Vaam, ja, stiekum zijn die cadeautjes idd het leukst!!! Dat is dan ook wel een van de leuke dingen als ze naar een kdv en/of creche gaan!
hallo lieve meiden. Sorry dat ik niet meeschrijf maar lees wel elke dag mee. Ik heb de hele dag mijn handen vol aan de kleinehij wilt alleen op schoot en bij me liggen. Hij heeft ook sinds vannacht meer dalingen waarbij hij verkleurt ben zo bang dat hij weer wordt opgenomen of dat hij weer achteruit gaat. We hebben a.s vrijdag een afspraak met de neonatoloog ik hoop dat batuhan goed wordt gekeurd hihi wilde even jullie mijn super! mooie banner laten zien die uk voor me heeft gemaakt bedankt meid!
Tir, je banner is prachtig en Batuhan helemaal! succes bij de neotatoloog! Uk, wat goed van Ferry dat hij weer heeft doorgeslapen, ik hoop dat hij het lekker blijft doen. Miireii, jammer dat je man niks heeft gedaan aan moederdag, het lullige daarvan is dat jij hierdoor ook niets voor vaderdag wilt doen. Zo zou ik ook denken hoor. Maar ik zou toch lekker wel wat doen, dan voelt hij zich meer schuldig misschien Fijn dat je vader zich weer wat beter voelt. Jammer dat je zusje wat lui is. En ik heb geen idee wat het nou kan zijn dat jij je zo voelt. Misschien toch wat vermoeidheid. Het feit dat je misschien thuis bent met Soraya. Misschien wat leuks ondernemen saampjes. Zwemmen, wandelen wat dan ook en als het echt wat langer aanhoudt misschien even een gesprekje met ja ha hierover voeren. Vaam, goed zeg dat Daan zich netjes gedraagt op het KDV. En wat een leuke cadeau's heb je gekregen. Noppie, mijn vriend doet in principe ook nooit wat aan moederdag bij zijn eigen moeder hoor, vindt hij ook stom. Maar omdat het onze eerste keer is doet hij het wel bij ons. Jammer dat je vriend dan niet dacht dat het voor jou als eerste keer mama misschien wel leuk zou zijn en dat hij dan daarna aangeeft het niet meer te doen. De kleintjes maken dan toch meestal op het KDV of op school wel wat voor mama. Iggy, je moet even een pb met je mailadres naar Noppie sturen, dan krijg je van haar de gegevens. Daffie, wat goed zeg dan Myrthe zich zo netjes gedragen heeft bij opa en oma. Voor herhaling vatbaar dus. Bij ons ook hoor en wil dan ook eens lekker een weekendje weg doen of zo. En gefeliciteerd met jullie kampioenschap op naar het nieuwe seizoen dan maar.
Mieke Super dat boaz heeft door geslapen en van harte met de 3 maanden. Wat gaat het snel. Uk Wat goed van Ferry hopelijk is het nu blijvend. Miireii Jammer dat je man niet met moederdag heeft gedaan. Vaam Wat een leuke cadeaus heb je gehad. Daffie Van harte met jullie kampioenschap. Gelukkig dat het goed is gegaan bij opa en oma. Tir Lieve buddy van me. Blij wat van je te horen. Hoop dat het vrijdag goed is gegaan bij de neonatoloog. Hoe is het met jou zelf nu? Mobiel Wat vervelend meid. Hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen. Duurt het nog lang voordat je schoonouders weer zelf een woning hebben. Noppie Jammer dat je niets heb gekregen. Laat maar met vaderdag zien hoe het wel moet. Misschien snapt hij de hint. Wasmiddel Eigenmerk van de lidl. Kids doen het daar goed op. Moederdag Sochtend begon het al met ontbijt op bed. Een super mooie armband. Had Justin al 2 weken onder zijn bed liggen. Op school gemaakt. Een tekening en een biedermijertje. Mocht lekker uitslapen en manlief heeft alle huishoudelijke taken van mij gedaan. (zondags doen we eigenlijk niet veel doe ik op de maandag hihi wel lief bedoelt) Zoey heeft vandaag voor het eerst flesjes van 190ml. Gaat er goed in. Hoop dat ik de laatste fles kan laten vervallen. Morgen weer naar het consultatibureau 2e vacinatie. Hoef pas om 20:00 ben benieuwd hoe de nacht dan zal verlopen.
