Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Enna: Lisa moest naar de fysio in eerste instantie voor dr handje/armpje, later omdat zij dus erg sterke nek en rugspieren heeft en dr buikspieren een beetje achterbleven..

2. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @mobiel: wat een rotsituatie zit jij in zeg. Kan me voorstellen dat je erg boos bent en ook teleurgesteld in hem.
    Heb je al eens met je schoonouders gepraat dat jij de situatie zo niet ziet zitten?
    En idd, beetje raar dat ze wel op vakantie kunnen en niet kunnen betalen.
    Heb jij familie in Veenendaal? Misschien kun je daar een weekje logeren en eens rustig over de situatie nadenken? Zo kun je iig ook niet verder, dan ga je er zelf aan onderdoor. 4 Jaar lang op je tenen lopen is ook niet goed. Sterkte meid!!!

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Eerst even ego:
    Gister dus naar de HA geweest voor mn aambeien. Maar wat blijkt, het zijn geen aambeien, maar ik heb een anaalfibroom (een wat??!! :confused: :confused: :confused: ), dat is een soort stukje darmslijmvlies wat mee naar buiten komt zeg maar, een 'lopertje' noemde de HA het, ieuw! Maar nu komt het, dat ding moet operatief verwijderd worden onder plaatselijke verdoving in het ziekenhuis! :confused: Echt weer wat voor mij hoor, gatver! Die prik doet heel zeer zei de HA ook nog, idd heel verstandig om dat tegen mij met een naaldenfobie te zeggen :( 3 juni mag ik...

Hij heeft ook naar Thije zn hartje geluisterd en hoorde idd wat de CB arts bedoelde. Maar ook de HA vond het niet verontrustend en verwachtte dat het met een half jaar-jaar weg zal zijn.

@ deesje, fijn dat het feestje gezellig was! En mooi dat Noami lekker op de gemiddelde curve zit, prima toch!
    Zielig he die prikjes. Heeft ze nog verhoging gehad? Geen last gehad lees ik nu, fijn!

@ Kuona, grappig he die tukkende kindjes. Vooral Naomi van dayenne lag er heerlijk bij en gaf geen krimp. Thije later trouwens ook, haha. Je weet het soms toch niet met die kids he.
    Fijn dat je reunie zo leuk was, altijd wel gezellig om na te kletsen he? En idd, iedereen heeft weer een andere bevalling gehad en weer een andere mening erover. Maar soms krijg ik weleens te horen dat ik het heel makkelijk gehad heb (ben in 3,5 uur bevallen, maar was wel heel heftig), maar dat vind ik zelf dus absoluut niet.
    Klinkt idd als een vermoeiende nacht na de bruiloft. Maar gelukkig was de nacht erna alles weer normaal.
    Hoezo was de bruiloft niet leuk?

@ Miireii, heb je foto's van het eerste fruithapje? :) Ik ken een foto van mezelf met mijn eerste fruithapje, what a mess! hahaha :)

@ Axioma, veel plezier alvast op het familieweekend! Hoop dat alles gaat passen in de auto ;) Wij gaan in juni 2 weken op vakantie naar Oostenrijk. De hond gaat dan ook mee en ik heb nu al nachtmerries hoe we in godesnaam alles in de auto moeten krijgen. De hond heeft tenslotte ook ruimte nodig. We hebben best een grote auto en doen een koffer op het dak, maar dan nog.. pff, voor zo'n kleine moet je zoooooveeeeel mee.
    Zal zo even op Josanne dr site spieken :D
    Succes met de prikjes!

@ Angela, ahh ame Dani! Hoe is het nu met hem?

@ Maka, hee dat wist ik niet, dat de beschermende stoffen uit BV kapot gaan als je het te warm maakt. Weer wat geleerd ;). Denk trouwens niet dat ik het te warm maak hoor, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 natuurlijk.
    Vera is dus ook lekker gegroeid! Maar dat verbaast me niks eigenlijk! Ik vond haar echt Hollands welvaren als ik haar zaterdag zo zag :D.
    Heeft ze nog veel last gehad van haar prikjes?

