ja en of ik even de honden buiten wilde zetten!!! vond het een amicaal brutaal mens ze was overdreven aardig alsof ik haar al jaren kende, heb der nog nooit gezien!!! maar hte kwam me niet uit had al zoveel haast en ik neem altijd uitgebreid de tijd als ik levi ga badderen en had ook zoiets van je past vandaag echt niet in mijn schema!!! ach zegt ze duurt maar een half uurtje, maar dat half uurtje had ik gewoon even niet op dat moment bedacht me later wel beetje lullig maar ja
@iggy: ik heb ook niets gekocht hoor dus het is niet gek.. maar wat een stom mens zeg! die van mij was juist wel erg aardig..
@ Iggy, goed juist! Die mensen zijn gewoon aso hoor, zomaar op de stoep staan en dan hun zin doordrammen. Groot gelijk heb je! You go girl!
ja en dan over die honden moeten kunnen vast wel even naar buiten ofzo!!! toen had ze het bij me verbruikt hahaha je moet wel een beetje lief voor mijn skatjes zijn!!! ja en die flessen die ze wilden verkopen was haar laatste zakje en van 49,95 mocht ik ze voor 29 euro kopen en ze wilde hem speciaal voor mij vasthouden blalalala nee ik wil ze niet... en dan gewoon ja maar..... kan vrijdag wat worden
Mieke, ik zou toch ook nog ff naar de HA gaan hoor. Zowel met t oortje als voor de eczeem... als t steeds maar erger wordt en je t niet vertrouwd moet er echt iets mee gedaan worden. Scoobje, meid wat erg voor jullie. Kan me helemaal voorstellen dat je Kaylee niet 2 dagen daar wil laten. Als moeder weet je meestal wel wat t beste is. Maar aan de andere kant, ben t wel eens met wat noppie zegt. 2 dagen wat rust voor jullie is wellicht ook wel even heel fijn. En wat zielig voor Kaylee, ze heeft dus een endoscopie via de mond gehad... Heel veel sterkte weer. Pap, hier ook nog niet hoor. Ik wil pas met hapjes en pap beginnen bij 3 maanden. Doorslapen gaat hier meestal net, de laatste tijd is t vak 6 uur eerste voeding, terwijl t eerst veel beter ging 's nachts. Maar de avonden lijken wel bij te trekken, gisteren sliep ze ook weer redelijk snel in rond 2130u en daarvoor nog een uurtje van 19-20u. Ik had gisteren nog een flesje gekolfde melk van vrijdag staan, die ging ik maar weggooien. Er zit, als t een tijdje staat, altijd een dikke laag boven en een waterige laag beneden. Ik had dikke laag ff gevoeld gisteren. Jeeeeeetje, dat leek wel boter , echt een dikke laag. En t smaakte naar slagroom. Nogal logisch dat Vera zo'n bolle toet heeft! Married...uhm weet je heel zeker dat je toch niet per ongeluk weer zwanger bent...?! Miireii, hihi! Soraya is ook echt een heel mooi schattig beebje! Kelly, fijn dat t goed gaat met Isa. Ze slaapt idd errug goed! Pff, alweer volop aan de bak, zo te horen. Zo ff op kraamvisite bij een vriendin met 3wk oud beebje, ben benieuwd hoe lief en klein hij nog is! Daarna weer terug naar mijn eigen huisje...
Nou Iggy, je hoeft je echt niet lullig te voelen hoor. Raar mens, wat denken ze wel. Werd net alweer voor de 2e x gebeld over die Center Parks aanbieding. Weet t nog niet, dus ze bellen over 2 weken weer terug. Nou prima hoor, maar ze willen t allemaal wel erg graag kwijt! Btw 4x per week zonnebank, dat moet je écht niet doen!
