Oja moet niet vergeten om een buskaart te kopen Hier werken ze met bus en metro met de OV-chipkaart dus heb geen strippenkaart meer
Mobiel jij gaat toch ook naar Utrecht Centraal? Zijn er meer meiden? Dan kunnen we misschien met z'n allen die laatste bus mee want ik snap er de ballen van .
Mijn trein komt 11.37 aan. Weet jij hoelaat die bus 4 gaat? Want op 9292ov geeft ie aan dat ik 22 min moet lopen vanaf centraal . Of bus 26. Maar dat klopt dus niet.
Hoop dat ze wel een beetje coulant zijn die buschauffeurs, hier is het vaak maximaal 2 kinderwagens in de bus en meer niet
Haha, ja dies grappig he?! Ik heb al die filmpjes er opgezet voor mijn vriend die nog steeds in LA zit... Kan ie ook nog een beetje van haar meegenieten! Nog 2 nachtjes slapen en dan issie er weer, jeuj! Dayenne, ik maak ook wel foto's met mijn telefoon. Maar hoe meer foto's hoe beter natuurlijk! Ik wil je ook best sponsoren hoor! Maar wat is inchippen? Jij moet natuurlijk zeker komen
Ja dat hoop ik ook...Tis wel zaterdag he, dus het zal retedruk zijn. Zullen we ergens afspreken? Of ga je liever alleen?
Thanks Maka, lief van je! Volgens mij zijn er nu al 4/5 meiden die willen 'inchippen' (al hebben we allemaal geen idee wat het betekend ). Als jullie allemaal een euro geven dan kom ik al een heel eind . Echt zo tof van jullie!
Oke tof. Anders weet ik zeker dat ik ergens in Amersfoort beland . Zullen we onder het grote bord afspreken?
Hij geeft bij mij bus 5 aan, waar Noppie al voor waarschuwde. Dan moeten we het morgen maar uitzoeken denk ik. Ik ken Utrecht Centraal wel goed, dus dat moet geen probleem worden (hoop ik :lol).
Dat is bij dat Bord En ook ik ben aardig bekend daar oorspronkelijks Veenendaalse hè? Oh die bus gaat om de 10 minuten zie ik
Oooh oke haha . Oh om de 10 min..das fijn. Ik hoop dat ik je herken haha. Bij de vorige meeting stonden er 4 meiden te wachten op mij (de enige 4 zwangeren daar natuurlijk) en nog liep ik ze straal voorbij .