mieke 4 dagen shoppen in new york??? jeetje mina wat een luxe helaas kunnen we hier niet eens spontaan een weekend weg!!! dat heb je met 3 grote honden die kun je niet zomaar ff ergens onder brengen alles is plannen hier, word er soms doodziek van... ben nooit in new york geweest, roy wel (ja waar is hij niet geweest met de marine) kadootjes zijn altijd helemaal het einde... hihihi leuk hoor laat je nog wel ff weten he wat je hebt gekregen???
Mieke, hm raar zo'n tintelende arm. Ik had t de eerste weken van de zwangerschap vaak. Het schijnt in de zwangerschap meer voor te komen, maar dat is als je vocht vasthoudt. Daar had ik juist helemaal geen last van (was juist bijna uitgedroogd )... Vervelend dat de plekjes weer terugkomen... Vera had van de week ook weer uitslag, op haar buikje. Ik heb er weer bepanthen op gesmeerd en nu is het wel weer weg. Iemand zei ooit wel dat uitslag en pukkeltjes er ook een beetje bijhoort bij baby's...weet niet of dat ook waar is Boaz was idd op de meeting ook een voorbeeldige baby! Heerlijk hoor! Ach, ik mag ook niet klagen hoor, Vera is meestal ook heel lief. Nee, ze is altijd lief, maar soms wat chaggie ! Ah, maar hij kan dus toch ook huilen, lees ik Ohh, NY, daar wil ik ook altijd nog een keertje heen! Misschien dat ik volgend jaar met mijn moeder, zusje en schoonzusje ga! Martine, Vera poept ook veel hoor, zeker 3x per dag. Meestal 's middags of in de vroege avond! Gek he! En ze heeft spuitpoep van de bv. We gaan zo met Vera naar een pannenkoekenrestaurant! Kijken hoe dat gaat. Als ze daar gaat huilen, is t niet zo erg, want daar lopen ws allemaal blerende kids rond
Hoi meiden, ff snel om te reageren, Naomi is weer wakker en vraagt aandacht @Mieke, ik heb dat ook hoor, zo'n tintelend, slapend gevoel! Heel gek gevoel he! Dus je bent niet de enige hiermee! @kleur poep: hier sinds de combi BV/FV beetje groen/gelig met soms stukjes (sorry, hihi). En nu poept ze gewoon bijna iedere dag, terwijl met de BV er rustig een aantal dagen tussen kon zitten. @sprongetje, lijkt wel of ieder beebje deze dagen wat last heeft met slapen/huilen! Naomi dus ook, zodra ik ze in bedje leg is het krijsen. Ze slaapt ook maar kort, hooguit een uurtje (overdag dan). Is snel jengelig e.d. Errug vermoeiend! Maar daarentegen drinkt ze wel ineens haar flesjes van 180/6 leeg! Deed ze eerst ook niet. Gisteravond kon/wou ze ook niet echt slapen, ben maar gaan lopen (Was toch nog heerlijk weer) en toen was madame meteen vertrokken, hihi. @Maka, hoe was het in het pannenkoekhuis?? Nou, ff de rest teruglezen als ik Naomi weer heb ge-entertained.
Jemig, wat blijft het forum traag zeg.. Ik ben daar veels te ongeduldig voor! @ Uk, wat goed zeg dat Ferry ineens zoveel meer doet! @ familieveenstra, jammer dat je het zo ervaart en weggaat. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het met Mieke eens ben dat jij weinig op anderen reageert. Maakt uiteraard niks uit hoor, iedereen heeft zn eigen manier van forummen. Ik probeer wel zoveel mogelijk op iedereen te reageren, maar soms lukt dat niet of is er zoveel op gereageerd dat ik het maar even laat. Heeft Martijn inmiddels al gepoept? Veel geluk met je kinders en hopelijk zien we toch nog eens terug! @ fruithapje, valt mij idd ook op dat er zoveel mama's al voor de 4 maanden