Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Mieke: Wat grappig die gaapgeluidjes. Morris is gisteren ineens begonnen met 'praten' echt super grappig. Ik heb er een filmpje van gemaakt met mijn mobiel, ik weet alleen niet of iedereen die af kan spelen. Hij staat iig hier: http://s164.photobucket.com/albums/u26/noukiester/morris/?action=view&current=MOV01221.flv En hij begint pas met 'praten' halverwege het filmpje.
    Ssssst, Ja ik download de amerikaanse afleveringen :oops: Slecht he. Ik volg veel series op die manier. Wel goed voor mijn engels want er zitten natuurlijk geen ondertitels bij.
    Ik viel ook altijd op donkere mannen (jongens toen nog eigenlijk, haha) maar mijn vriend is toch echt blond met blauwe ogen.
    Wat een leuke foto van jou en je nichtje!

@Uk: Dat klinkt echt supervervelend!!! Het zit je allemaal niet mee he, al dat gedoe aan je lijf.

@Martientje: Agos, wat ontzettend zielig die foto! Ik hoop dat ze snel een oorzaak achterhalen en dat er dan wat aan gedaan kan worden!

@Schoentjes: Wij hebben ook mini nikes, maar die passen voorlopig echt nog niet. Voordat hij echt kan lopen doe ik hem ook liever geen schoentjes met harde zolen aan, dat schijnt niet goed te zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. Verder nog kleine Vans schoentjes, die kregen we in de winkel waar mijn vriend altijd zijn kleding koopt (ja die hoeft altijd maar naar één winkel, haha) Die kan hij volgens mij al wel aan, maar dat komt er eigenlijk nooit van.

@Noppie: Ik heb geen ervaring met een laserbehandeling maar ik zou het ook wel willen als ik geld over had. Ik weet wel dat het het beste resultaat heeft als je donker haar hebt en een lichte huid. Het contrast moet namelijk zo groot mogelijk zijn. Ik weet niet wat voor kleur haar je hebt, maar bij blond haar heeft het dus minder goed resultaat. Ik ben zelf wel heel donker met een lichte huid dus wat dat betreft een prima kandidaat. Nu het geld nog.

@Married: Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel van imps&elfs heb, dit shirtje hebben we gekregen. Ik weet ook niet waar ze dat verkopen eigenlijk. Niet bij de prenatal toch? Ik vind de kleding ook vaak te duur eigenlijk, hier dus voornamelijk kleertjes van de H&M en prenatalmerk.

@Kinderwagenbak: Hier speciaal gekozen voor de maxicosi mura omdat dat een extra grote bak is. Hij past er dus nog wel in, maar de 6 maanden gaat hij volgens mij niet redden hoor.

@Patriessie: Wat eens schatje! Echt een heel eigen gezichtje!

@Mause: Ook al gezeik op je werk. Balen zeg! En Luuk heeft ook al zo'n lief koppie!

Pffff hier echt een rampzalige nacht achter de rug. Het begon vorige week (of de week ervoor al?) heel goed. Hij sliep netjes in zijn bedje en sliep heel de nacht door. Sinds een paar dagen valt hij alleen ineens niet meer goed in slaap. Het begon met heel hard huilen maar als ik hem dan nog even troostte ging het wel weer goed. Toen moest ik hem aanleggen om hem rustig te krijgen. De dag daarna moest ik hem aanleggen om hem rustig te krijgen maar was hij nog wel aan het spoken 's nachts maar niet zo erg dat ik eruit moest. Maar afgelopen nacht heeft hij echt van 23.00 tot 01.30 gespookt, en dat terwijl ik al heel moe was. Hij werd ook alleen rustig van mij en niet van mijn vriend... Balen joh! Uiteindelijk heeft hij nog tot 6 uur geslapen en daarna tot 10 uur maar lag al wel vanaf 9 uur te mopperen in zijn slaap. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat! Misschien zit hij wel in zijn 12 weken sprongetje? Vermoeiend hoor!

