@Axioma jeetje haar sleutelbeen gebroken . Wat heftig zeg. Ik schrik er toch wel van dat ze dat niet gemerkt hebben hoor. Erg slecht! Denk je dat ze er nu nog last van heeft? @Ego...nou ze heeft om precies te zijn 5 cc op . Nouja, beter dan niks. En die voeding is erg dik, dus ze moest hard werken. Ben in ieder geval blij dat ze het speentje snapt, en zelfs dronk zoals het hoort. Heb haar net aangelegd en ga voor de volgende voeding afgekolfde melk geven.
@Maka, ach wat sneu dat Vera weer zo moest krijsen... ook wel heel heftig voor jou! Wel lekker dat ze vanmorgen zo lang heeft uitgeslapen!! @Seyla, sterkte met de ongi!!! @Dayenne, wat fijn dat het eindelijk gelukt is om je broertje bij jou in huis te krijgen!! Fijn dat t toch lukte met t flesje! @Uk, he wat zielig voor Ferry, nou ik hoop dat zn verkoudheid snel over is. Hij groeit lekker door he @Uk,Mause, Dayenne, Ja ik vind het ook wel erg slecht dat dit in t ziekenhuis niet opgemerkt is! Ze is zelfs na de bevalling 2 keer gecheckt door een kinderarts?! Op zich groeit het weer snel aan elkaar, maar t was me al eerder opgevallen dat ze haar rechterhandje iets minder gebruikt. Nu weet ik de reden dus ook! Er is verder niets aan te doen, alleen proberen haar rechterhandje zoveel mogelijk te stimuleren! Maar nu begrijp ik ook waarom ze zo huilde met aankleden toen... arm kleintje
@ dayenne, fijn dat ze wat gedronken heeft meid! Enne, ik wil geen BV-maffia spelen hoor , maar bij een 2e kindje kan het anders gaan natuurlijk. Misschien drinkt hij/zij wel veel makkelijker, laat langer tussen de voedingen enzo. Volgens mij ligt het helemaal aan het kindje. En wat fijn dat je broertje bij jullie komt zeg!
@ Axioma, echt heel raar idd dat ze dat niet eerder opgemerkt hebben. Maar je weet het nu en nu vallen er dus wat puzzelstukjes in elkaar. Maar blijft apart. Kon het nu verder geen kwaad meer trouwens? Gefeliciteerd trouwens met Josanne haar 3maanden-verjaardag!
@Married, tis dat je t zegt en ik nu naar mn banner kijk, anders had ik dat dus niet gezien... inderdaad 3 maanden vandaag wat gaat het toch snel eigenlijk he!! Oh en nee het heeft op zich geen gevolgen meer hoor... een baby kan alleen wat "angstiger" zijn om dat handje/armpje meer te gebruiken...
@Married ja weet ik eigenlijk ook wel....Ben gewoon zo frustie op dit moment....Ben waarschijnlijk toch te eigenwijs om géén BV te geven...Anders had ik het na de kloven-borstontsteking-spruw (die ik allemaal in week 1&2 al had) wel opgegeven.
@Dayenne: lekker slim van me......ik heb het dus niet goed gelezen. Ik ben wel blij dat ze al een beetje begint te drinken uit het flesje. Hopelijk drinkt ze binnenkort wel uit de fles en kan ze een keertje uit logeren zodat mama kan bijkomen . Oh en wat lees ik...komt je broertje bij jullie? Dat is supernieuws zeg! @Mirrei: ik heb Daan ook al een paar hapjes van een groentehapje en van fruithapjes gegeven en hij vind het volgens mij wel prima. Hij kijkt er af en toe wel wat viezig bij, maar hij spuugt het niet uit. Pas geleden zat ik aan de appelmoes en toen gaf ik hem dat een beetje (ja ik weet dat dat eigenlijk niet mag), maar dat vond hij wel overheerlijk. Zijn mond ging er echt voor open, zo grappig. @Angela: voelt Dani zich al een beetje beter?? @Mobiel: wat fijn zeg dat je jezelf hebt kunnen trakteren op een condensdroger en een mooie flatscreen. Ik zou in principe ook wel een flatscreen willen, maar aangezien ik ga samenwonen met mijn vriend heb ik al zoveel dubbel....dus ook 2 breedbeeld tv's 80cm en tja, die doen het nog goed. Condensdroger heb ik gelukkig nu ook, ik had er zelf ook een met een slang, maar vriend lief had net een nieuwe gekocht ! @mieke: wauw zeg!! wat is boaz een lange kerel zeg!! Ik dacht dat Daan lang was met zijn 64cm en 5730 gram. @married: en Thije ook al 7150 gram en 65,5cm!!!! En Thije is zelf een paar weken jonger dan Daan?