beginnen met het geven van een fruithapje. Net zoals Maka wacht ik daarmee tot 6 maanden. We hebben allergieen in de familie en dan is het beter even te wachten met vast voedsel heb ik begrepen. @ zwanger zijn missen, ik ook!!! Het kriebelt echt alweer, maar ik kan mezelf goed bedwingen hoor. 9 maanden op, 9 maanden af, en daar hou ik me aan. Na die '9 maanden af' zien we wel verder. Wil sowieso ook eerst mn eigen kleren weer passen. @ Miireii, oww, bijna jarig, leuk leuk leuk! Hopelijk heeft je man 'geleerd' van moederdag @ kleur poep, hier echte BV-poep. Oftewel mosterdgeel met stukjes Thije poept 1x per dag en soms om de dag. (maar ma en di had ie niet gepoept, dus trakteerde hij ons gister op 2 overvolle spuitluiers, erg fijn..) @ Maka, dat uitstrijkje lijkt me ook niks, maar wat moet dat moet. Gelukkig kun je het nog even uitstellen door de BV, maar daarna wel gaan he Veel plezier met pannenkoeken eten! @ dayenne, gefeliciteerd met je auto! En dat Naomi lijkt te stikken, bah! @ Kuona, ik val dus wel flauw met prikken enzo, kun je de klok op gelijk zetten.. nja, we zien het wel.. Jammer dat de bruiloft niet leuk was, ik hou ook nooit zo van feestjes waar ik niemand ken. Sterkte bij de kinderchirurg! @ Eppie, Yannique groeit dus ook lekker door! Onze rockbaby! Fijn dat het goed is gegaan op het KDV. Sterkte met je ingegroeide teennagel, das geen pretje! @ Iggy, haha, fijn dat levi heeft gepoept! Wat kun je van zoiets smerigs blij worden he Mooie hondenmanden trouwens! Vervelend dat die vriendin nog steeds zo met dr kindje omgaat. Maar probeer het maar een beetje naast je neer te leggen, je kunt er verder weinig aan doen, maar alleen maar laten zien hoe jij het doet met Levi. Enne, tuurlijk mogen gympies! Thije heeft al weleens zn Ugg'jes aan hoor, snoezig juist! @ Mieke, balen dat die plekjes weer terug lijken te komen. Lekker blijven smeren dus. Thije heeft nu ineens weer hele schrale armpjes. Ben ook maar bepanthen gaan smeren. Dat tintelen herken ik niet echt. New York, lekker zeg, wil ook graag eens naartoe! Wij hadden het vandaag juist over een weekendje weg, maar dat ging dan helaas naar Maastricht en niet naar NY Leuke cadeautjes gekregen? @ enna, Thije wil ook bijna niet slapen de laatste dagen en gaat dan krijsen. Hier lukt het uiteindelijk wel na een keer of 100 slaap kindje slaap zingen.. misschien een tip Veel plezier op de jaarmarkt! @ martientje, weet niet of die kleur poep normaal is bij flesvoeding eigenlijk? Anders zou ik het eens op het CB vragen als ik jou was. Fijn dat je huis weer schoon is! Jan en Yolanthe zijn uit elkaar, ow ow ow, en nu doet ze het met Wesley Sneijder, echt smaak heeft medame dus niet Wat een nieuws toch allemaal, haha Wij zijn vandaag lekker ffies in het stadje wezen lunchen, Thije was enorm lief in de wagen, hij lag een beetje te spelen. Gister ben ik voor het eerst na de zws naar spinning geweest, pff, dat is toch wel errug inspannend zeg! Aerobic gaat me inmiddels redelijk goed af, maar voor spinning heb ik echt nog te weinig conditie. Maar ja, de aanhouder wint he Morgen ga ik met mn mams lekker shoppen in Amersfoort. oa een bikini voor mezelf scoren en wil nog een babygym en een extra slaapzakje voor Thije. En het liefst toch ook wat nieuwe kleren voor mezelf Fijne avond allemaal!
