Married, goed babbelen met je man dan vanavond!! Hoop dat je kunt komen! Lees net dat dat goed komt!! Noppie, thanks dat jij ons geweten weer even bent . Ik was ook al aan het denken waar ik de overblijfselen van het kraampakket ook al weer naar toe kon doen. Zal het idd eens even googelen. Fijn dat met Ebbie alles goed is. Idd apart dat je het oogje niet schoon hoeft te maken met gekookt water... Verschonen, bij iedere voeding en als ik het idee heb dat hij gepoept heeft of een overvolle luier heeft. Uk, jeetje meid, dat klinkt heftig. Is het nu wel weer allemaal weggetrokken? Martientje, wat een gedoe zeg met Fuad. Hopelijk gaat dit werken. Iggy, maatje 110? Levy wordt bijna 3 en heet nu 98/104 aan! Meeting, heb het net ook met mijn man besproken en ik kom zeker!!! Ik heb dan dus wel een overvol weekend volgende week, maar dat heb ik er graag voor over!! Ik wil trouwens ook wel iets van cake of zo meenemen, maar ben bang dat het misschien te veel wordt??? Ik hoor het wel.
Zag trouwens weer leuke foto's voorbij komen (al dan niet met leuke kleertjes ) Kan het dan natuurlijk ook niet laten :
@Angela: wat rot van de oma van je man, sterkte daarmee. @Enna: Kl*t* meid! Maar ze mogen jou niet uit de ziektewet gooien hoor. Ziek is ziek, maar zo kunnen ze er mooi vanaf komen en hoeven ze die uren niet uit te betalen, dus houdt je poot stijF!!! Succes ermee. @Karine: oh meissie! wat fijn te horen dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Nu hopen dat hij zich er ook aan gaat houden. Echt heel fijn! @Married.....eh....leuk pakje ...hihihi. Staat hem charmant hoor .
@ Uk jeetje meis kreeg kippevel bij het horen wat je moest ondergaan en weet helaas hoe het voelt zowel rug als beenweeen en das niet leuk! hoop dat je je vandaag wat beterder voelt. @ Martientje jeetje wat zielig voor die kleine man ik hoop voor jullie dat het echt aan de voeding ligt. @ Married hihi volgens mij hebben wij bijna dezelfde kledingkast voor onze kleine mannen (op het balletpakje na) @Mieke ons andere huis staat HELAAS nog steeds in de verkoop! Ben nu bezig met een andere makelaar waarvan het project is geweest en gisteren werd ik toevallig gebeld door een makelaar dat hij gebeld was om het te kunnen verhuren maar dat moet ik even uitzoeken want je zit dan met belastingsgeld die je dan niet terug krijg dus heb me ff op dit project gestort want het brengt enrom veel stress mee. Hoe is het met jouw werk, merk je ook al wat van de crisis? Mijn allergrootste klant staat nu op een heel laag pitje ivm de K-crisis dus dat is ook BALEN! Nou vandaag een nieuwe poging wagen naar het CB. @Maka gemeentehuis hihi daar heb ik ook al een keer voor een dichte deur gestaan hihi
Goeiemorgen meiden! Weer een nieuwe dag, met zonnetje, jippie! Kunnen dus weer aan de wandel vandaag. Ik heb me net officieel beter moeten melden van mijn verlof Gelukkig heb ik nog tot begin juni vrij, maar toch ... wat gaat het allemaal snel dan he? Ga straxies eventjes langs met Naomi, het is vakantie, dus toch rustig (en baas op vakantie), dus dat kan mooi effekes. @Maka, dat wou ik nou al een hele tijd vragen: bij Vera blijft dat speldje zo mooi zitten!! Ik had het bij Naomi geprobeerd, maar dat zakt er gewoon uit. Het haar is nog beetje slap. Jammer hoor, vind het zo cute staan ...! @verschonen: hier ook bij iedere voeding. Soms tussendoor als het nodig is (vooral bij poepluiers, hihi, trouwens, hier alweer 2 dagen niet gepoept?!) @kraampakket, goed idee zeg! Heb zelf helaas nix over, ben thuis bevallen en alles is eigenlijk opgebruikt. Oh ja, die netbroekjes heb ik nog @meeting, lijkt me toch wel erg leuk ... van 1-3 toch? Ga toch es kijken of ik niet wat kan ritselen eigenlijk ... @Married, werk ze weer vandaag!!! @Uk, jeetje, moest wel ff slikken bij je verhaal, wat klote zeg ... gaat het nu weer beter met je? Wat een nare ervaring, bah. Tis dat het voor een goed doel is, maar toch ... @Enna, jeetje meid, KLOTE (sorry ..!). Maar ze mogen je idd niet uit de ziektewet gooien hoor. Veel succes ermee meid. @Waxientje, wow, mooie foto hoor!!! @Martientje, wat zielig voor Fuad. Wel een erg lieve foto, mooi mannetje om te zien. Zielig voor hem van het eczeem, hopelijk gaat het snel weg. Heeft hij er veel last van? De rest zo maar es teruglezen, Naomi is wakker geworden.