@ Eppie, jammer dast je de BV af moet gaan bouwen. Maar met kolven heb je minder dan wanneer je baby live drinkt he, dus Yannique hoeft helemaal niet per se te weinig binnen te krijgen.
    Mijn man is ook al zo nuchter over de BV, vind ik soms wel irritant. Ik wil het namelijk heel graag volhouden, ook al klaag ik soms wel.

@ Mobiel, fijn dat je niet meer terug hoeft naar de fysio met Lisa!
    Succes met was vouwen, hihi
    En wat een verhaal schrijf je meid. Jemig.. vind het wel heel goed dat je voor jezelf op komt. Moeilijk hoor. Hoop dat jullie eruit komen. En zo niet, dan hoop ik heel erg dat je lekker terug kunt naar Veenendaal.

@ Noppie, veel plezier op het symposium! Thije slaapt 's ochtends soms ook wel in het grote bed hier. Wij hebben dan wel een babyfoon, maar die staat standaard in zn ledikantje en ik vind het zo'n gedoe om die dan om te zetten. Dus ook ik loop dan steeds naar boven om te kijken of ie nog goed ligt. ;)

@ enna, succes bij de fysio vandaag!

@ Iggy, sterkte met Levi en zn ontlasting!
    Ik gebruik zelf ook lactulose (voor mezelf dus ;)), maar hier zet het weinig zoden aan de dijk.

Nu ga ik snel verder werken!

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mobiel: dat wist ik helemaal niet! naja ze heeft het nu al 2x gehad, en ik kijk wel of het goed gaat. Scheelt wel dat er bij ons helemaal geen allergieën zijn in de familie.. Ze heeft vanmorgen ook gewoon gepoept, dus ik zie het wel. Vind het wel belachelijk dat het dan wel gewoon verkocht wordt, terwijl dus wordt aangeraden het het eerste jaar niet te geven. nouja, ik heb nog 2 bakjes, die maak ik eerst wel even op en dan proberen we wel een andere smaak :D

@Iggy: je moet echt even de tijd nemen met de lactulose hoor! dat werkt meestal pas na een paar dagen.. ik zou niet gelijk met olie beginnen nu hoor!

@Mieke: ik ben het ermee eens dat we baby van de maand hier maar moeten boycotten. schiet niet op he!
    Balen dat Boaz vannacht weer kwam..

@Enna: Soraya drinkt eigenlijk ook 5 flessen van 180/6. ik weet niet of dit nog verder omhoog gaat,want eigenlijk zit je al aan de 30 schepjes per dag he.. misschien wordt het idd wel anders door de bijvoeding straks. we zullen zien toch!

@Axioma: sterkte met de prikjes!!

@Deesje: fijn dat Naomi geen last had van de prikjes, ze heeft lekker geslapen dus!

Gister na het eten bij mijn schoonouders, zijn issam en ik heel even gaan lopen buiten. Soraya dus bij mijn schoonouders gebleven. Op zich ging het allemaal goed, maar op het moment dat wij weer voor de voordeur stonden hoorden we haar ontzettend hard krijsen :confused: Schoonouders waren zich doodgeschrokken en wisten helemaal niet wat ze ermee aan moesten. Schoonzus was er ook bij. Schoonouders dachten dat ze eenkennig werd en dat ze ons mistte, schoonzus dacht dat ze last had van haar darmen.. Het was allebei niet zo, want dan huilt ze heel anders. Ze is daarna bij mij op de arm in slaap gevallen, en we weten nu nog steeds niet wat er aan de hand is.. Wel had ze iets verhoging gisteravond, nmlk 37.8, rode wangen, ze bleef sabbelen en kwijlen, echt heel erg. ze heeft voor het eerst een uur op haar speentje gezogen, terwijl ze die normaal niet wil hebben.. :( nou is dat vaag, of is dat vaag?