@Married, jekkie meis hopelijk gaat het niet al te veel pijn doen, moet er ook niet aan denken hoor als ze het over naalden hebben. @Mobiel, pfffff wat een K situatie zit jij in zeg! Wat vind je vriend van deze situatie en wilt hij er eigenlijk wel iets aan doen? jullie hebben toch 2 kinderen samen en hebben voor deze crisis toch ook leuke tijden samen gehad is het allemaal de moeite waard om dat weg te gooien? En meis vind ook dat jij veel te coulant bent hoor wat betreft je schoonouders in huis nemen en dat ze niets meebetalen, zou ze nu onder druk zetten en zeggen dat ze bijvb. 6 weken de tijd hebben om wat anders te zoeken en of ze het wel of niet kunnen betalen dat is jouw probleem niet (die heb je al zat) Als jullie nog willen vechten voor jullie relatie dan moet denk ik ook het probleem(schoon)ouders te spraken komen! @Huilen, gisteren was denk ik de nationale baby huil/krijs avond! Keano wilde niet drinken, krijsen als ik die fles in zijn mond duwde (alsof de melk te heet was ofzo) Weet meestal wel waarom hij huilt maar was gister echt ff radeloos. Vandaag gaat het drinken weer goed... zooow raar @Axioma, jeetje dat ze daar nu pas achterkomen.. moet of kan er nog wat aangedaan worden? Keano vind het ook heel leuk om te staan op je schoot, deed hij al heel snel, denk elke keer wat een kracht heeft zo'n kleintje al. In mijn buik was het een enorme schopper en dat is hij nog steeds als hij pissig is dan schopt hij van zich af.. Elke morgen ligt hij of boven in in zijn bed of over dwars dekens weggeschopt En gisteren lag hij op de bak tv te kijken en als je dan ervoor gaat zitten oei dan wordt ie pissig (schoppen natuurlijk weer) En als hij op schoot ligt dan wil hij de wereld op zijn kop zien door zijn hoofd zo ver mogelijk naar achteren te gooien.. zo raar. Hij ligt nu in de box en hoor steeds uuuhhhhh aaaahhh en dan pffffff (enorme winden aan het laten) Ga nog ff wat teruglezen nog niet gedaan
@Mobiel: lekker he, als het geld van de belastingdienst weer binnen is! En heb je er meteen weer een aantal dingen voor kunnen kopen! Wij hebben vandaag ook een nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer. Jeetje meid, ik zou toch ook echt pissig zijn als mijn man met andere vrouwen zou afspreken. Je kan hem toch niet vertrouwen als hij niet de waarheid tegen je vertelt of pas achter af. En dat je weer naar Veenendaal wil en ook zonder je vriend zegt eigenlijk toch wel genoeg? Maar ja, de beslissing blijft natuurlijk heel moeilijk. Sterkte meis. @Mieke: en hoe was het bij je ouders? Of startte je auto niet ? @Axioma: en hoe gaat het nu met Josanne na de prikjes? Gaat wel goed lees ik nu. Wat raar dan dat niemand dan verder opgemerkt heeft dat Josanne haar sleutelbeentje gebroken had. @Noppie: weet ook wel dat het goed gaat komen met de BV afbouwen. Geniet er nu extra van. En hoeveel cc krijgt Ebbie iedere keer te eten dan? Je bent toch geen ontaarde moeder. Je zorgt heel goed voor Ebbie hoor en iedereen doet de dingen op haar eigen manier. En was het goed gegaan toen je schoonmoeder op Ebbie kwam passen? @Iggy: wat vervelend dat de lactulose zijn werk niet doet bij Levi en dat het manneke nog zo moet persen! @Seyla: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. @Dayenne: Naomi al aan een fruithapje ?! Hopelijk is ze straks meer vezadigd en heb je dan wat meer tijd voor je zelf. =D> =D> Voor Naomi, omdat ze uit de fles drinkt! Wat fijn dat je broertje bij jullie komt wonen! Maaruh heb zeker even gemist waarom precies? @Uk: oh wat zielig dat Ferry zo verkouden is en dat hij zo bleef huilen. Maar hij groeit wel lekker. @Mause: : Jij en je collega's die even een file veroorzaken! @Deesje: ow wat schattig dat Naomi dan gaat lachen naar jou als ze aan het drinken is. Dat doet Yannique ook wel eens. Wel fijn dat Naomi niet zo'n last had van haar prikjes! @Enna: heb