@Martientje: oeh, dat ziet er niet best uit nee. Hopelijk vinden ze snel een oplossing en trekt het snel weg. @Waxientje: mooie mama met mooie baby !! Hele mooie foto hoor! @Uk: dat klinkt niet prettig . Ook ik heb rugweeen gehad en die waren erg pijnlijk. @Patriessie: wat rot voor jullie dat je andere huis nog steeds niet verkocht is. Maar misschien is een tijdelijk huurcontract dan mogelijk??? Zodat je er in ieder geval geld van krijgt, maar er niet aan vast zit? @verschonen: ik verschoon Daan na de voeding of tussendoor (als een boer te lang duurt, helpt het wel eens als ik hem neerleg en verschoon). En inderdaad ook als ik een poepbroek ruik.
@Vaam.... dachten wij ook aan, alleen moet ik dan nog uitzoeken of we dan nog teruggave van de belasting krijgen (huis is net 2 jaar dus zit nog aftrek op behalve als je het gaat verhuren en als je het via een makelaar of verhuurbedrijf doe zit je met jaarcontracten en het mooiste zou toch zijn als je het tussentijds kan verkopen)
Goeiemorgen! Hier helaas geen zonnetje, maar er is hoop want zie wel stukjes blauw! Boaz kwam vannacht helaas om 3 uur, jammer maar toch 2 daagjes heerlijk lang kunnen slapen. Wanneer gaan de oogje eigenlijk verkleuren? Ik heb het idee dat ze nu al een beetje veranderen van kleur. Deesje, het zou leuk zijn als je ook komt, maar het is voor jou wel een hele onderneming vanuit Zeeland zeg. En het is van 12-15 uur. Hoe gaat het met het afbouwen? Patriessie, balen dat je grootste klant op een laag pitje staat! Juist nu je je inkomen wel hard nodig hebt, ook met die dubbele lasten en zo. Ik merk er nog niet zo heel veel van. Heb toch aardig wat projecten lopen, o.a. eentje van de geemeente voor een Festival begin juni, erg leuk! Deze is gelukkig bijna afgerond. Mijn vriend ondervindt gelukkig ook geen problemen door de crisis en heeft het ook bere druk. Jij ook vandaag naar het CB, ik ook moet er om 12 uur zijn. Married, hihihi dat is wel heel erg hoor, het een in de vriezer en het ander op de trap. Nu heeft mijn vriend geen zwangerschap achter de rug, maar die pakte het flesje van Boaz om een slok te nemen ipv zijn flesje bier, het stond dan ook naast elkaar, ook wel grappig. Maar wat jij had heb ik ook vaak hoor! Angela, leuke foto's van je mannetjes! Boaz ligt eigenlijk helemaal niet meer in de kinderwagenbak, vind ik al een beetje krap worden. Ims&Elfs: erg leuk maar toch ook wel een beetje duur. Sta er altijd heel enthousiast alles te bekijken en leg het maar weer terug, heel af en toe wel iets. No-No en Noppies zijn toch ook erg favoriet hoor en de effen t-shirts van de H&M. Maka, Dani ja die is ook lekker! Sonja Bakker: hahaha ja vreselijk mens! Die stem en hoe ze praat. Nou voor de liefhebber staat 'George Clooney' in mijn album, maar zal hem er ook maar weer uithalen vandaag als hij dat weet.... Heb mezelf er ook even ingezet voor de nieuwsgierigen.
