Zo, ik ben dr ook weer! Vandaag lekker ff naar wat winkels geweest met manlief en zoonlief . Hebben oa een rugdrager gekocht (soort rugzak waar baby in mee kan), in de vakantie gaan we namelijk vaak naar het huis van mn schoonouders in Oostenrijk en gaan dan wandelen in de bergen. Dan is zo'n ding natuurlijk ideaal! @ Uk, hands up voor Ferry, wat goed van hem! Ik vind Ferry er op de foto's super uitzien hoor, dus zal vast niet schrikken van de verdikking. Mensen schrikken nou eenmaal vaak van iets wat niet 'normaal' is. Thije heeft een ooievaarsbeetje boven zn oogje en daar zeggen mensen ook vaak iets van. @ Mieke, gelukkig is Boaz weer boven Jan! @ Noppie, kan me wel voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit met je werk. Maar jij doet het vast beter dan 'de nieuwe' @ Axioma, mooie doopjurk zeg, echt super! En ook mooie trouwfoto! @ Sofie, jammer jammer jammer dat je niet meegaat!!!! @ moederdag, hier wordt gewoon gevraagd 'wat wil je voor je moederdag?' hahaha.. wil graag iets van een sieraad van Ti Sento, dus dat gaan we binnenkort samen uitzoeken. @ allergieen, mijn broertje en schoonvader hebben beide astma en mijn broertje is voor zowat alles allergisch en zat als baby onder het eczeem. Ik heb er zelf een kleine tic van meegekregen, heb soms eczeem onder m'n oksels (als ik krab lijkt het net de chicken tonight reclame ). Vandaar dat ik t/m 6 mnd volledig BV wil proberen te geven. Het waait hier als een gek trouwens! Ow en nog wat, ik heb denk ik een beginnende borstontsteking Heb namelijk in mn linkerborst diverse harde plekken. Ik masseer het nu steeds met kolven en voeden en straks ook onder de warme douche. Ik hoop echt dat ik het daarmee nog op kan lossen Ow er gaat er eentje huilen! Etenstijd! Tot straks!
Hey meiden, ff vraagje, hoeveel drinken jullie beebjes gemiddeld? Ik mag volgens het bureautje 180/6 geven (ook volgens verpakking), maar Naomi drinkt meestal maar zo rond de 120 op. Ze is gewoon tevreden en komt gewoon pas weer 3.5-4 uurtjes later, maar toch! Kan het er moeilijk inproppen, komt er dan toch ook net zo hard weer uit. Was ff benieuwd hoeveel die van jullie allemaal drinken? @Married, lekker, naar Oostenrijk! En ideaal, zo'n rugzak. Hihihi, hier wordt ook gewoon gevraagd wat ik wil hebben hoor. Krijg een mooie tas van Guess. De sieraden van Ti Sento zijn ook erg mooi, heb er oorbelletjes van. Balen van de beginnende borstontsteking, heb ik ook gehad. Idd flink masseren, tussendoor koelen helpt ook en hopelijk gaat het vanzelf weg. Is hier gelukkig wel gebeurd. Nou, vanmiddag bij de Prenatal de Baby Doos opgehaald, idd niet echt iets bijzonders .. zat zelfs een mannenscheermes voor de papa's in!? En een Party van januari ... ach ja, je krijgt het toch maar he ...! Het regende ook een klein beetje, nu ist weer prachtig blauw met zon. Alleen wel enorm veel wind!!
Hoi meiden: Fuad vind de nieuwe voeding helemaal niet lekker volgens mij, hij drinkt aldoor maar 90 cc en dan wil hij niet meer met als gevolg dat hij om de 2 uur honger heeft. Heb even gerekend maar we moeten hem denk ik vanavond maar een late voeding geven hij moet ongeveer 900 cc krijgen hij heeft nu zon hij heeft nu zon 540 gehad. Hopelijk is het even een dagje in de war en drinkt hij morgen weer normaal. Gelukkig is de eczeem is al een stuk minder en de darmkrampjes zijn weg, dat is het belangrijkste. Enna: als ik tijd heb dan ga ik even fotos maken van de kleertjes, dan hoor je het wel. Leuk idee een steentje in je trouwring. Miiriie: wat sneu voor je vader. Uk: wat goed dat Ferry heeft door geslapen, kan je dan geen 5 flessen doen om de 3 uur? Ga even eten maken.