zouden er tandjes doorkomen? zo vroeg al?

naja ik wacht wel even af, want ze ligt nu nog steeds lekker te kletsen in de box, dus die voelt zich wel weer goed..

ben vanmorgen om kwart voor 10 nog gebeld door onbekend! grrrr! daar kan ik niet tegen he! spreek dan mijn voicemail in als ik niet oppak, of bel even weer, want ik wil altijd weten wie het is hahaha, ik denk dat ik mijn nieuwe bril op kan halen, maar dan moet ik het wel zeker weten, ik ga niet voor niets naar de stad natuurlijk :)

ow, en dan heb ik nog wel wat leuks te vertellen, MIJN BEUGEL MAG ER 10 JUNI UIT! Jeeeeeeeeeeeeej! :D :D :D hahahahah, ben net zo'n klein kind :)

fijne dag meiden!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow en trouwens, Thije doet niet meer mee met de skyradio baby van het jaar verkiezing, ik was er klaar mee en heb hem eraf gehaald.
    Mieke en Miireii, zal dus op jullie kindjes stemmen!

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Noppie, wow dan heb je geluk gehad, de oude boekjes zijn blijkbaar erg kostbaar!
    En hoe was het symposium van je werk?

@Iggy, bij lactulose duurt het soms wat langer voordat het echt goed werkt hoor... oh dat zei mause dus ook al!

@Mause... file door jullie ;) wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?

@Deesje, hier ook mooi weer hoor, al hangt er nu wat sluierbewolking!
    Bedankt voor de tip! Ze slaapt nu heerlijk, deed ze de vorige keer ook heel de dag en toen was ze om 2 uur 's nachts klaarwakker :)
    Fijn dat Naomi er verder weinig last van heeft gehad!

@Enna, ooh een eigen hyves is ook een leuk idee!!!
    succes met de fysio! Oei vermoeiend dat Katie telkens 's nachts weer komt.. t kan een fase zijn, misschien heeft ze straks wel weer genoeg aan 180/6, of misschien kun je de laatste fles wat meer geven of rijstebloem toe voegen?? Misschien dat ze wel doorslaapt als ze voldaan is?

@Mobiel, groots gelijk hoor, ff lekker genieten van je nieuwe tv :D
    Mijn hemel ik kan me voorstellen dat je goed boos bent, als hij af gaat spreken met andere vrouwen!
    Dan is de vertrouwensband wel weg...
    Zoals Enna al zegt is het misschien wel goed om even wat langer weg te gaan zodat je zelf even tot rust kunt komen!!
    Even voor jezelf en de kids kiezen!!
    Heel veel sterkte!!!

@Married, he meid wat naar, moet zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb... Inderdaad geen slimme opmerking van hem... als je het helemaal niet zit zitten kun je ook vragen of ze je een roesje geven zodat je "half van de wereld bent"....
    gelukkig is het ruisje bij Thije niet verontrustend!
    Haha ja ben ook zeer benieuwd of t gaat passen, vind t toch wel jammer dat ik mn oude autotje niet meer heb... die had tenminste een kofferbak!

@Miireii, inderdaad vaag dat Soraya zo moest krijsen bij je schoonouders... hopenlijk was het een eenmalig iets...
    oh lekker van je beugel meid!!

Zo net terug van t cb, heb gelijk nog wat boodschapjes gedaan. Josanne ligt inmiddels op mn schoot half te slapen.
    de prikjes gingen best redelijk bij de 2e moest ze wel huilen maar lang niet zo erg als bij de vorige keer.
    Ze is weer goed gegroeid!
    ze weegt nu 6490 gram is 61,5 cm en hoofdomtrek 40.7cm
    De arts vroeg nog of er veel aan haar getrokken was tijdens de bevalling?!? Huh hoezo, nou ik voel duidelijk dat haar sleutelbeentje gebroken is geweest...
    Ik weet nog dat nadat het hoofdje geboren was ze haar lichaampje er zowat uitgetrokken hebben (niet tijdens een wee) en dat ik dat erg pijnlijk vond. Waarschijnlijk is het toen geknapt!
    Dit zou ook wel eens het huilen hebben kunnen veroorzaakt de 1e paar dagen, terwijl de vk en de kraamzorg het op honger hielden...