nog niet zoveel kaas gegeten hoor van het aantal flessen en de hoeveelheid, maar volgens mij kan 5x 180 geen kwaad hoor en dan gaan ze straks natuurlijk ook nog fruithapjes eten enzo. Hoe was het met Katie bij de fysio? @Married: jeetje meid, das niet zo mooi nee. Heb jij weer! En 3 juni is al snel he? Nou ja, ben je er dan wel weer vanaf toch? Zo kun je toch ook niet blijven lopen? Fijn dat de HA het zelfde zei over Thije als de CB-arts. Je klinkt wel als de BV-maffia hoor ! @Miireii: Goh dat je niet weet waarom Soraya zo aan het huilen was? Misschien tandjes? Maar dat zou wel heel vroeg zijn toch? Mooi dat je beugel eruit mag. Hoe lang heb je die gehad dan? @Angela: is Dani ziek? Heb gisteren niet helemaal bijgelezen van dit weekend! @Patriessie: Keano is ook al zo lekker beweegelijk. Zo vandaag voor het eerst om 10 uur op het werk niet gekolfd (ivm afbouwen), maar was blij dat ik om 14 uur weer mocht hoor. Stond toen een beetje op knappen. Ben dus benieuwd hoe snel het verder terug loopt. Morgen mag Yannique voor haar tweede prikjes en kan zelf niet mee naar het CB om dat ik moet werken. Mijn schoonmoeder gaat met haar naar het CB en brengt ze daarna naar het KDV. Ben benieuwd hoe dat zal gaan zo na de prikjes. Het is namelijk morgen de eerste dag dat ze naar het KDV gaat en vind het jammer om haar helemaal niet te brengen. Ach wie weet gaat het wel goed na de prikjes. Moet me er ook niet druk over maken. En anders kunnen ze mijn schoonmoeder bellen en dan komt die haar weer ophalen. X Esther
@ Iggy: Nee, mijn kinderen zijn me heilig, daar komt niemand aan hoor Die laat ik voor geen goud achter @ Maka: Ik kan op zich gewoon terug naar Veenendaal hoor, schijt aan mijn vader, die blijft dan gewoon op negeer staan Enige is dat ik hem dan tegen kan komen, nou dat overleef ik wel Het lastigste is het vinden van een huisje daar, is een wachtlijst van 8 jaar ofzo @ Seyla: Het komt gewoon weg niet aan bij hem, op welke manier ik dan ook mijn grenzen aangeef, kan het normaal zeggen, kan het gillen, maar hij snapt het gewoonweg niet @ Dayenne: Super dat het nu eindelijk rond is dat je broertje toch echt gaat komen @ Uk: hoor nou al meerderen hier zeggen dat ze zo pittig is, maar wat bedoelen jullie nou eigenlijk? @ Axioma: Lekker verhaal dan van dat sleutelbeentje @ Dayenne: Waarom eigenlijk voeding met Nutriton (johannesbroodpitmeel) erin? Spuugt ze zoveel dan? Want JBPmeel is echt voor spugers..
MObiel: Dat ze lekker alert en helder is, en zo grappig! En sterk. Ze heeft duidelijk een eigen willetje (zoals ze bv steeds Naomi's handje wilde opeten )
Zo heb vanaf vanmiddag steeds meegelezen, maar eigenlijk gewoon even geen zin om te reageren En ik kreeg ook onverwachts bezoek van mijn schoonouders, was even leuk. Heeft Boaz vandaag beide opa's en oma's gezien, wat een luxe voor het kind Mijn ouders waren ook blij verrast want ik had niet aangekondigd dat ik langs kwam. Was blij mijn paps weer even te zien, ik vond hem er ook eigenlijk heel goed uitzien. Een stuk jonger (65) doordat hij wat kilootjes is afgevallen. Hij kon zelfs een spijkerbroek van ruim 25 jaar geleden weer aan, hihihi die had hij nog bewaard en ik vond het heel hip staan Morgen ga ik met mijn mams op stap, we gaan naar de Bijenkorf in Amsterdam centrum. Eigenlijk voor het eerst op pad met Boaz en dan ergens dus een flesje geven. Dayenne, ik vraag me eigenlijk ook af waarom je deze voeding hebt genomen en niet gewoon standaard 1 of hypo allergeen? Als de voeding die je nu geeft te dik is moet je misschien een speen nemen die een groter gaat je heeft, want als Naomi nu super hard moet zuigen gaat dit haar misschien ook tegen staan en wil ze helemaal geen flesje meer omdat het gewoonweg niet lekker lukt voor haar. Enne je moet niet te veel experimenteren met verschillende voedingen, sowieso moet Naomi al even wennen