar gezicht.

Maka, mijn vriend pakt zijn koffer net voor we weggaan pas in. Gek word ik daar van!
    Vervelend dat Vera zo moeilijk is 's avonds, zo hebben jullie ook niet even een paar uurtjes voor jullie zelf. Misschien helpt het haar overdag wat meer wakker te houden??

Vanmorgen even snel naar het winkelcentrum geweest wat dingetjes gekocht.
    Vriendlief ging toch later weg dus die heeft opgepast. Leuk vestje en wat rompertjes bij de hema gehaald en bij prenatal de babydoos (stelt niet veel voor vind ik). Zit een paar sokjes in voor kleintjes van 3-6 maanden, nou als je de sokjes ziet is het voor een heel kleintje hoor, denk een maatje 44-50 :( en dat doen ze dan in een doos voor baby's van 3 maanden, zo suf.
    De doos van c1000 vond ik echt veel beter. Enne hoe zit dat eigenlijk met de doos van Kruitvat. Als je je op had gegeven voor de zwangerdoos, krijg je dan ook een babydoos.
    Oh wat klinkt dat nu hebberig zeg :oops: (en Etos?)

Ik moet nu echt aan het werk!

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, kruidvat heeft geen doos voor na de geboorte (voor zover ik weet) en Etos is Felicitas en die zijn als het goed is al bij je thuis geweest.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi angela, dat is zo ja! die dame is hier geweest.

Vanaf zondag kunnen we stemmen op baby van het jaar he!
    Ik twijfel nog of ik Boaz zal opgeven. Weet niet precies wat het inhoud, alleen dat je dus als je uit zoveel gekozen wordt daar heen moet voor nog een verkiezing of zo?

Oh dat herinnert me er aan dat ik nog even moet gaan stemmen!!!!!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Karina, yes! Wat fijn meid! Hopelijk gaat je vriend nu ook echt zn best doen, maar mannen moeten soms gewoon even wakker geschud worden ;)

@ Enna, nou lekker dan zeg, dat kun je er ook nog wel bij hebben. Maar zoals de rest ook al zegt, niet weer beter melden hoor, eerst aan jezelf denken! Sterkte!

@ Mieke, rompertje is idd van de Hema, die is wel leuk he! :D

@ Axioma, wow 60 kilo afgevallen! Echt superknap joh! Ik weet ook wel dat ik niet mag klagen hoor met mijn gewicht hoor :oops: Maar ja, wil gewoon graag terug naar mn gewicht van voor mn zwangerschap, vind het zo zonde van mn broeken en rokjes die ik nu niet aan kan.

Ben net ff naar de Appie geweest en heb Thije toen zn Ugg'jes aan gedaan, zo snoezig!

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb Thije wel opgegeven (skyradio), maar zit er juist aan te denken om hem er weer vanaf te halen. Heb eigenlijk geen zin om een hele promotie-campagne op te gaan zetten voor mn kind :oops:, hoe leuk ie ook is. Je hebt als je bij de eerste 100 zit (geloof ik) nog een selectieronde in Utrecht.

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maka.... hihi dan willen we ook van jou een foto :D Hihi ben gek op retropakjes...

@Gewicht, dank voor de complimenten... heb er wel 2 jaar over gedaan hoor. Zelf zie ik t niet als zo'n prestatie... t was gewoon hard nodig!
    en tuurlijk zie ik t verschil nu nog wel, maar ik voel me gewoon weer een olifantje..

@Noppie, hier was het buikliggen in t begin ook drama hoor... nu gaat t steeds beter (de volhouder wint) en als ze het zat wordt gaat ze gewoon liggen slapen :D

@Angela, zo blijf je aan de gang... we hebben hier op de rommelmarkt zo'n robotstofzuiggeval gekocht, wil je m ff lenen ;)

@Mieke, wat een geweldige avatar :D
    Dat t bewegen bij de fontanel zag ik een paar weken geleden ook ineens... apart he!
    mmm prenataldoos valt dus tegen... jammer...
    ik wist niet dat er bij kruidvat ook een babydoos is. Ik dacht alleen een doos tijdens je zwangerschap?! oh dat zegt angela ook al :D

@Married, oh maar ik snap heus wel dat jij baalt van die kilo's. Juist als je zo slank bent maken die paar kilo al snel een verschil qua kledingmaat... hihi mn zus en schoonzussen zijn ook allemaal zo slank en die mopperen dan ook zo heerlijk :D
    Bestaan er zulke kleine ugjes!?!?

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo roy is weer de deur uit lekker naar zijn werk, levi ligt te snurken in de box.
    wilde even naar city plaza maarre als ik naar buiten kijk vind ik weer niet echt een lolletje om naar buiten te gaan blegghhh

wij hebben sinds een paar weken onze treinabonnementen ingeruild voor gratis vervoer met bus en trams in omgeving utrecht ben benieuwd of we dat vaker gebruiken dan de trein

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Axioma, heeeel graag ;) . Heb net samen met Levy gezogen, dan heb je dus ook wel de kamer 3 x gehad...... Ach, jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Levi is vandaag precies 2 maandjes oud!!! jemig wat gaat dat hard he

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: Ebbie draagt nog de hele grote maatjes 50/56 en de hele kleine 62-jes heeft ze nu ook al aan. Het verschilt nogal per merk heb ik het idee. Hier zie ik bij Ebbie ook regelmatig haar fontanelletje kloppen en soms zit er een deukje in. Vooral als ze in elkaar gedeukt bij mij op schoot zit zeg maar.