Vreemd hoor allemaal...

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mobielfreak jeetje ik schrok een beetje van je verhaal vooral om de laatste zin dat je stuk gelukkiger waarschijnlijk zal zijn zonder je vriend en je kinderen... kijk je vriend snap ik na al wat ik lees maar je kindjes meis weet wat je schrijft... tis je eigen vlees en bloed dat kun je toch niet menen!!!
    als mijn man met andere meiden naar de dierentuin gaat of dergelijke staat zijn koffer bij de voordeur dat weet hij!!! vind veel best maar dat gerotzooi is einde verhaal en kan ie gaan!!!
    Levi is alles voor me die maakt mij echt voor altijd gelukkig daarom denk ik zelf dat je deze omerking in een paniekmoment op schreef:(
    wat betreft je schoonouders: die waren al meteen vertrokken hier met zo'n ... houding!!! misschien ben ik wel een kreng maar opvangen prima voor maar even maar niet lang leve de lol en tis een hotel!!! FOUT staan ze buiten
    meid blijf bij je zelf en je kindjes!!!

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ married klinkt best een beetje eng!!! maar meid dit doe je ook even !!! je hebt de hele bevalling toch ook overleefd!!! kom op meid!! maarre wel op mijn trouwdag 3 juni hahaha

@ Lactylose moeten we 3x daags 1,6 ml geven!!! ben de hele dag buikje aan het masseren arme schat

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    iggy: in de laatste zin van mobiel stond dat ze ZONDER vriend en MET kinderen waarschijnlijk gelukkiger zal zijn ;)

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ Iggy, ik denk dat je het te snel gelezen hebt... zonder vriend en MET mijn kinderen staat er...

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh sorry dat is weer wat voor mij!!! sorry

en wat betreft de rest heb je groot gelijk, vind ik zelf dat jij nog engelengeduld toont want ik zou dit niet zo lang vol houden denk ik meid :oops: waarom spreekt ie met andere meiden af??? en hoe komt ie dan aan die grieten???

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje, Axioma, wat naar om dat zo achteraf te horen dat haar sleutelbeentje gebroken was :(

Eh, Iggy, er staat zonder vriend en mét kinderen he! (O, dubbel)
    Maar mobiel, zeker een heftig verhaal :evil: . Kan me voorstellen dat je er zo over denkt, helemaal nu het lijkt of je vriend ook niet echt enorm veel moeite doet om de relatie te redden :(. Wel erg hoor...
    Maar ik dacht dat je een tijd geleden vertelde dat je niet terug kon naar Veenendaal juist ómdat je vader daar woont ofzo...?

Married, ojojoi... Dat klinkt niet zo prettig :cry: . Als je echt extreem bang bent, kun je wel vragen of het niet onder algehele narcose kan hoor... Maar ja, dan moet je ook een infuus en misschien vind je dat nog wel enger...?
    Maar waarom moet het perse weggehaald worden? Doet het pijn of kan het gaan ontsteken ofzo?

BV opwarmen, ja heb dat gelezen op borstvoeding.com. Daarom moet je BV ook beter niet opwarmen in de magnetron. Dan wordt de voeding op bepaalde plaatsen eventjes heel heet en dan gaan de antistoffen dus kapot. Ook ingevroren BV kan het beste heel langzaam (in de koelkast) ontdooid worden, en als t niet anders kan heeeeel langzaam onder een steeds warmer wordende kraan, om dezelfde reden.
    Maar ja, mijn flessenwarmer verwarmd met stoom en dat gaat heel snel, binnen 2 minuten ofzo. Zou ook weer niet zo goed zijn :( Maar toch gebruik ik hem hoor, zoveel flesjes geef ik ook niet (1-2 per week).

