Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hahaha, ja maar we smijten wel vaker met geld...Gelukkig kunnen we dat inderdaad doen. De loungeset wordt donderdag bezorgd, dus ben heel benieuwd.....laat het mooie weer maar terugkomen hahaha.

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nou meiden, wat een commotie weer hè!
    Vorige keer vonden we het ook allemaal verschrikkelijk maar volgens mij viel het uiteindelijk best mee toch?
    Even testen of alles werkt.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie, dat lijkt me zeker wel een leuk cadeau voor een meisje van 7!

Deesje, ik sla de pagina/bericht waar ik ben gebleven met lezen altijd op in mijn favorieten. Vind ik veel handiger.

En Vera heeft vannacht geslapen van 22-6u en daarna weer tot 10u. Ben niet ontevreden! Nog 1x doorslapen en dan snapt ze t weer toch?! Ik hoop t zoooo!

Ben nu zelf ook gelukkig weer best uitgerust, alleen nog wat slap van t griepje. Maar gisteren alweer wat spaghetti op :)!

4. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Nou ik kan weer berichtjes typen wat een gedoe,

nu word Fuad wakker geenb tijd meer om te lezen

tot later

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Leuke foto's van Yannique!
    Gisteren heeft een neef van mijn vriend (ook amateurfotograaf) foto's gemaakt van Morris + vriend + vader vriend + opa vriend. Een 4 generatiefoto dus. Die is ook wel mooi geworden maar denk niet dat ik die hier mag plaatsen.

@Daffie: Leuk hoor een loungeset. Die zou ik ook wel willen!

@Iggy: Gefeliciteerd met de 3maanddag van Levi!

@Maka: woehoooeee! Dat is echt heel lang! Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Vertel je geheim ;) Ik begrijp er iig uit dat je haar niet wakker hebt gemaakt voor een laatste voeding? Ik had Morris gisteren ook rond half 9 stil in bed. Dus om half 11 ben ik maar naar bed gegaan om te wachten tot hij zelf kwam maar helaas was dat nu ineens al om 23.15 (de dag ervoor heb ik hem om 00.30 nog zelf wakker moeten maken) Daarna wel tot 5.00 geslapen, dat was al heel wat. Maar helaas daarna weer lopen spoken, dus nu ben ik nog niet uitgeslapen. Maar jij ook niet begrijp ik? Zeker de hele tijd liggen 'wachten' totdat Vera wakker werd?

Sjongejonge...waarom zetten ze die smileys er nog bij als je er maar één in mag zetten. Dat is wel heel streng hoor!

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Maka: Dat was eigenlijk nog een reactie op je vorige bericht. Maar vannacht heeft ze dus ook al zo goed geslapen? Goed hoor!!

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    En nog even spammen met mijn vent. Check zijn haar: Het begint te groeien! Oh en let niet op de spuugvlek op zijn shirt.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, eergisterenavond werd ik echt een beetje radeloos, omdat ze bijna helemaal niet meer in haar eigen bedje wilde slapen. Ik heb haar toen ingebakerd in een laken. Ik weet dat dat i.p. niet mag, maar ben er naast gaan zitten. En ze was stil, tenminste af en toe nog een huu...huuu...huuu? Zat nog een tijdje rond te kijken en viel toen in slaap. Ik ben er een hele tijd naast blijven zitten en heb haar toen ze goed sliep, heel voorzichtig weer uitgepakt en het laken aan de zijkanten ingestopt. Toen sliep ze dus zo lang door.

Dus ik dacht dat ik het gevonden had, baalde al dat ik er niet eerder mee begonnen was, want inbakeren moet je i.p. af gaan bouwen met 4 maanden. En Vera rolt al best veel op haar zij. Maar ja, dan maar ernaast gaan zitten en weer uitpakken als dat ook werkt.

Gisteren dus de hele dag steeds zo gedaan bij ieder slaapje. Eigenlijk leek ze t steeds minder prettig te vinden en 's avonds wilde ze het helemaal niet meer. Dus die doek maar weer weggehaald en toen sliep ze dus ook goed. Maar goed, nu maar weer ff afwachten hoe het blijft gaan natuurlijk.