Ff ego: ga toch vanmiddag maar even met Ebbie langs de ha. We mogen om 15.30 komen. Ik vertrouw het toch niet helemaal: loopoog sinds zondag, veel naar haar rechteroortje grijpen, veel meer slapen en als ze wakker is toch wel wat jankeriger denk ik. Ze gaan even in haar oortje kijken. T zal wel niks wezen, maar liever t zekere voor t onzekere... Wel tof dat je dan meteen mag komen met zo'n klein wurmpje!

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, succes bij de ha. Hier mag je ook meteen komen hoor als je denkt dat er iets mis is. Hopelijk kan hij je geruststellen.

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vanmorgen belde ik half 10 voor de huisarts voor levi´s oogje en kwart voor 10 kon ik meteen komen!!! zo gaat het eigelijk altijd!!!

wow mn schoonouders willen zo graag dat we mee gaan naar turkije dat ze hebben aangeboden om het pension van de honden te betalen!!! dat is 50euro per dag voor 3 honden!!!
    maar we vinden levi te jong nog en we willen het vakantiegeld en belastinggeld als buffertje op de spaarrekening achter de hand houden want we hebben veel uitgaven gehad: de nwe gezinsauto, dolby surround set, plasma tv enz....

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden!

Jippie, het zonnetje breekt hier door! Kunnen we misschien nog ff naar buiten zo :) De speeltuin hier wordt heropend, misschien wel ff leuk, schoonmoeders en mijn twee neefjes gaan ook kijken. Het waait alleen nogal hard.

@Axioma, jeetje, 60 kg?!? WOW!! Super man, respect!!
    Hier moeten er nog 4 af tot aan het begingewicht van mijn zw-schap. Mag van mij nog wel ietsje af, maar ja. Tot nu toe schiet het allemaal nog niet zo op. Truitjes en rokjes kan ik al wel aan, maar spijkerbroeken nog maar eentje. Ach ja, komt wel ... heb me van het weekend es verwend met wat nieuwe kleren, mag ook wel es!

@Karina, fijn dat het gesprek goed ging gisteravond. Vond het wel effe heftig om te lezen. Maar gelukkig zijn jullie eruit gekomen!

@Maka, hier ook eentje die s avonds erg wakker is vanaf een uur of 7 tot half 11. Niet echt veel huilen, in de box, wippertje of reiswieg en vaak als ze het beu is, wil ze op schoot 'spelen'. Soms wel es vermoeiend. Als ze es een avond heeft dat ze wat meer slaapt, dan weet ik niet wat ik meemaak! Douchen gaat ook altijd razendsnel, soms zet ik ze gewoon erbij in de douche, hihi. Manlief is s avonds ook vaak nog aant werk, dus die heeft dat helemaal niet in de gaten. Meestal krijgt ze tussen tien en half 11 (soms half 10) de laatste BV en dan gaat ze wel slapen. Maar grotendeels zitten we in hetzelfde schuitje ...!

@Iggy, gefeliciteerd met Levi! Alweer twee maandjes, gaat snel he!! Naomi maandag alweer drie, wow ...

@buikliggen, hier dus ook een drama, hihi. Eventjes gaat goed, maar daarna gaat ze wel enorm krijsen en wordt ze woest omdat ze niet kan omdraaien, hihi. Maar ja, ze zal toch haar nekspieren moeten trainen! De volhouder wint, zullen we maar zeggen ...

Ff vraagje over overstappen van BV naar FV. Ik geef vijf voedingen op een dag, heb het nu zo: BV - BV - FV- BV-BV. Wil vanaf dit weekend een FV erbij geven. Welke zal ik dan laten vallen als ik jullie was? Zelf denk ik de een na laatste, ik denk het lekkerste voor mijn borsten. Mieke, hoe doe jij dat??

@Babydoos, kreeg ook bericht vd week dat ik de blije doos bij Prenatal kan ophalen. Maar hij is dus niet zo bijzonder? Ach ja, ga er toch maar gewoon om.

@fontanel, hier zie je het niet zo goed bij Naomi, maar dat komt door het vele haar, hihi. Soms zie je de haartjes op en neer gaan, erg grappig gevoel!

Nou, ben trots op mijn kleine meid! Ze dronk net hartstikke goed uit de fles, op 10 ml de fles leeg en ze zat ook niet zo lang te spelen met de speen, jippie! Ook sliep ze gisteravond vanaf half 11 tot 7 uur, jippie!! Was gewoon ff raar dat ze niet rond half 6/6 uur begon te brabbelen, hihi.

Hebben jullie beebjes ook vaak de hik trouwens? Naomi kan er wat van soms, hihi.

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja levi heeft vaak de hik en dan wordt ie meestal super chaggie van hahaha
    enne op zijn buik liggen vind ie dus alles behalve leuk... wordt ie erg boos en opstandig
    ik ga meestal zelf op mijn rusg liggen en dan leg ik levi op mijn borst op zijn buik en dan vind ie het niet erg en gaat ie ook proberen op te klauteren

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    moet ff spammen hoor! ze zit hier in de kinderstoel, ik weet dat het nog niet mag, maar ze was wakker en ik moest nog douchen, en ik kon niet zo snel een andere oplossing vinden. het was ook maar voor een kwartiertje. ze vond het wel leuk :)

[attachment=0:7cun283i]kinderstoel.jpg[/attachment:7cun283i]

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    leuke foto maar vanaf wanneer mogen ze dan eigelijk in de stoel?

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hier zat het blad er nog op, maar ze komt er net bovenuit, dus heb em er maar afgehaald :)

[attachment=0:1q4m5qq7]kinderstoel2.jpg[/attachment:1q4m5qq7]

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik geloof als ze zelf goed kunnen zitten toch?

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh ok!!! wel hele leuke foto's

meiden hebben jullie ook steeds meer zin in die meeting!!??!! ik wel
    dus duim aub pleasie even mee dat ik morgen hoor dat ik vrij ben

Deel Deze Pagina