Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deesje, weer een heerlijke foto van Naomi hoor en ik vind het zo mooi op die groene achtergrond!
    Veel plezier met je mams vandaag. Enne in de werkkast gaan zitten kolven... ze zijn verplicht om daar een betere ruimte voor vrij te maken, hihi, zou ik ook niet doen hoor.

Noralien, zo jullie hebben het idd erg druk. Jammer dat de BV helemaal terug liep en je nu overgestapt bent op volledige FV, maar Anne is daardoor wel weer die tevreden baby en daar is mama natuurlijk ook blij mee.
    Tja van dat stemmen hier op de pagina vind ik idd ook niet zo leuk, dat nieuwe systeem.
    Ik heb overigens ook nog helemaal niets gehoord van mijn gewonnen prijs, vind het ook een beetje stom om daar dan weer zelf achter aan te gaan, beetje hebberig...

Miireii, ik moet toegeven dat ik ook op beide mailadressen die ik heb kan stemmen, maar 10 mailadressen.... vind dat idd oneerlijk. Maar ja ze zullen daar wel niets aan kunnen doen bij de organisatie. Op zo'n manier hoeft het van mij ook niet meer.
    Tenzij we iedere dag al onze stemmen uitbrengen op 1 baby en de volgende op de andere baby....

Nou met Boaz gaat het weer beter, hij was gister wel wat zeurderig en wilde echt bij ons zijn, alleen in de box vond hij maar niks.
    We gaan nu alleen de bepanthen creme gebruiken en 2x per dag hem helemaal insmeren.
    Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
    Nou het is voedertijd, papa is hem uit bedje aan het halen en een schone luier om aan het doen, dus ik ga maar vast klaar zitten op de bank met mijn borst bloot :)

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mieke: jaa daar dacht ik dus ook al aan. ben nu mijn stemmen alweer kwijt, maar is het misschien een idee om eerst degene met de meeste stemmen naar de finale te helpen?

ik haal het waarschijnlijk toch niet meer, ik heb nu 420 stemmen.. veel te weinig dus.

als 1 van jullie meer heeft, ga ik morgen op diegene stemmen..

mijn zusje is voor mij bezig haha, die is wel zo gek op zoveel emails aan te maken :) naja laat haar lekker.. ik zie wel wat er gebeurd.

hoeveel stemmen heb jij?

en marriedgirl?

en enna?

laat ff weten, dan kunnen we helpen :D

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mieke, lieve foto he! Enne, die groene achtergrond, dat is ons hoeslaken op het bed, hihihi. Fijn dat het met Boaz weer wat beter gaat.
    Hier gaat het ook vaak zo hoor, als papa thuis is tenminste, hij verschonen en dan zit ik al klaar op de bank.
    Heb jij trouwens ook dorst als je aan het voeden bent? Zodra ik BV geef, dan heb ik acuut dorst! Heeeeel vreemd ...

@Miireii, ik ga es ff op jouw stemmen!

Oh, Naomi wordt ook wakker! Effe wasje doen en dan ook weer lekker aan de borst (voor de tv, altijd GTST op dit moment, hihi. Volgde het nooit meer, maar ja, sinds nu dus de ochtenden weer wel ..!)

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Goedemorgen!

Hier weer ineens een rare nacht gehad na een paar hele goede nachten. Had hem om half 11 in bed en ging er zelf rond half 12 in. En toen begon hij ineens te huilen. Tutje terug en een uur later weer huilen...toen hield het vanzelf op. Maar om half 3 werd hij weer wakker en heb ik hem maar gevoed. Dat was lang geleden, zo vroeg al 's nachts! En daarna om 7 en om 9 uur alweer!! Bah...het ging net zo goed. Vandaag ga ik de stad in met mijn moeder, ik hoop dat hij dan wel wat langer tussen de voedingen houdt.

@Bv dames: Hebben jullie al een keer in het openbaar gevoed? Hoe ging dat? En hoe vond je het? Heb je het een beetje discreet kunnen doen? En hoe doe je dat? (zo haha, vragenvuur)

@Bv proeven: Bij mij heeft dat heel lang geduurd maar uiteindelijk heb ik toch een keer een druppeltje geproefd. En het viel mij vooral op hoe ontzettend zoet het is!! Dat had ik echt niet verwacht. Maar zoals Maka proeven van die dikke vetlaag...nee...dat durf ik ook niet hoor!