Verder blijft het inslapen nog steeds wel moeizaam gaan hoor. Het moment dat ik haar in bed leg, zodra ze t matrasje raakt, begint ze te huilen. Ik probeer altijd wel een soort ritueel te maken, maar vaak is er toch wel iets wat het weer verstoord. Begint ze net weer te poepen ofzo.

Echt een leuk ventje is Morris toch!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een test...
    Heb jullie weer gevonden, hihi later weer meer.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier ook even een test! kijken of alles werkt, reageren komt later ;)

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zoooo we wennen er vast wel weer snel aan toch meiden?? tis wel wat heel erg onoverzichtelijk!!!
    maar ja

levi ligt lekker bij papa op zijn borstkas te slapen, we hebben met zijn drietjes een relax dagje!!! mag zo af en toe toch wel??? hihihi

heb net stofgezogen en een wasje aangezet en bed afgehaald en verder lekker relax!!!!

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Daffie: mooi toch dat je gewoon lekker met geld kan smijten!

@Kuona: dat is wel leuk, zo'n 4 generatie foto. Jammer dat je die hier niet mag laten zien. Mooi mannetje heb je hoor!

@Maka: vervelend dat Vera nog steeds zo moeilijk inslaapt.

X Esther

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kom nog ff mijn knappe ventje spammen !!!
    en een foto van gister helaas de laatste les babymassage :(

ps wat is de reden van 1 smiley??? is daar een belangrijke reden voor???

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh je ziet de foto's ook niet meer zoals eerst wel

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Wat heb je toch een mooi en stoer mannetje!

X Esther

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    thnx hij is ook heel erg lief!!!

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    is wel beter zo de zwpagina. veel duidelijker

18. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    even kijken of mijn banner het doet

niet dus

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihihi meiden, wat is het toch ook wat he! heb wel bij het topic 'over deze site' gezien dat er nog een hele waslijst met dingen zijn die verandert moeten worden, dus nog ff geduld!

helaas was het lang slaap moment van Soraya eenmalig. ze was alweer om half 6 wakker. maar ze slaapt echt niet meer op de rug! naja, ik heb me er maar bij neer gelegd..

Mijn been is heerlijk blauw, met paars en groen en geel hahaha! pijn is wel weg gelukkig.

straks gaan we weer naar mijn schoonouders. schoonzus is jarig geweest, dus ff een cadeautje langsbrengen.

fijne dag nog en tot morgen!

Liefs, Mireille

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hmm, er zijn ook allerlei reacties weg, vaag!!!
    Vind het nwe forum er wel mooi uitzien trouwens.

Nou, dan begin ik vanaf hier gewoon met een schone lei.

@ Iggy, gefeliciteerd met Levi zn 3 maanden!

@ Maka, hoera voor Vera! Hopelijk is het kwartje nu gevallen en blijft ze zo lekker slapen!
    Balen trouwens dat je zo ziek was joh! Voel je je inmiddels weer wat beter?

Wij gisteravond verjaardag met BBQ gehad bij vrienden, Thije was bij mn schoonouders. Maar ik moet zeggen dat ik steeds minder heb met al die vrienden... heb het idee dat we alleen maar op onbegrip stuiten. We gingen bijv. om 23.320 weg, want we haden mn mans ouders beloofd uitelijk half 12/kwart voor 12 thuis te zijn. Zij hebben uiteraard ook geen zin om tot diep in de nacht op te blijven. Nou, ze vonden allemaal maar dat we zo vroeg weggingen en ongezellig waren enzo... Ik had het sowieso al gehad, maar toen had ik helemaal zoiets van halloooooo, mogen we dat misschien even zelf beslissen?! Ben hartstikke blij dat mn schoonouders op willen passen en ik ga daar echt geen misbruik van lopen maken hoor.
    En nog veel meer dingen.. maar ja, lekker laten maar even dus.
    Vanavond surpriseparty, maar dat is al vanaf half 7 en Thije gaat gewoon lekker mee. Schoonouders en schoonzussen zijn daar overigens ook, dus dat is wel gezellig.

Verder even weinig te melden.. owja, vrijdag gaan we op vakantie! Ben alvast bezig met het eea in te pakken, dat wordt nog een hele volksverhuizing! Onze hond gaat ook mee, dus veel plek hebben we niet in de auto. Maar komt wel goed :D, heb er mega veel zin in in ieder geval!

Deel Deze Pagina