Enna, de arts zei er verder niets over dat Vera ging staan, ze was alleen heel verbaasd (wat ik eigenlijk raar vind). Maar ik laat Vera ook niet veel staan hoor. Het is alleen zo dat ze zich vaak afzet op mijn schoot en wil gaan staan. Tja, dat hou je toch niet tegen, ik ga t alleen niet stimuleren verder.

Prikjes, ging beter dan de vorige keer eigenlijk. Ze had wel wat verhoging gisteravond en vanmorgen voelde ik rechts een kleine verdikking onder de prik. Maar ze heeft niet zo extreem geslapen als de vorige keer. Gewoon redelijk normaal, wel iets rustiger.
    Alleen had ze na de voeding van 8 uur wéér zo'n krijsbui... Nu was het dus ná de voeding. Begon ná de eerste borst, maar toen kon ik haar wel nog aanleggen aan de andere. Daar zat ze een beetje te miepen en opeens begon ze weer. Ik dacht eerst dat ze nog honger had, maar bleek toch niet zo te zijn. Na een kwartiertje ofzo was ze weer rustig en vervolgens heeft ze weer lekker geslapen 's avonds. Echt lekker dat we nu die rust hebben 's avonds!! En vanmorgen tot 9u!!! Yeah! Heerlijk hoor.

Hollands welvaren, ja idd! Ik vind Vera ook wel behoorlijk chubby worden. Maar ja, doe je niets aan, trekt wel weer bij ;). Ik ga dr ook niet minder voeding geven hoor, doe t gewoon op verzoek en begin pas met 6 maanden met bijvoeding.

Iggy, wat zielig voor Levi. Maar idd, wacht ff de werking van de lactulose af. Ik zou niet direct vanalles en nog wat tegelijk gaan proberen. Dan wordt het vaak uiteindelijk alleen maar erger...

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Maka: Soraya had gister ook zo'n krijsbui, en is daarna ook gewoon gaan slapen.. :(
    Had je op het CB nog gevraagd naar tandjes ect..? Ben toch wel een beetje benieuwd..

Weet namelijk zelf ook niet zo goed wat Soraya had gister..

14. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Wat wordt er alweer lekker gekletst hier! ZElfs met zo'n trage site lukt dat dus nog. Gisteren en eergisteren kon ik nauwelijks verbinding krijgen, maar vandaag lijkt het iets beter te gaan.
    Heb alles bijgelezen in ieder geval.

Mobiel: wat een rotsituatie zeg! Zowel je schoonouders op deze manier ongewenst in huis, als je vriend die de hort op gaat met andere vrouwen.
    Het klinkt inderdaad alsof je al jaren engelengeduld hebt; misschien wordt het nu tijd om veel harder je eigen grenzen aan te geven? Soms heb je zelf het gevoel dat je dat al doet, maar dan is dat toch nog niet zo overgekomen bij de ander.(sommige mensen zijn nogal dikhuidig/hardhorend :( )
    In ieder geval: sterkte meid!!!

Aankleden:
    Bénine vind aan- en uitkleden juist wel een grappig spelletje :) Vooral de armpjes en handjes door de mouwen vindt ze leuk.

Staan:
    Bénine is ook al heel erg lang dol op staan. Maar de fysio raadde het af omdat het teveel de verkeerde spieren versterkt (de spieren waarmee ze zich ook overstrekken en een houding in een bolletje (zoals in een draagzak) schijnt beter te zijn voor een goede ontwikkeling van teigeren naar lopen toe). We doen het nu dus wel minder, maar helemaal tegenhouden gaat niet want ze vindt het gewoon veel te leuk om op schoot te staan (en dan het liefst ook nog wat op en neer te hupsen :) ).