@Uk: leuk he, als je al die veranderingen ziet en Ferry ook steeds meer kan?! Ik was wel wat zenuwachtig ja, omdat ik gisteren zelf niet mee kon naar het CB en omdat het ook nog eens haar eerste dag op het KDV was (meer de combinatie samen hoor, want haar naar het KDV brengen vind ik niet erg). Heb me weer zorgen gemaakt om niks ! @Iggy: ik zou Yannique niet weg brengen als het niet nodig is. Maar iedereen doet dat weer anders en jou vriendin dus ook. Snap wel dat je je zorgen maakt om het niet poepen van Levi, maar heeft ie er ook last van? Misschien is zijn voeding nu wel optimaal en neemt ie er gewoon veel uit op en poept ie daarom minder?! @Leintje: hopelijk gaat het straks beter met de aangepaste medicijnen. Mooi dat met Mik alles goed gaat. Wat leuk een broertje of een zusje voor Mik en dan met zo'n klein leeftijdsverschil is wel super hoor. Hoop dat het dan aan het einde van dit jaaar weer snel raak mag zijn. Idd heb je wel een aparte positie als je zwanger bent. @Maka: wat goed dat Vera al 2 dagen op 5 voedingen zit! Scheelt toch weer he? : Wat heb je er weer een lekkere beschrijving van Vera's poep weggezet! Maar ben er zelf ook wel benieuwd naar, wat het antwoord van andere mensen is. Is het goed gegaan bij het pannenkoeken huis? @Mieke: een heel dagje Bijenkorf! Is die winkel zo groot dan? Wat lekker dat Boaz zo goed geslapen heeft en dat jij lekker hebt kunnen bijtanken. Wel minder dat ie weer plekjes op zijn wangen krijgt. Hier ontdekt Yannique ook steeds meer en kan er echt van genieten als ze in bedje zo lekker ligt te brabbelen. Kan ik soms wel wat emo van worden! Ik heb geen last van tintelende armen. Waren het krampjes waar Boaz last van had? En leuke kadootjes gehad? @Enna: was het gezellig op de jaarmarkt? Zit Katie in een sprongetje ofzo, omdat ze haar bedje niet meer in wil? @Martine: was het bezoek vanmiddag gezellig? Yannique poept meestal 2 a 3 keer per week. En dan is het vaak gewoon dun hoor. @Married: Ja ze is een echte rockbaby! Misschien toch eens zo'n shirtje kopen Ow heeft Thije Uggs. Wat stoer. Heb je daar een foto van? Zit jou reus ook in een sprongetje? Jij bent al wel lekker actief met sporten he? Ik ga dat straks weer doen als ik weer in het werken/mama ritme zit. Shop ze morgen! Ik was vanochtend rond 11:30 alweer thuis van het werk en mijn man ging net met Yannique naar mijn zwager. Toen ben ik echt nog even mijn bed in gekropen, want ik was doodop en vanmiddag zouden we nog kraamvisite krijgen. Die anderhalf uur slaap heeft me erg goed gedaan. Morgen gaat Yannique voor de 2de keer naar het KDV en mijn man brengt haar daar naar toe en dan kan ik even uitslapen en bijtanken! Morgenmiddag komt mijn zwangere vriendin! X Esther
hallo allemaal, wil jullie helemaal neit verlaten, en ik weer ook dat ik niet op iedereen reageer, maar kan het allemaal niet onthouden, ben nu aan het proberen om de site 2 keer te openen en dan reageer ik gewoon, wist neit dat het zo makkelijk kon. ben altijd blij met jullie adviezen, en zal nu ook zeker proberen om op iedereen te reageren. nog even over het fruithapje, hier krijgt martijn niet meer dagelijks zijn fruithapje, heb het van de week gedaan omdat martijn echt heel erg jengelig was en hij de fles neit wou hebben, vandaag heeft ie neit gehad en ga het nu ook niet weer geven, wacht zoiezo tot na de 4 maanden, en het liefst tot 6 maanden, en indd met groente beginnen, maar ja dat had ik niet in huis. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- @ iggy: wat fijn dat levi nu wel gepoept heeft. @ eppie25: jakkes een ingegroeide teennagel, hier heb ik er ook al jaren last van, ben er vele malen aan geholpen, rechts is nu helemaal over, dat heeft de huisarts 2 keer gedaan, en daarna de chirurg. links is nog steeds een probleem, dat heeft de huisarts al 5 keer gedaan en ook de chirurg heeft het al een keer gedaan, alleen was het dodende middeltje bijna op en over de datum, maar hij zei dat het niks uitmaakte. ik heb er nu nog steeds last van en mijn teen ziet er niet uit. ben er steeds zelf mee aan het