@Deesje: Dat zei mijn kraamverzorgster al gelijk: Als je gaat voeden, zet een groot glas water neer, want je krijgt gelijk dorst. Het is nu niet altijd zo, maar vaak ook wel. En ik vergeet het vaak, dus dan heb ik Morris net aangelegd en dan gaat het: Vriendjeeeee...wil je even een glas water voor me pakken. (snapt ie natuurlijk niet dat ik dan acute dorst heb)
    Wat een schatje is Naomi!! Idd heel mooi met die achtergrond (ook al is het een hoeslaken, hihi)
    Ik heb ook nog een buikje hoor! Soms lijkt het ook wel erger te worden!! Ben nu dus wat gaan minderen met snoepen en wat meer gaan sporten, hopelijk helpt het! Ik had nooit een wasbordje hoor, altijd wel zo'n klein buikje...maar nu heb ik er meer moeite mee lijkt het wel.

@Mieke: Gelukkig gaat het weer beter met Boaz!

@Axioma: Wat een grappig filmpje! Sommige geluidjes zijn precies hetzelfde als die Morris maakt.

@Daffie: Ach, arme Myrthe! Gelukkig was ze in goede handen.

@Maka: Gelukkig gaat het weer wat beter met de avonden van Vera. Hier pikt Morris ook steeds vaker nog een uurtje mee. Maar echt om 19.00 de nacht in zoals sommige beebjes hier doen doet Morris ook niet hoor.

@Noppie: Jij bent goed bezig voor het goede doel. Ik ga zeker die site nog eens bekijken, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik nog over heb van het kraampakket. Ook al ben ik niet thuis bevallen heb ik volgens mij nog best veel opgebruikt.

@Married: Morris slaapt tegenwoordig ook heel veel hoor. Meestal is hij een uur tot anderhalf uur wakker en gaat dan weer naar bed. Hij slaapt dan meestal minstens 1,5 uur en soms wel 2,5 uur. Vaak wordt hij tussendoor wel even wakker maar dan geef ik zijn tutje en valt hij weer in slaap. Hij slaapt iig veeeeel meer dan in de eerste weken. Toen was hij overdag echt veel vaker wakker. Maar volgens mij snapt hij nu beter waar zijn bedje voor bedoeld is, haha.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, oh maar jij hebt veel meer stemmen dan ik heb.
    Ik heb er iets van 238 of zo. Maar volgens mij gelden toch alleen de stemmen van die ene dag, of wel de totaal score?

Deesje, hier ook dorst hoor en meestal zet ik ook idd een groot glas water klaar, dat heeft de kraamhulp mij geadviseerd te doen. Net zoals Kuona ook al schrijft.
    Oh is het een hoeslaken, hihi, lekker knal dan.

Hier ook nog een buikje hoor, iets meer nog dan dat het was en er zat wel al een buikje.
    Gister weer snaai-kick gehad, heb van alles gekocht en dus gesnaaid en dat terwijl ik toch echt nog wat wil afvallen. Het lukt gewoon nog niet zo, maar merk ook dat ik niet aankom zolang ik BV geef, dus dat gebruik ik dan toch een beetje als excuus nog te kunnen snaaien.

Kuona, ik heb nog niet echt in het openbaar gevoed, alleen 1x in het ziekenhuis toen we terug moesten voor controle voor Boaz. Maar misschien kun je een brede sjaal meenemen en die over je schouder en over Morris heen leggen. Ik heb wel speciale BV shirts gekocht.

Volgende week ga ik met mijn moeder een dagje shoppen en dan neem ik flesvoeding mee.
    Overdag geef ik nu 2x een flesje dus mijn boops zijn er dan wel aangewend dat ik dan niet aanleg. Misschien kun je wat kolven en dat meenemen. Vraag je bij de lunch om wat gekookt water in een bakje dan kun je het au bain marie opwarmen.