mn man net SCHAT wat zijn de plannen??? hij is vrij... ikke : niets hoezo? zullen we lekker met zijn drietjes gaan shoppen??? joehaaaaaaaaaaaaaaa dat zeg je niet tegen dovemansoren hihihi
Even snel vanaf mn werk Alles gaat goed, vanochtend kwam Thije om 06.00 uur (en dat met maar 5 voedingen gister!), dus heb eerst hem gevoed, weer ingebakerd en in zn bedje terug gelegd en ben daarna mezelf gaan aankleden en doen. Ik was netjes om 08.30 op mn werk! Mn moeder past vandaag op (in ons huis). Kreeg om half 10 een mailtje dat meneer nog lag te tukken Net weer gekolfd, 230 cc (160 rechts en 70 links, vind dat verschil echt best raar!). @ Mieke, knappe vent heb je hoor! @ Iggy, lekker joh shoppen! Waar gaan jullie naar toe? Ik ben nu heel dicht bij je in de buurt trouwens, ik werk namelijk in Nieuwegein Liefs van deze working mum!
Mikeke, Dani past er ook nog net in hoor! Binnenkort de wandelinzet er maar eens opzetten in de platste stand!
Ow trouwens: @ deesje, superleuk als je ook naar de meeting komt!!! @ Mieke, Imps & Elfs is idd niet goedkoop, maar dat vind ik van Noppies ook niet hoor Heb daarentegen ook veel Hema-spul om het weer in balans te houden. @ kinderwagenbak, die van de Bugaboo is redelijk lang gelukkig, maar ook hier wordt het al aardig krapjes.
@ Mieke ik om 13.45 maar in Aalsmeer (zonnetje komt steeds flauw door nu) ps "George"moest wel ff 2x kijken en dacht toen van owwnee je bedoeld natuurlijk je mannetje hihi @ oogjes verkleuren, bij het CB zeggen ze dat dat tot het 1e jaar (ongeveer met 8 maanden)heel erg kan veranderen.. ben ook zow benieuwd ik heb namelijk bruine ogen met iets groen (als je goed kijk) en mijn vriend hele lichte ogen groen/blauwig en Keano heeft nu nog helder blauw @Iggy heerlijk met zijn 3tjes shoppen is niet zo druk als in het weekend
Even snel nog een vraagje aan Angela voor ik weg ga. Welke kinderwagen hebben jullie? Vraag me af of het zitje van de Mutsy ook zo plat kan? Tot later weer.
hallo allemaal! ben al even niet op het forum geweest, had wat andere troubles aan mn hoofd.... Heb namelijk te horen gekregen dat ik niet naar mijn oude functie kan terugkeren op m'n werk. De functie is door alle economische toestanden behoorlijk van inhoud veranderd, waardoor zij mij niet meer zien als de beste kandidaat voor deze functie. M.a.w mijn vervanger blijft en zij gaan op zoek naar een andere functie voor mij.... Heb een heel dubbel gevoel erover. Enerzijds snap ik de beslissing en zie ik ook dat ik niet (meer) gelukkig wordt van die functie, anderzijds is er niet direct iets anders leuks in de aanbieding, dus moet ik tijdelijk uitvoerend werk doen (gaf hiervoor leiding) waar ik niet echt blij van wordt.... Gelukkig houd ik wel mijn huidige arbeidsvoorwaarden, maar ja, een goed salaris en auto enz is niet alles, leuk werk vind ik erg belangrijk! Dit maakt dat ik nog minder uitkijk om over 3 weken weer aan de slag te gaan.... Ik probeer dus nóg meer te genieten van elke dag die ik samen heb met Luuk, want de tijd gaat veels te snel helaas! Verder gaat hier alles goed met kleine Luuk! Merk wel dat hij steeds alerter wordt op de omgeving en dat hij ook soms wat eenkennig is tegen vreemden. Voorheen kreeg iedereen een gulle glimlach, nu begint ie soms te pruilen en te huilen als vreemden hem komen bekijken. Gelukkig is het wel snel over, maar het manneke krijgt wel steeds meer z'n eigen willetje. Als ie iets niet wilt, dan merk je dat goed. Soms wil hij ineens de borst niet meer pakken (krampjes?) en dan heb ik echt een geworstel met hem in m'n armen, tis dan net zo'n kromme hoepel met een rood aangelopen hoofdje. Even later ontspant ie weer en dan kan ik hem wel normaal aanleggen. Hebben jullie dat ook wel eens? Kan helaas niet op iedereen reageren, het waren té veel pagina's om bij te lezen.... Zie wel dat jullie de meeting bij Noppie thuis houden, leuk hoor! En Mieke, wat een mooie foto van jou in je album met je nichtje! En ik snap wel dat mensen jouw man enigzins vinden lijken op George! en nog even als laatste een fotootje van onze kleine man!