pielen, voel er toch bijna niks dus dan maar zelf, moet nu naar de podoloog en dan krijg ik een spalkje om ervoor te zorgen dat mijn nagel gewoon groeit en weer gewoon wordt, wanneer dit gebeurd weet ik nog neit, moet morgen toch naar de huisarts. @ uk80: wart gaat ferry snel in zijn ontwikkeling zeg. zal wel super zijn om te zien. geniet er van @leintje: dus toch niet de mirena, en geef je gelijk als jullie eind van het jaar voor een broertje of zusje voor mik willen, je nu beter de pil zou kunnen gaan gebruiken. @mieke8: las je verhaal over slapende armen, zijn dit alleen je vingers en hand, of je hele arm, ik heb het zelf alleen in mijn linker arm, maar niet dagelijks, meestal 1 keer in de week 2a3 dagen, en dan alleen de duim heel erg en de rest van de vingers een beetje, dacht zelf eerst aan het tunnel syndroom, maar dan heb je het heel vaker volgens mij. ik hoop voor je dat het snel weg gaat. je ziet vaker dat vrouwen tijdens of na hun zwangerschap het tunnel syndroom op kunnen lopen. @ maka: de kleur van de ontlasting is hier met flesvoeding ook gelig/groenig, het is volgens mij wel dikker dan toen ie nog borstvoeding kreeg, maar ja dat heeft ie 2 weken gehad, dus weet het eigenlijk niet. de ene keer is het ook wateriger, en een andere keer is het wat dikker. @ martientje: martijn poept heel verschillend, soms is er een dag bij dat hij rond elke fles wel poept, nu poept hij soms 1 keer of 2 keer op een dag, maar hij slaat ook wel eens een dag over. @ het zwanger zijn missen: mis het getrappel in de buik wel, en als ik andere 'zwangere vrouwen zie denk ik wel oh wat mis ik het, maar er komt bij ons zo als het nu staat geen 3de kindje, je weet natuurlijk nooit wat je gevoel je ingeeft over een aantal jaar, maar ben nu erg gezegend met wat wij hebben. nou dit was het voor nu, zal het nu bij houden, heb de kids nu in het ritme dat ze allebei zo rond de klok van 8 uur slapen dus heb de hele avond voor mezelf, nou ja hele avond, alleen op dinsdags en donderdags sport ik dus dan heb ik na het sporten geen energie om te reageren. probeer nu wel dagelijks te lezen, tussen de bedrijven door. want soms moet ik wel eens 10 pagina's lezen, zoveel kletsen jullie dan. nou zal even de babysite bewerken en dan straks tv kijken derek komt. iedereen een fijne avond en tot snel liefs anita
Anita, ik ben blij dat je het je onze berichtjes goed hebt opgevat. Was een beetje bang dat je het misschien wat verkeerd zou opvatten. Leuk dat je blijft kletsen hier. Maar je moet je vooral niet verplicht voelen om iedere keer echt heel uitgebreid te reageren, dat lukt mij ook niet altijd hoor of ik heb wel eens even wat minder zin. En ik ga eens snuffelen op internet naar het tunnel syndroom want daar heb ik nog nooit over gehoord. Het voelt idd als tintelen in de vingers wat verder mijn arm in trekt, het is een licht slapend gevoel zeg maar, heb het links meer dan rechts. Het voelt ook wat onrustig aan. NY: we hebben voor Boaz een paar heel kleine teenslippertjes gekregen met zo'n enkel bandje, oh zo schattig hihi, ze passen nu ook precies en ze zijn van GAP. En een baseball pakje van de Yankees, hihi zo geinig. Heb hem op de foto gezet, zal (als ik er aan denk) deze morgen even hier plaatsen. Heb ook nog een leuk filmpje gemaakt dat hij enorm ligt te kletsen (beetje bozig) in de box. Esther, je hoeft morgen dus niet te werken en Yannick gaat dus wel naar het KDV, is wel even lekker toch. Bijenkorf A'dam is idd heel erg groot, 5 verdiepingen, dus daar kunnen we dan echt wel een dagje zoet mee zijn hoor, hihi. Ik weet niet of het nou echt krampjes waren bij Boaz, gelukkig heeft hij er later vandaag geen last meer van gehad, maar tijdens het voeden vanavond was hij toch weer heel onrustig. Hij drinkt dan zo gulzig alsof hij binnen 5 min. klaar moet zijn omdat ik dan mijn tiet weg zou trekken of zo???? heb hem dus echt rustig moeten maken, liggen neuriën en over zijn buikje gestreken, toen was hij helemaal relaxt en ging het goed. KDV: oh af en toe..... van de week zaten we bij mijn schoonouders