aan kunstvoeding, zo ook haar darmpjes. Maar ik hoop heel erg voor je dat het na een aantal keer goed gaat komen hoor. Ik merk namelijk sinds ik nu 2 voedingen heb vervangen ik veel relaxter ben en ook meer geniet van het moment wanneer Boaz aan de borst ligt. Wat een super goed nieuws dat je broertje bij jullie komt wonen. uiteraard is het ook weer goed wanneer hij een goed pleeggezin vindt, want hij kan natuurlijk ook weer niet te lang bij jullie wonen (denk ik). Angela, ik heb vandaag even het kinderzitje op de wagen gezet en Boaz er in gezet, maar hij is echt nog te klein er voor hoor, hij zakt gewoon weg en hij lijkt zo iel in het zitje, dus dat is nog geen optie. En 1 van de (lucht) banden is al 1x lek geweest en nu lijkt er iets met het ventiel te zijn, ook zo suf, zucht. Had ik nu toch maar rubberbanden genomen ipv de luchtbanden. Mobiel, tsjee wat een situatie toch bij jullie thuis. Kan wel allerlei dingen zeggen en/of adviseren, maar ik denk dat je zelf wel goed weet wat te doen. Sterkte meid. Axioma, pffff slecht hoor dat ze niet hebben gezien dat Josanne haar sleutelbeentje gebroken was. Maar is dat wel weer goed aangegroeid nu? Arme Josanne wat zal ze een pijn hebben gehad zeg, brrrrr. Ik zou er zeker nog eens naar laten kijken hoor, misschien zelfs een röntgen van laten maken, als dat al kan bij zo'n kleintje. Helemaal omdat de ontwikkeling van haar rechter handje/armpje nu wat achter loopt. Heel veel plezier op jullie familieweekendje hoor! Esther, och wel jammer dat je Yannick nu niet zelf kunt wegbrengen op haar eerste dagje KDV en dan krijgt ze ook nog haar prikjes. Gelukkig is ze daar in goede en ervaren handen. Hoop dat ze niet te veel last zal krijgen. Seyla, ik vond Bénine ook zo lekker vrolijk en levendig een schatje hoor. Vervelend dat je ongi zo heftig is. Hier nog geen ongi, maar ik denk dat ik het ook niet echt zal worden, heb de mirena laten plaatsen. Married, oeps wat naar zeg. Geen aambeien maar gewoon iets heel anders. Doet het pijn eigenlijk of voelt het gewoon vervelend aan? En hoe gaat het met je ontlasting? Nou 3 juni is gelukkig wel snel dat is dan wel fijn denk ik, dan ben je er iig snel vanaf. Zo'n prik op die plek lijkt me ook geen pretje. Heb je eigenlijk een verdovende injectie gekregen toen ze je gingen hechten want dat was ook best een vervelend prikje. Sterkte er mee. Iggy, even geduld meid, niet alles werkt a la minute Mause, tuurlijk regelt Randstad wel even een flinke file op de A12 Hoe gaat het verder met jou en je kleine mannetje. Uk, aggossie arme Ferry. Vervelend he zo'n verstopt neusje, je zou ze zo graag duidelijk willen maken hoe ze hun neusje kunnen ophalen of snuiten he, dat zou zoveel makkelijker voor ze zijn. Enne Ferry is ook lekker gegroeid zeg, helemaal toppie. Vaam, wanneer krijgen jullie de sleutel en moet je veel opknappen? Nou Daan is ook een langert zeg in verhouding met zijn lengte. Nou ik laat het hier even bij voor vandaag, ben vast de helft vergeten die krijgen dan gewoon een kusje van mij Ik mis het zwanger zijn soms eigenlijk best wel. Nog even een spammetje, Boaz is tv aan het kijken.
@eppie, nou hopenlijk heeft Yannique morgen niet al te veel last van de prikjes. Hier valt het reuze mee moet ik zeggen. Totaal niet pieperig... ze heeft vanmiddag wel wat langer geslapen! @Mieke, ik wil het nog even aankijken, en proberen als ik haar meer stimuleer hoe ze dan dat armpje/handje gaat gebruiken. Want onbewust gebruikt ze hem wel, als ze in slaap valt gaat ze namelijk met haar handjes voor haar oogjes liggen en dan gebruikt ze hem wel Fijn dat je vader er goed uitzag, en knap hoor dat hij zn oude spijkerbroek weer aankan! Geweldige foto van Boaz zeg... t wordt al een echt kereltje Zal morgen misschien nog ff online komen, misschien ook niet... en dan op vakantie!! Ben heel benieuwd hoe Josanne het gaat doen...