zo ik kom nu pas binnen hahaha 10min geleden en wat dacht je ben half 2 de deur uitgegaan, ben door heel nieuwegein heen gewandeld!!! mezelf verwent met een leuke bikini en wat leuke make/up en armbandjes!!! levi heeft heerlijk voor zich uit liggen staren en daarna vielen zijn oogjes dicht!!! heb maar meteen nwe fopjes gekocht want die moet je na 2 maanden vervangen hoorde ik dus heb wel een regenbuitje op mijn bol gehad maar ach jammer dan hoor!!! ben niet van suiker!!! oh ja en ik heb bij kruidvat zwemluiers gekocht maar die beginnen pas vanaf 6kg en levi is 4660gram maar ja ik doe er ook nog een zwembroekje overheen hihihi ben weer helemaal in mijn sas meiden hihihi
@ Iggy, alweer lekker geshopt dus! Top trouwens dat je kunt volgende week, gaan we elkaar eindelijk ontmoeten, haha @ deesje, Thije krijgt BV en op de dagen dat ik werk laat ik 3 x 160 cc voor hem achter (gekolfd). Hij krijgt zo'n 6 voedingen per dag. Ik kolf meestal wel 200 cc, dus wellicht krijgt hij dat ook wel binnen per voeding? Als Naomi tevreden is met 120 cc is het toch ook goed lijkt me? Je kunt het er moeilijk inproppen. Je geeft ook BV toch? De harde plekken lijken na de voeding van net iets minder te zijn geworden, fingers crossed! Nog even een ander vraagje, wassen jullie de kleertjes en andere dingen van de baby nog steeds met Neutral? Ik vind het zo jammer dat daar geen geurtje aan zit, ik hou juist van lekker ruikend wasgoed. Maar ik doe nog braaf alles met Neutral. Jullie?
mijn man en ik hebben samen 1 betaalrekening en 1 spaarrekening en daar reageren mensen zo vreemd op!!! tegenwoordig hoor je bijna allebei nog een eigen rekening te hebben met eigen geld!!! lijkt het wel op!!! ook had ik toen we trouwden hele woordenwisseling met een collega die 2 maanden later zou trouwen over gemeenschap van goederen (daar zijn wij in getrouwd) en huwelijkse voorwaarden! die vond dat je dat tegenwoordig het beste kon doen op huwelijkse voorwaarden om je haggie te redden zei hij, vond ik zo vreemd... zijn wij nou echt met alles zo ouderwets???
@ Iggy, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Wij zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd, mede omdat mijn man een eigen zaak heeft. Het is heel romatisch om in gemeenschap van goederen te trouwen natuurlijk en je trouwt in principe uit liefde. Maar maar al te vaak gaat het nog mis, vandaar dat trouwen op HV vaak 'veiliger' is.
@ Uk: geeft toch niks joh, die verdikking. Ebbie's hoofdje is weer hardstikke scheef bijvoorbeeld, zo hebben al onze beebjes wel wat en toch zijn ze de mooiste hoor! @ Mieke: 37.6 voor de ochtend is nog echt wel verhoging hoor, zou ergens in de 36 moeten zitten dan denk ik. Hoe gaat t nu met Boaz? @ Enna: wat een leuk idee, een steentje in je trouwring erbij voor je dochter. @ Mireii: wat balen dat je je zo rot voelt vandaag en dat je je zorgen maakt om je vader. Lief dat je hem wil gaan helpen. Ik duim voor je dat het wat wordt met die sollicitatie. Voor wat voor n functie solliciteer jij? @ Hummelke: jammer dat je niet kan komen, maar heel begrijpelijk hoor meid. Volgende keer in het zuiden des lands! @ Iloiza: ook jammer. Maar ja, duty calls! @ Married: die sieraden van Ti Sento zijn mooi he? Heb 2 jaar geleden een hele mooie armband met azuurblauwe en groenblauwige stenen aan mijn moeder kado gedaan voor haar zestigste verjaardag. Oei, oppassen met die harde plekken in je borst Married. Komt denk ik toch door het kolven op je werk? Dat je dan niet genoeg leegkolft? Goed masseren hoor! Ik was niet meer met Neutral trouwens, maar met Euroshopper spul. Jij hebt vast een beter merk vermoed ik.... @ Deesje: Ebbie drinkt ook vaak minder dan dat ze mag per keer, maar wel 6x per dag vaak nog, terwijl ze met 5x meer drinken genoeg zou moeten hebben. Gewoon op het gedrag van je beebje afgaan. Genoeg is genoeg, zeker als ze goed groeien. @ Martientje: dat is geweldig nieuws, dat zijn exceem minder wordt en de darmkrampjes ook. Hij zal vast gauw aan de voeding gaan wennen hoor. @ Iggy: n vriendin van mij en haar man zijn niet in gemeenschap getrouwd, vanwege t feit dat zij gynaecoloog is en dus zelfstandig ondernemer, maar zij storten hun salaris wel gezellig op 1 rekening. Wij zijn niet getrouwd, hebben ieder n eigen rekening, eigen spaarrekening en 1 gezamelijke rekening. Tsja, wat heet ouderwets? Ik vind t zelf nog wel fijn om mijn eigen rekeningen te hebben I guess... Zo, heb uuuuuuuuren bij de kapper gezeten:uitgroei geverfd, blonde lokken erin, flinke nieuwe coupe + met de stijltang stijl gemaakt. Het zit echt super, al zeg ik het zelf . Jammer dat we geen feestje hebben vanavond. Daarna de stad in om iets netjes te kopen voor het symposium. Dat viel tegen, heb wel wat leuke kleding gekocht, maar niet echt heel erg gekleed zullen we maar zeggen. Een tuniekje, een shirt en een paar witte zomerschoentjes. Broeken passen was een crime, ik pas echt nog nergens in, zelfs niet in maat 42 .
