Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, tja de kraamhulp heeft me dat ook verteld hoor, maar ja je gaat toch zoeken he.

In het Parool waren de voorspellingen voor vandaag ook heel anders en minder mooi voor vandaag, nou ik ben toch echt een beetje verbrand en vond het best warm buiten.
    We zullen wel zien wat het weer zal doen, denk dat we gewoon pas vanaf donderdag het een beetje in de gaten moeten houden.

Married, wilde op Thije stemmen, maar ik ben ingelogd maar zie niet dat ik kan stemmen, ben ik nu echt zo dom of....??
    Kun je eigenlijk ook zien hoeveel stemmen je al hebt gekregen?

Patriessie, heb gelukkig de gebruiksaanwijzing van de Mutsy gevonden hoor! Het lag in de la onder de box, tja welke mutsie legt het dan ook daar ;)

2. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Enna: lief dat je van Rob en Katie ontbijt op bed hebt gehad!

@Uk: jij ook al een ontbijtje op bed gehad?! Wat doe ik dan toch verkeerd :D: :wink?? Ik heb gewoon mijn eigen schaaltje yoghurt met muesli mogen pakken hoor!

@kouna: Yannique aanleggen in de kerk en dan is de pastor helemaal van zijn apropos :D: :)!
    Hopelijk is bij Morris het sprongetje snel weer over!

@Loeka: mooi dat je en ketting hebt gehad!

@Iggy: ik zie Levi al liggen met zijn kadootje :)! Ow haha, moet ik eerst ook evende foto bekijken! Wat goed dat je hem hebt achter gelaten bij je schoonouders. Alle begin is moeilijk en goed dat je maar 3x gebeld hebt!

@familieveenstra: klinkt erg leuk wat je allemaal hebt gehad. Leuk he, als die kleintjes zelf iets geknutseld hebben! Klinkt spannend als jullie de volgende keer naar de cardioloog moeten en zeker als je groen licht gaat krijgen voor een OK!

@Suske: :D: die foto van Silje met haar zonnebril!

@axioma: de communie was heel mooi hoor. Merk wel dat de hormonen nog door mijn lijf gieren, want werd er met momenten wel een beetje emo van hoor! En omdat mijn man peetoom is, hebben we van haar nog een heel leuk kussen gekregen met een foto van haar en Yannique erop! En het was super weer, dus we hebben de hele middag buiten gezeten. Ik was alleen Yannique haar hoedje vergeten!
    Hoe was de viering bij jullie vandaag?

@Noppie: was je vriend moederdag vergeten? Wel leuk dat je van je moeder een kadootje hebt gehad. Heb ik van mijn moeder ook gehad!
    Wij hebben een hond, dus denk niet dat Yannique er allergisch voor zal zijn.

@Mieke: Yannique niest ook wel veel hoor.

Nou direct maar kolven en dan naar bed. Yannique moet morgen om 9 uur op het KDV zijn om voor 2 uurtjes te wennen. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Maar de leidster waar ze op de groep komt, was vandaag ook op de doop, dus dat komt wel goed denk ik. Zal nog proberen wat foto's te plaatsen!

X Esther

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    mmm verrassend dat onderzoek wat je postte Mieke, ik ben zelf als baby extreem allergisch voor honden geweest, daar ben ik gelukkig overheen gegroeid. Maar ik wist niet dat een kat veel erger was...
    Nou maar afwachten he.

Gisteren had Josanne heel veel schilfers op haar koppie, ben maar gelijk begonnen met olie.. vanmorgen kon ik al heel wat schilfers weghalen... ik hoop dat t niet heel erg wordt. Ik vind berg altijd zo'n naar gezicht!

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Deze foto stond op dat kussen. Daar is toen trouwens een reportage gemaakt!

De rest van de foto's doe ik morgen wel even.

Weltrusten!

X Esther

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martientje, jemig zeg wat een verschil! Fijn dat je iig weet waar t door komt.

Mieke, wat vervelend zeg dat je zo'n stuwing hebt dat je er gewoon wakker van wordt!