en we kregen het over het KDV. Zegt mijn s-vader, ik vindt het zooooo zielig dat hij naar het KDV gaat, dus daarna mijn s-moeder, ja zooooo zielig!!!!!! Aaarrrrg, ben er niet op in gegaan hoor. Ja maar hij is nog zo klein, als hij nou een jaar was dan is het tenminste echt leuk voor hem, maar nu is het echt zielig!! zucht. Eczeem: Zucht Boaz zijn hele lichaam zit weer onder, zelfs wat roder dan voorheen. Ben dus weer terug bij af, op zijn wangetjes is het nog wel iets minder. Vriendlief vindt dat ik nu maar weer even geen melkproducten en chocolade moet nemen. Kijken of het daarvan komt. Baal er wel van, maar ja zoals hier al gezegd, misschien hoort het er nu maar even bij of zo. Married, ik vind spinning ook erg leuk, dan heb ik altijd echt het idee dat ik wat gedaan heb. Misschien ga ik een 10-rittenkaart nemen of zo. Maar ik twijfel nog of ik echt een abo zal nemen. Kan me voorstellen dat het conditioneel nu nog even heel zwaar was, is toch wel wat anders dan aerobics. Site: erg he dat ie zo traag is. Hoe zou het nou komen, door de verhuizing? Zwanger zijn: ik mis eigenlijk vooral het feit dat ik Boaz zo fijn bij me droeg, waar ik ook heen ging en dat ik hem dus voelde schoppen. Ook wel een beetje dat het mooi staat. Maka, ik heb al 2x een uitstrijkje laten maken voor BMHK. Vind het op zich wel meevallen hoor, de assistente doet het bij mijn praktijk. Over 3 jaar mag ik dus weer. Ach, ik denk altijd maar zo, wat moet dat moet en dan heb ik er minder moeite mee. Dayenne, hoe gaat het met het flesje geven bij Naomi? En gefeliciteerd met jullie autootje, fijn hoor. Wanneer komt het kleine katje? Kuona, wanneer kun je terecht met Morris bij de KA? Iggy, tja jullie hebben gekozen om 3 honden te hebben, het is idd lastiger om dan even op vakantie te gaan. En ze kosten je ook nog eens een hoop centen... 3 nieuwe manden, ze zien er overigens wel heel comfi uit hoor. Wij hebben 4 katten en dat kost ook een aardige duit. Yolanthe & Jan: wat maken ze daar een wereldnieuws van zeg, pfffff. En dan Patricia Paay & Adam Curry ook uit elkaar. Morgenochtend gaan we naar de fotograaf de foto's bekijken van de shoot, ben erg benieuwd of ze leuk geworden zijn, we gaan dan een serie uitzoeken. Daarvoor nog even naar het grofvuil en daarna naar Trendhopper, de nieuwe kantoorkasten ophalen. Boaz gaat dan even naar mijn s-zusje, want die past dan niet in de auto.
Hoi Meiden: Mieke: leuk cadeautjes wat heb je gekregen? Lees al dat boaz goed verwend is, had voor Jasmin ook zulke slippertjes gehaald maar mevrouw weigert ze aan te doen, ga ze dus maar ruilen. Echt balen van de eczeem, bij Fuad is het de ene keer ook erger dan de andere keer. Leuk dat je de fotos kan ophalen. Maka: Vera krijgt nog BV toch, volgens mij is het dan normaler dat ze vaak poepen. Deesje: lekker dat ze wel in slaap is gevallen toen je ging lopen. Maried: veel plezier met shoppen vandaag. Eppie: 2 a 3 keer per week jeetje Fuad heeft gisteren 6 keer gepoept. Yannique krijgt FV toch? Lekker even bij slapen. Anita: fijn dat je toch nog mee wil kletsen, ik open meestal Word en de ZW pagina en typ dan mijn berichten in Word en kopieer het dan naar ZW pagina. Misschien volgende keer dan een groente hapje proberen. Nou Ga Fuad denk ik maar 6 keer voeden overdag om de 3 uur hij komt nou de hele week al s nachts, kijken of hij dan weer door wil slapen.
meiden we hadden gisteravond een verjaardag en ik ben zo trots!!! der was een feestzaal afgehuurd met buffet en al!! en levi mee en nichtje van roy 3 weken ouder dan levi ook!!! Ze was door de drukte en muziek erg onrustig terwijl levi gewoon lag te snurken en heel relax bij mij op schoot zat!!! hij heeft zich gisteren voor de eerste keer op zijn zij gedraaid en vanmorgen met een beetje hulp van mama ging hij zitten!!! hij probeerde overeind te komen en toen ik hem hielp zat ie heel wijs rond te kijken maar wat een verschil met baby´s want hij brabbelt en lacht veel meer dan zijn nichtje!!! levi is echt veel wijzer... denk ook dat het komt doordat ik erg veel met hem bezig ben, praten