wow uk.... das echt lang heel netjes van jullie ventje hoor !!! joehoeee en ja je hebt gelijk, levi slaapt goed en is altijd happy dus het zal wel goed gaan met hem ook met zijn matrasje, soms draaf ik een beetje door
nou of je het over de duivel hebt, dan trappel je hem op zijn staart he belde ff mijn moeder we hadden afgesproken dat ik morgen met levi bij haar zou komen eten!!! 31mei ga ik met mijn 2 paar schoonouders bowlen en daarna in onze tuin met zijn allen barbeqeuen, ik organiseer het samen met mn 2 schoonmoeders.... nou had ze dat dus via hyves gelezen en maakte er een drama van dat ik NOOIT wat voor haar doe, 4 weken geleden nog wezen gourmetten en ik heb alles meegenomen, vleesschotels, salade enz.... ja en dat ze er niet bij horen is hun eigen schuld van mijn schoonouders waren benede haar nivo en ze vond ze aso enz... heb de hoorn erop gegooid, normaal vind ik dat heel aso maar ik heb gezegd ma hier heb ik geen zin in doeiiii voel me stuk sterker als voorheen al doet het toch een naar gevoel geven.... maar ik moet echt voor mezelf blijven opkomen anders word ik weer platgewalsd en sta ik na een knip in de vinger weer voor mevrouw klaar sorry hoor
@ Deesje: als Ebbie 6 ipv 5 voedingen krijgt, dan krijgt ze minder in het laatste flesje en meestal spuugt ze ook onwijs veel uit. Dus ik maak me er niet al te druk om.... @ Mobiel: klinkt niet erg lekker zoals het gaat met je vriend meid. Ik weet niet waarom hij met dat 'wijf' ging afspreken steeds, maar hij zal haar toch wel leuk vinden als hij pas veel later vertelt dat hij met haar ging optrekken. Ook het feit dat hij geen grenzen wil stellen naar zijn ouders vind ik niet echt veel goeds voorspellen voor de toekomst meid. Ik kan me erg goed voorstellen dat je terug wil gaan naar Veenendaal. Ik wens je heel veel sterkte hiermee. Moeilijk. @ Married: ow bah, wat naar voor je dat je die operatieve ingreep moet ondergaan en dan nog met zo'n enge verdoving. Vraag aan je ha anders even een rustgevend middeltje? Oh nee, je geeft nog bv... Anders doe je dat toch en kolf je die dag eventjes af en gooi je het weg? Sterkte ermee hoor. Komt vast goed Married. Ik krijg trouwens ook vaak te horen dat ik een makkelijke bevalling heb gehad, omdat het maar in 4 uur was, maar dat vond ik dus ook niet... @ Axioma: tjee, dat Josanne haar sleutelbeentje gebroken is geweest, het arme kind! Zou je er niet voor de zekerheid nog een foto van laten maken? @ Dayenne: dat is geweldig zeg, dat je broertje bij jou mag komen worden. Het zal best pittig worden allemaal, maar hij mag in zijn handjes knijpen met zo'n lieve verantwoordelijke zus. Ik neem aan dat je moeder niet genoeg stabiel is voor hem om bij haar te gaan wonen? @ Eppie: ingegroeide teennagel heb ik ook weleens last van. ik ga dan weleens naar de pedicure en/of de podoloog, die stopt er dan een speciaal soort dingetje onder. Misschien nog een idee voor jou? @ famveenstra: word eigenlijk een beetje knorrig van jouw berichtje. Je hebt dat al vaker opgeschreven dat je ons gaat verlaten omdat je vindt dat er niet genoeg op jou gereageerd word. Dat terwijl je zelf niet zo vaak schrijft en ook zeker niet op iedereen reageert. Dat laatste is helemaal niet erg. Maar we hebben je al vaker gerustgesteld hierin. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel flexibel over komen van jou. Maar dat is dan weer mijn mening.... @ Leintje: fijn dat er een plan is m.b.t. je schildklier! @ Iggy: yeah. Levi heeft eindelijk weer gepoept! Enne, heel goed, blijf grenzen aangeven naar je moeder. Liefst nog zonder emoties te tonen. En vergeet niet: een paar maanden geleden wilden ze jou niet over de vloer hebben voor je vaders verjaardag. Toen kon je de gourmet-schotel invriezen remember. Het klopt ook wat ze zegt: ze hoort er ook niet helemaal bij. Dat moet ze verdienen door zich normaal te gedragen!!!!! @ Maka: whahahahaha, nou hier geen bruine drollen in Ebbie's luier hoor. Tis dun breiig geelig met pitjes en soms wat groenig. Eigenlijk net zoals toen ze nog bv kreeg moet ik zeggen. @ Mieke: tintelingen in je armen. Dat is carpaal tunnelsyndroom. Komt meer voor tijdens de zw enzo. Ik had het ook al soms voor de zw, maar sinds de zw en daarna veel meer last van. Het is niets ernstigs. Je zenuwen in je polsen komen dan knel te zitten waardoor het doorstraalt richting je elleboog. Even je hand omhoog en zwaai-beweging maken. Komt veel voor. @ Martientje: lijkt me inderdaad een teken van die allergie van Fuad, dat hij steeds na elke voeding poept. Ebbie krijgt ook kv en poept 1 tot 2x op een dag. @ Married: hihihihihi, als ik jou niet had. Dan had ik niet geweten van Jan en Yolanthe! Nou ja, was te verwachten toch. Nog zo jong allebei en zo'n ontzettend dynamisch leven! @ baby stimuleren om te zitten: zou ik niet doen. Kans is groter dat het dan 'billenschuivers' worden, die niet gaan kruipen enzo. Schijnt gecorreleerd te zijn aan andere ontwikkelingsstoornissen. Dit alles volgens mijn vriendin de gynaecoloog. Ik leg Ebbie meestal snel op haar rug of haar buik. @ Mireii: wat rot dat je pijn hebt in je heup/been. Het lijkt me niet direct bekkeninstabiliteit, maar weet het fijne er niet van. Kijk het even aan en anders maandag naar de dokter? Heb je je misschien verstapt ofzo? Hihihihihi, als jij lekker op de plee zit te poepen eet je meestal ook geen banaantje toch? @ Scoobje: geweldig dat Kaylee een goede dag heeft! Hopelijk volgen er nu veel meer! @ Dayenne: yeah 120 uit een flesje, heeeeeeel goed. Gefeliciteerd met de auto! @ Angelad: fijn dat de ooronsteking van Dani over is zeg! @ Uk: hier komt er ook geen einde aan de was nee. We hadden ook een debiel hoge elektriciteitsafrekening . En dan over mezelf. Ben er even een paar dagen niet geweest. Symposium op mijn werk: wel leuk om een paar mensen weer te zien en spreken, maar verder toch wel weer dat er veel negatieve vibes op me af komen van dingen die niet goed lopen in de organisatie. Slecht van geslapen. Verder bij implantoloog geweest: mijn kaakbot is goed en dik genoeg voor een implantaat. Verder slechts nieuws gehad over mijn kies onderin, maar geen zin om op te schrijven, heb het net van me afgezet. Ebbie vandaag gewogen op CB: 5680 gram, yes! In 3 weken is ze 740 gram aangekomen en ze heeft dus weer een groeispurt omhoog gemaakt. Ze zit nu exact op de gemiddelde lijn!!!! Vanmorgen kennisgemaakt met tweede gastouder: Ebbie zal 5 weken naar haar toe gaan als onze vaste gastouder naar Aruba is. Ze was erg aardig en een heel leuk huis. Prima dus! A.s. zondag gaan we 2 weken op vakantie, dus dan zal ik er niet zijn denk ik. Het is wel in Zeeland, maar er daar geen internet en ook geen tv..... Ik probeer morgen nog wel ff langs te komen hoor ladies.
ahhh noppie wat er met je kies is toch wens ik je wel sterkte en geef je bij deze een knuffel lekker op vakantie meid lekker van genieten... ja ze wilde er zelf niet bijhoren... en mijn beide paar schoonouders betekenen echt heel veel voor me ben dol op ze snap best dat dat pijn doet maar ze heeft het zelf zo ver laten komen en zit me maar op mijn huid dat gaat al jaren zo dus ik moet me wel gevoelloos tegenover haar opstellen anders red ik het niet
@Noppie: jeeeej! Ebbie is zeker goed gegroeid! vervelend van je kies zeg! Ik heb nu al geen last meer van mijn been, maar vond het erg vreemd. en wat het fruithapje betreft, haha je hebt gelijk hoor! maar vond het wel grappig! zij drukken, en in de pauzes kon ik haar voeren hahaha!