Vannacht heeft Vera weer eens heel netjes geslapen (laatste voeding 23u, eerste 845!). Mijn boobs waren mega gestuwd, had de halve dag nodig om ze weer helemaal soepel te krijgen, maar ik heb wel heeeerlijk geslapen hoor! Ik werd zelf om 830u wakker. Voelde me weer als herboren :).
    En gisteravond sliep ze ook al om 2130u. Dus nog 1,5u voor mezelf gehad ;). Nu ligt ze ook weer lekker in mijn armen te slapen en net in de auto ook :D.
    Ik durf nog niet te hopen dat het nu de goede kant op gaat met de avonden...:(

Eppie, haha zou ik idd ook zeker niet doen, BV in de kerk!
    Mooie foto, leuk jurkje ook!

Ah, das een goeie. Ik moet ook nog steeds Vera's voetje of handje in het gips maken. Vergeet t steeds.

Kuona, wat handig dat je aan Morris' huiltje een sprongetje kan herkennen!

Iggy, ah wat goed van je dat je Levi toch kon 'achterlaten'. En heb je er wel een beetje van genoten?
    Leuk dat Levi het cadeau gaf! Ga ik denk ik ook zo voor vaderdag doen :).

Anita, idd leuk zo'n persoonlijk cadeautje van je dochter! Oh, lijkt me echt geweldig als Vera later een keer een tekening oid voor mij maakt :D.
    Idd enorm spannend zeg, (die voorbereidingen voor) Martijns operatie, lijkt me erg moeilijk.

Suske, superleuke foto's! Ahhh, Silje in het zand... Mooi hoor.

Mieke, wat gek van de plotselinge oorsmeerexplosie. Huilt ie ook meer? Dan zou ik wel ff de HA bellen morgen...
    Vera niest ook wel een paar keer per dag. Schijnt normaal te zijn idd.
    Ik hoop niet dat t je katten zijn waar Boaz allergisch voor is... Maar ís t echt eczeem wat Boaz heeft? Want hij krapt er toch verder niet aan, dus geen jeuk...?

Axioma, nou gefeliciteerd met de opdraging (of hoe zeg je dat dan?!) van Josanne! Ze was vast heeeel mooi in haar jurk!

Noppie, ik heb ook geen cadeau gekregen hoor vandaag. Ws komt ie volgende week zondag wel met cadeaus terug. Hopelijk ook iets leuks voor mij...?!
    Ach, de weersverwachting kan nog helemaal omslaan, geen paniek!!!

Vandaag moederdag gevierd bij mijn moeder. Broer/zusje en alle aanhang en oma waren er ook, dus erg gezellig. We hebben nog een bos/hei wandeling gemaakt.
    Vanavond dus weer terug naar huis voor de katten en konijnen, was ook prima gegaan met de voerautomaten.
    Ik vind t dus helemaal niets he, om 's avonds alleen thuis te komen, maar ja. Ga zo maar lekker slapen (en Vera hopelijk ook weer lekker lang!).

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey meiden ik ben er ook weer..
    Heb een turbulent weekje achter de rug..
    Ben 5 mei hals over kop vertrokken met de kinderen naar een vriendin van me, omdat ik het thuis echt even niet meer zag zitten, muren kwamen op me af, de ruzies in huis etc etc het werd me allemaal even te veel :oops:
    Ben gisteren weer terug gekomen naar huis toe en besefte me, dat ik mijn vriend wel gemist heb die dagen, maar niet zoals ik hem zou moeten missen :( Kortom, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. We zijn gisteravond in de auto van me schoonouders gestapt en naar Hoek van Holland gereden en hebben daar naar de ondergaande zon gekeken en flink gepraat met elkaar.. Las dat Karina in een exact :confused: zelfde situatie zat als ik, de dingen waar zij tegenaan liep, loop ik hier ook tegenaan..
    Er zal een hoop moeten veranderen, wil ik nog positief tegenover deze relatie gaan staan :( Ik weet nu in ieder geval wel, dat ik me prima kan redden met 2 kinderen in me eentje, dus wat dat betreft ook wel fijn om te weten en voor mijn zelfvertrouwen..

