Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Martine, wat moet het onrustig voor jullie en voor Fuad zijn zeg, bah.
    Hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de kinderarts, want ik zou zeker niet langer door blijven tobben met wisselen van voedingen en al het andere wat je geprobeerd hebt.
    Enne, de bepanthen creme helpt zo goed bij Boaz dat ik niet het idee heb dat het misschien aan de kunstvoeding ligt. Dus gebruik het maar goed bij Fuad.

Leintje, we zullen vast nog wel een keer een meeting plannen want het is echt heel leuk.
    Dus hopelijk kun je dan wel mee met Mik. Hoe gaat het nu met Mik en met jou?
    Met Boaz gaat het goed hoor, het is zo'n fijn ventje, ik (wij) geniet hecht volop van hem.

Mobiel, jammer dat je vriendin had afgebeld, maar je hebt je zo te lezen toch nog prima vermaakt. Leuk om weer even wat oude bekenden tegen te komen.
    En leuk om je even in het 'echt' ontmoet te hebben en Lisa natuurlijk ook. Pittig meissie hoor.

Married, kunnen toch de prikkels zijn hoor. Haha en nu pas melden dat Thije wat geplast had, hihi. He en zonder paccodoek geslapen, wat goed zeg en op zijn eigen kamertje, heerlijk toch. Hoe heb je het zelf ondervonden dat hij niet meer bij jullie op de kamer lag?
    Boaz heeft gelukkig niet zoveel last gehad van alle prikkels en de drukte, ook hij heeft heerlijk geslapen van half 6 tot 22 uur en vannacht 1x gekomen.

Ik vond de meeting ook weer erg leuk. Noppie en vriend, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. Hopelijk is jullie woonkamer weer helemaal op orde ;) het was toch best een invasie zo met al die beebs, maxicosi's, wagens, huilende beebjes, luiers verschonen, voeden etc.
    Ik zal zo even wat foto's in mijn album zetten, alleen van de baby's en niet van de meiden, want misschien willen ze niet hier op het forum staan.

Oja en ik zou nog even een foto hier plaatsen van Boaz met zijn eczeem voordat we met bepanthen gingen smeren. Als je goed kijkt zie je het ook onder zijn haar zitten.

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Seyla, wat erg dat je je vader bent verloren aan die k-ziekte! En dat je moeder het ook nog eens heeft gehad :( Echt hoor, als ze daar ooit een medicijn voor zouden vinden, zou dat heel veel pijn en verdriet besparen.
    Je baksels waren erg lekker! En Bénine is een scheetje! Wat ik me trouwens nog afvroeg - ik vind Bénine namelijk zo'n mooie naam - heeft je andere kindje ook zo'n mooie aparte naam?

@ dayenne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Iggy, hoe is het nu met Levi?

@ Maka, 100 situps! Wow! Ik bedenk meestal wel dat ik het wil gaan doen, maar dan vergeet ik het weer, haha.. Red je het nog een beetje zonder je vriend?
    Leuke foto's! Heb ze gelijk opgeslagen!

@ Uk, wat fijn dat Ferry heeft gepoept! Met of zonder hulp? ;)

@ Axioma, ook superleuk om jou te zien! En thanx voor de zoogcompressen!
    Wat een leuke foto's, ik heb ze gejat hoor ;)

@ enna, fijn dat het goed ging met de auto! Was toch wel even spannend he ;)

@ Miireii, heb je nog foto's van Boaz in de box gehangen? :)

@ Mieke, ik lag eerst wat onwennig in bed omdat Thije niet in zn wiegje ernaast lag. Maar heb verder eigenlijk prima geslapen. Had wel de babyfon naast mn bed, maar dat was niet nodig eigenlijk, want zn kamertje is naast de onze en ik hoorde hem dus gewoon zonder babyfoon, haha
    Ik zat trouwens op de terugweg gister te bedenken dat ik helemaal geen eczeem bij Boaz heb gezien.. waar heeft ie dat zitten dan? En hoe gaat het er nu mee? Ow zie nu de foto, dat was wel heftig ja! Maar ik zag er gister echt niks van!
    Ik heb geen bewaar als je foto's waar ik op sta plaatst hoor.

@ Noppie en vriend, nogmaals superbedankt!!!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey hey

nou gister naar de babymassage is levi als een blok in slaap gevallen en ik ook, tot 18uur ofzo toen maakte roy ons wakker, we lagen vanaf half 12!!! en we zijn allebei geen minuut wakker geworden, was meteen hele avond chaggie en hangerig en nu nog

Levi heeft gisteren weer niet gepoept en vandaag ook niet dus ga zo weer buikje en voetjes masseren en extra water bij de voeding ook dat schijnt goed te helpen...
    ga morgen wel naar huisarts

voel me beetje depri!!

ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad op de meeting meiden maar ik ben blij dat ik toch thuis ben gebleven want die extra uurtjes slaap had ik overduidelijk nodig!!! denk wel dat levi een sprongetje heeft gemaakt want meneer slaapt van 23 uur tot half 8 in ene keer door

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martine, jeetje wat erg zeg, dat je maar blijft aanmodderen met Fuad en zijn voeding&eczeem... Hopelijk kun je snel terecht bij de KA en kan die meer voor jullie betekenen.

Suske, nou de foto zegt t al he... Stoer! :D

Mieke, nou dan heeft die bepanthen idd goed zijn werk gedaan. Vera heeft precies dezelfde uitslag gehad een hele tijd geleden. Zat ook op haar wangetjes, nekje en borst. Ik heb er toen idd ook bepanthen (creme en zalf) opgesmeerd. Weet niet of t daar door kwam, maar bij haar was t gelukkig na een dikke week ofzo al weg. Ook nooit meer teruggeweest.

Hihi, married, Thije is wel goed bezig geweest! Eerst Noppies spullen onderplassen en toen nog die groene vlek ;)

He, ik zit nu te kolven (zo naar een verjaardag) en heb al 130cc gekolfd uit LINKS! Ik heb nog nooit zoveel uit links gekregen! Fijn dat die t nu ook 'doet'!

100 situps... eh ja dat zijn wel crunches he?! Ik kom niet helemaal met mijn neus bij mijn knieen hoor! Maar anders zet t toch geen zoden aan de dijk, als je dr maar 20 doet ofzo?

Mobiel, balen dat je vriendin heeft afgezegd, nu je net een keer in de buurt was. Maar zo te lezen heb je alsnog een leuke invulling aan je bezoekje gegeven!

Sh#, ik wilde eigenlijk nog de auto van mijn vriend op t station zetten (zodat hij strax niet 2 koffers naar huis moet zeulen), maar moet Vera nog aankleden en voeden... En om half 2 zou ik een vriendin gaan ophalen om naar de verjaardag te gaan. Gaat niet meer lukken dus :(

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    leuke foto´s meiden

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hello ladies! :)

ik heb helaas het kabeltje nog niet gevonden.. moet echt even zoeken, zou jammer zijn als ik de foto's niet online kan zetten.

hier gaat alles goed! Soraya gedraagd zich echt als een engeltje. heerlijk! gisteravond was ze heel even van slag, maar heb haar een flesje gegeven en toen was het ook goed. ze heeft weer lekker geslapen tot vanmorgen 6 uur.

@Married: hihi, neej heb geen foto's van Boaz in de box gehangen :) denk niet dat papa dat zo leuk vind :)

oja, Maka, ik ga nog even je foto's opslaan.. ;)

ennuh Mieke, ik heb er ook geen bezwaar tegen als ik op een foto sta en je die online zet hoor, maar volgens mij sta ik er geen enkele keer op, liep iedere keer weg :)

Sjors: nog heel erg bedankt dat ik mee mocht rijden hoor! super! anders was ik waarschijnlijk niet gegaan.. ben echt heel blij :D

succes met je reis terug dinsdag!

Noppie en Rutger, nog bedankt voor jullie gastvrijheid! het was super gezellig!

nou fijne dag nog vandaag, en Mieke, ik wacht op de foto's :)

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oeps. dubbel!

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

Vond het echt super gezellig gister! Noppie, super bedankt voor jullie gastvrijheid en voor het inchippen! Ben echt blij dat ik alsnog mee kon :D.
    Zal vanavond proberen de foto's in mijn album te zetten. Heb er echt heel erg veel haha :oops: :D.

Oh en nog 1 ding.....de uitgerekende-februari-beebs zijn echt de mooiste baby's! Jullie hebben allemaal stuk voor stuk prachtige wondertjes!! :D

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi ja het was ook leuk he! ik heb hier nog een foto waar Naomi Soraya steeds aan dr shirtje trekt :)

moet nog steeds de kabel vinden.. ga nog ff zoeken!

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    gelukt! ik zet ze nu in mijn album ;)

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Schiet es op joh :p Ben aan het wachten :)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Zal ook ff de kabel van mijn camera zoeken.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja beloof ik de foto's in mijn album te zetten en doet miep het niet :oops:
    Helemaal vergeten, maar heb nu de foto's op een site gezet, hier kun je ze ook (rechter kadertje) downloaden. Kan per foto of het hele album en er staat ook nog een filmpje op.

http://albums.phanfare.com/isolated/OCt ... 12/3919910

Miireii, je kabeltje al gevonden, en als je hem gevonden hebt, berg hem dan niet weer zo goed op :) ;)

Seyla, vergeten, maar ik vond je baksels ook heerlijk.

En Golfo, de sandwiches waren ook super lekker.

Ook de pastasalade van Noppie en het verse fruit van Married, hmmmmm.
    Alles was lekker. Ook de portugese kaasjes niet te vergeten.