@uk, en hoe was de intake bij t kdv? @scoobje, nou ik ga duim voor jullie hoor! Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet ziteen om je kleine 2 dagen in t ziekenhuis achter te laten. Zeker als je zelf al vanalles hebt geprobeerd! Veel sterkte hoor!! @Martientje, nou meid hopenlijk heb je niet al te veel pijn van de ingreep! Sterkte vandaag! @Mieke, fijn dat t weer ietsje beter gaat met Boaz. Maar zoals de anderen al zeiden gewoon de huisarts weer bellen hoor! Haha nou ik wil best die 2 pakken meenemen, maar ik neem ze niet mee terug Dus of jij neemt ze mee of ik dump ze in de vuilnisbak ergens @Miireii, oh lekker dat Soraya zo goed geslapen heeft!! Is t gelukt met de medicijnen? He bah das niet fijn he, ik zou inderdaad ook ff de huisarts bellen, wie weet kun je een andere soort pil krijgen. Heeft bij mij ooit ook geholpen ik was toendertijd onderhand 3 weken ongesteld en dan 1 week niet, heb toen een andere pil gekregen en toen ging t weer prima! Ah schattige foto!! @Noppie, haha nou omdat ik bijna geen glazuur op mn tanden heb vallen overal de gaten in zeg maar. Ook al poets ik 3 keer per dag dat maakt niets uit... ik ben al 6 kiezen kwijt en 1 hoektand... ik zie mezelf voor mn 30ste al wel met een bovengebit lopen hoor. Jaar of 6 geleden heb ik een grootschalige renovatie gehad, uuuuuuuuren bij de tandarts gezeten, en 1 jaar later was het alweer bagger... Zit trouwens in de familie hoor, we hebben allemaal een slecht gebit. Dus ik hoop heel erg dat Josanne de tanden van papa heeft Wohooo applause voor Ebbie!! fijn dat ze zo doorslaapt! @Kuona, dat hoop ik ook ja! Lekker dat Morris zo goed heeft doorgeslapen!!! @Daffie, nou succes met alle voorbereidingen voor de vakantie! Fijn dat alles goed was op t cb, en inderdaad gewoon je eigen gevoel volgen hoor! Hopenlijk wordt het een mooie herdenkingsdienst vanavond!! @Kelly, fijn dat het zo goed gaat met Isa, en tjonge zo lang doorslapen!! Luxe hoor!! @Married, hihi ik neem die compressen gewoon mee, en jullie zien maar wie wat mee naar huis neemt Helaas Josanne past maat 2 al niet meer.. tjonge wat groeien die kleintjes toch snel he Oh meid wat vervelend dat je je niet lekker voelt, hopenlijk knap je weer snel op!!! Beterschap!! @Iggy, oh lekker irritant als zo'n vrouw onaangekondigd voor de deur staat he!! En je bent heus niet verplicht wat te kopen hoor, gewoon nee zeggen! Des te sneller gaat ze weer weg @Maka, oooh dan zal zo'n 3 weken oud babytje vast weer heel klein zijn vergeleken met Vera.. ongelofelijk dat het zo snel gaat he! hihi jij produceert dus slagroom Zo ik ga straks snijbietstampot maken... ooh dat vond ik als kind zo ontzettend lekker. Maar ik kon hier nergens snijbiet krijgen, nu heb ik t buiten al gezaaid voor van de zomer. Maar nu hadden ze hier bij de biologische winkel (had ineens zo'n zin in boerenvla ) snijbiet... mmmmm nu vond ik de diepvries ook nog balkenbrij dus mijn dag kan niet meer stuk ahum ik ging naar de stad voor die babydoos, nou joepie wat een inhoud! Die sokjes kan ze never nooit niet aan... ahum en mn zus heeft dus ook zo'n doos voor me besteld...
Hoi meisjes, De intake was goed hoor! Het is echt een geoliede organisatie! Wel groot, maar ze letten echt overal op! Het gaf me een heel fijn gevoel. Vooral zijn ze nu bezig met veiligheid, omdat er nogal eens wat rare dingen gebeuren op een KDV. Dus we moeten foto's maken van Ferry met ons zodat ze zeker weten dat ze Ferry aan de juiste papa en mama meegeven. En ook als iemand anders Ferry een keer wil ophalen, moeten ze eerst een foto van diegene hebben. Moet nog wel even wat dingen aanschaffen, maar dat geeft weer een reden om te shoppen Verder zijn ze heel milieuvriendelijk bezig. Ze wassen de billen met washandjes, ze laten de luiers ophalen om te reclycen etc. Ook pureren ze zelf het fruit voor de fruithapjes en erg mogen en worden geen suikers enzo gegeven. Klinkt me helemaal goed Iggy: Jij had zeker dezelfde aso als die mij belde! Ben blij dat ik resoluut nee heb gezegd, ik hou niet van die drammende wijven! Scoobje: Jeetje wat zielig voor Kaylee zeg! Ik hoop dat er toch snel iets uit komt en dat je kleine meisje zich eindelijk beter in haar velletje voelt zitten. Dit is niet leuk meer! Ik zou denk ik wel voor de observatie gaan om dezelfde redenen als de meiden hierboven hebben genoemd. Wie weet ontdekken ze nét dat ene dingetje wat het allemaal veroorzaakt! Nou ja, je moet het natuurlijk zelf weten. In ieder geval heel veel sterkte! Axioma: Balkenbrij Dat lijkt me zoooo ranzig! Is een heel verhaal hoe ik weet wat het is, maar dat ga ik echt nooit eten! Brrrrr....