en zingen enz... @ eppie ingegroeide teennnagel??? meid jakkie ik zou dan weer echt een schijterd zijn en niet naar de dokter gaan... ik heb al een paar jaar een bult onder mijn voet maar ik durf niet naar de dokter ermee soms doet ie erg veel pijn maar niet altijd en dan denk ik oh gaat vanzelf wel weer weg, ja na al die jaren denk ik dat nog steeds lekker naief @ kleur poep hmmmm beetje picalilly geel denk ik wel @ married dus grote kans dat we weer tegelijk op gaan hahaha ik heb ook kriebels maar wil perse wachten tot levi 1 jaar is!!! wil echt eerst van hem gaan genieten... en ik ben beetje bang omdat ik nu al zoveel van levi houd dat ik nooit zoveel van een 2e kan houden!!! levi is nu mijn allesje!!! @ dayenne gefeliciteerd met je auto, heerlijk joh!!! ik zei altijd als ik een auto blijf ik gewoon op de fiets gaan ja niet dus... in dreamsssss hihihi @ jan en yolanthe wat een muts he ik vind wesley echt niet leuker dan jan hoor!!! maar jan schijnt ook alweer een ander te hebben @ mieke wat een leuke kadootjes, wel even foto's plaatsen hoor is zo leuk @ honden: ook al kosten ze veel geld ze zijn echt niet te missen ze horen alledrie bij de familie!!! ze zijn ook zo verschillend... @ maka en hoe ging het pannekoeken eten met vera??? was het lekker??? en welke pannekoek heb je genomen? nee ik ben niet nieuwsgierig ben echt dol op pannenkoeken, krijg nu al in ene keer zin in pannekoeken, spek en appel jammie
Goede morgen! Vanmorgen werd Soraya om 6 uur wakker. heb ik dr een flesje gegeven en nog geen 10 minuten later kwam de hele fles er weer uit!! en dat terwijl ze ook nog Johannesbroodpitmeel gebruikt tegen spugen..... naja, heb dr maar in bad gedaan (en dat zo vroeg op de ochtend) want ze zat er echt helemaal onder, zo zielig! daarna gewoon in bed gelegd en toen heeft ze geslapen tot 9 uur. nu ligt ze nog te kwebbelen in de box, geen tekenen van honger. vaag he! En nu nog even over mijzelf Ik had zo'n last van mijn rechterbeen gisteravond! Heel erg! Het was een constante pijn. geen pijn die weggaat en terug komt. Ik werd er helemaal gek van, kon er niet eens van in slaap komen! Het begint bij mijn heup, trekt door naar mijn knie en mijn enkel. hele been dus. Ben zelf altijd gelijk bang dat ik iets van reuma heb ofzo... (jemig! ) Issam dacht dat het misschien wel bekkeninstabiliteit kon zijn (haha, hij die normaal niet op moeilijke woorden komt ) het is nu weg, maar ik hou het wel in de gaten. ik heb tijdens de zwangerschap helemaal geen last gehad van bekkeninstabiliteit. kan het dan na de zwangerschap wel komen? en ik weet trouwens ook niet eens hoe dat voelt..... iemand? @Anita: fijn dat je toch blijft! ik vergeet ook vaak mensen om op te reageren hoor. meestal lees ik mijn eigen berichtje nog even na als ik hem geplaatst heb, en als ik zie dat ik iemand ben vergeten, dan plaatst ik gewoon nog een berichtje! @Kleur poep KV: nou ik moet zeggen dat sinds ik haar fruithapje geef, het natuurlijk weer een andere kleur is ze poept sowieso elke dag, na haar eerste fles, en soms 's avonds nog een keer. de kleur verschilt dus nu, soms is het donkergroen, maar soms ook licht-geel en daartussenin. die donkerbruine drollen Maka, dat zal wel komen wanneer ze volledig aan de vaste voeding zitten @Mieke: dat getintel in de armen ken ik wel! ik heb het ook als ik in bed mijn arm omhoog heb liggen.. maar ik heb het ook in mijn knieeen als ik te lang krom heb gezeten. vind het zelf ook vreemd, maar ik heb het al heel lang en ben er eigenlijk wel aan gewend Wat leuk die cadeautjes uit NY! Ben benieuwd naar de foto! (misschien vergeet je em zo niet te plaatsen ) @Married: veel plezier met shoppen vandaag! @Martientje: misschien heeft Fuad ook last van een sprongetje, omdat hij steeds weer om de 3 uur komt overdag? hij krijgt toch 5 flessen van 180/6 he? dan is het idd lastig om meer te geven... @Eppie: ooeh, niet fijn! ingegroeide teennagel! ik kan er zelf niet over meepraten, maar bah, dat lijkt me erg pijnlijk! @Iggy: fijn dat het zo goed is gegaan op de verjaardag gister met Levi!