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, wij hebben ook een Mutsy en Levy heeft ook vanaf dat hij dik 3 maanden was in de wandelinzet gelegen. Deze gaat best plat vind ik zelf.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Miireii: anders ga je toch even naar de huisarts? Even na(ar) laten kijken en dan weet je of er iets is ja of nee.

Wij zijn net naar het cb geweest om te wegen en te meten. Zegt die vrouw "kan alleen tussen 13- 15 uur" Ik heb gezegd dat ik al 2 keer voor jan lul daarheen ben geweest en ik hem niet uit zijn bed ga sleuren voor te wegen. Nou ja, ze wilde het nu wel doen.
    Hij is nu 62 cm en weeg 6700 gram =D>

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

WE hebben ook een nieuwe slaapstrategie en die lijkt te werken....
    Hij krijgt nu om 19 uur zijn laatste fles. Voorheen maakten we hem wakker om 23 uur en gaven we hem een flinke fles, maar na 4 uurtjes kwam hij weer. Nu slaapt hij dus van 19-03 uur en dan van 03:30 - 08:30 uur :whistle:
    Dus die laatste voeding helpt helemaal niet!

We gaan snel over op de pap om 19 uur, wie weet houdt hij het dan nog langer vol ;)

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    heeuj! Ferry weer goed gegroeid dus! :D
    Ik hoop voor jullie dat wanneer hij pap krijgt, hij het nog langer volhoud 's nachts!

Enne, Soraya heeft wonder boven wonder net haar hele flesje leeggedronken, zonder zeuren en klieren.. wacht nog even af dus :(

En als ik nu zou vragen of ik langs kan komen bij de huisarts, kan ik maandag pas terecht :( rare lui daar!

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ow uk, trouwens, ik zie dat Ferry zijn lange slaapje vanaf 19 uur maakt. kan je niet proberen om hem de laatste fles ipv om 19 uur te geven, om bijv 21 uur te geven? of red hij dat niet..?

dan heb je misschien wel kans dat hij nog 2 uur langer slaapt 's nachts en dan zou je rond half 5, half 6 uitkomen..

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Miireii: gelukkig heeft ze net wel haar flesje leeggedronken! De deugniet ;)
    Ik denk dat ik vanavond om 20:00 uur de laatste fles geef. Maar liever niet later aangezien ik ook graag wat tijd voor mezelf wil ;) En dit werkt in principe heel goed, maar we schuiven langzaam wat en kijken of het werkt :D

Anouk: Wat een leuk filmpje zeg! Echt een lekkere kletser :)

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nou uk, ben benieuwd! :D

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihihi Kuona! zag je filmpje nu pas, maar wat leuk! lag helemaal dubbel hier :)

Soraya maakt ook die geluidjes, wat grappig he !!

10. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie middag meiden:

Vandaag moest ik weer voor me zelf naar de huisarts, blijk dus wel neus poliepen te hebben moet nu geopereerd worden kan woensdag al naar de KNO arts. Is gelukkig gewoon dag opnam.

De huisarts had ook even voor Fuad geïnformeerd, we kijken even aan een paar dagen hoe hij op deze voeding reageert en anders dan gaan we volgende week naar de kinderarts.

Heb het idee dat het al wel beter word hij heeft van gister avond 18:00 tot vanmorgen 6:30 geslapen heb hem gister om 21:00 nog wel een flesje gegeven die heeft hij slapend half opgedronken.
    Vandaag slaap hij ook erg veel, vanmorgen had hij zijn hele hoofd weer vol bloed van het krabben.

Kon bij de C1000 vandaag voor 2,50 foto laten maken, heb het maar niet gedaan met zo’n beschadigd koppie.

Sjors: wat een grote vent is Daan al. Succes met je reis.

Maka: Dani mmm niet verkeerd dus.

Maried: lekker handig de telefoon in de vriezer!!! Dementie schijnt nog lang te kunnen duren collegaatje van me is vorig jaar bevallen en die had er nu nog steeds last van.
    Op het werk ook loop ik ergens heen sta ik daar echt te kijken, wat deed ik hier ook al weer.