wbt meeting: Ik moet nog steeds een antwoord schuldig blijven :oops: Ik weet dat het erg kort dag gaat worden zo, maar ik zit een beetje met vervoer in me maag. Ik weet namelijk niet, in hoeverre Tim eventueel thuis kan blijven die dag, dus of er iemand is die op wil passen? Want die wil namelijk loslopen, en dan kan ik dus steeds achter hem aanrennen en dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten :( Plus dat ik dan met het OV moet met die enorme wagen :( Zou ik alleen Lisa hebben, dan zou ik haar in de buikdrager mee kunnen nemen in de trein.
    Nog mooier zou natuurlijk zijn als ik met iemand mee zou kunnen rijden, maar geloof dat er niemand langs Schiedam komt die erheen gaat :(
    Als me vriend niet weggaat die dag, en eventueel de auto kan lenen van zijn ouders, kan ik eventueel kijken of hij zich desnoods ergens kan vermaken voor 2 uurtjes ofzo en dat we daarna dan even doorrijden naar Veenendaal, zodat ik even langs het graf van mijn moeder kan gaan, we zijn dan immers toch al in de buurt ;)
    Kortom, ik weet het nog steeds niet :( En ik wil zo graag jullie allemaal ontmoeten ;)
    Op 30 mei heb ik namelijk ook weer een meeting maar dan van de september mama's 2007 en toevallig dus ook in Utrecht bij 1 van de mama's thuis hihihi en daar dus ook een dillema als ik geen vervoer kan regelen :( Want ik moet dan Lisa sowieso meenemen en Tim natuurlijk ook ;)

7. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Mobielfeak ; he wat jammer voor je !!
    Kan iemand me meer uitleg geven over de meeting ? Wanneer en zo ??
    Hoe doen jullie het met het slaappatroon ? Tessje slaapt nu van 23 u tot 8 u ( jeej :D ) en tegen de middag na haar 2 de flesje leggen we haar weer boven te slapen tot 14 - 14.30 u .
    Maar dan ? Leggen jullie jullie kleintje om zeg maar 17 u terug even neer of ?? Tessje is in de namiddag namelijk wel terug moe na enkele uren wakker geweest te zijn maar vertikt het dan toch van te slapen tenzij op de arm van mama of papa .. :(

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mieke: dat is wel een interessant stuk over die allergie mbt katten/honden!

@Maka: zo dan heb je wel even lekker kunnen bijtanken. Is ook heel goed voor mama. Jou man/ vriend was niet thuis dus gisteren? Nou je hebt iig wel een leuke dag gehad bij je moeder.

@Mobiel: jeetje meid, dat is niet zo mooi zeg. Goed dat je voor jezelf en de kids even een time out genomen hebt hoor. Maar ja, zegt ook wel genoeg als je zegt dat je je vriend niet zo gemist hebt als je hem zou moeten missen. Wel goed dat jullie een goed gesprek erover gehad hebben!

@Loeka: de meeting is dus aanstaande zaterdag 16 mei, bij Noppie thuis van 12 uur tot 15 uur. Iedereen neemt wat mee!
    Qua slaappatroon: dat zie ik per dag wel weer hoor. Het kan toch niet altijd zo uitkomen dat Yannique die bepaalde uren slaapt 's middags! Als ik zie dat ze gaapt of moe is dan leg ik ze terug in bed. Vaak ligt ze dan toch nog wat rond te kijken en valt dan vanzelf wel in slaap hoor.

Zo heb dit kleine stukje alweer bijgelezen ;) en ben me er voor aan het klaarmaken om Yannique zo naar het KDV te brengen. Nu ligt ze in de wagen lekker te slapen!
    Tot straks!

X Esther

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, nee we zijn begonnen op een veldje bij helenaheuvel en vervolgens ergens anders gaan eten, maar ik weet niet meer hoe dat heet.... Het eten was wel goed, maar er zat verder niemand en dat op een vrijdagavond....

Mieke, hoe is het nu met je vader??
    Is het trouwens gelukt om de wandelinzet plat te leggen?

Iggy, wat een lieve foto!!!

Familieveenstra, spannend!! Komt nu wel dichtbij dan he. Sterkte!