wauw, Patriessie, wat een enorm leuk ventje hebben jullie zeg, dat haar! Helemaal geweldig! Hoe oud is hij nu?
@Schoentjes: ik heb all-stars gekregen in het roze, zoo schattig! en verder heb ik nog een paar zomerschoentjes, ook in roze gekregen, maar allebei past het haar nog lang niet! hihi, ik heb laatst haar voetjes opgemeten en ze waren 7 cm! @Mieke: hihi donkeren mannen! tjah, ik heb er ook 1 Enne, ik vind je vriend idd wel op george clooney lijken leuk hoor! Jammer dat Boaz weer 's nachts kwam, hopelijk gaat hij snel weer doorslapen! @Sonja bakker: tjah ik heb ook echt een hekel aan haar! als ze op tv komt, MOET ik wegzappen, anders word ik gewoon sjaggie @Married: fijn dat je toch naar de meeting kan komen! leuk zeg! Goed gekolfd weer toch! volgens mij is dat wel vaker zo met het verschil tussen 2 borsten.. @Daffie: zooooo heerlijk! ik heb ook wel zin om naar de sauna te gaan. vooral zo lekker als je verkouden bent, maar het zit er nog niet in! @Martientje: hé wat zielig voor Fuad! Ik hoop dat de voeding helpt! @Angela: wat een leuke foto's zeg! @Patriessie: balen dat jullie huis nog in de verkoop staat. Succes bij het CB straks! @Waxientje: leuke foto hoor!! @Iggy: ooh lekker shoppen!! zei mijn mannetje dat maar eens Nou Soraya heeft gister heel slecht gedronken ik weet echt niet waardoor het komt. ze drinkt ongeveer de helft, en dan duwt ze de fles weg, gaat ze kokhalzen.. Ik heb al vanalles geprobeerd. Boertje doen tussendoor helpt ook niet.. Ze heeft ondanks haar slechte drinken gister, wel gewoon geslapen van 21 uur tot vanmorgen 7 uur.. vind het zo raar! Ik wacht vandaag nog even af, mocht het morgen nog zo zijn dan ga ik toch even langs de huisarts, om te kijken of het toch geen spruw is... Het zonnetje komt door, dus ik ga zo ff met mijn meisje naar het winkelcentrum! fijne dag vandaag! liefs!
@Mause.. nou die van jullie is ook een mooi mannetje zeg!!! (ondeugend koppie hihi) Keano is vandaag precies 2 maanden. Heel herkenbaar dat eenkenige hier ook al.. hij lacht alleen naar zijn papa en mama (de hele dag door) en naar andere kijkt hij met grote ogen en als ze te dichtbij komen dan trekt hij een pruillipje zijn onderlip komt dan omhoog en dan moet je hem afleiden anders gaat hij huilen hihi zow schattig gezicht. Heeft Luuk nu bruine oogjes? @Miireii.. Keano heeft ook spruw al weken vanalles geprobeerd met de HA.. je kan het herkennen als witte stukjes vooral in zijn/haar wangen die je niet weg kan krijgen, hij had het zo erg dat zelfs zijn tong onwijs wit was.