@ Daffie: Hij heeft mij en de kinderen wel heel erg gemist.. Tot op heden is er nog niets bekend over wanneer ze een nieuw huis vinden Heb ook niet het idee dat ze echt actief aan het zoeken zijn.. A.s. vrijdag gaan ze 5 dagen naar Weerterbergen, en dat stoot mij dus tegen het hoofd, omdat ze ons niet betalen, uitstel van betaling vragen bij de belastingdienst en dus wel op vakantie gaan omdat ze 30 jaar getrouwd zijn @ Meeting: Het word een definitieve NEE Omdat Dennis naar Nightmare Outdoor gaat, zijn colllega's hadden dus ook voor hem een kaart gekocht , me s-ouders dan dus 5 dagen weg zijn, dan zou ik dus met 3 kinderen moeten komen En de oudste heeft dus een aanverwante autisme stoornis, luistert voor geen meter en weet elke leuke dag te verzieken! Dus dat ga ik jullie sowieso niet aandoen.. Dus helaas een definitieve nee voor mij
maatje met mij gaat het wel redelijk ik merk wel sinds dat we thuis zijn dat alle pijn en verdriet nu pas naar boven schiet. Elke keer als ik dan bijv een ziek kind zie optv begin ik te huilen of als Batuhan bijv onrustig is niet slaapt en ik zo mnoe wordt dat ik dan boos zeg pff ga nou slapen"dat ik me dan weer zo schuldig voel dat ik ook de hele nacht wakker zit te huilen. Ik hou zo giga veel van hem. Ik ben zo bang dat er weer iets gaat gebeuren. DUs heb de neonatoloog gebeld en verteld dat ik me zorgen maak en dat hij meer dalingen heeft dan normaal en hier ook bij verkleurd dus ik mag vandaag om half 3 langskomen. Ik hoop dat alles goed zal zijn. Hoe gaat het verder met jou? en Zoey Mieke bedankt meid sta ook altijd zo te kijken naar foto's van Boaz prachtig mannetje hoor Angela bedankt meid leuke banner wauw dani alweer 3 maanden het gaat echt mega snel he
3 kindjes??? je hebt er toch maar 2 mobiel??? meid ik vind dat je best wel even op je strepen mag gaan staan want je hebt echt veel geduld met je schoonouders!!! ze hadden bij mij allang eruit gevlogen!!! hoe laat is de meeting??? ja ik loop lekker achter de feiten aan
@Angela: dat klinkt idd als een geslaagde moederdag. : En wat leuk dat Levy stug voel hield wat betreft het kadootje! Mooie banner hoor! @Mieke: 3x HOERA van Boaz, omdat die zo lekker geslapen heeft!! Ja dat was de foto van Yannique samen met haar nichtje! Wat kunnen die kleintjes toch verlekkerd kijken naar de borst he!! En dat Boaz dus al met open mondje lag te wachten! @Daffie: : die grotere cupmaat vind je man vast niet erg ? En wat heeft Myrthe het goed gedaan bij oma. Knap dat je maar 1 keertje hebt gebeld. Goh dat Myrthe al een kaartje kan versturen via internet : . Gefeli met het kampioenschap van de handbal! Leuk dat jullie lekker weggaan vrijdag. Alvast heel veel plezier gewenst voor ik het vergeet ! @Noppie: mijn man vindt moederdag en alle andere speciale dagen ook onzin hoor. Had daarom zelf maar mijn eigen kadootje gekocht :! En wat vonden ze op je werk van Ebbie? @Vaam: wat betreft de voedingen kan ik je niet helpen aangezien Yannique nog steeds borstvoeding krijgt! @Miireii: een beetje een teleurstelling dan dat je niks gehad hebt voor moederdag? Ow gaat Soraya al lekker omrollen?! het is gestofzuigd hoor, dus goed geschreven :! Wat vervelend dat je vader overspannen is. Goed dat ie er op de motor even tussen uit gegaan is. Ook fijn dat Soraya nu goed slaapt zonder in te bakeren. @Uk: ook 3x HOERA voor Ferry voor het doorslapen! @Tir: kan me voorstellen dat Batuhan lekker bij je wil zijn en dat je daardoor geen tijd hebt om te reageren. En dat je schrikt van die dalingen en dat je bang bent dat ie weer moet worden opgenomen is heel normaal hoor. Hebben jullie voor jullie zelf ook wel goede begeleiding bijv, van maatschappelijk werk? Mooie banner trouwens. @Maatje: jij dus ook een geslaagde moederdag? Veel succes morgen met Zoet bij het CB! Prikjes zijn nooit leuk! @Mobiel: jeetje meid, kan me voorstellen dat je daar boos over bent. Jullie niet betalen en wel lekker 5 dagen op vakantie gaan. Dat zou er bij mij ook niet ingaan hoor. Jammer dat je niet kan komen