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hello,

Hier weer even snel vanaf mijn werk ;)

@ BV proeven, ja gedaan! Zoet dat het is, vind het niet echt lekker hoor!

@ voeden in het openbaar, ook gedaan! Had ik van te voren nooit gedacht van mezelf hoor. Heb het 2x gedaan tot nu toe. Eerste keer in een rustig restaurantje. Heb altijd een elastisch hemdje aan, dus ik zit sowieso niet met een blote buik. En neem een grote sjaal mee die ik dan om Thije heen wikkel zodat we toch privé zitten en hij niet te snel afgeleid is. 2de keer was afgelopen weekend. Dat was niet echt openbaar, maar in de auto. Maar er kwamen wel steeds mensen langs. Ach ja, het jochie moest toch echt eten. Vind het makkelijker dan geklooi met gekolfde flesjes opwarmen enzo.

@ baby van het jaar, zo kunnen we het wel doen idd, maar dan nog.. heb er gewoon geen lekker gevoel meer bij.

@ deesje, werken bevalt me wel goed hoor. Maar ik heb wel het geluk dat ik nu nog maar 2 dagen werk. Ik vind het lekker om ff met iets anders bezig te zijn en Thije is in goede handen bij mn (schoon)moeder.

@ Eppie, wow! Wat een goede kolfruimte heb je joh! Ik zit op het grote invalidetoilet. Maar daar staat wel een stoel voor me en er is elektriciteit heen gelegd. Vind het wel best. Ik neem gewoon tijdschriften mee :D en het gaat gelukkig prima. Ik kolf meestal 3x per dag. Jij?

Ik voel me vandaag weer een stuk beter gelukkig, de hoofdpijn is weggetrokken en heb minder een baal-gevoel.

Heb dayenne de gegevens van Noppie gestuurd, hoop echt dat ze komt!!!
    Wat voor fruitigs zal ik maken? Iets van fruitsalade?

Ik spiek nog wel mee vandaag hoor ;)

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meisjes!

Hier ook verschrikkelijke dementie soms hoor!
    Echt van die dingetjes dat ik ergens heen loop en niet meer weet wat ik ging doen. Dat ik de fles van Ferry kwijt ben, maar deze staat natuurlijk in de magnetron op te warmen :rolleyes:

Hier is het wachten op de fysio. Ze zou om 11:00 uur komen, normaal belt ze altijd even van te voren. Maar ik heb een nieuw abonnement en zou mijn nummer meenemen, alleen dat gaat pas op 10 juli in #-o Dus nu kan ze niet bellen...

Vanmorgen Ferry een fruithapje gegeven. Hij vindt worteltjes duidelijk lekkerder dan banaan :) :) :) Hij keek echt heel vies en hij vond het dus niet zo lekker... Ach, morgen weer even proberen :)

Hij ligt nu te slapen in de box, normaal gaat hij naar bed, maar ik verwacht natuurlijk de fysio... Hoop wel dat ze nog komt.

Ojaaaa Ferry heeft weer doorgeslapen vannacht! Steeds 2 nachtjes niet, dan 1 nachtje wel :) Zit echt een patroontje in... Ben er wel 3 keer uit geweest vannacht om te voelen of hij het niet koud had. Zijn slaapzak zat in de was en hij trapt het lakentje er steeds vanaf. Dus ik had een dekentje over hem heen gedaan en een half uur later ging ik weer kijken en had hij die ook weer weggetrapt :( Hij sliep wel diep dus ik heb hem niet weer onder de lakentjes gelegd. Vanmorgen getempt en hij was 37.1 dus geen probleem ;)

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Noralien en Miireii gaan het beste met de baby van de maand hier, zullen we de dames even helpen? Denk dat Maka, dayenne en ik weinig kans meer maken deze maand?

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mieke: de totaalscore telt gewoon, maar de stemmen die je ziet, is ook de totaalscore he ;)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    joehoeee het babyzwemmen was super leuk!!! levi was echt de jongste van het stel en na een kwartier mochten we saampies in het super lekkere warme bubbelbad!!!
    was echt super leuk en levi vond het helemaal prachtig
    zal straks even wat leuke foto´s showen!!!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oooh iggy wat schattig! ik wil ook! hahahaha!

13. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    ooooooow iggy heerlijk en wat leuk... Doe jij het in Utrecht?
    Ik ben ook wezen informeren en hier is het vanf 3 maanden enne een BUBBELBAD daar ben ik ook aan toe hihi

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    we zijn nu in ijsselstein geweest en dinsdag gaan we weer in houten
    vanaf dan iedere dinsdag in houten want de donderdag moet die vriendin waar ik mee ga werken

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @Mieke ga jij met Boaz babyzwemmen?
    Amstelveen (meerkamp) kan dat op di of do ochtend... denk wel dat het voor mij A'veen gaat worden

16. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Goeiemorgen (kan nog net ;) )

baby van het jaar: ik heb maar 4 stemmen ofzo, dus op mij stemmen heeft weinig zin. kan iemand dan even de adressen posten van Mireii en Noralien? Dan helpen we hun lekker naar de finale!

@Iggy: wat leuk babyzwemmen! Ik wil ook met Katie gaan zwemmen, maar ik wacht tot ze echt 6 kilo weegt. Eerder durf ik nog niet.

@Uk: misschien nog een slaapzak erbij dan? grappig dat hij worteltjes lekkerder vond dan de banaan!

@bv proeven: heb het toen wel gedaan en het was idd erg zoet. ik vond het echt heel apart, Rob heeft ook een druppeltje geproefd toen.

Gisteren kreeg Katie om 19.00u de laatste fles en om 21.00u lag ze in bed. Ze werd pas om 5.00 weer wakker! Daarna sliep ze niet zo goed meer, dus haar lekker bij mij in bed gehaald. Werden we pas weer wakker om 9.30! Das pas lekker uitslapen :) Katie is tegen 7 uur altijd even klaarwakker, dus ze heeft eerst nog lekker tegen me aan zitten kletsen. Zo schattig :) Ik kon alleen mijn ogen niet openhouden, dus hoe lang ze nog heeft liggen kletsen weet ik niet... Ze is trouwens om 11.00 alweer terug haar bedje ingegaan, omdat ze zo moe was. Ze sliep gelijk! Slaapkoppie he.

Gisteravond dus bij de psychiater geweest en hij vond het verstandig om me toch medicijnen voor te schrijven. Lexapro, misschien iemand ervaring mee? Ik ga het vanmiddag halen en begin pas morgen met slikken, zodat mocht het bijwerkingen hebben Rob iig thuis is smiddags. Dit gezegd hebbende, weet ik dus niet zeker of ik er zaterdag ben. Ik weet niet of ik gelijk al bijwerkingen krijg ofzo. Even afwachten.
    Groetjes, Lisanne

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Enna: lief hoor! ik dacht dat jullie veel meer stemmen zouden hebben.. weet eigenlijk niet waarom :D

mijn adres is www.babyvanhetjaar.nl/baby/2107

maar volgens mij heb je echt over de 1000 stemmen nodig, wil je in de finale komen.. :(

nu ga ik een flesje maken, want Soraya houd het niet meer uit :)

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik bedoelde bij baby van de maand. Dat is op de homepage van zwangerschapspagina ;)
    Sterkte met je medicijnen, hopelijk ben je er zaterdag wel bij! Ben erg benieuwd naar Katie hoor! (en naar jou natuurlijk ook, hihi)

@ Iggy, waar in Houten zit dat zwembad waar je babyzwemt?

19. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Oeps, had het berichtje van Married verkeerd gelezen. Tis ook allemaal verwarrend hoor, baby van de maand en jaar :D

Maar Noralien en Mireii jullie doen het dus goed hier bij baby van de maand! Nouja, mireii heb je net weer 5 stemmen gegeven bij baby van het jaar. Was me suf aan het zoeken naar de pagina van Noralien, dom doosje ben ik...
    Heb nog 5 stemmen over, wie kan ze nog gebruiken?

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    married vandaag zijn we in ijsselstein geweest en dinsdag gaan we voor eerste keer in houten

Deel Deze Pagina