Married, ben vanaf donderdag aan het smeren met bepanthen creme en dat helpt dus super goed. Vandaar dat je gister ook haast niets meer zag. Zijn wangetjes voelen ook weer super babyzacht aan, heerlijk. Ben zo blij, voelde me er zo unhappy bij.

Maka, goh dat Vera het ook heeft gehad en dat bij haar de bepanthen het ook zo goed heeft gedaan! fijn hoor.

Grappig toch weer om nu een gezicht te zien bij een berichtje hier.

Oja Axioma, bedankt hoor voor de compressen ;)

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iggy, jammer dat je er niet was, maar fijn dat jullie lekker wat slaap hebben kunenn pakken!

@ Maka, 130 cc uit links, wow! Goed bezig! Ik heb 1x 120 uit links gehaald, maar dat was echt maar eenmalig helaas.

@ Mobiel, fijn dat je zo'n leuke middag in V'daal hebt gehad! Vind het altijd wel leuk shoppen daar!

@ Miireii, leuke foto's!!! Die van mij met een slapende Thije is echt schattig!

@ Mieke, kan de foto's niet zien, heb een wachtwoord nodig?

Ik heb ook nog foto's.. zal eens op de PC en in mn album zetten :D

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    klaahaar! :)

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Als eerste: Noppie en vriend heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid! Het was helemaal top geregeld hoor!
    Ik moet zeggen dat ik het weer erg gezellig vond gisteren! Misschien had Yannique toch wel last van krampjes ofzo, want 's middags thuis had ze weer lekker heel haar luier volgeladen :D:. Komt het door de FV dat de ontlasting zo zurig ruikt? Ook is de ontlasting wat dikker?
    Gelukkig is Yannique sinds gisterenavond alweer wat beter aan het eten.
    Alleen kolfde ik voor de nacht maar 60 cc uit beide (.)(.) samen. Weet dus ook niet of mijn BV aan het teruglopen is nu ik weer aan het werk ben? Misschien toch maar de BV gaan afbouwen? Heeft iemand van jullie een afbouwschema voor mij? Vind het wel moeilijk om af te gaan bouwen hoor. Is toch net of je weer een fase afsluit en vind het zo gezellig dat ze bij mij eet! Hadden degene die al afgebouwd hebben daar ook moeite mee?

@Deesje: ik heb me wel opgegeven voor babymassage, maar heb er nog steeds niks van gehoord.
    Hoe was het feestje van je opa?

@Angela: is het zo bevallen met Dani achterop de fiets? Leuke foto van Levy bij PSV!

@Kuona: jeetje wat een opdringer mens van Felicitas. Wat zielig voor je opa. Kan me voorstellen dat ie er niks meer van snapte.

@Mieke: fijn dat je vader weer thuis is. En kon je nog wel naar huis vanuit Noppie gisteren? ;)
    Nou moet zeggen dat Boaz er nu alweer een stuk beter uit zien dan! Helpt de bepanthen goed dan?

@Axioma: fijn dat Josanne niet dezelfde ziekte heeft als jij.
    Dus je bent nog goed geslaagd met shoppen in Utrecht?! Mooie foto's van gisteren!

@Seyla: had ik idd wel even bij jou kunnen uitpuffen ja na het beklimmen van de Martinitoren!
    Akelig dat jou beide ouders kanker hebben gehad en je vader ook hartklachten! Daar wordt je ook onzeker van hoor. Ik heb de eerste jaren na het overlijden van mijn vader (diabeet en hartpatiënt) ieder jaar ook mijn glucose en cholesterol laten prikken. Heb daar toch meer kans op en mijn moeder is ook nog eens diabeet!
    En wat is Bénine toch een mooie meid zeg. Kon het niet laten om even een foto van haar te maken gisteren.

@Golfola: de sandwiches waren erg lekker!
    Hoe was het bij je opa?

@Married: mooie banner zo in het zwart/wit!
    Wat goed dat Thije voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen heeft!

@Martientje: wat jammer dat het nog steeds niet goed gaat met Fuad! Wel fijn dat ie goed gegroeid was.

@Maka: hoe lang is je vriend weggeweest dan?

@Dayenne: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid. En we hebben idd de mooiste beebjes!

@Uk: fijn dar Ferry alsnog gepoept heeft na thuiskomst!

@Enna: fijn dat je toch nog000000 thuis gekomen bent! Ben gisteren aan jou vergeten te vragen hoe het met Rob gaat :oops:!?

@Suske: wat een mooie foto van Silje!

X Esther

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    euhm mieke, moet ik me eerst registreren voordat ik de foto's kan zien?

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik kom er niet hoor... kan aan mij liggen :oops:

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Oh guttegut dacht dat ie het wel zo zou doen.
    Waar wordt dan om gevraagd?

Jouw foto's zijn errug leuk.

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede

ik moet me eerst registreren, daarna heb ik jou e-mail adres nodig om jou uit te nodigen mij toe te voegen als vriendje, en dan pas kan ik in het album :)

beetje omslachtig dus!

Deel Deze Pagina