Allemaal een leuke hemelvaartdag gehad? Hier lekker naar het sonsbeekpark geweest lekker gewandeld en daarna Justin naar opa en oma gebracht die gaat vandaag naar artis met de trein. Wij gaan vanmiddag lekker de stad in eens even lekker shoppen. Dayenne Van harte meid met jullie auto. Heb je hem al? Iggy Wat goed van levi kan je duidelijk merken dat het een makkelijk mannetje is. Hij ontwikkeld zich super snel hoor. Eppie Au zo'n ingegroeide teennagel. Heb het als kind gehad moest in het ziekenhuis laten behandelen. Hoe gaat het er nu mee al bij de dokter geweest? Kleur poep Hier nog steeds picalilly. Straks als ze meer gaan eten wordt het lekker donder en gaat het behoorlijk stinken hihi. Oja als de kids straks in de plassen buiten gaan zwemmen van de zomer en ze wat binnen krijgen kan de poep groen zijn. Komt puur door het water. Mieke Leuk zeg die slippers. Bij Justin hadden we een tik van gympjes elke kleur had hij wel. Zo stoer. Heb je de foto's al of ga je die vandaag ophalen. Honden Zou hier ook niet zonder Lucky willen/kunnen. Wel is het zo als Lucky er niet meer is dat we denk ik geen hond meer nemen. Maka En waren de pannekoeken lekker? En hoe ging het met Vera? Anita Ik reageer ook niet altijd op iedereen. Ben best druk met 2 kids en werken. En ik krijg ook niet altijd reactie op mijn verhaal of vragen. Maarja we zijn er ook met zoveel en schrijven nogal wat. Denk dat het toeval is en zeker niet bewust. KDV Vind ik echt niet zielig. Denk dat de kinderen die daar heen gaan socialer worden dan b.v. die van mij naar de oma. Justin had in het begin moeite met spelen met andere kinderen. Nu hij naar school gaat gaat het super. En trouwens ieder moet voor zich weten wat het beste voor zijn kind is. Married Spinning knap van je wordt al moe als ik ze zo tekeer zie gaan. hihi Zwanger zijn missen. Nu bij Zoey niet. Bij Justin heb ik nog heel lang vooral savonds over mijn buik gevreven terwijl hij boven lag te slapen stom he. Leintje 2e kindje Wij wilde ook graag dat er weinig leeftijds verschil tussen zou zitten. Helaas voor ons heeft het meer dan 2 jaar geduurd. Kan me indeken dat je snel een 2e wilt. Als ik de ruimte en het geld zou hebben zou ik graag een 3e willen. Kinderwagen Gaat goed hier sinds maandag omgebouwd en Zoey vind het helemaal geweldig. Ze ligt bijna net zo plat als in de bak. Heb hier een Quinny freestyle hadden we nog van Justin denk dat die bak gewoon erg klein is. Gelukkig gaan we met het weer de goede kant op. Vanmorgen de tandarts nog gesproken. Heb nog behoorlijk veel last van de wond van de getrokken kies. Scheind normaal te zijn de wond heelt zich van binnen uit. Lekker dan dacht ik. Nu na elke maaltijd spoelen met bocasan ivm voorkomen van infectie. En goor dat dat spul is bah bah.
hebben jullie dit gelezen? Belangrijke mededeling! Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het forum soms traag. We hebben goed nieuws! Vandaag starten we de overgang naar onze nieuwe forum software. In de loop van vandaag wordt er een backup van alle berichten gemaakt en die gaan mee naar de nieuwe site. Alle berichten en gebruikers die na de backup worden geplaatst of aangemaakt worden niet meegenomen naar de nieuwe site. De overgang kan wel een paar dagen duren. dus vast maar even banners opslaan!
Sorry meiden, jullie weten ondertussen al dat ik niet de tijd heb om op alles te reageren maar nog even snel een recatie van de vorige pagina's wat me bijgebleven is: - Supercoole foto van Patriessie's zoontje met zijn vette kuif ! Geweldig... ik wacht hier ook tot Kaylee wat meer haar krijgt en ben nu hopeloos op zoek naar een tof hoedje of bandana maar alles is tot nu toe nog te groot... hoop dat ze snel een dikker hoofd krijgt - Poepproblemen: Kaylee poepte 2x per dag en dan ineens niet meer. Er zijn inderdaad babietjes die maar 2x per week poepen maar als ze gewend zijn 2x/dag en je ziet ze moeite doen, dan maak je je toch wel zorgen hé. Nu krijgt ons meisje Hépar water en nu geeft ze 2x per dag een modderscheetje en om de 2 dagen zit er wat vloeiende stoelgang in haar pampertje. Maar ik ben er toch ook niet heel gerust in want heb al lang geen stukjes stoelgang meer gezien En die van Kaylee is zo donkergroen, bijna zwart... ik vind het maar vreemd maar de medici hechten er precies niet veel belang aan... - Toffe doggybags... hier ook twee grote loebassen die superlief met Kaylee zijn. Mijn CC brengt vaak een speelgoedje tot bij haar om weg te gooien maar dat lukt natuurlijk nog niet En nu supergoed egonieuws: Na het bezoek aan de Dr in Keulen was ons meisje een dag of twee erg huilerig maar gisteren hebben we een superrustige dag gehad !!! Samen een terrasje gaan doen en ons meisje was tevreden... ik durf het bijna niet te geloven maar ze huilt echt véél minder tot nu toe en ze is zelfs al eens tevreden zonder ons! Voor het eerst had ik gisteren het gevoel dat een baby hebben écht wel leuk is
hihi scoobje, ik moest eerst op quote klikken voordat ik je laatste zin kon lezen, maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het zo voelt hoor! vooral als je alleen maar gewend bent dat jullie beebje aan het huilen is. dus supergoednieuws!!!