Angela: leuke foto’s dat shirtje van BFC heb ik ook.

Miek: heb even in je album gespiekt, hij lijkt inderdaad op George Clooney. Leuek foto van jou ook.

Iggy: mijn man wil vanmiddag ook al gaan schoppen, vind hij anders nooit leuk, maar ik wil wel mee hoor.

Mause: wat balen van je baan.

Kuano: leuk filmpje.

UK: wat is Ferry al een grote vent. Raar dat je hem niet kon wegen om die tijd.
    Goed dat hij nu bijna doorslaapt s’ nachts.

Miiriie: gelukkig drinkt Soraya vandaag weer goed. Een keer een dag wat minder drinken kan ook niet zo veel kwaad, als het maar niet te lang duurt.

Ga even de was op hangen en dan gaan we straks de stad even in.

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Uk, oei meid dat is wel heel heftig.. en dan ook nog de snelweg op..
    Hoe is het nu?

@Noppie, geen ervaring met dat ontharen... lijkt me wel erg makkelijk!

@Daffie, oh lekker joh dagje sauna!

@Married, fijn dat je toch naar de meeting kunt!!
    Werk ze!

@Angela, geweldige foto's!! :D

@Patriessie, balen dat jullie huis nog steeds in de verkoop staat. Succes met al t het uitzoekwerk! stoer dat haar zo :D

@Mieke, Knap stel zijn jullie!! en inderdaad hij lijkt wel op George!

@Iggy, oeh lekker shoppen :D

@Mause, he jij ook al problemen op je werk. vervelend zeg! Kan me voorstellen dat dat niet echt positief is als je bijna weer moet beginnen...
    Lieve foto van Luuk :D En wat een donkere ogen!!

@Miireii, Josanne drinkt ook niet elke dag alle flesjes leeg hoor! Soms laat ze wel 50 a 60 cc staan, en de dag erna drinkt ze wel weer alles netjes leeg...
    Maar wel slim om t goed in de gaten te houden ja!
    Zon?!!? Hier is t helemaal grijs :(

@Kuona, leuk dat filmpje!! Josanne tilde gelijk haar hoofdje op toen ze Morris hoorde "kletsen"...
    Pfff hopenlijk kun je vandaag rustig aan doen en misschien iets bijslapen?!

@Uk, zucht fijn he CB... maar Ferry groeit lekker door he!!
    Wat gek dat die laatste fles eigenlijk niet hielp... hopenlijk helpt de pap nog een paar uurtjes erbij ;)

@Meeting.... dusss niemand heeft een idee of ik nog wat mee kan nemen?!!?

Hier net ff naar de stad geweest, moest nog een kopie van mn id hebben want mn man gaat vanavond een nieuw paspoort aanvragen en dan gelijk Josanne erbij laten schrijven... en daar is mijn toestemming voor nodig. Verder stof gekocht, wil zelf een aantal aankleedkussen hoezen maken...

Zucht een invalkracht van mn werk heeft mn hyves ontdekt, en wil graag langskomen, heb al 1 keer afgewimpeld dat ik te druk was. Maar ze blijft het maar vragen.
    Heb er eigenlijk helemaal geen zin in... maar goed als ik haar uitnodig ben ik hopenlijk daarna er vanaf. Grappig zij vind mij enorm aardig en gezellig terwijl dat andersom niet zo is... maar blijkbaar heeft ze dat niet in de gaten....

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hihi wat een grappig filmpje van Morris.
    Als Vera 'praat' zegt ze heel vaak "oke" (hóhkih) en dan met zo'n heel lief zacht meisjesstemmetje! "Vera, ga je zo mee met mama boodschappen doen?" ... "Hóhkih".
    Meestal als ik ga filmen is ze opeens doodstil en gaat ze met grote ogen naar het lampje van de camera kijken.