Noppie, we zullen overal langs kijken ;)
    Jammer dat je vriend niets voor je gehaald heeft.....

Esther, ook al zo'n lieve foto!!!!

Mobiel, wat een situatie joh! Kan me voorstellen dat het je thuis allemaal te veel wordt. Hebben je schoonouders nog geen zicht op een eigen huis dan? Iig heel veel sterkte, en neem niet te snel een beslissing!!

Hier een leuke moederdag gehad! Ik werdt wakker gemaakt door mijn 3 mannen met een ontbijtje op bed. Levy had op de creche een papieren bordje gemaakt met daarop een handafdruk en lippenstiftkusjes, en op het kdv hadden ze 2 potjes beschilderd om theelichtjes in te doen. Dani had een kaart met een gedichtje waar 2 voetafdrukjes op staan. Levy had samen met papa een windlicht gekocht (papa vond hem niet zo mooi, maar Levy heeft in de winkel stug volgehouden dat mama die het mooiste vond!!! En ik vind hem ook mooi!!!) en Ferry had nog een fotolijstje voor 3 foto's zodat ik dalijk mijn 3 mannen mee naar het werk kan nemen!!! Zeer geslaagd dus allemaal!

Zo, nu snel een flesje maken, want Dani vindt het niet meer leuk!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje mobiel wat erg allemaal!!! ik schrik er wel van de 2e mama al die zulke nare problemen in haar relatie heeft!! :(

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama is trots op haar mannetje! Boaz heeft van 22.30 tot 7.30 geslapen! YEAH!!! en ik dus ook, hihi.
    Vanmorgen geen viezigheid meer uit zijn oortje, geen idee wat het is geweest. Misschien zat er idd gewoon te veel oorsmeer in zijn oortje wat er uit moest.
    Nou vanaf vandaag dus even geen melkproducten meer nemen en dat terwijl de koelkast nog vol staat :( maar goed alles om te kijken of het daar misschien mee in verband staat.

Maka, nee Boaz huilt er niet meer door, hij lijkt nergens last van te hebben.
    Oh heerlijk weekend gehad dus bij je ouders en lekker bijgetankt dus! Tja dan is de thuiskomst gisteravond wel erg stilletjes hoor. En heeft Vera gisteravond nog lekker geslapen.
    Zo te lezen heeft ze het dit weekend goed gedaan in de avond uurtjes.

Mobiel, kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal beu bent thuis, tenminste dat gedoe met je schoonouders dan. Doen ze er wel wat aan om weer woonruimte te vinden?
    En zo'n gesprek met je vriend was dus heel hard nodig, goed dat je even een paar dagen weg bent gegaan, zo is hij waarschijnlijk ook weer even wakker geschud.

Esther, wat een mooie foto van Yannick samen met haar nichtje (neem ik aan).
    Wat ziet ze er schattig uit zeg. En ze is nu op het KDV, toch wel spannend. Hoe was het om haar nu zo achter te laten. Het zal vast wel goed gaan het wennen en het is maar 2 uurtjes.

Angela, goh zeg wat ben jij super lief verwent door al je mannen. Wat leuk zeg... kan nu al uitkijken naar volgend jaar :D
    Ik heb het nog niet geprobeerd dit weekend met het kinderzitje. Ga ik van de week proberen, hoop ik.. beloof mezelf maar niets meer hahaha.

Loeka, wanneer ik merk dat Boaz moe begint te worden gaat hij naar zijn bedje.
    Soms stribbelt hij dan nog een beetje tegen in bed maar al snel valt hij in slaap hoor.

Vandaag is Boaz een beetje jarig, hij is 3 maanden.
    En toen ik hem vanmorgen naast me in bed legde om hem aan te leggen rolde hij vanuit zichzelf van zijn ruggetje naar zijn zij en lag al met zijn mondje open te wachten op mijn tiet, hihi. Daarna luier verschoont en toen weer naast me in bed gelegd voor de andere borst, ligt hij ineens echt op zijn duimpje te zuigen, zo leuk. Meteen een soort sprongetje vooruit omdat hij nu 3 maanden is.