Meiden.!!! Naomi heeft zojuist bijna 120 cc FV uit het flesje gedronken!! Ben zohooow trots! O, moet zelfs gaan bijmaken nu. Ik reageer zodalijk op jullie, eerst ff FV bijmaken. Ben echt super blij, wat een opluchting!
@Scoobje wauw wat geweldig zeg! @Iggy wat goed dat ie poept! Ben echt heel blij voor je. @Maatje ja ik heb eergister de auto opgehaald. Hij rijdt heerlijk! @Miireii haha je man jaloers op mijn auto? Nou, hij mag dr wel een keer in rijden hoor . Balen dat Soraya zo veel heeft gespuugd! Naomi gisteravond en vanochtend ook. Hele golven kwamen eruit. Ze heeft net FV+JBPmeel op, dus hopelijk houd ze het nu binnen. En over je pijn in je been...dat herken ik idd van de BI. Maar lijkt me wel raar als je dat nu ineens hebt. Anders toch maar even naar je dok of fysio? @Eppie oej dat lijkt me pijnlijk! Kan je wel lopen? @Mieke heerlijk he, leuke spulletjes halen. Wij gaan binnenkort naar de Ikea, vind ik ook altijd zo leuk. @Maka hoe gaat het met Vera en haar poepluiers? @Anita haha dus je blijft toch. Verslavend he, dit forum? Ik geef Naomi nu de fruithapjes die je vanaf 4 maanden mag geven. Gewoon alleen banaan, of banaan met peer. Naomi is over 2 weken 4 maanden, dus vond dat het wel kan. Vroeger mocht je kids vanaf 3 maanden fruithapje geven, daarna 6 maanden en daarna weer 3 maanden. En nu is het weer 6 maanden. Dus zo slecht zal het wel niet zijn denk ik dan . En Naomi vind het heerlijk! @Married veel plezier met shoppen vandaag! Nou, Naomi slaapt nu. Heeft 10cc laten staan van de 120cc. Ben echt zo ontzettend blij. Het was wel even doorzetten, want de 1e 15 min bleef ze huilen. Maar toen ineens begin ze te zuigen op de fles. Binnen 10 min had ze de 1e 60cc op, en ze deed 15 min over de 2e cc. Super toch!
Maka, uitnodiging bevolkingsonderzoek kreeg ik 3 weken na de bevalling.... Ik heb er toen voor gebeld en ze doen dat dan een half jaar na de bevalling omdat je lichaam dan normaal gesproken weer "normaal" is, als het kort na een zwangerschap gebeurt kan het resultaat niet helemaal goed zijn schijnbaar. Dayenne, gefeliciteerd met jullie autotje! Hoe bevalt het? Iggy, waarom doe je roosvicee in het water voor de smaak als ik vragen mag? Familieveenstra, jammer dat je er zo over denkt, gebeurt iig niet bewust hoor!! Lees dat je het toch gaat proberen!! Leuk! Eppie, Fijn dat Yannique weer goedgekeurd is! Mieke, vervelend dat de plekjes weer terugkomen... hopelijk zet het niet door! Married, goed van je dat je bent wezen spinnen!! Ik kan me daar dus echt niet toe zetten. Ga wel weer naar de sportschool, maar spinnen lijkt me echt zwaar Veel plezier met winkelen vandaag! Scoobje, goed om te horen dat het goed gaat met jullie!! Hier gaat het gelukkig ook weer beter. Dani heeft geen last meer van zijn oortjes, hij eet alleen nog minder dan normaal, maar ja, zelf eet ik ook niet zo veel als ik me niet lekker voel. Gisteren werd Levy al weer 3, dus groot feest! Hij kreeg een fiets en was helemaal gelukkig. Maar wordt hij dan al groot als je hem zo ziet fietsen..... Bah, dat gaat veel te snel