Wagenbak, wij hebben ook de Maxi Cosi Mura, omdat die zo lekker groot is. Maar 6 maanden gaat Vera ook echt niet halen hoor. Gelukkig wordt t zomer, anders zitten ze zo in de koude wind in de wandelwageninzet.

Speldje, ja die blijven idd best al goed zitten bij Vera. Je moet wel echt een goed sluitend metalen speldje hebben en een flinke pluk haar pakken. Maar dan kan het prima een uur blijven zitten. Soms glijdt ie er ook wel uit hoor, als ze druk ligt te wapperen.

Mieke, mooie foto zeg van jou en je nichtje! Ik dacht eerst, huh die baby lijkt helemaal niet op Boaz, was m dus ook niet!
    En je vriend heeft idd best wel wat weg van George!

Ik heb zojuist mijn vriend naar Schiphol gebracht :(.
    Morgen ga ik naar mijn ouders, tot zondag. Dan moet ik terug voor de katten (eten uit een voerautomaat) en ga ik weer van maandag-woensdag. Daarna gaan zij op vakantie, dus dan ben ik nog vr en za-nacht alleen met Vera, want donderdag komt mijn schoonmoeder oppassen en slapen (woont 100km hier vandaan).

Patriessie, wat een poepie! Heel stoer, die haartjes :)
    Angela, wat lief, jouw 2 mannen!

Kleertjes, ik ben gek op baby mexx. Imps&Elfs vind ik voor meisjes niet zo geweldig. Ik heb wel een mooi vestje daarvan (gekregen) en die was geloof ik ook erg duur. Noppies vind ik ook leuk. Verder idd Hema voor de balans en rompertjes. Hebben ze ook best leuke dingetjes af en toe.
    Ik heb trouwens ook geweldige kleertjes gekregen van Bakaboe en Babylove, maar dat kun je volgens mij niet overal krijgen.
    H&M vind ik erg jammer dat ze overal Hello Kitty op hebben staan, vooral zo'n groot hoofd vind ik niet leuk. Laatst btw wel een leuk jurkje daar gescoord met een kleine kitty erop.

Uk, wauw alweer 6700 gram! Prachtig hoor, dat wordt nog eens een boom van een kerel later als hij zo doorgaat :)
    Ben je bang dat hij niet genoeg groeit? Ik ga eigenlijk nooit tussendoor wegen met Vera (die bolle wangentjes zeggen genoeg ;))

Married, ik kolf links ook altijd veel minder dan rechts. Maar ik vind t een mooie opbrengst hoor! En als je genoeg kolft voor 3 voedingen in 2 kolfsessies, lijkt me dat prima. MIjn schoonzusje moest fulltime kolven en deed dat 4x per dag.
    Vind je het moeilijk om weer op je werk te zijn, of eigenlijk best lekker?

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Martientje, he wat vervelend dat je geopereerd moet worden meid! Fijn dat je al zo snel naar de KNO arts kunt! Zie je er tegenop?

@Maka, fijn dat je bij je ouders kunt logeren nu je vriend weg is... heb je toch wat afleiding he! Hopenlijk gaan de dagen snel voorbij! maar hoe werkt zo'n voerautomaat?? wij gaan ook wel eens een weekend weg en dan zet ik overal door t huis bakjes met voer neer voor onze kater voor t geval er ergens een deur dicht gaat ofzo...

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Axioma, die voerautomaat opent om de zoveel uur een bakje (ronde schijf met een opening, bakjes draaien eronder rond). We hebben er 2, de ene doet er 36 uur over voor 4 bakjes. De ander kan ik instellen dat hij pas na 24 uur begint te draaien. Die is erg geavanceerd :D, je kunt ook iets inspreken dat ie afspeelt als t bakje open gaat: "Brrrrrrrrrrrrokjes voor Axel en Isis!" Als ik normaal gesproken brrrrrrokjes roep, komen ze ook allebei aangesprint. Hihi, gekke katten.
    Als ik overal bakjes neerzet, eet Axel alles in een keer op. Niet zo handig dus ;).

