Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, er zijn 2 baby's (Justin en Jennifer) die heel erg voor op Noralien en miireii lopen, die spamt iedereen denk ik om te stemmen!!

Mijn link is: http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/17969

Patriessie, ik wil wel babyzwemmen doen, zouden we idd samen kunnen gaan!
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet geinformeerd, wanneer en vanaf hoe oud en zo?
    Zou het ook in het zwembad van Special Sports zijn?

Married, op het invalide toilet, hmmm toch wel een vreemde plek eigenlijk.
    Maar ja als het gaat dan is het oke toch?
    Ja lekker fruitsalade.

Iggy, ziet er super leuk uit zeg, schattig dat koppie van Levi zo.

Enna, zou jammer zijn wanneer je nu niet komt, maar wel begrijpelijk.
    Zijn de bijwerkingen zo dat je dan niet mag autorijden?

Miireii, mijn stemmen zijn op voor vandaag, maar morgen kan ik wel op jou stemmen dan.

Uk, gek dat Ferry er zo'n patroon op na houdt, hihi en de banaan toch minder lekker.
    Hmmm ik zou juist banaan lekkerder vinden :D
    En is de fysio nog geweest?

Ik hoop ook wel dat Dayenne mee gaat hoor.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zwembad de wetering optisport is het in houten

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hey meiden,

Even over de baby van het jaar verkiezing:
    Het gaat er inderdaad behoorlijk oneerlijk aan toe. Ik ken dit soort verkiezingen met online stemmen, omdat ik zelf in het verleden ook vaak heb meegedaan aan miss verkiezingen enzo. Daardoor weet ik dat je het best vanaf het begin veel kunt gaan stemmen, aangezien het om een totaalscore gaat en niet om een dagscore.
    Gelukje voor mij is dat ik best veel e-mailadressen ken via het bedrijf, dus die heb ik allemaal aangemeld. (Niet echt eerlijk, maar zo gaan dit soort verkiezingen helaas. Het gaat er niet om wie de liefste/mooiste baby heeft, maar om wie de meeste gekke vrienden en familieleden heeft die veel willen stemmen en sms'en).
    Met bedrijfs-mailadressen en met een hoge telefoonrekening (ik heb uiteraard ook gewoon gesms't, ach het is voor een keer...) is het ons gelukt een plekje in de finale te bemachtigen, maar het wordt elke dag moeilijker omdat het niet om een dagscore gaat maar om het totaal.

Als iemand van jullie nog graag wil, wil ik ook wel met de bedrijfs-mailadressen op jullie baby's stemmen. Maar ik kan me voorstellen dat sommigen er flauw van zijn. Als Dyon in de eerste week niet in de finale was gekomen, had ik het ook opgegeven.

En nu nog even over zaterdag:
    Ik denk dat Married het al had doorgegeven dat ik helaas niet mee kan omdat ik moet werken. Aangezien het net mijn nieuwe baan is, wil ik niet moeilijk gaan doen.
    Ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen bij de beebmeeting, en ik hoop jullie toch een keer in de toekomst te zien. Miss bij een volgende meeting of bij de finale van Baby van het Jaar!

@ Iggy: Superleuke foto's van het babyzwemmen! :D

4. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

we merken hier al dat de zalf erg goed werkt, en zie ook dat het martijn niet veel pijn meer doet,

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Iloiza: gaaf hoor dat Dyon in de finale zit!

ik wil zelf nog niet opgeven, ik blijf proberen om een plekje te bemachtigen. Ik denk dat married en mieke het ook nog niet opgeven, dus je mag ons wel helpen als je wilt :D

Jammer dat je niet meekan naar de meeting, maar het is wel begrijpelijk.

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oh enna bedankt! ik zie de stemmen nu pas :)

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iloiza, leuk je hier weer even te zien hoor! En super leuk dat Dyon in de finale zit, hij is dan ook echt een mooie baby hihi ondanks de stemmen ;)
    Hoe bevalt je nieuwe baan en natuurlijk de combinatie met het moederen en zo?
    Jammer dat je niet mee kan, maar wel begrijpelijk, je gaat niet gelijk wisselen of vrij nemen.

Beetje hulp is altijd welkom natuurlijk, ik blijf gewoon braaf stemmen hoor.

Vaderdag: ben al een beetje aan het denken geslagen en ik weet nu wat ik voor vaderdag ga doen.
    Van mij krijgt vriendlief een mini koelkast voor op het dakterras.
    Anders moeten we 2 verdiepingen naar beneden lopen om steeds wat te drinken te pakken en aangezien we er helemaal een super lounge plek van gaan maken komt die koelkast wel van pas.
    En van Boaz krijgt hij een mok met een foto van Boaz er op en een tekstje er bij voor op het werk.

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh wat leuk mieke, ik weet het nog steeds niet vind het altijd zo moeilijk om kadootjes te kopen

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weet iemand wat er in die doos van felicitas zit??? ik zit er namelijk over na te denken dat mens af te bellen ik zie het absoluut niet zitten als ze agressief der spullen wil aansmeren!!! :oops:
    maar afzeggen is ook weer een beetje lullig of niet??? #-o

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ohw! ik zie dat we deze maand overgaan naar een nieuw forum! ben benieuwd

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Onze excuses voor het ongemak en we zullen deze switch zo soepel mogelijk laten verlopen. Waarschijnlijk zullen we eind deze maand (mei) over gaan naar de nieuwe software. We hoeven niet meer te verhuizen er komt alleen een ander motortje onder de site te hangen en het jasje wordt vermaakt.

Maak voor de zekerheid even een backup van je onderschrift en fotoalbum!

Lotte

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    alweer een nieuw forum???

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kijk, dat krijg je als je op een bericht reageert en de voorgaande berichten niet leest. het ging dus over een andere verkiezing :oops: .
    Maar hier op het forum gaat het ook snel. Ik zag dat er in 5 minuten eens 26 stemmen bij waren gekomen :confused: . Tja daar valt niet tegenop te boxen.

Oh, wilde reageren, maar hoor nu 2 huilende kindjes boven :( ...

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Iloiza: ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel stemmen jij had :oops: wij moeten natuurlijk nu veel meer stemmen hebben dan dat jij had....

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

hmm moet ik me helemaal inschrijven om te kunnen stemmen?

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Toch maar gedaan! ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk, ja helaas wel en dat wil natuurlijk ook niet iedereen.

Iggy, de doos is niet zo bijzonder hoor! Zitten wel wat kortingsbonnen in die handig zijn, wat proefzakjes van Nestle, wat 'oude' magazines over kinderen en verder heeft zij een tas vol spul wat ze je wil aansmeren. Bel gewoon lekker af.

Miireii, ik heb je na-geaapt :oops: hihi.

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Helemaal happy, kreeg net de voorlopige teruggave binnen! Nog 153 euro rente erboven op!
    Zal er binnenkort wel op staan!

De fysio was alsnog gekomen en ze is uiterst tevreden! Zo tevreden zelfs, dat we pas in juni weer afspreken! :whistle: Ze zei dat het een heel tevreden mannetje is geworden en dat we het perfect doen! Zijn hoofdje is heel mooi symmetrisch, ondanks de voorkeurshouding! En zijn gezichtje is ook niet meer scheef. Yes!

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zal ik vanmiddag ook nog even op Boaz stemmen ;)

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi mieke :p Married had het ook al en ik heb haar na-geaapt :)

Deel Deze Pagina