@uk, haha tja wat dat betreft kom ik echt uit een boerengezin, wij moesten bijna alles eten, en we wisten ook precies waar alles vandaan kwam maar balkenbrij valt qua ingedrienten wel mee hoor, is gemaakt van krabbetjes (spareribs) Fijn dat jullie zo positief zijn over t kdv!! wanneer gaat Ferry daar naar toe?
pfff.. ben nog niet naar de apotheek geweest. Soraya ligt al vanaf half 1 te slapen en ze heeft echt geen zin om wakker te worden moet maar wachten tot mijn man thuis is, ga ik wel ff snel met de auto. @Balkenbrij: oooooh dat maakte mijn oma altijd! vond dat zoooo lekker! laatst had mijn moeder een beetje meegekregen van mijn oma, en ze vroeg of ik het ook wou hebben, maarja, ik eet geen varkensvlees meer, dus ging het feestje niet door. jammer hoor! vind het echt heerlijk! @Uk: fijn dat je er zo'n goed gevoel bij had! het lijkt mij erg moeilijk hoor, maar ik zal ook wel wat moeten als ik weer ga werken... schoonmama zie ik nog steeds niet zo zitten Mijn man zei laatst ook al dat hij het niet fijn vind als Soraya bij haar in slaap valt. hij weet nu eindelijk dat wij daar samen 's avonds last mee krijgen. maar zei hij, als ze dat doet en ze wil Soraya in bed leggen, dan heeft ze wel een probleem. kan ze mooi 3 uur lang met haar op de arm blijven zitten. en ik denk dat ze het na 1x wel heeft gezien
Ferry gaat 3 juni voor het eerst een ochtendje Ik zei: "wat zal het huis netjes zijn!" Zegt de juf: "nee hoor, want je denkt alleen maar hoe zal het nu gaan en hoe zal het nu gaan" En ik mag gewoon ieder uur bellen als ik wil. Ik vroeg of het normaal was als je belde, en ze zeiden ja hoor, er zijn veel moeders die bellen tot hun kindje naar de kleuterschool gaat. Dus voelde me al een stuk beter Miireii: Dat komt dan vast helemaal goed met de oma van Soraya
@ Noppie en Maka, nee dames ik ben niet weer zwanger hoor! Dat weet ik heel zeker! Heb nog steeds knallende koppijn, net maar een paracetamol genomen, dat mag volgens mij bij BV. @ Uk, fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! @ Iggy, 4x per week zonnebank Das echt veel te veel meid!!! Ik ging vroeger 2x per week en dat is eigenlijk al te veel. 1x per week is meer dan zat. Ik heb/maak nu alleen steeds geen tijd, ben echt mega wit! Wat denkt die vrouw wel niet, dat jij je honden even wegstuurt omdat zij jou iets wil verkopen?! Het moet niet veel gekker worden! Ik zou de honden vrijdag expres de hele tijd om haar heen laten dralen, is ze lekker snel weer pleite! @ Maka, gekolfde melk mag je 5 dagen in de koelkast bewaren toch? Ik heb idd ook altijd dat je zo'n vetlaag erop ziet drijven, ieuw! Maar ze groeien er goed van! Die kleine gek ligt alweer te tukken! Hebben jullie kleintjes ook weleens van die slaapdagen? Vind het maar raar.. tis ook nooit goed he?!
zo, heb vandaag een regeldagje gehad. Heb de belastingdienst gebeld en het kdv over hoe het zit met mijn uren en de toeslag nu ik geen baan meer heb.En dat zit allemaal prima dus Verder het CB gebeld over de bijvoeding. Zij zeggen dat je tot 6 maanden geen pap hoeft te geven, maar dat ik wel mag beginnen met fruit. Dat is dan extra tussen 2 voedingen in. Later mag je dan ook groente geven. Van het weekend als Rob er is lijkt het me leuk om eens te kijken wat ze van een hapje fruit vindt! De papfles laat ik dus voorlopig achterwege, op een gewone fles slaapt ze ook soms wel 10 uur lang! Hoe lang mogen ze nu eigenlijk zonder voeding? Ik vind 10-11 uur best lang hoor. groetjes, lisanne