Hèhè, eindelijk de pagina om te reageren geopend en nu moet ik de comp uitzetten want mn vrouw komt net thuis met lekkere broodjes! Wat een ramp op het moment hier met de traagheid van de site! Iig @Mieke Ik heb ook wel ns een slapende arm tijdens t voeden en iedere nacht als ik lig te slapen en wakker wordt. Idd sinds de zwangerschap. Kan wel eens kloppen wat Anita schrijft over dat tunnelsyndroom. Ga ik me ook maar eens in verdiepen. @Poep Silje poept ong 3 keer per week en dan is t gelig met witte "pitjes". Echte BV poep dus. Ben wel blij dat t niet iedere dag is, maar heb wel t idee dat t voor Silje soms wel een opluchting is als ze weer gepoept heeft. Nou, kmoet echt n happie gaan eten nu. Hoop dat t me vanavond nog lukt ff te lezen en te reageren.
Dames, dit moeten jullie ff lezen! .Vrouw krijgt tweeling van twee vaders ...19.05 Een moeder van een tweeling in het Amerikaanse Dallas reageerde geschokt toen ze van artsen vernam dat de kinderen van twee vaders zijn.. ...De moeder raadpleegde deskundigen toen zij en haar partner constateerden dat de elf maanden oude tweelingbroertjes Justin en Jordan verschillende gezichtskenmerken vertoonden.. ...Vaderschapstest .Een vaderschapstest verschafte opheldering: twee eicellen waren bevrucht door verschillend sperma. De waarschijnlijkheid dat de twee jongens een verschillende vader hebben, is daarmee 99,99 procent, meldden Amerikaanse media. Artsen van het DNA-laboratorium in Dallas hadden nog nooit met een dergelijk testresultaat te maken gehad.. ...Affaire .De moeder van de tweeling bekende daarop dat ze een affaire had gehad. Ze had rond dezelfde periode seks met twee mannen en was dus tegelijkertijd van twee mannen zwanger geworden. Mia's huidige partner is een van de vaders. Hij vergeeft zijn verloofde en wil met haar het 'andere' kind als zijn eigen zoon wil opvoeden. Bron: ANP
@Iggy: ik zal niet meer naar je moeder vragen, want dan gaat ze weer bellen . Goed van je dat je dan zo sterk blijft! @Uk: sohee, Ferry heeft lekker lang geslapen! @Noppie: mooi dat Ebbie zo goed gegroeid is. Wel vervelend van je kies! Wanneer krijg je implantaten dan? Al ik je niet meer zie, alvast een hele fijne vakantie. @Suske: was het broodje lekker? @ Miireii: nou das ook wel apart ja, twee verschillende vaders bij een tweeling! Nou vanmiddag ben ik erg geschrokken. Ik wilde van ons hond zijn speeltje wegpakken, omdat ie weer zo lekker irri aan het spelen was en toen heeft ie mij gebeten. Nu is de maat vol voor mij. Mij mag ie al niet bijten, maar laat staan dat hij straks Yannique gaat bijten. We hebben dus besloten om hem weg te doen. Alleen nu hebben we naar de dierenarts gebeld wat het meest verstandige is: hem naar het asiel brengen (maar dan bijt ie straks misschien iemand anders) of hem toch laten inslapen. Er was nu geen dierenarts beschikbaar, dus daar worden we maandag over terug gebeld. Ik vind het heel erg hoor, maar kies nu toch echt voor Yannique! X Esther
wat voor hond heb je??? eppie denk der goed over na en ga na of ie vaker vals is geweest of wat er zich heeft voor gedaan? is ie geschrokken.... marriedgirl jij kent het verhaal van onze joey toch bij zijn vorige eigenaar dat het een monster zou zijn!!! hij had zijn eigenaresse gebeten enz... tis de liefste hond op de wereld ik heb veel met hem moeten doen om vertrouwen te winnen maar tis goed gekomen denk aub goed na voor je een gezonde hond laat inslapen geef hem desnoods een kans bij een ander met eventueel geen kindertjes ik ben stapel op onze drie honden en ze zijn heel lief voor levi maar ik zal ze geen moment alleen laten met levi aub denk der over na