Hihi Mieke hier ook toevallig vanaaf foto's gemaakt van zijn favoriete hobby tv kijken dus ook ff snel spammen
Patriessie, hahaaa wat heeft Keano een temperament zeg!! En het is echt een leuk stoer mannetje Dayenne, hm 5cc das niet erg veel Maar heeft ze nog nooit eerder iets gedronken uit de fles? Dan is t idd alvast een begin! Heel veel succes, hopelijk gaat het lukken. Super fijn trouwens dat het nu gelukt is met je broertje! Zwanger zijn missen? Nee hoor, hier nog geen seconde gedaan ! Hihi, Mieke, wat kijkt Boaz?! Het is een schattig mannetje hoor! Lachen tijdens drinken, doet Vera ook wel eens, is zo lief! Maar zij houdt de tiet wel in haar mond dan hoor, al is ze dan meestal wel (bijna) klaar. Sowieso blijft Vera bijna altijd maar vastliggen en doordrinken/sabbelen. Ik vind het soms moeilijk te bepalen of ze nu al klaar is of nog niet. Vind het soms ook zo zielig om haar zo snel los te koppelen. Ze moet vaak eventjes huilen dan, ook al blijkt achteraf dat ze toch genoeg had... : Vera slaapt alweer lekker. Is toch iedere avond weer een feestje als ze weer zo snel in slaap valt 's avonds! Ze is vandaag super lief geweest, geen krijsbui en alweer maar 5 voedingen, echt relaxt zeg . Ik merk dat ik nu ook meer geniet van het voeden, omdat ik het nu niet meer zo vaak hoef te doen per dag. Mijn schoonvader en vriendin kwamen vandaag nog langs om Vera nog ff te zien voor ze op vakantie gaan. Mijn vriend moet dan altijd wat uitsloverigs doen met eten. Tenminste, dat vind ik dan, ik hou daar niet zo van. Heeft ie een of ander speciaal visje gehaald bij de makro met een bijzonder wijntje. Zucht. Niet echt aan mij besteed, maar ja ach. Ik had t trouwens niet gevraagd op t CB hoor, over de tandjes. Ik weet toch al wat ze zeggen. (Tja dat zou kunnen, maar is wel vroeg hoor). Vind sowieso dat ze daar niet echt veel meer info of goeie tips geven dan ik zelf al kan uitzoeken. Steeds als ik iets vraag of opmerk komt er niet veel meer uit dan óf 'ja dat hoort erbij/is normaal, ene kindje heeft daar nu eenmaal meer last van dan een ander' of verbaasd/ze weten het ook niet... Verder zijn ze wel erg aardig hoor en gelukkig niet zo opdringerig zoals ik van anderen hoor! OK, nu ga ik even die grote pot drop die naast me staat wegzetten, want ik begin een beetje misselijk te worden... (nou vooruit, nog eentje dan)
Hier gaat het nog steeds niet zo goed. Ben gisteravond om 23.30 nog naar de HAP geweest en Dani heeft dus zijn rechteroortje ontstoken en het linker zit er tegenaan.... Kind is echt ontzettend zielig..... We hebben nu neusspray om de druk op de buis van eustachius te verlichten en open te maken waardoor de ontsteking dan kan zakken. Dit helpt wel al iets, maar hij heeft wel nog veel pijn en houdt zijn voeding ook slecht binnen..... Ik heb wel even bijgelezen, maar nu gewoon even niet de puf om te reageren. Ga lekkker slapen en dan hopen we dat het morgen weer beter gaat!
nog steeds niet gepoept, maandag was de laatste keer, maar misschien maak ik me drukker dan nodig is.... kijk ik ben gewend dat levi iedere dag poept maar die vrouw van CB door de telefoon gisteren (ja heb voor zekerheid weer gebeld) zei dat baby's niet iedere dag hoeven te poepen hoe zit dat met jullie kindjes??? poepen die iedere dag??? @mobiel sorry meid echt verkeerd gelezen
is het by the way erg dat de spenen van de fles verkleurt zijn door de vaatwasser.... vrijdag nwe spenen gekocht en iedereen zei maar ja je flesjes en spenen moet je eens in de zoveel tijd in de vaatwasser doen ik het gedaan en nu zijn ze iets verkleurd... op het foldertje wat erbij zat stond wel dat ze kunnen verkleuren door de vaatwasser maar niet of dat erg is en of je ze dan meteen moet vervangen