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Vanaf vrijdagmiddag niet meer op het forum geweest, dus moet weer even bijlezen. Hoop dat het me gaat lukken haha.

Allereerst hebben we vrijdagmiddag heerlijk geshopt. Ben weer wat kleding rijker en ook Bh's in een grotere cupmaat ;)
    Voor Myrthe hebben we een logeerkoffertje en een gewoon vakantiekoffertje gekocht en nog een paar leuke schoentjes.
    's avonds zijn we lekker in een bistro wezen eten....carpaccio en zalm met kruidenkorst mmmm, we hebben ech genoten. 's nachts heerlijk geslapen (toch om de normale tijd wakker ;) ) en toen het huis samen stofvrij gemaakt. Zaterdagmiddag rond 15:00 hebben we ons meisje weer opgehaald bij mijn ouders. Het was helemaal goed gegaan. Ze had net zo goed geslapen als thuis en was zeer vrolijk geweest ;) Ik heb maar één keer gebeld en voor de rest heeft mijn moeder mij via smsjes op de hoogte gehouden :) :) :) Voor herhaling vatbaar dus...

Gisteren ben ik verwend met een ontbijtje op bed (beschuitje met verse aardbeitjes :D ) en een doosje merci van Myrthe....ook had ze een e-cardje gestuurd (mbv papa ;) ), dat ik de aller. aller. allerliefste mama van de hele wereled ben!! Maar het mooiste vond ik dat ze de hele ochtend alleen maar heeft gelachen naar me :D :D
    's middags naar het handbalveld, zelf weer meegespeeld en we zijn kampioen geworden jeeehhhhh :D :D Staat nu een mooie bos tulpen op de tafel van de vereniging :D

Nu weer over tot de orde van de dag hihi. Manlief is gras halen en ik ga nu even bijlezen en reageren...Vanmiddag moet ik ook weer weg, ga bij een vriendin theeën...

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: Ebbie niest ook erg veel, maar ze heeft geen uitslag op haar huid ofzo. Ze is nu ook nog een beetje verkouden denk ik, want dat vieze oogje is ook nog niet helemaal over. Poeh, das geen beste promotie voor katten in huis, dat onderzoek. Moet ik vooral niet aan mijn vriend laten lezen....

@ Eppie: nee hoor, hij was het niet vergeten, maar hij vond het gewoon commerciele onzin moederdag... Hij vindt t burgerlijk en weigert om daar aan mee te doen... Oooow, wat een plaatje, Yannique en haar nichtje!!!

@ Mobiel: goed dat je even afstand hebt genomen. Ik kan me goed voorstellen dat de hele situatie thuis je relatie ook echt geen goed doet. Jij doet zoveel voor die mensen en je vriend lijkt het dan allemaal maar voor vanzelfsprekend te nemen. Advies: zorg dat je schoonouders zsm het pand verlaten en neem dan eens rustig de tijd voor elkaar. Ik hoop dat jullie eruit komen meid! En ook dat je zaterdag gezellig komt met Lisa!

Ga zo naar Amsterdam dames, ff Ebbie showen op het werk!

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mobiel: Oh, jij ook al :(. Wel positief dat je in ieder geval inziet dat je het ook eventueel zonder man zou kunnen redden. Geeft toch een bepaalde rust en hierdoor zul je juiste besluiten nemen. Ik hoop wel dat hij tot inzicht komt en ziet waar hij mee bezig is.
    Veel sterkte ermee meid.

Even een vraagje over de voedingen meiden. Gisterenavond heb ik Daan om 22:00 uur zijn laatste voeding gegeven en vanmorgen kwam hij om 08:00 uur. Dat is heel mooi natuurlijk maar ik wil eigenlijk dat hij om 06:30 a 07:00 uur komt i.v.m. mijn werk. Dus dat ik hem ook eerder de laatste voeding kan gaan geven.
    Dat houdt wel in dat ik terug moet gaan naar 4 voedingen :(...... Daan eet 's morgens sowieso altijd heel goed (een fles van 200ml), maar de andere 4 liggen dan tussen de 150-165ml. Hij drinkt dus zo'n 800 a 825ml per dag. Als ik nu terug moet naar de 4 voedingen moet hij toch zeker 200 ml per voeding drinken. Er zal dan wel meer tijd tussen gaan zitten, maar weet niet of dat zal gaan lukken.
    Vanmorgen heeft meneertje al wel voor het eerst 230ml!!!!!!!! weggelurkt! Dus dat is al wel een goed begin.