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Axioma, tja, dat is dan weer een nadeel van hyves... ;) Ach, misschien ben je er daarna vanaf, maar aan de andere kant misschien vindt ze het wel superleuk in wilt ze vaker komen!! Succes iig.

Mieke, heb nog even gespiekt in je album, maar idd leuke foto's!!!! En ja, je vent mag er idd best wezen ;)

16. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @afvallen: ik ben nog ruim 13 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap en toen had ik ook al overgewicht. Ik lijk nu alleen maar zwaarder te worden. Vind het ook moeilijk hoor om te lijnen, maar eigenlijk moet het wel. Vind mijn lichaam echt zo lelijk nu! Ik heb nog steeds een "zwangere" buik!
    @Axioma: 60 kilo?! Wouw zeg, dat is echt knap! Heb je toen een speciaal dieet gevolgd? En idd zuur dat je nu weer zoveel bent aangekomen. Al dat "werk" voor niets :S

@buikligging: Katie heeft hier ook een hekel aan. Ze brult alles bij elkaar als ze op haar buikje ligt.

@Karina: wat fijn dat jullie gesprek zo goed gegaan is. Hopelijk gaat het voor jullie nu ook beter!

@slapen: Katie heeft soms ook van die dagen dat ze heel veel slaapt. Blij te horen dat jullie beebjes dat ook doen :) maakte me ook al een beetje zorgen of ze ziek zou zijn. Hoort er dus gewoon bij.

@Married: oef das echt wel een heel apart pakje! superretro :) Van mijn schoonmoeder had ik een paar jurkjes gehad die mijn schoonzusje aan had gehad. oOk al zo retro... heb het haar 1 keer aangedaan, foto gemaakt en toen weer uit :D

@Mieke: hebberig?hahaha , maar die dozen zijn ook zo leuk om te krijgen toch! Ik vond die laatste doos ook niks aan en van de felicitas ook niet. De zwangerschapsdozen waren veel leuker.

@kleding: Katie heeft nu maatje 56 en ze zit echt tegen 62 aan. Dus we hebben al wat nieuwe kleertjes gekocht in dat maatje. Maar het is allemaal zomermode nu! Heb al in mijn omgeving gepolst of ze kleertjes over hebben :) Nu ik weet dat ik zometeen op straat sta kunnen we maar beter wat zuiniger doen he.
    Ik heb voor Katie bijna geen kleertjes gehad. Misschien omdat ze in de couveuse heeft gelegen. Iedereen kwam veel later op visite. We hebben wel veel speelgoedjes gehad :)
    @Noppie: hahaha, moeder overste :) maar heb jij niet dan dat sommige pakjes echt zoooooo lelijk zijn? Aandoen als pyama is wel een goed idee (of als reserve in je luiertas ofzo)

@Iggy/luier verschonen: Ik doe precies hetzelfde als jij. Krijg ook commentaar dat ik veels te vaak verschoon. Maar ik zou ook niet in een vieze luier willen liggen!

@Waxientje, Katie krijgt ook Friso Comfort en volgens mij werd ze daar niet hongeriger van. Nu verdik ik haar voeding wel met nutriton. Het kan natuurlijk dat Fianne gewoon toe is aan meer voeding? Dan is ze wel hongeriger, maar niet doordat de voeding minder zou voeden.
    En wat een gave foto!!!!!

@Denny : mjammie, ik vind hem best goed overkomen hoor ;) Weet ej wie ik ook leuk vind? Vin Diesel!!!Lekker lijf en leuk koppie. Ook zijn stem vind ik lekker :D

@Kuona: ik heb ook PCOS en gelukkig wisten wij het ook al. Toch heeft het nog 2 1/2 jaar geduurd, uiteindelijk met puregon/pregnyl en IUI gelukt :) Nu twijfel ik over anti-conceptie. Ik gebruik liever geen hormonen, maar nu per ongeluk zwanger raken wil ik ook niet. Lastig hoor!
    Wat een leuk filmpje. Wat lief he die geluidjes die ze nu gaan maken.