Maar dat Vera al vanuit lig tot staan komt, dat is echt wel heel erg vroeg! Ze loopt volgens mij in aardig wat dingen flink voor! Pientere tante en inderdaad hollands welvaren!

Hoeveelheid voeding:
    Bénine drinkt nu 5x 180/6 (200cc). Maar meestal dat is dan wel wat teveel en drinkt ze niet alle flessen helemaal leeg.

Ego:
    hier is de ongi weer behoorlijk heftig geworden; voel me niet echt lekker ervan. Ik kom later wel weer wat langer bijkletsen.
    Met Bénine gaat het wel goed gelukkig :D . Vanochtend heeft ze na de fles vrijwel niet geslapen, omdat ze zo druk aan het babbelen was. Heel erg lief en grappig.
    Nu ligt ze na fles nr 2 eindelijk lekker te slapen in haar bedje.

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Maka
    Het moet weggehaald worden omdat het ding steeds open gaat en ik dus continu bloed bij mn ontlasting heb.
    Een infuus vind ik idd ook heel eng. Moet dus gewoon die prik maar krijgen. Ik ben ook bevallen, dat doet vast meer pijn ;)

Ik bedoelde hollands welvaren positief hoor! Vera ziet eruit als een heerlijke gezonde meid! En idd, minder geven doe je natuurlijk niet, daar wordt ze vast niet vrolijker van (idem bij Thije ;)) Jij krijgt waarschijnlijk ook vaak de opmerking 'geef je hem (haar in jouw geval) slagroom ofzo?'.

Dat van dat ontdooien had ik idd ook ergens gelezen, ik doe het dan ook altijd braaf in de koelkast. 's Avonds uit vriezer halen en in de koelkast leggen voor de flesjes van de volgende dag.

Fijn dat het zo goed ging na dr prikjes!

Dat krijsen heeft Thije hier ook al een paar dagen 's avonds gehad. Zaterdagavond bij mn ouders en gisteravond was ie compleet overstuur. Van alles geprobeerd, maar niks hielp. Uiteindelijk viel ie gister na 100x slaap kindje slaap eindelijk in slaap. Ik hou dan zn handjes vast zodat ie daar niet mee kan gaan maaien.

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

@Married iieeeej dat lijkt me geen pretje! Je hebt wel pech he!
    Hopelijk is het daarna helemaal over en heb je er nooit meer last van!

@Mobiel jeetje wat heftig meid :(. Vind het echt heel erg voor je. Groot gelijk dat je boos bent! Als mijn vriend dat had gedaan dan had hij zijn spullen mogen pakken. Maarja ik ben dan wel extreem jaloers hoor. Maar goed, tis gewoon niet normaal dat hij dat doet.
    Veel sterkte! En als ik wat kan doen dan hoor ik het he!

@Seyla sterkte met je ongi!

@Miireii jeeeeej beugel eruit! :whistle: Haha die van mij gaat er dan juist ín :). Voor 2,5 jaar :confused:.

Nou wij hebben vanmiddag voor het eerst fruithapje geprobeerd! Haha echt zo grappig. Ze vond het volgens mij best lekker, alleen krijgt ze het nog niet zo makkelijk binnen. Ze probeert met haar tong het naar binnen te werken, maar daardoor werkt ze het juist naar buiten haha. En gefrustreerd dat ze dan kijkt! Geweldig :).
    Heb trouwens ook flesvoeding gehaald. Gewoon van Etos merk, met johannesbroodpitmeel erin (de CB-arts zei johannesbroodBOOMpitmeel, maar zo heet het helemaal niet :)). En gelijk ook een ander flesje gehaald, waarvan de speen heel klein en dun is. Heb het idee dat de spenen gewoon te groot zijn. Want mijn tepels zijn best klein, en ik zag gister dat ze eigenlijk maar een klein deel van mijn borst naar binnen zuigt.
    Ze ligt nu te slapen in haar bedje, zodra ze wakker wordt dan probeer ik een flesje flesvoeding. Gewoon 60cc. Heb net als test een flesje klaar gemaakt, en dat spul is best dik. Dus hopelijk zit ze ook sneller vol, want met BV komt ze om de 3 uur nog steeds.
    Ben heel benieuwd! Wordt vervolgd.... :)