De vraag is nu....naar welke tijden zou ik nu moeten gaan?

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hallo dames, ben ik ook weer. Voel me al wel iets beter, maar zie nog steeds overal als een berg tegenop. ik snap er echt niets van :( Maar komt wel weer denk ik.

Met moederdag heb ik ook niets gekregen, dus je bent niet de enige noppie ;)
    Vond het wel heel erg, want hij had al maanden vantevoren aangeven dat hij wat zou gaan halen. ooh leuk! je eerste moederdag! dan gaan Soraya en ik lekker de stad in, en dan gaan we wat leuks uitzoeken! nou, niet dus. had me er helemaal op verheugd, was zoo benieuwd, en uiteindelijk is het bij een ontbijdje gebleven, die ik uiteindelijk ook nog zelf heb moeten maken.. :( jammer is dat he..

Soraya doet het verder erg goed. We zijn dit weekend echt gestopt met inbakeren.. Vrijdagavond lag ze even in de box te spelen, haar beentjes gingen een heel eind omhoog, ze begon keihard heen en weer te bewegen en uiteindelijk belandde ze half op haar buik, en half op haar zij. die begint dus nu behoorlijk te draaien :) wel een grappig gezicht hoor. Maar niet meer inbakeren dus. ben veel te bang dat ze het 's nachts ook gaat doen. Ze heeft er gelukkig wel goed om geslapen. vrijdagnacht kwam ze al om 5 uur, zondagochtend om 7 uur en vanmorgen ook, dus ze kan het gelukkig ook zonder!

Met mijn vader gaat het alweer wat beter. Hij is gister de hele dag weggeweest op zijn motor en dat heeft hem wel goed gedaan. Ik heb hem thuis maar even een beetje geholpen en dat vond hij ook wel prettig. maar vond het wel verrot dat ik het deed, en niet mijn zusje. Ik had haar gistermorgen gebeld en haar gevraagd of ze nog wat in huis moest doen, zei ze: nee hoor! ik zit hier nu lekker in de zon! Kom ik daar, moet er gestofzuigd (jeetje hoe schrijf je dat woord? haha ) worden, de was moet opgehangen worden en de afwas stond er nog. en dat ziet ze gewoon niet :( vind je het gek dat mijn vader er overspannen van wordt..

Nou, dan nog even over dat baby van het jaar gedoe! jeeeeeeemig wat gaat dat hard met die stemmen zeg! heb ik eindelijk 200 stemmen te pakken voor Soraya, staat er doodleuk onder: Soraya heeft nog 1940 stemmen nodig om een finale plek te bemachtigen.
    Sjonge jonge, onbegonnen werk dus!!
    Ik laat het wel gewoon staan, zie wel wat er gebeurt :)

Straks ga ik naar mijn moeder, dat is ook al een verhaal apart, maar goed, dat leg ik wel een andere keer uit.. Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat!!

Fijne dag! ennuh, ik hoop op veel zon, maar hier is het nog ver te zoeken :)

Liefs, Mireille

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; zoals je leest hebben we al een koffertje gevonden ;) Van nijntje...errug lief.
    Fijn dat Boaz zich weer beter voelt na de prikjes. Wat naar dat je vader is opgenomen met een longontsteking, gaat het nu al wat beter met hem?
    Ik smeer het gezichtje van Myrthe in met Weledaolie en dat werkt best goed. Ze heeft ook een aantal erg droge plekjes/exzeem??
    Lees net dat Boaz heeft doorgeslapen vannacht....Hoera voor Boaz!!! =D>

Seyla; wat fijn dat Benine niet geopereerd hoeft te worden vooralsnog. Dat is nog een geweldig nieuws!