ja maar married wij hebben geen van beiden een eigen zaak of dergelijke!!! en natuurlijk moet iedereen het zelf weten maar ik krijg erg vaak commentaar dat we ouderwets zijn
inderdaad zie ik je dan eindelijk in echie married!!! want ik ken je al een poosje van het andere honden forum wel toevallig dat we ook eens op dit forum in dezelfde mamamaand zitten (nou ja ik ben dan wel een nep-februari-mama maar toch)
Dat denk ik dus ook! Want het is die kl*terige linkerborst, waar ik steeds veel minder uit kolf dan uit de rechter. Er blijft dan toch wat achter gok ik, maar ik krijg dat er met kolven echt niet uit Ik blijf masseren!
baalde net even als een stekker toen ik onze honeymoon foto's zat te bekijken!!! heb zo ' n behoefte om op vakantie te gaan en iedereen om ons heen gaat en wij dus niet wij saampies in turkije!!!
Noppie, heb je eigenlijk wel gelijk in, de ochtend temp is altijd wat hoger he. Maar hij heeft het heel goed gedaan vandaag, zo lief als hij is, vindt (meestal) alles best. Hij is vanmiddag een paar keer de auto in en uit geweest. Nou ben benieuwd naar je nieuwe coupe hoor! Heerlijk he even zo verzorgd te worden. Was Ebbie dan mee? Ben trouwens met hem naar de huisarts geweest, heb vanmiddag besloten dat ik dat maar eens moest doen. En ik kon vanmiddag nog terecht. Ik vind namelijk dat hij zo veel last heeft van dat 'exceem' of het nu exceem is, baby exceem een allergische reactie noem maar op. Maar ik ben niet echt met een bevredigend antwoord naar buiten gegaan. Moet gewoon smeren smeren smeren en blijven smeren, het vettig houden. Maar ja op zijn achterhoofd heeft hij het ook, zit gewoon onder zijn haartjes en daar is het zelfs een beetje open gegaan alsof hij er gekrabt heeft, maar ja daar kan hij natuurlijk helemaal niet bij. Baal dus, want vind het zo'n naar gezicht. Oh ik begin het echt frustrerend te vinden die zwangerschapsdementie. Loop ik door de AH met Boaz in de winkelwagen. En ik kan gewoon echt geen combinaties meer maken voor de gerechten die ik wil koken en zo. En sta ik bij de kassa liggen mijn boodschappentassen nog in de auto, zucht! Married, hoop niet dat het een borstontsteking gaat worden hoor, is het ook rood? Ook even geshopt dus, hmmm mijn mannetje houdt dus helemaal niet van winkelen. En als hij al mee gaat dan heb ik geen geduld om even iets te passen, hij staat dan buiten een sigaretje te roken en komt dan weer even binnen om te vragen of het lukt. Ti Sento: ik vind het ook erg leuk, maar vriendlief vindt het te veel blingbling en een beetje ordi, dus ik krijg het niet van hem. Heb het al een paar keer gevraagd. Dus denk dat ik er zelf maar eens iets van koop of zo. Deesje, was ik nog vergeten op te antwoorden. Ik geef de 3e en de 5e voeding een flesje. De ene dag zit ik op 5 de andere op 6 voedingen, dus soms is het ook wel eens de 3e en de 4e. Nu krijgt hij zijn laatste voeding een flesje (20.30) en zal ik misschien vanavond even moeten kolven. Miireii, lief van je dat je je zorgen om je papa maakt en dat je even iedere dag naar hem toe gaat om te helpen. Wassen: Ik was eigenlijk nog wel met Neutral, mede omdat ik bang ben dat Boaz dus ergens allergisch op reageert of zo. Dus ik durf het nog niet aan, ik was onze spullen dus ook in Neutral zodat ik het gewoon samen kan wassen. Martine, wat lekker dat de voeding wel goed aanslaat, misschien moet Fuad even wennen. Nou mijn moeder stond op het antwoordapp. toen ik thuis kwam. Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis, hij heeft een longontsteking. Even schrikken dus. Hij was al 1,5 aan het kwakkelen met een 'griep'. Maar zoals hij er bij zat/liep het leek wel een heel oud mannetje en zo ken ik hem echt niet hoor! Morgen dus op bezoek. Boaz eerst bij mijn moeder brengen die gaat oppassen en hij blijft daar logeren. Wij hebben een sjiek etentje met schoonouders. Hopelijk is het geen hele erge longontsteking. Ze hebben gelijk ook foto's van zijn hoofd en nek gemaakt. Gelukkig had hij dezelfde internist als tijdens zijn vorige operatie en bestralingen etc. Dus die heeft het gelijk goed aangepakt gelukkig. Nou we gaan een film kijken.
Mieke: Jeetje wat schrikken zeg! Heb je je vader zelf ook nog gesproken? Ik duim dat de longontsteking snel de kop wordt ingedrukt!