zaterdag! Mijn kleine meisje is weer thuis na 2 uurtjes KDV. Het is super goed gegaan en ze lag zelfs te slapen toen ik haar weer kwam halen. Dat zit dus wel snor. Is wel raar hoor, dat ze er dan 2 uurtjes niet is. En ikke maar op de klok kijken de hele tijd of dat de 2 uurtjes nog niet voorbij waren! Vanochtend hoorde ik haar om 5:30 brabbelen, maar heb haar laten liggen en toen is ze toch weer in slaap gevallen en heb ik haar om 7 uur wakker gemaakt om te eten. Heeft ze toch lekker geslapen vanaf 22:30! Daarstraks even lekker mijn huisje gepoetst en ga vanmiddag nog even scrappen! Ga het boekje waar ze op het KDV in schrijven hoe het gegaan is leuk versieren! X Esther
Zow. Onze kabouter doet n tukkie dus ik kan ff bijlezen. Was zoveel dat het gister niet lukte om alles te lezen. Hoop dat ik nu ff ongestoord achter de pc kan blijven. @Noppie Das toevallig! Ik heb tijdens onze daagjes weg voor het eerst echt gepraat met mijn vrouw over mn haartjes-obsessie. Ik heb wat kleine donkere haartjes op mn kin gekregen in de loop der jaren (ja ik ben n oud veenfossiel! ) en daar schaam ik mij altijd n beetje voor. Zelf tegenover mn vrouw dus. Dus nu had ik besloten om het te laten flitsen of laseren en zij heeft dat pas voor een client van haar geregeld dus ik besprak dat met dr. Zegt ze; Goh! Dat is me nooit opgevallen bij jou! Nou vraag ik je! Ze heeft t dus nog nooit gezien terwijl we al 4 jaar bij elkaar zijn. Dus kennelijk zien anderen zoiets lang niet zo goed als je zelf denkt. Maar ik ga er toch iets aan laten doen. Alleen nu ik eindelijk de knoop had doorgehakt (over spreekwoorden gesproken, mn vrouw zei; Ik vindt je er geen haartke minder mooi om. Dacht grappig te zijn... ) las ik dat je dit beter niet in de zomer kunt doen, omdat de kans vergroot op permanent witte plekken op je huid. Dus ik ga dat eens navragen en denk dat ik tot t najaar wacht met de eerste behandeling. @Mieke Vervelend van die uitslag bij Boaz! Kan mij indenken dat je weinig kunt met dat advies van de HA over insmeren. Het liefst wil je natuurlijk DE oplossing. Naar ook voor hem dat het een beetje stuk is gegaan op zn bolletje. En enorm schrikken van je vader! Hoop voor je dat hij snel beter wordt! Wij gebruiken alleen maar producten van Weleda voor Silje. Voor onszelf trouwens ook vaak. Zitten vrijwel alleen natuurlijke producten in en is daardoor niet zo uitslag gevoelig. Maar het is wel een wat duurder merk. Tja, je zou t bijvoorbeeld ns kunnen proberen voor het badje en het wassen? Heeeeeej! Ze hebben eindelijk iets gedaan aan dat irritante verspringen van de sroll-balk in dit reactie-schermpje! Beter! Ownee, nu doettie t toch weer... @Wassen met Neutral Jah, hier nog steeds de meeste dingen met Neutral. Ook voor onszelf inmiddels. Ruikt niet extra lekker, maar wil dat net als de BV volhouden tot ongeveer 6 maanden. Baal trouwens een btje van de BV want die lijkt sinds gister opeens enorm terug te lopen. Zou ik dan eindelijk sinds 1 jaar weer ongesteld worden!? @Trouwen in GvG Wij zijn ook in GvG getrouwd, maar mijn vrouw wilde dat in 1ste instantie niet. Gewoon omdat het idd romantisch lijkt, maar als het mis gaat voorkom je veel gezeik door op voorwaarden te trouwen. Mijn vrouw krijgt nl waarshijnlijk een erg grote erfenis van haar ouders en hoewel ze heeeel veel van me houdt zou ze natuurlijk niet graag zien dat ik de helft meeneem als het mis zou gaan tussen ons. Dat vind ik ook wel logisch, maar gelukkig heeft haar vader nu een clausule op laten nemen waarin staat dat het te erven geld nooit naar aangetrouwde partners kan gaan, alleen naar kinderen en kleinkinderen. Daardoor kanden wij dus ook "ouderwets" trouwen. Hebben ook ieder een eigen rekening. Vonden we prettiger ivm eigen spaargeld en ook om te voorkomen dat je precies bij gaat lopen houden waar een ander het geld aan uitgeeft (aan moederdag kadootjes of niet bijvoorbeeld ). @Moederdag Wij vinden dat een beetje commerciele onzin. Zijn daarbij ook nog eens alletwee moeder dus zouden elkaar dan over en weer