Enna; bijzonder kado, zo'n steentje in je trouwring :D

Mireii; hoop voor je dat de sollicitatieronde snel zal zijn, hoe eerder je wat weet toch...
    Vervelend da je je niet goed voelt...hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. Woont je zusje nog thuis?
    Lees net dat je niet meer inbakert...goed zo Soraya!!!

Sofie; zal inderdaad wel zoeken zijn naar een balans zo met dat thuiswerken....hoop dat je daar je draai in gaat vinden.

Married; borstontsteking klinkt niet echt lekker, is het al minder geworden ondertussen? Ik was ook nog braaf met neutral, maar meer omdat de fles nog niet leeg is haha. Daarna gaan we lekker met de Robijn wassen....ruikt veel lekkerder!!

Deesje; Myrthe drinkt 5 x 180/6, maar dan 2 x de hele fles en 3 x 20 cc minder.

Iggy; ook hier alle rekeningen van ons samen hoor. We zijn ook in gemeenschap van goederen getrouwd. We doen toch alles samen betalen, dus vindt het lastig als we allebei een eigen rekening hebben en dan nog van ons samen....nee, gewoon alles together ;)

Noppie; heerlijk als je haar weer goed zit he!! Broeken pas ik ook niet in hoor, heb maar een flinke maat groter gekocht nu....Mocht trouwens willen dat ik tegen maatje 42 aanzit :( maar dat gaat van mij leven niet gebeuren hahaha.

Eppie; wat heerlijk klinkt de vakantie van jullie, wij mogen vrijdag lekker een weekje weg....heb er zo'n zin in!! :D :D

Uk; Ferry alweer 5 maanden, wat vliegt de tijd zeg...nog een maatje en dan is ie een half jaar oud!! :D :D Wat een kanjer toch!!

Leintje; wat vervelend dat je je nog niet zo lekker voelt. Hoop dat het snel weer beter gaat!

Maka; gelukkig al wat daagjes voorbij en je vriend komt nu weer snel thuis toch?

Martientje; wat een verschil op de foto's van Fuad en laat hem maar lekker zijn slaap inhalen...hij zal het nodig hebben dan...

Famveenstra; fijn dat Martijn weer goedgekeurd is door de cardioloog...
    En zal spannend worden als hij geopereerd moet worden, dan gaan mijn duimen draaien hoor...

`Mobiel; wat lees ik nu, daar schrik ik van hoor. Hoop dat jullie er samen uitkomen qua relatie. Hoe vond je vriend het dat je er een paar dagen niet was. Heeft hij zijn kindjes gemist die dagen en jou natuurlijk? Als je geen antwoord wil geven is het ook goed hoor meis!! Heel veel sterkte komende dagen...

Geloof dat ik nu eindelijk alles heb doorgelezen. Sorry als ik wat gemist heb hahaha, maar na een paar dagen moet je hier echt inhalen :) :) :)

Ik ga even douchen, want zo zal het meisje wel weer wakker worden.

Liefs en een fijne dag, Daffie

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mirrei wat fijn dat je niet meer in hoeft te bakeren. Hier doe ik het sinds afgelopen donderdag ook niet meer en het gaat echt supergoed.

@moederdag: Daan heeft vorige week een proefochtend op het kinderdagverblijf gehad (ging overigens heeeeeeel goed) en daar hadden ze 2 bloemen gemaakt met zijn voetafdrukje erop...echt zoooooooooooooo lief!! :D
    En van mijn vriend heb ik een uitvergrote foto van Daan op canvas gehad in sepiakleur. Echt heel mooi en daar was ik ook superblij mee.

@Angela: jij ook al zo'n creatieve cadeau's!! (die zijn stiekem ook het leukste he ;))

@Mieke: wat fijn dat Boaz zo goed heeft geslapen.

@Boaz: HIEP HIEP HOERA!! 3 MAANDEN OUD!!

@Daffie: een ontbijtje op bed he.....mmmmm, dat had ik ook er nog wel bij gewild :).

@Noppie: je kindje showen is superleuk, dus veel plezier vandaag!!

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ Boaz 3 maandjes alweer wow wat gata dat hard he mieke!!!