@Uk: jeetje meid, das heftig. En dit was alleen nog maar de echo? Het spiraaltje heb je nog niet? Hoe gaat het nu? Lees nu dat je het spiraaltej niet meer wilt. Kan me voorstellen zeg. Wanneer krijg je de uitslag?
    Ferry si goed gegroeit zeg! Ik ga morgen weer wegen met Katie, ben ook superbenieuwd.

@Martientje: bedankt voor je tip. Ik zal het een sgaan navragen. Arme Fuad! Maar wat fijn dat je huisarts zo goed meedenkt. Hopelijk helpt die speciale voeding, want dit is helemaal niks zo. Lees nu dat hij een redelijke nacht gehad heeft, fijn!
    Maar jij neuspoliepen, das minder fijn. Sterkte daarmee, zo'n operatie om ze te verwijderen is niet niks.

@Meeting in Portugal: van de zomer met zijn allen op vakantie bij Sjors?! hahaha

@Sonja Bakker: dacht dat ik de enige was die ene hekel had aan Sonja. Iedereen dweept maar met haar. Wat een verschrikkelijk stem heeft dat mens!

@Angela: wat een leuke fotos van Dani! en wat lijkt hij op Katie op die foto's!! Konden wel broer en zus zijn :)

@Patriessie: Ook al zo'n superfoto! Wat een mooi mannetje en dan die kuif! lieffffff!!!!

@Mause: dat is ook l#llig dat je nu niet in je oude baan terug kan. hopelijk is er dan wel gauw een baan die je wel leuk vind. Want daar gaat het toch idd om ja.Maar toch fijn dat je wel hetzelfde loon etc houdt!

@Maka: wat naar dat je vriend weg is nu. Hoe lang blijft hij weg?
    Handig zo'n voerapparaat!

Bedankt voor jullie tips. Ik ga me dus idd niet beter melden, die 200 uur betalen ze me maar uit. Achter het kdv moet ik nog even aanbellen. Ik zeg het sowieso niet op, ik wil toch weer gaan werken. Gisteravond lang met Rob gekletst, mijn schoonmama kwam oppassen zodat we alleen konden praten. Ik hoop natuurlijk dat ik eerder beter ben, maar ik blij iig thuis totdat Rob klaar is met de therapie en weer thuis is. Betekent dat ik dus per augustus weer wil gaan werken. Tot die tijd hard aan mijzelf werken om weer beter te worden. eigenlijk is er toch wel een last van mijn schouders af, omdta ik me vooral druk maakte over hoe ik d eopvang voor Katie moest regelen. Nu hoeft dat iig niet meer.
    Ik voelme nog wel "verraden" door mijn zorgmanager, maar ik begrijp het ook wel een beetje. Ik hoop alleen dat de redenen van mijn ontslag geen gevolgen hebben bij sollicitaties voor een nieuwe baan. Klinkt toch knullig om te moeten zeggen dat je contract niet is verlengt wegens ziekteverzuim.

Poeh en nu ga ik maar weer iets doen, ben al ruim een uur bezig met lezen en schrijven hier!
    Groetjes, Lisanne

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Daffie: ow lekker zeg, zo'n massage. Kan er hier ook wel 1 gebruiken. T zit behoorlijk vast halverwege mijn rug. Komt omdat ik altijd n beetje krom zit ben ik bang. Heb echt n waardeloze houding met zitten en tillen enzo.

@ Maka: hahahahaha, nou, Ebbie heeft in de verste verste nog geen speldjes nodig, hahahaha. Ze heeft n paar fluffige haartjes, maar dat is het dan ook wel. Wat is dat eigenlijk, zo'n voerautomaat? Oh ha, lees hier je uitleg. Hahahaha, 'voerrrrr voor Axel en Isis', hihihihihi, geestig. Wij hebben Isis ook nog n tijdje overwogen als naam voor Ebbie! Sterkte met het missen van je man!