wat voor hond heb je??? eppie denk der goed over na en ga na of ie vaker vals is geweest of wat er zich heeft voor gedaan? is ie geschrokken.... marriedgirl jij kent het verhaal van onze joey toch bij zijn vorige eigenaar dat het een monster zou zijn!!! hij had zijn eigenaresse gebeten enz... tis de liefste hond op de wereld ik heb veel met hem moeten doen om vertrouwen te winnen maar tis goed gekomen denk aub goed na voor je een gezonde hond laat inslapen geef hem desnoods een kans bij een ander met eventueel geen kindertjes ik ben stapel op onze drie honden en ze zijn heel lief voor levi maar ik zal ze geen moment alleen laten met levi aub denk der over na
Hey meiden, even heel kort, want ik ben druk met de vakantiewas Wil even melden dat we weer terug zijn van ons weekje CP en dat we heel erg genoten hebben. We hebben 2 x meegedaan met babyzwemmen met Myrthe en dat was echt enorm leuk, ga ik nu thuis ook maar eens doen denk ik... Verder lekker veel gewandeld en de bomen vond ze prachtig. Ook nog een dagje naar de dierentuin geweest, maar toen heeft ze bijna de hele middag geslapen Kortom, het was echt heerlijk!!! Ik ga kijken of ik morgen de laatste bladzijdes terug kan lezen....zijn er nog hele bijzondere dingen gebeurd die ik moet weten? En bovenal.....HOE WAS DE MEETING Ga snel weer verder met de was, hoe eerder die is weggewerkt, hoe beter xxx Daffie
@Iggy: we nemen niet zomaar een beslissing hoor. Ik snap heus wel wat je bedoeld. Hij heeft mijn man in het verleden ook al eens gebeten en dat was toen ook actie/reactie. Heb er tijdens mijn zwangerschap en toen Yannique net geboren was al veel over gedacht en toen hebben we besloten om het met Joepie te proberen. Het is met Yannique en Joepie goed gegaan, maar nu ie mij gebeten heeft vind ik toch dat we voor Yannique moeten kiezen. Niet dat als ze straks gaat kruipen of lopen dat ie dan ook gaat happen. We laten hem ook niet zomaar inslapen hoor, daarom hebben we ook advies aan onze dierenarts gevraagd! @Daffie: welkom terug meid. Fijn dat julie zo genoten hebben met zijn drieën. Ow en ook lekker gezwommen met Myrthe zie ik. Kan niet wachten tot ik straks met Yannique kan/mag gaan zwemmen. De meeting was echt erg gezellig en heel erg geslaagd. Er zijn een aantal meiden die foto's er van in hun album hebben staan. X Esther
wat voor een hond is het esther??? ik veroordeel je verder ook niet hoor maar zulke dingen grijpen mij altijd vreselijk aan wat voor een hond is joepie en hoe oud is hij??? heeft de dierenarts nou aangeraden hem te laten inslapen of hoor je dat nog wat je het ebste kan doen??? hoop echt vanuit mijn hart dat hij een second chance krijgt desnoods bij mensen zonder kindjes
daffie oh meid das snel gegaan!!! lekker dat jullie zo genoten hebben hoor, nu weer lekker thuis, veel wasjes heb je dan he als je van een weekje weg terug komt...
@Iggy: het is een Mechelse herder en hij wordt als ik het goed heb 8 jaar in oktober. Wij hebben hem een aantal jaren geleden ook uit het asiel gehaald. Hij was toen nog geen jaar oud. Hij is verder ook wel heel lief hoor, maar dat happen gaat me dus steeds meer tegen staan en vooral nu we een kleine hebben. De dierenarts belt ons nog terug hoor maandag, dus die heeft nog geen advies gegeven. X Esther
goh we zijn weer online!!! jemig.. kunnen we alles weer instellen en weeeeer opnieuw wennen aan het forum.. niet dat ik deze nou zo mooi vind...
Hoi hoi, Was ik gisteren eindelijk zover dat ik weer eens tijd had gemaakt voor het forum, zijn we weer over naar een nieuw forum. Eerst kon ik er niet meer op met mijn wachtwoord, toen kon ik geen reacties plaatsen en nu ben ik er eindelijk weer. Wordt weer even wennen!!! Hopelijk vindt iedereen snel de weg weer hierheen.... Gefeliciteerd Iggy met de 3 maanden-verjaardag van je mannetje :-D