O trouwens nog een goed nieuwtje....Vanochtend hadden mijn vriend en ik gesprek met de voogd van mijn broertje..En hij komt toch bij ons wonen! En waarschijnlijk al op 2e pinksterdag. Ben er heel blij mee! Na 3 jaar keihard knokken hiervoor is het eindelijk gelukt! :D En zodra er een pleeggezin vrij komt gaat hij daarheen (maar dat kan nog een jaar duren).

O Naomi is wakker, ik ga een flesje maken!

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

nu maar weer even reageren. Wat een trage *piep*site zeg!
    Dan heb ik alweer helemaal geen zin meer om te reageren ;)

Het was echt drama vannacht! Ferry bleef maar huilen :| Hij heeft het ook erg benauwd, want hij is weer flink verkouden. Hoop maar dat het snel weer over is. Zolang hij in je armen ligt is het goed, maar verder....

Net even naar het cb geweest om te wegen en hij is weer lekker aangekomen :)
    Hij weegt nu 7110 gram en is 63 cm. :D

Aankleden: Ferry vindt aankleden ook wel leuk! Vooral het gevoel van zijn truitje tegen zijn mond en wangen vindt hij grappig :)

Staan: Ferry wil ook graag staan, maar net als bij Seyla werd het hier afgeraden. Liever hem in een bolletje houden en dat doen we dus ook. Als hij toch wil staan houden wij onze arm onder zijn billen, dat was dan het beste.

Seyla: pfff irritant zo'n heftige ongi. Bij mij was de eerste ongi ook heftig, en onderhand is het weer zoals het voorheen was ;)
    En ik heb het nog helemaal niet gezegd, maar wat een heerlijk vrolijk meisje is Bénine! Ze kan ook al zo leuk lachen en haar ogen lachen helemaal mee :)

Axioma: Jeetje, dat is schrikken zeg om dat te horen! En nu? Wordt er nog iets aan gedaan of...?

Mobiel: Pfff lekkere k*tsituatie zeg! Mijn vent had ook niet met andere wijven moeten afspreken op zo'n moment!
    Wou ook nog even zeggen dat ik Lisa echt een ontzettend leuk pittig meisje vindt :) Geweldig! Ik hou wel van kindjes met karakter!

Married: Argghh wat eng zeg! Zou er ook niet aan moeten denken. Heb er ook nog nooit van gehoord moet ik zeggen. Kun je er ook nog een paar weken tegenop zien :(

BV opwarmen: Liever niet in de magnetron, want dat wordt niet geleidelijk warm. Het liefst in de flessenwarmer, en anders au bain marie.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nou tis weer drama hier :(. Zodra ze het flesje ziet begint ze al te krijsen. Ik word er zo moe van. Moest net op een andere kamer zitten, nou heb echt mijn tranen in mijn ogen gezeten. Vind dit zó frustrerend. Ik zit er zelfs over te denken om bij beeb nr. 2 (mocht die er ooit komen) flesvoeding te geven.

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    OMG! Ik neem mijn woorden terug. Naomi is aan het drinken!
    Kan wel dansen, ben zo blij!

20. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Ik werk bij Randstad! :)

jeetje, dat ze dat bij de controle na de bevalling niet opgemerkt hebben zeg? Ik weet nog dat zowel de arts alsde verloskundige dit specifiek gecheckt hebben, omdat het vaak voorkomt dat ze het breken. Is het nu dan wel gewoon mooi herstelt? Of zou ze er nog last van kunnen hebben?

Deel Deze Pagina