@ Married: hahaha, een roze pakje voor Thije van je oudtante, grappig zeg. Misschien is ze kleurenblind? Jaaaaaa, leuk dat je wel gaat komen! Die Sonja Bakker vind ik ook altijd zo dom overkomen in hoe ze spreekt ja. Maar ze heeft haar zaakjes ondanks dat toch heeeeel aardig voor elkaar. En, okayokayokay, ik geef toe dat ik ook 1 van haar boeken op de planken heb staan. Noooooooit wat mee gedaan by the way...

@ Angela: ha, gezellig dat je ook komt. Lekker hoor een cake, doe maar!

@ Patriessie: wat balen dat jullie nog een huis moeten zien te verkopen. Ik hoop dat er gauw zicht komt op een oplossing, of het nou kopen of huren is! Whahaha, wat een gave kuif heeft jouw zoontje zeg!

@ Deesje: moet je je officieel beter melden na je zw-verlof? Wist ik niet? Meeting is van 12.00-15.00.

@ Iggy: hahaha, shop ze!

@ Kinderwagenbak: wij hebben n Quinney freestyle. In de lengte kan hij nog lang mee, maar in de breedte vind ik niet overhouden zeg maar.

@ Mause: oei, dat is geen goed nieuws van je werk. Wat klote dat ze je vervanger dan wel die functie aanbieden. Ik knijp hem zelf ook n beetje wat dat betreft. Zal ik zo hieronder opschrijven.

@ Schoentjes: hier ook n paar all stars, konijnenschoentjes, berenpootschoentjes en winniethepooh schoentjes. Ze heeft ze nooit aan, :).

@ Mireii: goh, vervelend dat moeilijke drinken van Soraya. Maar ze krijgt geen bv toch? Lijkt me toch sterk dat het dan spruw is? Hier drinkt Ebbie soms ook heel onrustig en moeilijk. Gister dronk ze ook 1x maar 60 cc ofzo. Daarna gaat het dan weer helemaal goed.

@ Uk; yeah, wat groeit Ferry goed zeg. Hoe gaat t nu met je?

@ Martientje: tjee, sterkte volgende week met je operatie. Wel fijn dat je zo snel terecht kon! Hopelijk zetten de verbeteringen zich door bij Fuad, het arme ventje.

@ Dementie: hier ook ernstig last van. Ik schaam me dood. Ben gisteravond vergeten de katten van onze buren te voeren. Mijn vriend zegt vanmorgen om 06.45: hebben de katjes wel eten gehad. Shock! Als hij het niet had gezegd dan was ik het vandaag zo weer vergeten. Ik schaam me echt dood. En ik vind t nog wel zulke leuke beestjes....

@ Enna: heb hier vooral veel lelijke leenkleertjes van vriendinnen, maar die doe ik toch aan hoor, Ebbie spuugt zo ontzettend veel nog. Tip voor solliciteren: NIET zeggen wat de reden van je ontslag is. Zeggen dat je ontslag hebt genomen omdat jullie er niet uitkwamen m.b.t. de werktijden. NIET TE EERLIJK zijn meid. Je nieuwe werkgever hoeft helemaal niks te weten over je persoonlijke situatie verders.

Jaaaaah, Ebbie heeft weer doorgeslapen vannacht, dit keer tot 06.45, yesyesyes!

Net mijn vervangster aan de lijn gehad. Ze wil graag blijven werken voor mijn club. Heb ik sterk gemengde gevoelens over. Aan de ene kant n hele leuke meid, echt n snelle slimme stabiele tante, die me goed zou kunnen helpen met de bergen werk die er altijd ligt en ook fijn om niet meer alleen te zijn in zo'n moeilijke bestuurlijke politieke club. Aan de andere kant maakt het me ook onzeker: 'wat als men haar beter vind dan mij', 'dan kan ik minder mijn eigen gang gaan en wordt het sneller opgemerkt als ik de kantjes er soms eens vanaf loop', 'wat als zij altijd betere ideeen heeft dan ik'.