een kadootje moeten gaan geven. Leek ons onzinnig en zijn daarom gewoon lekker samen een paar daagjes weggegaan met de camper en trakteren elkaar liever zomaar eens op iets. Natuurlijk lijken me toekomstige tekeningen en knutselarijen weer wel helemaal geweldig! Maar die zijn dan ook echt van Silje. @Angela Tjee, helemaal vanuit Venlo ri Doorn!? Wie had dat verzonnen!? He t n tijd voor mn werk moeten rijden, maar das een flink stuk. Er zijn hiero toch ook bossen? Maar gelukkig was het wel leuk dan. @Zwangerschapkilo's Ik moet er nog steeds 6! Kan inmiddels weer 1 van mn "ouwe" broeken aan. Schiet nog niet echt op dus. @Maatje Kan mij voorstellen dat t sneller gaat als je zoveel last hebt van diaree, maar dat moet je idd natuurlijk niet te lang hebben. @Leintje Vervelend dat t allemaal n beetje zozo gaat! Maar gelukkig gaat het met je uk wel goed! Hopelijk ga jij je ook snel weer beter voelen als duidelijk is of de medicatie moet worden aangepast! @Kuona Leuk om te lezen dat je nu ook met de draagdoek de stad in gaat! Is idd ideaal hè!? Ik vind dat ook altijd fijn. Hoef je niet zo'n hele kar mee te nemen en voor de beeb is het lekker vertrouwd. Baby Bjorn gebruik ik nu ook vaker, maar heb t gevoel dat dat iets minder stabiliteit geeft voor de kabouternek. @12weken sprong Silje heeft die geloof ik gehad, maar ik weet t nooit zeker hoor. Volgens mij heeft Silje regelmatige 'om-de-zoveel-dagen-sprongetjes'. Ze kan nu wel opeens met dr handjes tegen de dingen aan de baby-gym slaan en dat vindt ze kei-leuk alleen gaat het nog niet echt gericht. Tis meer flink spartelen met dr armp[jes totdat ze iets raakt en dan gaat ze helemaal gebiologeerd kijken tot t niet meer weibelt en dan begint ze opnieuw. Erg schattig om te zien. Vooral als ze drbij gaat gillen en kakelen. @Maka 27 graden!! Lekker joh!! Wat knap van Vera dat ze zo goed geslapen had. Hoop voor je dat ze dat wat vaker gaat doen. hup Vera!! =D> @Badje Silje gaat in bad als wij tijd hebben of als ze veel last van dr buikje lijkt te hebben. Dat komt neer op 1 keer in de 3a4 dagen. Verder wassen we dr gewoon met een wasje. Om de dag helemaal insoppen en de andere dag gewoon gezichtje, handjes, voetjes ed. Silje poept ook niet iedere dag dus wordt niet enorm vies zullen we maar zeggen. Tijdens de vakantie trouwens weer eens pampers gebruikt (normaal uitwasbare luiers van TotsBots) en voor het eerst gehad dat ze de poep op dr rug had. Uitwasbare luiers zijn wat dat betreft wel veel fijner dan die papieren dingen! Maar tijdens zo'n vakantie is wegwerp ff handiger. Pffft. Ik zit al bijna 1 uur te lezen en nog niet klaar. Ik ga snel douchen en dan Silje voeden want we gaan zo de camper naar de stalling brengen. Over twee weekjes halen we m weer op want dan gaan we n paar dagen naar Groningen. Heb nu al weer zin om op pad te gaan! Fijne middag allemaal! Grtz, Susan.
@Iggy: deze slaapzak heb ik in Disneyland gekocht (was toen nog niet eens zwanger, maar ik vond hem zo schattig :!). X Esther
Esther, leuk zeg die slaapzak! En dan die foto met haar vingertjes in haar mondje, leuk. Het is dus goed gegaan op het KDV, kan me goed voorstellen dat je dan maar steeds op de klok zit te kijken hoor, ging de tijd snel of juist langzaam? Susan, oh lekker zeg weer een paar dagen weg. Leuk met de camper, hihi. Ik gebruik Zarqua en dat is ook heel neutraal. Maar heb nu wat spulletjes van Neutral gekocht, kijken wat dat doet. En moederdag is voor jullie idd een beetje over en weer geven. Angela, vergeten... leuke banner heb je gemaakt! Tir, schrikken meid dat Batuhan weer zoveel dalingen heeft, gelukkig kun je vanmiddag al terecht. Mobiel, dragen je schoonouders dan helemaal niet bij in de lasten, boodschappen etc? Kan me voorstellen dat je nu boos bent dat ze wel weg gaan. Jammer dat je nu definitief niet kunt komen hoor, balen.. mannen doen ook maar he, die regelen wel even voor elkaar hun uitjes Maatje, wat lief van Justin zeg dat hij helemaal zelf een armband gemaakt heeft. Sterkte met de prikjes vanavond.