Nou even over allergiesche reacties op huisdieren, noppie ik weet bijna zeker dat levietje er geen last van heeft want ik heb buiten 2 konijnen en binnen 3 grote honden lopen!!! moet nog wel even je adres meid!!!
    als roy vrij is gaat ie me brengen, lief!!!!! hahahaha
    met ze hoevelen zijn we nou???

hihihi ik noem levi tegenwoordig levietje (spreek je uit leffietje!!!) tot ergenis van roy hahaha en als ik tegen levi levietje zeg gaat ie heel hard lachen!!!!

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen!

:whistle: Ferry heeft weer doorgeslapen! :whistle: Van 19:30 - 06:30 uur!!! Ben zooo blij!

Mieke: Gefeliciteerd met Boaz! :whistle: 3 maanden, gaat dat snel he?
    Ferry heeft ook iets op zijn hoofdje, maar dat zijn geen vuurrode vlekjes. Meer een soort van berg, maar net geen berg snap je...?
    En gefeliciteerd met het doorslapen! Yeah! :whistle:

Mobiel: Wat vervelend joh! Wel goed dat je voelt dat je je prima kunt redden met je kids ;) Hoop dat het toch nog de andere kant opslaat.

Loeka: Wat leuk dat je er weer bent joh! Ferry is inderdaad groot geworden he? Hoe groot/ zwaar is Tess nu? Kom je ook gezellig naar de meeting? Voor het adres kun je Noppie even een pbtje sturen. Het is van 12-15 uur.
    Trouwens, Ferry slaapt na elke voeding. Eerst deed hij dat niet, maar ineens konden we hem zodra hij gaapt (1 of 2 keer) in bed leggen en gaat hij slapen. Je hoeft niet bang te zijn dat ze dan 's avonds niet meer slapen hoor! Hoe beter ze overdag slapen hoe beter ook 's nachts zeggen ze.

Noppie: Pfffffff niets gekregen?! Dat is echt niet leuk! En het hoeft natuurlijk niets te kosten, al had ie alleen maar een foto gemaakt ofzo.
    Veel plezier op je werk met Ebbie!

Miireii: Ahhh jij ook al niets gekregen? Erg jammer dat hij je eerst lekker had gemaakt! Een douchegelletje of iets dergelijks is toch niet zo moeilijk? En dan ook nog je ontbijtje zelf maken?! Grrrrr...!
    Jammer dat je je nog niet zo lekker voelt, hoe komt dat nu zo ineens?
    En Soraya is wel met alles een snelle meid he? Knap hoor!
    :) gestofzuigd heb je correct geschreven hoor :) Erg jammer dat je zusje geen reet doet zeg! Gelukkig heeft je vader jou nog.

Daffie: Oh wat gezellig, lekker uit eten geweest! En het allerbelangrijkst, wat fijn dat Myrthe het zo goed heeft gedaan zeg! :D

Angela: Jeetje jouw mannen hebben je lekker verwend zeg! Heerlijk!

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Uk: jemig! Ferry gaat goed he! :D Zei ik je toch dat hij gecorrigeerd met 2,5 maand ging doorslapen :) of zou het praatje van Soraya geholpen hebben :)

Ik heb echt geen idee hoe het komt dat ik me zo voel. Naar Soraya toe is mijn gevoel echt super hoor, dus dat is het niet. Ik heb echt geen idee! ik hoop dat het gauw over is, want het is geen pretje..

En tjah, mijn man.. wat een stommerd he.. naja, ik ga nu hetzelfde doen bij vaderdag, wat hij bij mij deed.. kijken hoe hij dat vind :) Maar ik ben het einde van de maand ook nog jarig, dus ik ben benieuwd..!

Ik vind Soraya ook snel hoor! snap er niets van.. Dat geeft natuurlijk niet! maar dan zul je net zien dat ze niet wil praten of lopen :) :)

Ben trouwens overgegaan op Nutrilon Standaard, en nu drinkt ze idd alle flesjes leeg! Vaag he!! En wat nog gekker is, is dat ze nu 3x op een dag een poepluier heeft :) Met de Omneo maar 1x :confused: terwijl dat toch voor de ontlasting is? :p

Deel Deze Pagina