Wat ben ik toch een onzekere muts he? Heb haar gezegd dat ze meer dan welkom is wat mij betreft, maar dat mijn directeur zal moeten beslissen of er geld is om uit te breiden. Hmmmm, zit nu al weer de hele ochtend over mijn werk te piekeren. Ook omdat er allerlei beslissingen zijn genomen in mijn afwezigheid waar ik qua visie echt niet achtersta. Punt is dat mijn vervanger het beleid niet hoefde over te nemen, maar alleen de dagelijks zaken moest blijven afhandelen. En mijn directeur is te slap en te druk om echt goed toezicht op dingen te houden. Maar ja, dat moet ik allemaal maar loslaten, want ik was er nou eenmaal niet. Kan ik er ook niet op afgerekend worden :D .

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh moeten jullie ook altijd zo lang wachten op het CB, ik heb nog maar 1x gehad dat ik gelijk aan de beurt was. Vandaag weer 45 min. zitten wachten :(
    Gelukkig is het wel een hele aardige en leuke kinderarts.
    Boaz is 4 cm gegroeid en is nu dus 65 cm en weeg 6935 gram, gaat lekker dus!
    Hij heeft toch ook last van een soort eczeem, zoals ze het noemen.
    Staat in vermand met de hooikoorts van mijn vriend, wat hij raar vindt want hij heeft geen erge vorm, maar goed dat ter zijde. Het ene moment zwakt het af en het andere moment is het sterk aanwezig. Vurige wangetjes en erg droog huidje met ruwe plekjes overal, vooral nu ook op zijn rug. Moet hem dus 2-3 x per dag insmeren met vaseline lanette creme, dat had ik al in huis. Baal er toch wel van want het is niet gezegd wanneer dit echt over gaat, het kan nog best tot peuter tijd aanhouden.
    Ze adviseerde dus om zeker tot 6 maanden door te gaan met de borstvoeding, de 2 flesvoedingen die ik er nu bij geef is prima, maar liefst niet meer.
    Verder loopt hij iets achter met de ontwikkeling van het omhoog houden van zijn koppie/nekje. Moet dus meer oefenen op zijn buik! Voorkeurshouding was wel al minder, maar hij neigt wel sneller naar rechts te gaan met zijn koppie, maar het is niet noemenswaardig. Verder hoorde ze een klein hartruisje, wat ook niet verontrustend is en wat de vorige keer er nog niet was. Het schijnt zo te zijn dat meerdere kindjes dit in eens hebben en kan ook weer weggaan. Het was niet zo verontrustend dat ik er mee naar een KA zou moeten. Ze houden het in de gaten.
    Verder zijn prikjes gehad, zelfde vaccinatie als de vorige en over 4 weken dus nog een keer deze. Hij heeft hard gebruld hoor ook met aankleden. Wilde nog even door om wat boodschapjes te halen, maar ben maar naar huis gegaan om te voeden en hem naar bedje te doen. Huilde nog wat in bedje maar ligt gelukkig nu te slapen.

Zo even ego, later meer. Moet nu weer werken blegh!

Angela ga ik het zitje maar eens uit de doos halen en uitproberen.

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Noppie: kindjes die flesvoeding krijgen, kunnen ook spruw krijgen helaas..

Goed van Ebbie zeg!!

20. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    ja, ondeugend is hij wel ja! :) Luuk heeft nu nog donkerblauwe ogen. Zowel ik als mijn man hebben blauw/grijze ogen, dus heb de verwachting dat het nog wel zo blijft eigenlijk!

Spruw hier ook nog steeds niet geheel over, denk ik... ik smeer mezelf nog steeds in met creme, bij Luuk ben ik gestopt, alles wat ik in z'n mond smeerde resulteerde in spugen, dus daarmee ben ik maar gestopt. Volgens het CB kan het ook vanzelf overgaan en omdat hij er weinig last van lijkt te hebben, wachten we het maar gewoon even af.

Deel Deze Pagina