He Dames, ben ik een aantal weken niet online geweest en dan is alles weer veranderd. Hopelijk gaat het met allemaal goed. Zal vanaf nu weer meelezen en reageren. Iggy, gefeliciteerd met de 3 maanden van Levi. Hier gaat alles redelijk. Daan is een aantal dagen slecht te pas geweest, de eerste tandjes zijn aan het doorkomen. Verder hier erg druk, maar dat hoort bij een eigen bedrijf. Even een vraagje, zijn er al fotos van de meeting geplaatst? knuf voor iedereen
Zo even testen hoe of wat.... Jammer geen leuke smileys :x Je mag er ook maar 1 plaatsen... Sjors: foto's waren geplaatst, maar die zijn nu allemaal weer weg door de verhuizing...
Jeetje meiden, ik schrok al. Kon het forum dus niet meer op.Moet ook even kijken hoeveel pagina's ik nog bij lezen. X Esther He mijn avatar doet het niet. Ff opnieuw proberen!
Ze komen wel klein in het berichtje te staan, maar volgens mij kun je ze vergroten door erop te klikken!
Kom ik gisterenavond thuis van mijn werk (waar het echt kei druk was, want we konden pas om 20:30 even gaan zitten om te eten), zie ik ineens een ander hoeslaken om ons matras. Wat bleek nou, had Yannique zo zitten schrokken met eten dat ze alles weer overgegeven heeft. Ook over mijn man heen. Die kon haar toen nog in bad gaan doen. Toen ik vanmiddag net naar huis wilde gaan van het werk, belt mijn man: waar ben jij? Dus ik zeg: net mijn uniform aan het opruimen, hoezo? Zat Yannique blijkbaar tot aan haar nek onder de poep , moest hij haar weer in bad doen. Hij belde om te zien hoe ver ik was op weg naar huis, want anders had ik mee kunnen helpen! Nou met mijn meisje gaat alles goed. Ze slaapt nu lekker door, nu ze de rijstebloem door haar laatste melk krijgt. Ben morgen lekker vrij, dus dan kan ik lekker van mijn meisje genieten en misschien vind ik nog wel even de tijd om wat te gaan knutselen. Heb namelijk afgelopen donderdag heel gaaf papier gekocht! X Esther
Het lukt mij maar niet om mijn avatar zichtbaar te krijgen. Hij staat er wel als ik mijn gebruikersprofiel open, maar hij komt hier niet in beeld! Kan iemand mij helpen? X Esther
helpppppppp, snap ook niet dat je een nieuw wachtwoord moet gaan aanvragen terwijl we al zo'n tijd kletsen hier Had ik het eindelijk voor elkaar bij het vorige forum om mijn banner erop te zetten, krijg ik dit weer
Ik móet ff vertellen dat Vera afgelopen nacht geslapen heeft van 21u tot 830u!!!! Ikzelf heb alleen de hele nacht wakker gelegen... (Goed bezig ) Hopelijk vannacht een nieuwe kans, ik ben doodkapot, dus ga snel mijn nestje opzoeken! Bis morgen! Eppie, mooie foto's!!