Hey meiden, wat een heerlijk weertje he. Zit lekker met de deur open en heb net even 20 min. in het zonnetje gezeten. Boaz slaapt eindelijk even wat langer nu. Het gaat wel goed met hem hoor, maar ook hij voelt zich wel zielig, ondanks dat hij toch nog vrolijk probeert te doen en echt niet klaagt. Zo'n schat. Ben net even naar de drogist hier geweest en die meid is altijd zo lief (ze is zelf zwanger) en weet ook altijd heel veel. Ze zei dus dat de 2 cremes die CB en HA voorgeschreven had alleen maar is om de huid vettig te houden zodat het niet uitdroogt en gaat jeuken, maar het verhelpt het uiteindelijk niet. Daar ga ik dus mee stoppen. Ze zei dat de bepanthen creme gewoon heel goed is. Wanneer ze luieruitslag hebben en het wat open is helpt dit ook heel goed en mijn vriend belde op omdat hij weer van een collega een tip had voor een creme, nestosyl. Dus die heb ik ook meegenomen. Ik ga nu zeker 1 week beginnen met 1 creme, want ik was natuurlijk weer zo ongeduldig en vond dat het een weer niet hielp, maar ja het moet natuurlijk wel even zijn werk kunnen doen. Ben dus benieuwd. Ik ga nu eerst 1 of 2 weken aankijken en is het dan niet wat minder kan ik altijd nog naar de ha gaan. Ben nu wel wat geruster, ondanks dat het zo'n naar gezicht is. Uk, tjee wat doen ze daar een goeie dingen zeg op het KDV, fijn dat jullie er een goed gevoel bij hebben of was je alleen? Miireii, goh weer ongi door de pil heen, zou idd eens kijken of een andere misschien beter is voor je nu. Leuk dat Dyon al in de finale zit. Vraag me eigenlijk af hoeveel stemmen je nodig hebt om in de finale te komen. Dan moet je echt wel veel bekenden optrommelen om te stemmen zeg. Als we nou eens met z'n allen hier per dag op 1 baby stemmen, dan wil het misschien eens lukken, als er toch per dag een top 5 doorgaat kan dat best. We hebben toch nog genoeg dagen om te stemmen. Axioma, ik ken dat helemaal niet balkenbrij, klinkt eigenlijk niet heel smakelijk vind ik. Oh wat naar dat je zo'n slecht gebit hebt zeg, nu idd maar hopen dat Josanne het gebit van haar vader heeft geerfd. Oke ik zal verplicht 1 pak afnemen bij je ach het zijn maar compressen he en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, zoiets is het gezegde toch, ben daar zo slecht in. Iggy, wat een naar mens zeg. Je moet dat maar kunnen zo bij mensen binnen vallen en je opdringen, zou ik niet kunnen hoor. Vak apart. Maka, hier ook een vetlaagje op de melke en daaronder waterig. Klopt ook wel want vet blijft natuurlijk drijven. Idd wat Married zegt, 5 dagen kan hoor. Married, ja Boaz heeft ook van die slaapdagen en van die dagen dat het minder is. Haha het is idd nooit goed. Maar meestal baal ik van de mindere slaapdagen want dan kan ik gewoon niet zoveel werken. En het doorslapen is ook weer over heer Noppie, tjee wat doet Ebbie het goed 's nachts zeg, doe mij zo'n beeb! Nee hoor, ik wil Boaz voor geen goud missen en ik kan me geen andere baby voorstellen in mijn leventje.
hey hey heb net even een appeltaartje gebakken en vers geklopte slagroom misselijk dat ik nu ben hihihi
@ felicitas-dames: jemig wat een belachelijke agressieve club zeg. Gaan ze gewoon langs als je niet opneemt en meteen alweer spullen proberen te verkopen. Ik ben toch blij dat ik me niet voor al die grappen heb opgegeven. Ik zou echt ontstellend pissig worden en ze zeer resoluut de deur wijzen. Iggy: het is dus wat mij betreft absoluut niet raar als je niks koopt. Stel je voor zeg! Wat een doorzichtige verkooptrucs ook, ze nemen je totaal niet serieus zeg, alsof je een of ander dommig iemand bent. Doet me denken aan Afrika en de mensen die je souvenirs proberen te verkopen (special price, ONLY for you), deueueueh! @ Maka: fijn dat je avonden wat rustiger worden. @ Axioma: goh, bijna geen glazuur op je tanden, ja, dan wordt het wel heeeel lastig om de gaatjes tegen te gaan. Vervelend zeg, jij dus ook een hoop getob met je gebit. Grrrrr. @ Uk; klinkt als een KDV met een goed beleid zeg! @ Married: hier ligt Ebbie ook alweer te tukken hoor. Beebjes van deze leeftijd zijn volgens mijn rust en regelmaat-boekje sowieso maar 60-70 minuten wakker inclusief voeden en verschonen, dus zo gek is het niet. Daar had ik vroeger wel een heel ander beeld van toch, ik dacht dat beebjes veel meer uren wakker waren . @ Mieke: hahaha en Ebbie die krijg je ook niet hoor! @ balkenbrij: ieuiueiueiueiuew!
ja ik hoef bij de 2e baby zeker die pakketten niet meer, geef me nergens meer voor op alleen de c1000 en de plus markt ga ik wel een pakket halen na de geboorte hoef je alleen maar een kaartje te geven, de felicitas ben ik erg van genezen